Výběr motoru Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Výběr motoru Megane IV
No. Mě ji jeden prodejce slibuje
Re: Výběr motoru Megane IV
Konkrétně bílý grantour 1,6 intens s výhřevem sedadel za 364900. Pokud zadám stejné auto do výroby s tce 130 tak to bude za 413000
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak já za své auto TVRDÍM Start -stop nemám a nevím že by to tento motor1.6 Sce kdy v Meg,IV. měl, se strachem s klimatizací a výkonu auta jsem
se nijak nesetkal bo v rámci všech rychlostních limitů je hooodně rezervy ...prostě realita je jinde,ti co měli již dříve nějaké auto s klimou tak neměli ani zdaleka takový výkon motoru a projezdili celou Evropu, projdi si nějaké stránky bazarů a uvidíš co je běžné na silnicích potkat např. Focus1.6, golf 1.6, Civic.... a já tedy nemám pocit že by to nejezdilo či nemělo vykon
se nijak nesetkal bo v rámci všech rychlostních limitů je hooodně rezervy ...prostě realita je jinde,ti co měli již dříve nějaké auto s klimou tak neměli ani zdaleka takový výkon motoru a projezdili celou Evropu, projdi si nějaké stránky bazarů a uvidíš co je běžné na silnicích potkat např. Focus1.6, golf 1.6, Civic.... a já tedy nemám pocit že by to nejezdilo či nemělo vykon
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: Výběr motoru Megane IV
To nie je S/S system je to len bezklucove startovanie.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak v roce 2016 měli SCe jen startování klíčem,nevím jak ted..
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: Výběr motoru Megane IV
- 1.6 urcite nema start/stop. Vzdyt je to atmosfera, zadny primovstrik.
- bezklickove startovaci je vec vybavy, ne?
- skladovych renaultu s 1.6 SCE je na renaulbezcekani.cz celkem dost .D Ale vetsinou v zakladu.
- bezklickove startovaci je vec vybavy, ne?
- skladovych renaultu s 1.6 SCE je na renaulbezcekani.cz celkem dost .D Ale vetsinou v zakladu.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- DarkTower
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
- Bydliště: Brezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru Megane IV
Mam 1.6 SCE Intens a nieje tam START/STOP a vdaka bohu za to. Na kazdom sluzobnom sipe to vypinam na prvej krizovatke. Moje SCE ma bezklucove startovanie, je to otazka urovne vybavy. Daval som si zostavit auto na mieru, cakal som cca 2-3 mesiace (jun-august), ked chce clovek konkretnu vybavu, tak je to jedina moznost...
...
NEW Renault Megane IV. Intens 1.6 SCe 115 (r.v. 2017)
EX Renault Clio III. Ice 1.2 16V Grand Tour (r.v. 2010)
EX Renault Clio II. Dynamique 1.2 16V (r.v. 2004)
EX Renault Thalia (r.v. 1998)
...
NEW Renault Megane IV. Intens 1.6 SCe 115 (r.v. 2017)
EX Renault Clio III. Ice 1.2 16V Grand Tour (r.v. 2010)
EX Renault Clio II. Dynamique 1.2 16V (r.v. 2004)
EX Renault Thalia (r.v. 1998)
...
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak vybráno nakonec 1,2tce. Líbil se mi jízdní projev a řazení. Navíc při odběru na IČO je ještě hezčí slevička než na skladovku, takže pohoda.
- DarkTower
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
- Bydliště: Brezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru Megane IV
A aky ti dali predbezny termin dodania?
...
NEW Renault Megane IV. Intens 1.6 SCe 115 (r.v. 2017)
EX Renault Clio III. Ice 1.2 16V Grand Tour (r.v. 2010)
EX Renault Clio II. Dynamique 1.2 16V (r.v. 2004)
EX Renault Thalia (r.v. 1998)
...
NEW Renault Megane IV. Intens 1.6 SCe 115 (r.v. 2017)
EX Renault Clio III. Ice 1.2 16V Grand Tour (r.v. 2010)
EX Renault Clio II. Dynamique 1.2 16V (r.v. 2004)
EX Renault Thalia (r.v. 1998)
...
Re: Výběr motoru Megane IV
Ještě nedali, půjdu objednat začátkem týdne. Říkali ale že není problém - 2 - 3 měsíce
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Re: Výběr motoru Megane IV
Aké mate skúsenosti s MIV s 1,6 diesel? Čítal som o ňom ,a tak chcem vedieť od vás ako ste na tom so spoľahlivosťou a návšetevou servisu .,..
Dik
Dik
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Re: Výběr motoru Megane IV
Znama ted objednala 5D. Dodani... kveten
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Já mám zatím 5.4. (což je teda taky dlouho ) Holt asi se Rencek dobře prodává
Re: Výběr motoru Megane IV
Dobře prodává a málo vyrábí
Re: Výběr motoru Megane IV
Tak ona brala 5D. O ten je logicky nejvetsi zájem. Ty mas objednaný kombik, ne?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Výběr motoru Megane IV
Objednáno 15.11/17 a předání 23.1/18,verze Grandtour a přišlo to ještě o týden dříve,nemohl jsem přebrat
EX:Renault Thalia II 1,2 16v 55kW Priv. 09/2009-11/2017
Renault Megane IV Grandtour 1,2 130k EDC Intense 2018
Renault Megane IV Grandtour 1,2 130k EDC Intense 2018
Re: Výběr motoru Megane IV
Kéž by to přišlo dřív Nemůžu se dočkat.
