Výběr motoru Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Výběr motoru Megane IV
V zábehu/1000km/ som radil pri 2300-2500 ot. a tak radím stále.Cez 3000 sa nedostanem,lebo jazdím 90kmh a dialnicu tak 2x do roka.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: stř čer 05, 2019 20:22
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Výběr motoru Megane IV
Po třech týdnech mám nájezd 4000km a už jsem objednám na výměnu oleje. Do 1.3 je prý možné zvolit jeden ze dvou předepsaných olejů. Vybral jsem ten, který tam byl.
Já jsem autem jel hned do 3500otáček. Ten motor má fakt sílu...
Já jsem autem jel hned do 3500otáček. Ten motor má fakt sílu...
Megane grandtour, 1.3 - 103kw, manuál, 7/2019, Intens + hromada doplňků
Re: Výběr motoru Megane IV
Motor je parádní, rozhodně si zaslouží častou výměnu oleje, osobně měním každý rok. Mam ještě první verzi bez filtru.
Re: Výběr motoru Megane IV
Souhlas. Ten motor je sqvělý, ale co mě překvapilo jsou dvě věci. Jak to táhlo od 0km už ze salonu a spotřeba. První výlet 200 km za 5.5l. Mám teda EDC, ale stejně. Po 2 000km ani kapka oleje neubyla.
Renault Mégane Grandtour 103 kw tce EDC Intens černá etoilé.
Re: Výběr motoru Megane IV
Dnes jsem se šel podívat na Kia ceed sw a Renault Megane grandtour 1.3 tce 115k.
Vybral jsem megana v nádherné bílé a vyzvedávám příští úterý... Doufám, že jsem vybral slusne. Po usednutí do megana musím říct, že jsem byl nadsenej. Čekal jsem něco jiného. Ale sedačka super, kožený volant paráda.. výbava limited plus s pack parking plus.
Osvětlení pod zrcátky, senzory vepredu i vzadu a poloautomatická brzda. Navíc výhřev sedaček vpředu..
Vybral jsem megana v nádherné bílé a vyzvedávám příští úterý... Doufám, že jsem vybral slusne. Po usednutí do megana musím říct, že jsem byl nadsenej. Čekal jsem něco jiného. Ale sedačka super, kožený volant paráda.. výbava limited plus s pack parking plus.
Osvětlení pod zrcátky, senzory vepredu i vzadu a poloautomatická brzda. Navíc výhřev sedaček vpředu..
Re: Výběr motoru Megane IV
Skoupe, když řekneš A, tak řekni i B - poděl se o pocity z Kie
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak služební mám předchozí generaci 1.0 tgdi a tam to auto je strasne zadychane. Cesty do Švýcarska a zpět se spotřebou 10 litrů. Ve dvou lidech a pár kufry. Plný auto s rodinou pak je takový.. nic moc. Řízení je hodně takový tupy. U mého Focusu MK2 cejtim, kam to auto pujde stokrát víc. Jinak výhled dobrý, ergonomie super. Interiér starší generace se mi ale asi líbí víc..
Co se mi nelíbí vůbec je i30.. hjonde jiný detaily prostě. Hodně mě z kie bolely záda po celodenním řízení. To firemní Octavia 3 s 1.4 TSI je někde jinde. Sedačky dobře, auto jde za volantem a ten motor mě mile překvapil. Ale 1.4 už tuším není a stejně je cena někde úplně jinde.
Zpět k současný kie. Obří kufr, nádhernej zadek auta. Vzadu na sedačkách zhruba stejně místa jako v Megane. Ale ten Megan mi přišel takovej elegantnější.
Co se mi nelíbí vůbec je i30.. hjonde jiný detaily prostě. Hodně mě z kie bolely záda po celodenním řízení. To firemní Octavia 3 s 1.4 TSI je někde jinde. Sedačky dobře, auto jde za volantem a ten motor mě mile překvapil. Ale 1.4 už tuším není a stejně je cena někde úplně jinde.
Zpět k současný kie. Obří kufr, nádhernej zadek auta. Vzadu na sedačkách zhruba stejně místa jako v Megane. Ale ten Megan mi přišel takovej elegantnější.
Re: Výběr motoru Megane IV
Já se poprvé podíval na dálnici a překvapilo mě, jak to táhne nad 130km docela mazec, takový kalup a hned tam bylo 160
Clio V 1.0Tce LPG 2022
Mégane Grandcoupe life 115k 2019
Mégane Grandcoupe life 115k 2019
Re: Výběr motoru Megane IV
ja som este vystihol jeden z poslednych kusov v oficialnom predaji a na tom si uz treba celkom davat pozor aby tam nebolo rychlo nad 160.
