Stránka 54 z 87

Re: Renault Megane IV

Napsal: pon kvě 28, 2018 09:37
od niky79
Nedokazu si teda nedokazu predstavit, jak se vajgl dostane do te mrizky alternatoru, to proste nejde :-)

Re: Renault Megane IV

Napsal: pon kvě 28, 2018 11:37
od Cox77
niky79 píše:
pon kvě 28, 2018 09:37
Nedokazu si teda nedokazu predstavit, jak se vajgl dostane do te mrizky alternatoru, to proste nejde :-)
Sám pro sebe to tedy vyhodnocuji jako "záhadu" s tím, že stále věřím, že to z lidí snad nikdo neudělal schválně. :D

Re: Renault Megane IV

Napsal: sob čer 02, 2018 16:48
od Radis
lumpi píše:
ned kvě 20, 2018 08:06
navigaci nemám, nepřišla mi uplně dobrá, když jsem měl půjčený auto na víkend, ale verze mého r-linku je 7.0.24.126, nefunguje mi ani hlasové ovládání.
Mám auto dnes nové a taky se nemohu zaregistrovat do R-link store. Jak jsi to vyřešil ?

Re: Renault Megane IV

Napsal: pon čer 04, 2018 13:56
od DarkTower
Radis píše:
sob čer 02, 2018 16:48
lumpi píše:
ned kvě 20, 2018 08:06
navigaci nemám, nepřišla mi uplně dobrá, když jsem měl půjčený auto na víkend, ale verze mého r-linku je 7.0.24.126, nefunguje mi ani hlasové ovládání.
Mám auto dnes nové a taky se nemohu zaregistrovat do R-link store. Jak jsi to vyřešil ?
Pokial nemas zakupene aj Mapy a navigaciu, tak sa do R-Link store nezaregistrujes. Hodnu chvilu som sa s tym zabaval, skusal som podla navodu s tym cistym USB klucom az som sa opytal na podpore a pani povedala, ze to ide len ked mas Navigaciu.

Re: Renault Megane IV

Napsal: pon čer 04, 2018 16:47
od mate59
DarkTower píše:
pon čer 04, 2018 13:56
Radis píše:
sob čer 02, 2018 16:48
lumpi píše:
ned kvě 20, 2018 08:06
navigaci nemám, nepřišla mi uplně dobrá, když jsem měl půjčený auto na víkend, ale verze mého r-linku je 7.0.24.126, nefunguje mi ani hlasové ovládání.
Mám auto dnes nové a taky se nemohu zaregistrovat do R-link store. Jak jsi to vyřešil ?
Pokial nemas zakupene aj Mapy a navigaciu, tak sa do R-Link store nezaregistrujes. Hodnu chvilu som sa s tym zabaval, skusal som podla navodu s tym cistym USB klucom az som sa opytal na podpore a pani povedala, ze to ide len ked mas Navigaciu.
Som sa registroval na R-link store,ale je to o ničom.Aplikácie, ktoré by som si kúpil nepotrebujem,lebo sú o ničom a aplikácie,čo sú zadarmo sú akvárium/niečo ako tapeta kde plávajú rybky/,ďalej rôzne druhy hodín,ale najkrajšie sú beztak tie,čo sú predinštalované.Jediná praktická vec je tam kalkulačka,ak by som náhodou potreboval,ale tá je v každom mobile, hodinkách,skrátka, pre mňa store nemá žiadnu hodnotu.

Re: Renault Megane IV

Napsal: pon čer 04, 2018 17:49
od niky79
Kdyby tam dali treba nove budiky, ale ne... totalne promarnena prilezitost.

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 07:40
od niky79
Šokující zjištění k Megane Intens! Až dneska jsem zjistil, že na zadních dveřích není měkcený plast jako vepředu :-O

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 08:55
od Banana
niky79 píše:
pon čer 04, 2018 17:49
Kdyby tam dali treba nove budiky, ale ne... totalne promarnena prilezitost.
Co vidim nejvetsi promarnenou prilezitost, jsou ty analogove-digitalni budiky, to je dobry ulet u Megana. Kdyz uz se Renault pisni digitalnim stitem, tak ten digitalni stit nema moc vyhod proti analogu, da se zmenit pouze vzhled a barva, ale aby tam slo treba promitat mapu z navigace , to bohuzel ani nahodou :-( A U Scenica to je jeste vetsi legrace, protoze ten ma plne digitalni stit ) bez postrannich rucicek, ale funkce je uplne stejna, nedaji se ty postranni displeje vubec zmenit/personalizovat :-(

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 09:36
od exBURN
Tohle jsem nepochopil taky. Úplně k ničemu přitom jak by to bylo jednoduché tohle doprogramovat.

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 13:03
od destroy
Nechcem hovorit ze doslo na moje slova :) Horsie je, ze tie cacky macky dokopy dokazu baterke pekne nalozit. Ked to prezeniem, takuto autobateriu nemali kedysi ani Avie a ze vydrzala dlhsie ako teraz ked ju na bose niektori menia po par rokoch. Inak rlink oproti inym lowend automobilkam co som mal moznost sa stretnut na tom nie je vobec zle. Android, celkom svizny a funkcny, takze ako infotainment v pohode. Horsie je, ze ked si to tak triezvo zoberiete, tak za tie sialene prachy je napevno v aute okliesteny tablet strednej triedy. Cital som tu, ze teraz sa robia auta na 5r, tak to mozno dava zmysel. Len na druhej strane to potom vyzera, ze ekologiu nahanaju na kravinach a pre mravca nevidia slona.

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 19:45
od exBURN
R-link mě přišel v pohodě a bez něj bych Megana nikdy nekoupil - v kombinaci s airplay to fungovalo dobře. Pak jsem dostal náhradního megouše bez R-linku a bylo to jak cesta do pravěku. Ty digi budíky člověk dostene defakt gratis u Intense - jen je škoda že je Renault nedokázal líp vyřešit.

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 20:22
od niky79
Tipuji, ze po facelitu budou...

Re: Renault Megane IV

Napsal: úte čer 05, 2018 22:42
od cing-ti
Me prijdou jako pest na oko ty dva postranni analogove budiky. S tim displajem to vubec nekoresponduje, ale zase lepsi budik na teplotu nez kontrolka s modrou vlockou nebo co to je 😀 . Graficka zmena je jen kosmeticka... navic v nekterych grafickych rezimech se zobrazuji ruzne informace v hornim pravem rohu a nelze vybirat ze vsech informaci pro kazde zobrazene schema.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 11:56
od Renaulťák
exBURN píše:
úte čer 05, 2018 19:45
R-link mě přišel v pohodě a bez něj bych Megana nikdy nekoupil - v kombinaci s airplay to fungovalo dobře. Pak jsem dostal náhradního megouše bez R-linku a bylo to jak cesta do pravěku. Ty digi budíky člověk dostene defakt gratis u Intense - jen je škoda že je Renault nedokázal líp vyřešit.
Panove, mate auto na jezdeni, nebo na delani skopicin za volantem? V posledni dobe mam dojem, ze se za volanty dela uplne neco jineho, jako venovani se jizde. Auto je hlavne kus zeleza a ty elektronicke zbytecnosti jsou ve vsem jinem, co je za par let nepouzitelne. Kupte si Teslu, tam nic analógového a nedotykového nenajdete.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 13:33
od Banana
Doba se zmenila, auto uz neni mechanika ale elektronika, osobne mam tyhle elektronicke veci rad, kdyz dobre funguji, usnadnuji jizdu a muzou zabranit i nejakemu vaznejsimu prusvihu a zvysuji podstatne bezpecnost.
Teslu bych si koupil, kdyby nebyla tak predrazena. Takze bohuzel musim mit low cost Renaulta :-(

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 13:57
od Ládys
Ale až se ta elektronika vyse.., tak tam ta láska skončí :D
To je hrozná představa, být zcela závislý na funkčnosti elektroniky a čekat, co začne degradací stářím vyvádět. Leda auta střídat jako ponožky.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 14:51
od Renaulťák
Doba se nezmenila a nenahradila zelezo, ktere je porad vysledkem krasne remeslne prace. Pouze se mu do toho snazi kecat. Zeleza umely jezdit bez jednicek a nul, opacne to nejde. Krasa automobilu je v tom zeleze, ne ve smesnem tablete misto pristrojivky.
Vcera ve Fokusu VM popsali, co se stane, kdyz poleti spravne nasmerovana slunecni erupce. Zbohem elektroniko.
Mobil se menit da, stoji par supu. Kvalitni autak je malicko drazssi.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 15:06
od niky79
Pokud přijde taková erupce, nefunkcni auta ci mobily budou nejmensi starosti civilizace...

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 15:17
od Renaulťák
Prusvih, ze lidstvo moderni doby bez mobilu chcipne. Proto postupne trenuji dobu kamenou. K povine vybave si davam do auta i kamenou sekeru.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 15:20
od exBURN
Směšný tablet místo přístrojovky je rozhodně lepší než ta monochromatická zrůdnost na úrovni 10 let staré Dacie. Navíc i u toho žebráka je display i tacho elektronické a pravděpodobnost závady je tam stejně velká, ne-li vyšší kvůli převodu na mechanickou část.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 16:22
od Ládys
Tady nejde o tablety, ale o celkové množství elektroniky a její spolehlivost vzhledem k nařízení EU - třeba křehké bezolovnaté pájky místo zakázaných pružných olovnatých, levné součástky a tak různě. Omezilo se olovo, narostlo však množství elektroodpadu.
Proč se to vlastně řeší zrovna u Mégana, když to je všeobecný problém u všeho možného, nejen aut?

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 17:47
od lumpi
DarkTower píše:
pon čer 04, 2018 13:56
Radis píše:
sob čer 02, 2018 16:48
lumpi píše:
ned kvě 20, 2018 08:06
navigaci nemám, nepřišla mi uplně dobrá, když jsem měl půjčený auto na víkend, ale verze mého r-linku je 7.0.24.126, nefunguje mi ani hlasové ovládání.
Mám auto dnes nové a taky se nemohu zaregistrovat do R-link store. Jak jsi to vyřešil ?
Pokial nemas zakupene aj Mapy a navigaciu, tak sa do R-Link store nezaregistrujes. Hodnu chvilu som sa s tym zabaval, skusal som podla navodu s tym cistym USB klucom az som sa opytal na podpore a pani povedala, ze to ide len ked mas Navigaciu.
Je to přesně jak píšeš, bez navi nemáš přístup k online aplikacím..... Ještě jsem na renault vznesl dotaz, zda je normální, že nefunguje ani hlasové ovládání, tak to prej zjistí ve francii :-)
Nebo vy co nemáte v R-linku navigaci, funguje vám hlasové ovládání??

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 19:56
od pedroo
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/i- ... i-o-zivot/ Tak i Mazda má mouchy a ne že né

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 21:17
od exBURN
Naštěstí Mazda už začala dělat pozink. Pozdě ale přece. Trojka vypadá po roce zespod líp než stejně starý Captur od otce což bylo poměrně nepříjemné zjištění. Jinak ten článek je hodně podivný a pojednává o autech z 2009-2010.

Re: Renault Megane IV

Napsal: stř čer 06, 2018 22:54
od destroy
Ako o tom netreba pisat, japonci vzdy hrdzaveli (aj moja sa rozhrdzavela na prach, ale za tie roky sa inak nic seriozne nepokazilo). Su to kvalitne auta, len japonci maju okrem ineho smolu na velmi nekvalitnu ocel. Celkovo sa ma za to, ze je to preto, ze ich zeleziarne su zvacsa na umelych ostrovoch na mori a teda ze slany vzduch ktory je tam pri valcovani pritomny tu ocel robi prirodzene nachylnu na hrdzavenie. Mozno je to blbost ale tolko som zachytil par krat v top geare a podobne.