Lagi píše:Rozepis to at se muzu byt do hlavy, ze jsem nesel do i30
bit sa nebudes.. inde je to podla mojho skromneho nazoru podobne, ak nie horsie
tak zatial len tak v skratke... prve pocity a dojmy...
- takmer 1500 km za mnou, spotreba stale vysoka, vyse 8L (1,2 130k 6M - rezim plynu vacsinou nastaveny na Neutral, malokedy prepnutie do rezimu Sport), v pripade vyjazdu/pripajania sa z vedlajsej cesty na hlavnu do kopca, nie je mozne ist na 2ke, to auto sa jednoducho sprava ako keby ste z 1ky zaradili 4ku.. je potrebne to pri 1ke "jemne" vytocit, aby po zaradeni na 2ku malo nejaky tah (a to si myslim, ze uz docela mam zvladnute zosliapavanie spojky.. oproti atmosfere na predchadzajucej MIII docela rozdiel)
- naopak kvitujem - preradovanie z 2ky na 3-ku sa podstatne zlepsilo, zo zaciatku nie a nie sa trafit do "hrabli", zo 4ky do 3ky to slo uplne bez problemov, teraz je to uz podstatne lepsie aj opacne
- licovanie karoserie - predna kapota, zadne 5. dvere, zadne svetla, zadny spojler... ak uz niekto z vas videl jedneho megana, ktory ma toto vsetko naporiadku tak ma odo mna pusu na celo
noze sa postavte za auto do urovne spojlera a kapoty ako vam tieto 2 veci licuju... lava strana riadny skok, co?
a co plastovy uzaver nadrze? nie je tiez jemne vyskoceny?
- s tym suvisi problem, ktory sa aktualne dost vyskytuje po cca 3000-3500 km... zadne dvere si tak sadnu, ze pri zatvoreni az suchaju o naraznik - zatial to riesia prelestenim, ochrannou foliou, v extremnych pripadoch prelakovanim ... udajne este neexistuje vseobecne riesenie.. kazdy servis skusa co to da - vymena/prestelovanie pantov ci dopruzenie zadnej kapoty prestavitelnymi dorazmi
- aktualne (so zmenou rocneho obdobia/pocasia) zacinam riesit vodu pred spolujazdcom... nateka ponad prah do interieru - bud na gumenu rohoz alebo popod nu.
Pravdepodobne spod tapaciru dveri tecie na tesnenie/gumu, ktora je na karoserii, voda. Ak je tej vody viac (alebo teda kondenzu) tak cez tuto gumu nedokaze prejst tato vyzrazana voda na schodiky prahu a vytiect popod dvere von. Tato voda sa zbiera na tesneni a ked jej je viac, tak po vnutornom tapacire okolo dveri zacne tiect dovnutra.
- zvlastne pazvuky vychadzajuce z laveho ofuku pred vodicom pri vypnutom radiu a pridavani plynu - skuste sa zapocuvat, ked stlacate plynovy pedal a v aute nie je ziaden iny zvuk (mozno to ma suvis s turbom, a mozno ten zvuk sposobuje uplne ina pricina)
- prislusenstvo, to ze sa neda objednat, co sa ponuka na predaj uz nejaky ten mesiac (a nikto nevie, kedy sa to vobec bude dat objednat), tak to uz je nezvladnuty marketing
ale ako fakt ponukat univerzalne zasterky, ktore treba este orezavat a potom zistite, ze sa vlastne ani nedaju do coho poriadne upevnit, resp. upevnit by sa aj dali, ale asi je len otazkou casu kedy ich stratite (plastovy podbeh nahradeny akousi latkovou?? nahradou - pravdepodobne kvoli znizeniu hluku v kabine, a pravdepodobne kvoli tomu "hluku" sme prisli aj o priehradky pod podlahou)
- menu R-Link-u - na prirucku zabudnite - mnohe veci v nej uvedene sa v Menu nenachadzaju, naopak, v Menu najdete polozky, o ktorych prirucka ani nechyruje
Zhrnutie:
pokial jemne vypnete mozog (ohladom vonkajsieho zlicovania karoserie, vnutro je na vysokej urovni) a nevadi vam trosku vody v aute a mierne vyssia spotreba, tak s autom zatial nadpriemerna spokojnost