Som max. spokojny a nelutujem kupu aj ked to vie byt nie len usporne
MEGANE GT Energy TCe 205 EDC, červená Flamme NNP
- berka79
- Advanced member
- Příspěvky: 302
- Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Výběr motoru Megane IV
přesně, nejlepší motor jaký šel kdy pořídit. Úsporný, na dálnici tichý a přitom když se chce tak dostatečně výkonný téměř v jakékoliv rychlosti.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja sa pripajam k stastlivcom, ktori kupili tento motor, este bez toho skrtiaceho filtra a so skvelym a rychlym EDC.
Dnes som cital recenziu na Ceed GT s rovnakym objemom a vykonom, kde dosiahli priemernu spotrebu cez 10 litrov.
No ja mojmu GT by som musel velmi sliapat na krk, aby som sa dostal cez 8 litrov....
Dnes som cital recenziu na Ceed GT s rovnakym objemom a vykonom, kde dosiahli priemernu spotrebu cez 10 litrov.
No ja mojmu GT by som musel velmi sliapat na krk, aby som sa dostal cez 8 litrov....
Renault Mégane IV. Grandtour GT Energy 1.6 TCe 205 EDC (2018)
Re: Výběr motoru Megane IV
to asi jazdis medzimesto vacsinou a velmi podla predpisov (co je s tym autom umenie), lebo v meste to pod 9 nechce nech sa snazimyouser píše: ↑ned lis 24, 2019 21:30Ja sa pripajam k stastlivcom, ktori kupili tento motor, este bez toho skrtiaceho filtra a so skvelym a rychlym EDC.
Dnes som cital recenziu na Ceed GT s rovnakym objemom a vykonom, kde dosiahli priemernu spotrebu cez 10 litrov.
No ja mojmu GT by som musel velmi sliapat na krk, aby som sa dostal cez 8 litrov....
ako chcem a dialnica..nuz tam je spotreba podla chuti
MEGANE GT Energy TCe 205 EDC, červená Flamme NNP
Re: Výběr motoru Megane IV
Zaklad je mat lahku nohu na plyne a mimo mesta obieham takmer vsetko, co mi stoji v ceste, teda ak sa da a s rozumom
Jazdim aj mesto aj medzimesto. Po dialnici moc nejazdim, a ked, tak vacsinou povolenou rychlostou, lebo nad 130 to uz dost zere.
Na jednu vyjazdenu nadrz mam maximum 8,8 l a minimum 6,2 l. Dlhodobu spotrebu mam za 15 mesiacov 7,3 l.
Jazdim aj mesto aj medzimesto. Po dialnici moc nejazdim, a ked, tak vacsinou povolenou rychlostou, lebo nad 130 to uz dost zere.
Na jednu vyjazdenu nadrz mam maximum 8,8 l a minimum 6,2 l. Dlhodobu spotrebu mam za 15 mesiacov 7,3 l.
Renault Mégane IV. Grandtour GT Energy 1.6 TCe 205 EDC (2018)
Výběr motoru Megane IV
Přidávám se k méně početné skupině šťastlivců ohledně GT. Je to rychlejší rodinný kombík s výborným motorem, převodovkou, ergonomií a potěší i oko mé a kolemjdoucích (teda stojících a otáčejících se )
Auto nešetřím, ale ještě jsem se nedostal nad průměrnou spotřebu 9,5l/100. Rychlejší dálnice, prázdné meziměsta a kopcovitý terén. V případě, že se jede s lehkou nohou nebo manželka, tak se do jet mezi 6 - 6,5 l.
Toto auto je radost, i když dílenské zpracování občas není na 100%. Na druhou stranu pořizovací cena 500,- tis. Kč i s příplatkovou výbavou a najetým 1 km.
A je škoda zabít nesmyslnými emisními předpisy takový motor.
Auto nešetřím, ale ještě jsem se nedostal nad průměrnou spotřebu 9,5l/100. Rychlejší dálnice, prázdné meziměsta a kopcovitý terén. V případě, že se jede s lehkou nohou nebo manželka, tak se do jet mezi 6 - 6,5 l.
Toto auto je radost, i když dílenské zpracování občas není na 100%. Na druhou stranu pořizovací cena 500,- tis. Kč i s příplatkovou výbavou a najetým 1 km.
A je škoda zabít nesmyslnými emisními předpisy takový motor.
Renault Megané IV Grandtour GT (2018), Energy TCe 205 EDC - 18" Magny-Cours, Modrá Iron
ex Seat Leon I Sport (2000), 1,8T 20V - chip 200k, 300Nm - černa metla
ex Seat Leon I Sport (2000), 1,8T 20V - chip 200k, 300Nm - černa metla
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů