Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Megane IV
Srovnání s auty, které cenovkami začínají trochu jinde(ačkoliv ojetina, tak dejme tomu), navíc u Megana si vezmou základní motor a u Audi 1.4TFSi, pak srovnání s Lexusem. A divit se, že vlastně základní motor nedisponuje výbornou dynamikou, to je taky k zamyšlení. A právě jestli si dobře pamatuji, tak tady někdo s Meganem III zmiňoval, že ačkoliv měl 6.převodový stupeň, stejně točil víc, jak teď Megane IV na 5.stupeň.
Re: Renault Megane IV
Také mi přišlo, že to je psáno stylem "aby řeč nestála", protože je to jen obyčejné auto a bylo potřeba udělat článek, moc práce si s tím nedal. Však to i zdůvodnil.
Motor H4M s převodovkou je poskládaný na pohodu, to snad vůbec nemá smysl točit nad 4000 ot., já mám pocit, že je tam už takové prázdno. Klídek a pohoda pro nás starší vybouřené.
PS: Všiml jsem si, že tam nemá češtinu, ale má nastavenu angličtinu.
Motor H4M s převodovkou je poskládaný na pohodu, to snad vůbec nemá smysl točit nad 4000 ot., já mám pocit, že je tam už takové prázdno. Klídek a pohoda pro nás starší vybouřené.
PS: Všiml jsem si, že tam nemá češtinu, ale má nastavenu angličtinu.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Článek jsem také četl a přijde mi tam několik informací mírně řečeno sporných. Třeba zrovna ty použité materiály v interiéru mi proti Octavii, která je většinou považována za matadora třídy přijdou minimálně o level lepší. Nemám bohužel benzínovou verzi, ale třeba akustická pohoda na palubě v Meganu 1.5dci nejde s tím rachotem v Octavii 1.6 tdi vůbec srovnávat a nemám moc důvodů se domnívat, že to u benzinových verzí bude jiné. Výplně dveří u Octavie vypadají a zní jako kdyby je někdo vyrobil z recyklovaných obalů od mléka, nemluvě o zvuku který se ozve při zavření dveří Za sebe bych u Megana možná ocenil jen trošku jistější podvozek, ale zase s přihlédnutím k pořizovací ceně a zaměření... není to závoďák Cena klesá prakticky u všeho, jen snad u domácí Škody z ne/pochopitelných důvodů o něco pomaleji Na druhou stranu Megana lze pořídit za velmi příjemnou cenu ve velmi slušné výbavě. Konec konců i ta základní je prakticky dostačující v porovnání s konkurencí. Test mi přijde odfláknutý jako kdyby ho někdo napsal od stolu.
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: Renault Megane IV
No ono hodně záleží na výbavě - v Intense je Megan jedno z nejlíp vypadajících aut uvnitř, ale nižší výbavy s tím mono displayem jsou fakt humus, takže pokud tam měli nějaký základ tak se moc nedivím. Já měl jako náhradní vůz Megana Life a to byl fakt trakař.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Megane IV
Display, podsvícený interiér atd. vypadají opravdu dobře, ale i ty obyč. budíky neurazí. Já když je viděl na fotkách, tak mi připadaly strašné v realitě vcelku v pohodě a nevypadá to zase tak špatně, pro lidi, co tyto věci nepotřebují asi v pohodě, já bych třeba osobně volil display, mám rád různé technické vymoženosti atd. Ale u některých aut se ani vybrat nedá a taky jsou lidi spokojení, ale 100 lidí, 100 chutí.
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Me se dokonce z fotek zdal hezci zaklad s klasickym budikem. V realu je ten display samozrejme hezci, jen je to trosku v kontrastu s klasickym ukazatelem paliva a teploty. Ale porad lepsi klasicky teplomer nez jen modra nevypovidajici kontrolka ja mel predvadecku pujcenou ve vybave ZEN s klasickym radiem a nekolika priplatky a nijak me to neurazelo. Dokonce bych rekl ze v noci to bylo prijemnejsi nez cely r-link ktery mam ted. Celkove mi Megan pripada vzhledove mnohem hodnotnejsi i v nizsich vybavach nez treba koncernova auta ze kterych ta láce přímo čiší...
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: Renault Megane IV
Obycejne budiky jsou ok, ale ten stredovy displej... to je skutecne hruza.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Life má hnusný sedačky, v Zenu jsou o level dál. Já zas nerad v autě pouťovou atrakci a raději čudliky. Monochromatický středový displej sice mohl být hezčí, ale při staženém podsvícení zas moc neruší a panel v reálu vypadá celkem dobře. Pro mě další plus, že Zen má za příplatek přední a zadní parkovací senzory, Intens má pouze zadní. Prostě si každý vybere.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Megane IV
Ja som napr. rad ze som sa zbavil rlinku2. Teraz som som mal sice moznost de fakto ho mat ako vybavu zadarmo, ale odmietol som ho. Tolko penazi za tablet v cene "50e" a navigacia bez update do ktorej musim hladiet mimo zorne pole? Radsej nie. Budiky tiez konecne normalne. Tesim sa ze vidim ako je zahriaty motor. Na Kadjare na LCD som mal len 3 polohy. Cele zle.
Re: Renault Megane IV
Navigace mimo zorné pole je popravdě naprosto normální věc v autech, kromě existují i hlasové pokyny, nemluvě o tom, že informace kdy a kam odbočit se zobrazují v zorném poli ridiče (vedle rychloměru). Jink Rlink je i ten 7" displej na sirku.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Navigaci mam pred sebou (na HUD i na budikach). Kdyz ji mas na mobilu, stejne musis uhybat pohledem. Zahraty motor na Scenicu vidim uplne normalne (cca. 8 dilku?)... dokonce vic "poloh" jak na analogu, kde jsou povetsinou jen dve
/edit: a jeste abych to doplnil... mapy mam aktualni (2017.06) popr. pustim z mobilu do R-Linku Waze ci Sygic.
/edit: a jeste abych to doplnil... mapy mam aktualni (2017.06) popr. pustim z mobilu do R-Linku Waze ci Sygic.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Nevěděl jsem že základní Life má jiné sedačky, žil jsem v domnění že od základu po Limited jsou stejné Ale když tak o tom přemýšlím nikdy jsem vlastně neviděl z blízka živě Megana ve výbavě Life. Předváděčku jsem měl ZEN, vyzkoušel jsem si ještě Intens a nakonec vybral lehce dovybavený Limited Jinak jsem koukal do konfigurátoru na výbavu Limited (2018) a koukám, že se zřejmě změnil vzor čalounění sedaček. Jsem rád, že mám auto z roku 2017, ten nový vzor podle obrázku z konfigurátoru nevypadá moc hezky. Ale třeba to na živo bude lepšíLádys píše: ↑stř kvě 23, 2018 11:30Life má hnusný sedačky, v Zenu jsou o level dál. Já zas nerad v autě pouťovou atrakci a raději čudliky. Monochromatický středový displej sice mohl být hezčí, ale při staženém podsvícení zas moc neruší a panel v reálu vypadá celkem dobře. Pro mě další plus, že Zen má za příplatek přední a zadní parkovací senzory, Intens má pouze zadní. Prostě si každý vybere.
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Renault Megane 3
Zdravím všetkých, mám problém s mojím Meganom, keď mám zapnutú klimatizáciu a vyhodim rýchlosť, na palubnom počítači mi vypíše chybovu hlášku ESP OFF a zároveň mi vypne motor...nevie niekto v čom môže byť problém ?
Re: Renault Megane IV
Špatně jsem se vyjádřil - je tam rozdílné čalounění. V Life je levnější hadr.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane IV
Ani to jsem nevedel me prave prekvapilo pri zkusebce ze ty v ZENu vypadaji az necekane dobre a myslel jsem ze to je prave ten zaklad az po Limited. Dokonce mi prijde ze se budou nicit pomaleji nez ty hezci v Intensu. Life jsem nikdy nezkousel , co jsem videl predvadecky tak to byl ZEN a skladovky na salonech zase Intens jine vybavy jsem prakticky nikde nevidel.
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: Renault Megane IV
Já u nás občas Life v základu vidím parkovat, někdo to má na dojíždění do práce, takže jsem si ho prohlédl. Má to chudší i středový tunel s ruční brzdou. Za příplatek měl snad jenom mlhovky.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Megane IV
Já měl life jako náhradní vozidlo a byl to děs.
Re: Renault Megane IV
Tvl... ted jsem otevřel kapotu, že doliju ostřikovače a v alternatoru kus cigarety :-O Nez jsem dojel dojel, samozrejme fuc.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Ako sa tam asi dostala?Ja som ešte kapotu neotváral.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Re: Renault Megane IV
Vubec netuším.. bud při vyrobe, nebo v Auto Kelly, když zatmavovali okna (a treba se chteli podivat na motor)
EDIT: uz jsem to vytahl. Pri kazdem zastaveni a vypnuti motoru jsem oteviral kapotu a doufal ve stesti, ze vajglik bude v horni casti alternatoru, dnes jsem mel stesti
EDIT: uz jsem to vytahl. Pri kazdem zastaveni a vypnuti motoru jsem oteviral kapotu a doufal ve stesti, ze vajglik bude v horni casti alternatoru, dnes jsem mel stesti
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Megane IV
Megane dostal chuť na cígo.
Re: Renault Megane IV
Vajglik od tabákového cíga nebo z trávy?
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Megane IV
Ale aj tak je prasa ten, kto to tam hodil.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Re: Renault Megane IV
To přece nemusel udělat nikdo schválně. Stačí, že někdo z auta jedoucího před tebou vajgl vyhodí a vířením způsobeným jízdou se dostane do motoru.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
Re: Renault Megane IV
Nedokazu si teda nedokazu predstavit, jak se vajgl dostane do te mrizky alternatoru, to proste nejde
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 hostů