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja som zatiaľ veľmi spokojný,olej som menil po 12000 km,teraz mám 14500 km od konca septembra 2017.Treba si na prejav motora zvyknúť,radiť treba v meste častejšie ako na 1,5 dci ale vďaka výbornému radeniu to nie je žiadny problém.Záťah je neporovnateľný s 1,5 dci,takisto aj kultúra chodu motora a spotreba momentálne 4,2 l/100 km,s pneu Michelin Alpin 5,jazdím ale dlhšie trasy..Určite ak sa dá treba priamo porovnať 1,6 dci a 1,5 dci,máme v robote aj 1,5 dci 81 kw takže viem o čom hovorím.trichopter píše: ↑úte led 23, 2018 21:24Aké mate skúsenosti s MIV s 1,6 diesel? Čítal som o ňom ,a tak chcem vedieť od vás ako ste na tom so spoľahlivosťou a návšetevou servisu .,..
Dik
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
https://auto.idnes.cz/renault-motor-die ... tomoto_fdv
Tak koukám, že 1.6 Sce bude končit njn EU a její emise...
Tak koukám, že 1.6 Sce bude končit njn EU a její emise...
chci koupit - Grand Scenic III (nabídněte)
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
aktuálně - Škoda Roomster 1.6
bejvávalo: S120L rv80 > S125M rv87 > Megane rv97 > Rover 114 rv96 > Primera rv00 > C5 rv01 > Mondeo rv01 > Primera rv03 > Picasso rv03 > BMW 530d rv99 > C5 rv04 > Mégane Grandtour IV rv16
Re: Výběr motoru Megane IV
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti majitelů Megane IV s motorem 1.2 TCe. V minulé generaci Megane III (EURO 5) to byl dost problematický motor - vysoká spotřeba oleje, benzin v oleji, zhasínání motoru... Renault měnil v záruce celé motory. Uvažuji o pořízení Megane IV, vzhledem k malému ročnímu nájezdu bych chtěl raději benzín, ale bojím se spolehlivosti u motoru 1.2 TCe. Ve specifikaci EURO 6 se už údajně podařilo výše zmíněné problémy vyřešit, ale přeci jen není nad reálné zkušenosti uživatelů.Stowik píše: ↑ned říj 22, 2017 17:05V každém motoru jsou kurvítka. Vlastně celé auto je poskládané z kurvítek. Dnes je vše vyráběné na hranici své životnosti, každá součástka je už jako nová těsně před selháním.
Osobně mám malý roční nájezd (jak vidím u některých aut najeto přes 300 000km, tak to by mi měl vydržet už do smrti) a přesto jsem volil TCE 130. Měl jsem 6-ti kvalt a nechtěl jsem jinak (ani 5-ti kvalt, automat už vůbec), 5-ti letá záruka jasně ukáže jestli si ho nechat na doživotí, nebo se ho zbavit a koupit nové.
Laguna Grandtour 2,0dCi 110kW 2014
ex. Mégane Grandtour 1,6 16V 2007
ex. Clio 1,2 8V 2003
ex. Mégane Grandtour 1,6 16V 2007
ex. Clio 1,2 8V 2003
Re: Výběr motoru Megane IV
Zatiaľ najazdené 22000 km,výmena oleja po 12000km,priemerná spotreba sa ustálila podľa počítača na 3,9l ,za posledných 8000 km.Teraz budem prezúvať na nové Michelin Primacy 4,tak uvidím,čo to spraví so spotrebou.Motor je zatiaľ super - tichý pružný,úsporný.trichopter píše: ↑úte led 23, 2018 21:24Aké mate skúsenosti s MIV s 1,6 diesel? Čítal som o ňom ,a tak chcem vedieť od vás ako ste na tom so spoľahlivosťou a návšetevou servisu .,..
Dik
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Výběr motoru Megane IV
1,2 je stále problematický. Iba o niečo menej. Ja osobne by som do 1,2TCE nešiel ani za polovičnú cenu. Má pekný ťah aj chod, ale stále je problém s olejom aj benzínom, reťazami a pod.. Iba ak natrafíš na naozaj podarený kúsok.
- Tafi
- Junior member
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát pro 29, 2017 15:34
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr motoru Megane IV
1.6 SCe není přímovstřík? Určitě?
12/17 Renault Megané IV Grandtour GT 205 EDC - 18", Bilá Nacré
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
1/12 Dacia Logan 2 1.2 55kW Arctica Cosmos Blue
Re: Výběr motoru Megane IV
Jedinný porblém o kterém vím, je ředění oleje benzínem při krátkých trasách což je normální bohužel. Motor se nestihne prohřát a benzín se z oleje neodpaří. Proto ten motor není vhodný do města. Jinak by měl být ale celkem OK.
Re: Výběr motoru Megane IV
Ja som šiel do tohto motora práve z dôvodu, že to bude moja posledná čistokrvná atmosféra ja skrátka milujem vysoké otáčkyLagi píše: ↑čtv úno 01, 2018 09:57https://auto.idnes.cz/renault-motor-die ... tomoto_fdv
Tak koukám, že 1.6 Sce bude končit njn EU a její emise...
Čo sa týka výbavy, ak by sa v tom niekto ešte vŕtal, pri 1.6 sce je najlepšia voľba intense, oproti limited, je to veľký skok. R-link 2 využijete aj na navigáciu (Android Auto), takže zabijete 2 muchy jednou ranou. Potom je to už len o tom, kam ste ochotní s cenou sa vyšplhať. Ja auto beriem stále ako približovadlo. Zadok si vyhrejem sám, v zime nosím rukavice, značky ešte vidím a pri cúvaní sa mi nestalo, že by som miesto kam cúvam predtým nevidel - bohate stačia senzory. Ale to je len môj názor na "dekadentné serepetičky"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů