Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane IV
U GC jsem si taky rikal ze je EDC zbytecny, ze bych radeji chtel manual a ted po pul roce vim, ze uz nechci nic jinyho nez automat
Renault Megane GrandCoupe 1.2 TCe 130 EDC, Intense,Blue cosmos
Re: Renault Megane IV
Ja nejsem odpurce automatu, jen ten priplatek povazuji za zcela neadekvatni, nehlede na zivotnost (auta se snažím měnit až po 250-300 tisic najetých km a čím menší náklady celkově na auto, tím lepe)
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Tak tu informaci že to nemá hydraulické zdvihátka ventilů jsi čerpal z jakých zdrojů..?rk69 píše: ↑sob lis 04, 2017 09:42Tiež som rozmýšľal nad tou 1,6 Sce,ale keďže to nemá hydroštely ako moja stará 1,4 16 V ,tak ma to odradilo,lebo pri mojom nábehu by som ventily šteloval skoro každý rok...niky79 píše: ↑sob lis 04, 2017 08:32To já bych se TCE nebal, nicméně ho nemám. Proč?
- u Grandcoupé reálně není k dispozici (pouze s automatem, děkuji nechci)
- 1.6 chci hodit na LPG. Ano, 1.6 je možná na dálnici hlučnější (jsem si ale jist, že bude výrazně méně hlučnější než M2 s 1.4), ale nevadi mi to natolik, abych musel za palivo vyhodit o 250 tisic vic.
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: Renault Megane IV
Tady si dovolím s tímto testem jen souhlasit , jen prosím dodám že v článku je porovnání s 1.6 K4M ..to není náš motor Sce 1,6 H4M D7.,bo v době tohoto testu nebyl ještě v prodeji a je to ten z Meg.III,či z Fluence
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: Renault Megane IV
Pátral som po tom na internete,aj priamo v Renaulte.Však nech sa vyjadria aj majitelia týchto motorov,je ich tu ako pozerám celkom dosť...pedroo píše: ↑sob lis 04, 2017 18:14Tak tu informaci že to nemá hydraulické zdvihátka ventilů jsi čerpal z jakých zdrojů..?rk69 píše: ↑sob lis 04, 2017 09:42Tiež som rozmýšľal nad tou 1,6 Sce,ale keďže to nemá hydroštely ako moja stará 1,4 16 V ,tak ma to odradilo,lebo pri mojom nábehu by som ventily šteloval skoro každý rok...niky79 píše: ↑sob lis 04, 2017 08:32To já bych se TCE nebal, nicméně ho nemám. Proč?
- u Grandcoupé reálně není k dispozici (pouze s automatem, děkuji nechci)
- 1.6 chci hodit na LPG. Ano, 1.6 je možná na dálnici hlučnější (jsem si ale jist, že bude výrazně méně hlučnější než M2 s 1.4), ale nevadi mi to natolik, abych musel za palivo vyhodit o 250 tisic vic.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
už se to tu řešilo.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Renault Megane IV
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=11rk69 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:11Pátral som po tom na internete,aj priamo v Renaulte.Však nech sa vyjadria aj majitelia týchto motorov,je ich tu ako pozerám celkom dosť...pedroo píše: ↑sob lis 04, 2017 18:14Tak tu informaci že to nemá hydraulické zdvihátka ventilů jsi čerpal z jakých zdrojů..?rk69 píše: ↑sob lis 04, 2017 09:42Tiež som rozmýšľal nad tou 1,6 Sce,ale keďže to nemá hydroštely ako moja stará 1,4 16 V ,tak ma to odradilo,lebo pri mojom nábehu by som ventily šteloval skoro každý rok...niky79 píše: ↑sob lis 04, 2017 08:32To já bych se TCE nebal, nicméně ho nemám. Proč?
- u Grandcoupé reálně není k dispozici (pouze s automatem, děkuji nechci)
- 1.6 chci hodit na LPG. Ano, 1.6 je možná na dálnici hlučnější (jsem si ale jist, že bude výrazně méně hlučnější než M2 s 1.4), ale nevadi mi to natolik, abych musel za palivo vyhodit o 250 tisic vic.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Re: Renault Megane IV
Renault Megane 1,6 r.v.2014 nie je motor od Nissanu H4M ale K4M od Renaultu ale je to jedno,proste od atmosféry 1,6 nemožno čakať zázraky,či to má 5 st. alebo 6 st. jednoducho na tú hmotnosť auta je výkon aj točák slabý a keď z toho chcete dostať nejaký výkon,tak spotreba je niekde úplne inde,o hluku tiež nehovorím.Preto mám síce tiež motor 1,6 ale dciDanihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Zažívám stejné utrpení jako ty. A podle mě ta 1.6 od nissanu s pětikvaltem nebude žádná střela. Tohle už řeším pomalu rok které auto vybrat nový megan je pěknej ale právě ty motory mě odrazují. Už jsem testoval 1.6 od toyoty a taky žádná sláva. Snad ještě koktávka s 1.4 tsi to by snad jelo ale ten motor taky nic moc. Tak zůstávám pořád věrný staré hlučné 1.6 , a odhlučnuji a odhlučnuji. Ten lenoch na okrsky zatím stačí. Dálnice utrpení.Danihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Naposledy upravil(a) Radis dne sob lis 04, 2017 20:01, celkem upraveno 1 x.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Renault Megane IV
Riešite tu hovadiny každý si kúpi motor aký mu vyhovuje.Niekomu stačí pohodová jazda /1,6 SCE/ niekto chce auto s turbom /TCE/.Sme tu preto aby sme si pomáhali a nie tu hanili motory.Ja mám auto aj turbom diesel a aj SCE a všetko ma za a proti.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: Renault Megane IV
Neříkám že 2014 je od Nissanu, píšu že bych nechtěl nový i když je od Nissanu.rk69 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:50Renault Megane 1,6 r.v.2014 nie je motor od Nissanu H4M ale K4M od Renaultu ale je to jedno,proste od atmosféry 1,6 nemožno čakať zázraky,či to má 5 st. alebo 6 st. jednoducho na tú hmotnosť auta je výkon aj točák slabý a keď z toho chcete dostať nejaký výkon,tak spotreba je niekde úplne inde,o hluku tiež nehovorím.Preto mám síce tiež motor 1,6 ale dciDanihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Re: Renault Megane IV
Tak sorry, ale neznam chlapa, který si řekne tahle líná mrcha mi stačí. Je ro prostě o penězích, takže žádný hovadiny.
Re: Renault Megane IV
Je to presne o tom,na čo sa auto používa,každý motor má svojich zástancov aj odporcov,len niekedy to fanatickí zástancovia 1,6 atmosféry preháňajú s chválou na svoj motor.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Hej ale písal si 1,6 Sce a to nie je Sce...Danihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 20:03Neříkám že 2014 je od Nissanu, píšu že bych nechtěl nový i když je od Nissanu.rk69 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:50Renault Megane 1,6 r.v.2014 nie je motor od Nissanu H4M ale K4M od Renaultu ale je to jedno,proste od atmosféry 1,6 nemožno čakať zázraky,či to má 5 st. alebo 6 st. jednoducho na tú hmotnosť auta je výkon aj točák slabý a keď z toho chcete dostať nejaký výkon,tak spotreba je niekde úplne inde,o hluku tiež nehovorím.Preto mám síce tiež motor 1,6 ale dciDanihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
V mojom pripade to o peniazoch určite nie je.Hladal som vyslovene atmosferický motor rozhodoval som sa medzi KIA CEED KOMBI,HONDA CIVIC TOURER,TOYOTA AURIS TOUR.Voľbna padla MEGANE /najkrajší+ výbava / a manželka to potvrdila.Vlastním 2 auta a na firme mam dalšie 3auta a doplatiť si 1500 alebo 2000 eur problém nebol.
Re: Renault Megane IV
Re: Renault Megane IV
Já už to neřeším, začátkem prosince jdu objednat Megane Grandtour 1.2. Tce 130 , Intens...Radis píše: ↑sob lis 04, 2017 19:59Zažívám stejné utrpení jako ty. A podle mě ta 1.6 od nissanu s pětikvaltem nebude žádná střela. Tohle už řeším pomalu rok které auto vybrat nový megan je pěknej ale právě ty motory mě odrazují. Už jsem testoval 1.6 od toyoty a taky žádná sláva. Snad ještě koktávka s 1.4 tsi to by snad jelo ale ten motor taky nic moc. Tak zůstávám pořád věrný staré hlučné 1.6 , a odhlučnuji a odhlučnuji. Ten lenoch na okrsky zatím stačí. Dálnice utrpení.Danihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Re: Renault Megane IV
Tohle jsem chtěl taky ale mám strach že na 14 km do práce a z práce odrovnám turbo. Už v květnu mohl být doma nakonec z toho sešlo.. Jo a mrkni na skladovky RENAULT někdy jsou tam zajímavé kousky. A docela pěkná slevaDanihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 20:23Já už to neřeším, začátkem prosince jdu objednat Megane Grandtour 1.2. Tce 130 , Intens...Radis píše: ↑sob lis 04, 2017 19:59Zažívám stejné utrpení jako ty. A podle mě ta 1.6 od nissanu s pětikvaltem nebude žádná střela. Tohle už řeším pomalu rok které auto vybrat nový megan je pěknej ale právě ty motory mě odrazují. Už jsem testoval 1.6 od toyoty a taky žádná sláva. Snad ještě koktávka s 1.4 tsi to by snad jelo ale ten motor taky nic moc. Tak zůstávám pořád věrný staré hlučné 1.6 , a odhlučnuji a odhlučnuji. Ten lenoch na okrsky zatím stačí. Dálnice utrpení.Danihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: Renault Megane IV
No já jezdím do práce 26 km jedna cesta z toho 22 po dálnici. Na chalupu 70 km a na lyže 560km tak snad bude vše ok. Budu mít u Autokout už 3 nové auto v řadě vždy po 4 letech, tak doufam, že sleva bude. Nebudu připlácet za 17 kola , myslim že 16 stačí a barvu nevím jestli tm. modrou nebo černou. Tmavé okna vzadu. Vim , že na tmave barvě je vidět špína, ale když je umyté tak je elegantní....Radis píše: ↑sob lis 04, 2017 20:31Tohle jsem chtěl taky ale mám strach že na 14 km do práce a z práce odrovnám turbo. Už v květnu mohl být doma nakonec z toho sešlo.. Jo a mrkni na skladovky RENAULT někdy jsou tam zajímavé kousky. A docela pěkná slevaDanihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 20:23Já už to neřeším, začátkem prosince jdu objednat Megane Grandtour 1.2. Tce 130 , Intens...Radis píše: ↑sob lis 04, 2017 19:59Zažívám stejné utrpení jako ty. A podle mě ta 1.6 od nissanu s pětikvaltem nebude žádná střela. Tohle už řeším pomalu rok které auto vybrat nový megan je pěknej ale právě ty motory mě odrazují. Už jsem testoval 1.6 od toyoty a taky žádná sláva. Snad ještě koktávka s 1.4 tsi to by snad jelo ale ten motor taky nic moc. Tak zůstávám pořád věrný staré hlučné 1.6 , a odhlučnuji a odhlučnuji. Ten lenoch na okrsky zatím stačí. Dálnice utrpení.Danihol1 píše: ↑sob lis 04, 2017 19:40Já začínám nabývat dojmu, že jste prostě neměli 35 000 navíc, nebo z nějakého důvodu jste chtěli ušetřit a teď se předháníte jak je motor Sce výborný. Já mám Megane Grandtour 2014, 1.6 Sce 6kvalt a už bych ho i když je to Nissan do nového auta prostě nechtěl. Mé cesty na lyže do Rakous a letní Itálie je horor. Dálnice ještě jde i když motor točí jak kráva. Horši jsou okrsky z Prahy na Dolní Dvořiště, to je prostě horor. Předně bezpečně předjet kamiony a pomalejší auta je o život. Musí se řadit minimálně 3 stupeň a to se pak během předjíždění dějí v kabině věci. Né děkuji už nikdy více a nehodlám se chlácholit , že mám prověřenou nadupanou atmosféru s roztaženými 5 kvalty .... Tuž asi tak.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Megane IV
S černou podle mého auto zanikne, ta modrá na Meganovi vypadá opravdu úchvatně.
Re: Renault Megane IV
Hodně zdejších přispěvatelů si prostě není ochotno přiznat, že jejich plechový miláček má nějakou vadu a tak nás budou donekonečna přesvědčovat, že převodovka, která při běžným dálničním tempu točí ke 4 000 ot. je úplně v pohodě nebo max. že neni úplně dokonalá.
Ne, ta převodovka je prostě blbě udělaná!
Ne, ta převodovka je prostě blbě udělaná!
Re: Renault Megane IV
Přesně tak, myslím že polovina by si připlatila za lepší turbo 6kvalt.fešák píše: ↑sob lis 04, 2017 21:26Hodně zdejších přispěvatelů si prostě není ochotno přiznat, že jejich plechový miláček má nějakou vadu a tak nás budou donekonečna přesvědčovat, že převodovka, která při běžným dálničním tempu točí ke 4 000 ot. je úplně v pohodě nebo max. že neni úplně dokonalá.
Ne, ta převodovka je prostě blbě udělaná!
Re: Renault Megane IV
Rozdíl SCe a TCe je propastný .Původně jsem také chtěl pro manželku 1.6 SCe, ale na jízdu mi to přišlo velké trápení, navíc na dálnici to hodně hlučí. Jezdí rok v TCe 130 a je velmi spokojená, tedy často si teď bere nového Scenica se stejným motorem a já jsem zabral Megana...Celkově je TCe pro Megane lepší. Měl jsem možnost jet v krátkém Meganu i v TCe 100 a bylo to prostě lepší nez SCe. Pred koupi doporucuji dukladne projet vcetne dalnice, je to fakt velky rozdil.
Re: Renault Megane IV
Díky za utvrzení mého názoru...jaggerl píše: ↑sob lis 04, 2017 21:52Rozdíl SCe a TCe je propastný .Původně jsem také chtěl pro manželku 1.6 SCe, ale na jízdu mi to přišlo velké trápení, navíc na dálnici to hodně hlučí. Jezdí rok v TCe 130 a je velmi spokojená, tedy často si teď bere nového Scenica se stejným motorem a já jsem zabral Megana...Celkově je TCe pro Megane lepší. Měl jsem možnost jet v krátkém Meganu i v TCe 100 a bylo to prostě lepší nez SCe. Pred koupi doporucuji dukladne projet vcetne dalnice, je to fakt velky rozdil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů