Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane IV
Přední světlo má hned několik nastavení. Na světlometu jsou dva šrouby - jeden na výškové seřízení, druhý na stranové seřízení. To se provádí za pomocí přístroje, který se umístí před světlomet - mají v servisech nebo na STK. Jinak toto se týká všech světlometů - halogenových, (bi)xenonových i LED.
Halogenové pak mají ještě ovladač na přístrojové desce na seřízení dosvitu při vyšším zatížení vozidla - logicky pouze dolů.
Halogenové pak mají ještě ovladač na přístrojové desce na seřízení dosvitu při vyšším zatížení vozidla - logicky pouze dolů.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Megane IV
Předpokládám, že nové nedávno přebrané auto bude mít světla seřízené. Ovšem žárovky tam budou levné základní, které budou mít dlouhou výdrž a svítit budou průměrně. A ta šošovice to taky asi jinak rozptyluje, než dříve klasické paraboly.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: Renault Megane IV
Za poslední týden se mi to sešlo a najezdil jsem přes 1000km, takže byl čas se konečně víc věnovat autu (1.2 TCe 130 EDC):
- spotřeba vypadá na cca 8,5 město --- 7,5 dálnice (130-140 km/h) --- 6,5-7 okresky (90-100 km/h) (zatím najeto necelých 1700 km)
- z výfuku jde docela dost bílého kouře, který nijak nezapáchá, asi pára, a to i s plně zahřátým motorem, chladící kapalina neubývá
- zatím jsem si nevšiml, že by v interiéru něco vrzalo, nelícovalo atd.
- na nižší stupně (3,4,5) se v otáčkách okolo 1.500-2.100 a v zátěži (kopec) občas ozývá nějaký zvuk, nedokážu ho pojmenovat, asi nejblíž hučení (turbo to ale podle mě není), trochu mi přijde že to jde z levé strany; není to nijak hlasité nebo obtěžující, při puštěné muzice bych si toho asi ani nevšiml; s přibývajícími ujetými km mi přijde, že je to tišší; těžko říct, co to je
- oproti MIII určitě lepší podvozek a řízení, velmi dobré odhlučnění motoru a kabiny
- slabší topení, klimu musím mít tak na 24C (v MIII jsem měl 22,5), ale zase oproti MIII tišší ventilátor
- jak se tu probíralo, přední ostřikovače stříkají dost slabě, ale i na dálnici ve 130 v silném větru šlo okno umýt
- 2x mi to zahlásilo odpojení USB (flashka s MP3), po opětovném zapojení to psalo, že zdroj nelze přehrát, při dalším startu to bylo OK
- vnitřní ambientní LED osvětlení nebliká (auto z 11/2017)
- EDC je dost citlivé na rozjezdy, na plynulý rozjezd to chce hodně lehkou nohu, ale dá se to v pohodě naučit; jinak řadí bez jakýchkoli rázů
- EDC má oproti klasickému automatu co jsem měl v MIII slabší záběr na začátku; je to trochu nepříjemné, pokud např. chcete při parkování vyjet/vycouvat na obrubník - přidáváte plyn, nic se neděje a pak najednou auto rychle vyjede a dupete na brzdu; musí se s tím počítat
- Sport režim fajn, jde to znatelně víc za plynem, na okreskách by s tím mohla být zábava, dobré i na předjíždění
- handsfree otevírání zatím funguje na 100%, i v nižších teplotách
- senzory světel a stěračů OK, reagují jak mají
- přední světla mi přijdou že svítí OK (mám klasické, ne LEDky)
- couvací kamera je dobrá věc, vodícím čárám jde věřit
- parkovací asistent taky funguje OK; jak jsem tady psal, že mi přišlo, že to vzal předkem při podélném parkování moc brzy do mezery, tak jsem mu křivdil - vždy to vytočil správně, i když někdy tam měl místa od auta přede mnou opravdu málo (tak 10cm) a od volantu to vypadalo, že to nevyjde
- parkovací senzory fungují OK, i když bych si dokázal představit, že by reagovaly malinko rychleji
- pro vypnutí motoru bez zatažení poloautomatické ručky (myčka, parkování v mrazech) stačí stlačit tlačítko ručky a držet ho dole při současném vypnutí motoru - v manuálu mi to přišlo popsané trochu nesrozumitelně
- 2x se mi stalo, že Rlink neudržel změněnou konfiguraci (typ tacho) a vynulovala se průměrná spotřeba (řeší se v jiném vláknu); možná SW chybka v Rlinku (verze 3.3.16.946)
Celkově zatím spokojenost, pár věcí sice zazlobilo (výpadek USB, neudržení některých nastavení), ale nic zásadního. Auto vypadá perfektně a jezdí taky OK. Snad to vydrží
- spotřeba vypadá na cca 8,5 město --- 7,5 dálnice (130-140 km/h) --- 6,5-7 okresky (90-100 km/h) (zatím najeto necelých 1700 km)
- z výfuku jde docela dost bílého kouře, který nijak nezapáchá, asi pára, a to i s plně zahřátým motorem, chladící kapalina neubývá
- zatím jsem si nevšiml, že by v interiéru něco vrzalo, nelícovalo atd.
- na nižší stupně (3,4,5) se v otáčkách okolo 1.500-2.100 a v zátěži (kopec) občas ozývá nějaký zvuk, nedokážu ho pojmenovat, asi nejblíž hučení (turbo to ale podle mě není), trochu mi přijde že to jde z levé strany; není to nijak hlasité nebo obtěžující, při puštěné muzice bych si toho asi ani nevšiml; s přibývajícími ujetými km mi přijde, že je to tišší; těžko říct, co to je
- oproti MIII určitě lepší podvozek a řízení, velmi dobré odhlučnění motoru a kabiny
- slabší topení, klimu musím mít tak na 24C (v MIII jsem měl 22,5), ale zase oproti MIII tišší ventilátor
- jak se tu probíralo, přední ostřikovače stříkají dost slabě, ale i na dálnici ve 130 v silném větru šlo okno umýt
- 2x mi to zahlásilo odpojení USB (flashka s MP3), po opětovném zapojení to psalo, že zdroj nelze přehrát, při dalším startu to bylo OK
- vnitřní ambientní LED osvětlení nebliká (auto z 11/2017)
- EDC je dost citlivé na rozjezdy, na plynulý rozjezd to chce hodně lehkou nohu, ale dá se to v pohodě naučit; jinak řadí bez jakýchkoli rázů
- EDC má oproti klasickému automatu co jsem měl v MIII slabší záběr na začátku; je to trochu nepříjemné, pokud např. chcete při parkování vyjet/vycouvat na obrubník - přidáváte plyn, nic se neděje a pak najednou auto rychle vyjede a dupete na brzdu; musí se s tím počítat
- Sport režim fajn, jde to znatelně víc za plynem, na okreskách by s tím mohla být zábava, dobré i na předjíždění
- handsfree otevírání zatím funguje na 100%, i v nižších teplotách
- senzory světel a stěračů OK, reagují jak mají
- přední světla mi přijdou že svítí OK (mám klasické, ne LEDky)
- couvací kamera je dobrá věc, vodícím čárám jde věřit
- parkovací asistent taky funguje OK; jak jsem tady psal, že mi přišlo, že to vzal předkem při podélném parkování moc brzy do mezery, tak jsem mu křivdil - vždy to vytočil správně, i když někdy tam měl místa od auta přede mnou opravdu málo (tak 10cm) a od volantu to vypadalo, že to nevyjde
- parkovací senzory fungují OK, i když bych si dokázal představit, že by reagovaly malinko rychleji
- pro vypnutí motoru bez zatažení poloautomatické ručky (myčka, parkování v mrazech) stačí stlačit tlačítko ručky a držet ho dole při současném vypnutí motoru - v manuálu mi to přišlo popsané trochu nesrozumitelně
- 2x se mi stalo, že Rlink neudržel změněnou konfiguraci (typ tacho) a vynulovala se průměrná spotřeba (řeší se v jiném vláknu); možná SW chybka v Rlinku (verze 3.3.16.946)
Celkově zatím spokojenost, pár věcí sice zazlobilo (výpadek USB, neudržení některých nastavení), ale nic zásadního. Auto vypadá perfektně a jezdí taky OK. Snad to vydrží
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: Renault Megane IV
Jak to myslis slabsi topeni?
Ja predevcirem schvalne jezdil autem, nastavil jsem 22 a teplomer po nejake dobe ukazoval 21. Kdyz jsem osolil vetraky na max (vse ostatni zustalo zachovano, nastavena teplota, foukani pod nohy), tak teplota ve voze byla tech 22. Kdyz jsem dal automatiku zase, tak to kleslo k těm 21-21,5 stupun.
Ja predevcirem schvalne jezdil autem, nastavil jsem 22 a teplomer po nejake dobe ukazoval 21. Kdyz jsem osolil vetraky na max (vse ostatni zustalo zachovano, nastavena teplota, foukani pod nohy), tak teplota ve voze byla tech 22. Kdyz jsem dal automatiku zase, tak to kleslo k těm 21-21,5 stupun.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: Renault Megane IV
No přijde mi, že musím nastavovat vyšší teplotu, než v MIII. Tam jsem v zimě jezdil na 22,5C, v MIV musím nastavit tak na těch 23,5-24, abych měl stejný pocit tepelné pohody. Ani při nastavení teploty na Hi mi nepřijde, že by to foukalo nějak extra teplý vzduch. Ale určitě to na vytopení v pohodě stačí, jen ty hodnoty jsou prostě vyšší. Tohle je ale asi hodně subjektivní...
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: Renault Megane IV
No, ja kdyz tam HI, tak to jde opravdu horky vzduch - to bych viděl, že to jde přímo z motoru
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: Renault Megane IV
A topíš klimou, nebo bez ní?
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: Renault Megane IV
Myslim si ze na Thalii tie svetla svietili viac. Mam pocit ze keby stretavacie svetla mali klasicku parabolu bez sosovky tak by tie svetla podavali slusnejsi vykon, kedze cast svetla sa srati na tej šošovke. Ku ziarovkam len tolko 55W halogenka H7 ma svetelny tok 1500lm .
Zakladna "Ultra life" ma 1500lm /55W pri nominalnom napati 12V zivotnost podla Tc = 1500h,
Night laser breaker ma 1500lm/55W pri nominalnom napati 12V zivotnost podla Tc = 250h.
Podla technickych udajov je to takmer to iste. Ale aka je reailita naoaj Laser break svieta 130perc. jasnejsie ( to by predsa znamenalo mat 1500lm*130%=3450lm) a 40 m dalej?
Ma niekto skusenost?
Re: Renault Megane IV
130 % nejde chapat jako 2,3x vice, ale 1,3x vice
Jinak clanek: https://auto.idnes.cz/exkluzivni-test-m ... tomoto_fdv
Jinak clanek: https://auto.idnes.cz/exkluzivni-test-m ... tomoto_fdv
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Klima prece netopi. Ale kdyz ji zapnu ci vypnu, tak nevidim v high zadny rozdil.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Ciste matematickyniky79 píše: ↑čtv led 18, 2018 11:03130 % nejde chapat jako 2,3x vice, ale 1,3x vice
Jinak clanek: https://auto.idnes.cz/exkluzivni-test-m ... tomoto_fdv
o 30% je "1,3" krat viac .
o 100% viac je "2" krat viac
o 130% viac je "2,3" krat viac
Re: Renault Megane IV
A co je pak 200 %? 3x vice?
Tady je potreba brat "100 %" jako vychozi stav, se kterym se to porovnava. Takze 130 % znamená o 30 % více, tj. 1,3x.
Tady je potreba brat "100 %" jako vychozi stav, se kterym se to porovnava. Takze 130 % znamená o 30 % více, tj. 1,3x.
Naposledy upravil(a) niky79 dne čtv led 18, 2018 11:23, celkem upraveno 1 x.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: Renault Megane IV
Jo jasně, myslel jsem s klimou. Já jsem původně v zimě klimu vůbec nezapínal, ale pak jsem někde četl, že jí dlouhodobé nepoužívání nedělá dobře.
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: Renault Megane IV
Nemam zkusenosti, ale nemyslim si, ze nepouzivani klimy rekneme 4 mesice lze oznacit za "dlouhodobe nepouzivani".
Tady je k tomu nejaky clanek (podle diskuse ovšem zmatený):
http://www.auto.cz/klimatizace-v-zime-p ... zbu-100908
Ja popravdě nevím, zdali ted v zime ta klimatizace bezi, kdyz je zapnuty rezim AUTO. Z hlediska logiky bych rekl, ze nebezi, protoze v zime neni potreba nic chladit (chladny vzduch jde z venku), protoze v dolnim stavovem radku Rlinku nesviti ikonka klimatizace, a protoze ji jde ručně zapnout, ale nevim. Jak to vypadalo v lete? Kdyz byl zapnuty automaticky rezim a nastavena nejaka teplota, svitila dole ikonka klimatizace?
Tady je k tomu nejaky clanek (podle diskuse ovšem zmatený):
http://www.auto.cz/klimatizace-v-zime-p ... zbu-100908
Ja popravdě nevím, zdali ted v zime ta klimatizace bezi, kdyz je zapnuty rezim AUTO. Z hlediska logiky bych rekl, ze nebezi, protoze v zime neni potreba nic chladit (chladny vzduch jde z venku), protoze v dolnim stavovem radku Rlinku nesviti ikonka klimatizace, a protoze ji jde ručně zapnout, ale nevim. Jak to vypadalo v lete? Kdyz byl zapnuty automaticky rezim a nastavena nejaka teplota, svitila dole ikonka klimatizace?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: Renault Megane IV
Taky netuším, příště se podívám
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: Renault Megane IV
Jo
Ak ti dvihnu plat o 100perc. dostanes 2x viac
t.j. 30 000kc x2 = 60 000kc
ak ti dvihnu plat o 200perc. dostanes 3x viac
t.j. 30 000kcx3 = 90 000kc
Ale to je na inu debatu hod skor svoje skusenosti s lepsimi ziarovkami oplatia sa?
Mohli napisat ze o 30perc. viac svetla.
Re: Renault Megane IV
200 % je odjakziva dvojnásobek, nikoliv trojnásobek, proste zaklad krát x2, stejně jako navýšení o 1000 % je 10x více, nikoliv 20x více.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Procento
Takže 130 % je opravdu krát 1,3. Ale ono je potřeba taky rozlišovat "nově mám 130 % platu" (30 % navíc, shodné s tvzením "navýšili mi plat o 30 %") a "plat mám vyšší o 100 %" (dvojnásobek; shodné s tvrzením "ted mám dvojnásobek platu").
K těm žárovkám. Určitě jsou bělejší než základní. To, jestli dosvítí dál, nedokážu určit. S těmi původními jsem moc dlouho nejezdil a navíc je ted všude mokro (bělejší světlo je hůře vidět).
https://cs.wikipedia.org/wiki/Procento
Takže 130 % je opravdu krát 1,3. Ale ono je potřeba taky rozlišovat "nově mám 130 % platu" (30 % navíc, shodné s tvzením "navýšili mi plat o 30 %") a "plat mám vyšší o 100 %" (dvojnásobek; shodné s tvrzením "ted mám dvojnásobek platu").
K těm žárovkám. Určitě jsou bělejší než základní. To, jestli dosvítí dál, nedokážu určit. S těmi původními jsem moc dlouho nejezdil a navíc je ted všude mokro (bělejší světlo je hůře vidět).
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Pre mna bol mätuci popis "...svetlá svietia až o 130% jasnejšie ako štandardné halogénové žiarovky" co logicky davalo "o 130perc viac". Lepsie by bolo uviest svietia na urovni 130perc. beznej halogenky.
Nie som si isty ci ludske oko nema vyssiu citlivost na 4000K (biele svetlo) namiesto 3200K (tepla farba) beznej halogenky (samozrejme nemusi to platit na mokrej vozovke).
Nie som si isty ci ludske oko nema vyssiu citlivost na 4000K (biele svetlo) namiesto 3200K (tepla farba) beznej halogenky (samozrejme nemusi to platit na mokrej vozovke).
Re: Renault Megane IV
No, ja to pochopil, ze to sviti o 30 %, protože jak jsem psal výše, ten zaklad, ze kterého se vychází je "100". Ta zarovka stejne nemuze svitit 2,3x vice, to by asi zase byl problem s legislativou.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Všechna ta procenta je jen reklamní trik, nejblíž pravdě je niky79. Ve výsledku to místo 70m dosvítí 75m.
Klimatizace na auto může běžet, protože bude v kabině odvlhčovat vzduch.
Klimatizace na auto může běžet, protože bude v kabině odvlhčovat vzduch.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Megane IV
Ladys: no, jde o to... Jak poznas, ze klimatizace bezi v rezimu Auto? Rozsviti se symbol klimatizace dole v radku? (Stejne jako se napriklad tam meni ikonka rychlosti ventilatoru nebo ikonka, kam fouka vzduch)? Auto mam od listopadu, takze jsem to nemohl otestovat za horkych dnu.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Na obalu te krabicky OSRAM Night Breaker Laser pisou, ze dosviti az o 40 m dale. Je to opravdu velky rozdil proti bezne zarovce, sviti bych rekl skoro stejne jako Pure LED Vision, doporucuji kazdemu, at si je vyzkousi. Udajne ale nevydrzi tak dlouho, cca 1 rok a cena je cca 800kc za 2ks.
Naposledy upravil(a) Banana dne čtv led 18, 2018 14:46, celkem upraveno 1 x.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Renault Megane IV
Otáčky ventilátoru vidím na displeji - já nemám šmatlací displej, co mi řekli, že se mapy aktualizují rok a pak konec, zvolil jsem obyčejný monochrom a ušetřil. Takže mi tam svítí ikony na čudlech podle toho, co je aktivní. Taková klasika, ani toho nelituji. Ale zda běží klima poznáš i podle vyšších otáček volnoběhu a zvuku motoru (venku). Mám dojem, že se automat aktivuje i po zmáčknutí rychlého odmlžení a po vypnutí se nedeaktivuje.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Megane IV
No, klidne jsi mohl vzit 7" a mit tam Google Auto / Apple Car play
Podle zvuku motoru z venku to imho nejde poznat - ten motor na volnobeh temer nejde slyset (bez otevreni kapoty).
Podle zvuku motoru z venku to imho nejde poznat - ten motor na volnobeh temer nejde slyset (bez otevreni kapoty).
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Když potřebuji navigaci, do pravé větrací mřížky cvaknu tohle https://www.aliexpress.com/item/2015-Fa ... 19821.html a mám displeje dva.
Co jsem fakt chtěl, to jsem dohnal na paketech.
Taky jsem si říkal, jak je to tichoučký, ale uši už to začínají vnímat, možná je slyšet kompresor. Schválně si to vyzkoušej. Já si v Plzni na semaforech pořád říkal, proč mi lezou otáčky k 1000. V autě jsme byli čtyři a nikde se nic nemlžilo. A na klimě svítil automat.
Co jsem fakt chtěl, to jsem dohnal na paketech.
Taky jsem si říkal, jak je to tichoučký, ale uši už to začínají vnímat, možná je slyšet kompresor. Schválně si to vyzkoušej. Já si v Plzni na semaforech pořád říkal, proč mi lezou otáčky k 1000. V autě jsme byli čtyři a nikde se nic nemlžilo. A na klimě svítil automat.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů