Prisiel by som sa,ne pozriet nemas nejake foto ako to vypadalo na aute ?
Renault Megane IV
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane IV
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: Renault Megane IV
Jen malá poznámka k ráfkům, nevím jak to funguje na Slovensku, ale u nás musí být napsaný rozměr ráfku včetně ET ve velkém technickém průkazu, abys prošel STK a např. při nehodě by se v tom mohla šťourat pojišťovna. Aby se do velkého TP kola mohla zapsat je potřeba Typový list ( některé eshopy ho vubec nechtějí vystavit, proč asi), nestačí certifikát TUV.
Renault Megane IV Grandtour 1.6 SCE Zen 2016
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Re: Renault Megane IV
ET ma toleranciu niekoko percent, resp. par milimetrov..bolo to davno co som to riesil na inom aute tak len dufam ze sa to nezmenilo.. potom sa najdenie vhodneho disku znacne komplikuje vsak
Renault Megane IV Grandtour 2017 Sce 115k 1.6 16V
Re: Renault Megane IV
Myslím,že je to do 5 mm,osobne preferujem vždy radšej menšie ET ako pôvodné, teraz mám na Mégane ET 38 namiesto ET41
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Tie originalne disky 16 palcove co predavaju k auto maju ake ET to som nikde nemasiel? Ktore eschopy take ponukaju co maju byt presne ako od vyroby?
Re: Renault Megane IV
Maju ET 41
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Jojo, je to tak.
https://www.ebay.de/itm/1-x-Alufelge-16 ... 2621878073
https://www.ebay.de/itm/1-x-Alufelge-16 ... 2621878073
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
Re: Renault Megane IV
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
https://www.pneusvet.sk/dezent-tx-6-5x1 ... ttxz0sa41e
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Megane IV
Mám Megana Grandtour 2014 1.6 , čekal jsem 4 roky než začne rachtat převodník. Teď si koupím megane IV a budu čekat až mi začne rachtat převodovka. Velké zklamání..... Ten motor 1.2 no nevím..
Re: Renault Megane IV
Tyká se to Sce navíc ten 5kvalt když jezdím do práce po dálnici taky nic moc... mám megana 2014 Zen 1.6 110/81kw a má 6 rychlostí. Nevím co to zase vymysleli s tím 5 kvaltem. To Tce nevím, má to lepší převodovku, ale zase mám obavu, že se to utahá 100k se mi zdá málo..
Re: Renault Megane IV
Já mám objednáno SCE, protože jsem 12 let jezdil na 1.4/72 kw, pětikvalt, a neměl jsem problém s ničím Jistě, jiná dražší auta s lepšími motory zřejmě táhnou lépe, tišeji a řadí přesněji a já nevím, co ještě. Vzhledem k tomu, že jsem v nich ale nejezdil, bylo mi to celkem jedno
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Já vím, ale je škoda že nenechali u toho Sce ten 6kvalt...
Re: Renault Megane IV
Pokial som pocul tak u noveho Megana SCE atmosfera by nemal byt ten nestastny prevodnik. A ze to ma 5 st. prevodovku mne to vobec nevadi a ani je tam netreba podla mna ine to je u Turbo motorov.
Re: Renault Megane IV
No někde jsem tady četl, že SCe točí na 5ku při 130km/hod asi 4000ot a to je opravdu dost a musí to být slyšet...
Re: Renault Megane IV
Ve 136 km tacho ( 131km dle GPS) točí 1.6 sce okolo 3800 otáček, je to blizko maxima točivého momentu, je to podobné jako u každého atmosférického motoru, 6. st není potřeba ( i kdyby byl tak ta 6 bude podobná nynější 5 a jen by se muselo více řadit). Převodovka má řazení trošku gumové, ale zas taková hrůza to není, jinak řadí celkem přesně,
ale určitě jsou lepší. Do těch 170 km to na dálnici táhne pěkně, pak je to už mrtvola. Hluk od motoru přebije hluk od proudícího vzduchu, takže v kabině je celkem ticho. Auto mám od února a najel jsem s ním zatím 15 tis. km. Ten motor jezdí na 1.6 dobře, krásně jde vytočit na 2 nebo 3.st k 6.000 otáček holt Nissan, je tam trošku znát, že je kvůli emisím EURO 6 trošku priskrceny ( no holt 2.0 l SRDE 20 co jsem měl v Primere to není). Za mě spokojenost za ty peníze co auto stálo, průměrnou spotřebu dle tankování mám za 15tis. km 7.8 l ( 40% skákání v kolonách po Praze, 40% dalnice vetsinou na tempomat 136-150, zbytek okresky), po ujetí cca. 10tis. začala spotřeba klesat, za posledních 5tis. km je 7.1l. Čím mám víc najeto tak, se ten motor zdá být živější a ochotněji jde za plynem. Jinak příští měsíc jdu na servisní kontrolu nechat vyměnit olej ( myslím, že 15 tkm je rozumná hranice), zatím ani olej neubývá, je ho tam pořád lehce pod horní risku, a to motor moc nešetřim , je to atmosféra tak se musí točit.
ale určitě jsou lepší. Do těch 170 km to na dálnici táhne pěkně, pak je to už mrtvola. Hluk od motoru přebije hluk od proudícího vzduchu, takže v kabině je celkem ticho. Auto mám od února a najel jsem s ním zatím 15 tis. km. Ten motor jezdí na 1.6 dobře, krásně jde vytočit na 2 nebo 3.st k 6.000 otáček holt Nissan, je tam trošku znát, že je kvůli emisím EURO 6 trošku priskrceny ( no holt 2.0 l SRDE 20 co jsem měl v Primere to není). Za mě spokojenost za ty peníze co auto stálo, průměrnou spotřebu dle tankování mám za 15tis. km 7.8 l ( 40% skákání v kolonách po Praze, 40% dalnice vetsinou na tempomat 136-150, zbytek okresky), po ujetí cca. 10tis. začala spotřeba klesat, za posledních 5tis. km je 7.1l. Čím mám víc najeto tak, se ten motor zdá být živější a ochotněji jde za plynem. Jinak příští měsíc jdu na servisní kontrolu nechat vyměnit olej ( myslím, že 15 tkm je rozumná hranice), zatím ani olej neubývá, je ho tam pořád lehce pod horní risku, a to motor moc nešetřim , je to atmosféra tak se musí točit.
Naposledy upravil(a) tomhl dne stř lis 01, 2017 17:07, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane IV Grandtour 1.6 SCE Zen 2016
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Re: Renault Megane IV
Díky za podrobný popis, no nevím mám dilema co objednat. Nejraději bych taky sce, nejsem žádný závodník, ale nahlodalo mě tady v diskuzi to hučení převodovky. A když už Tce tak asi 130 než 100 co říkáte...
Re: Renault Megane IV
Ta převodovka nehučí, ale, výběr auta je na každým, někdo připlatí za výbavu, někdo za lepší motor. To si musí každý pro sebe a svou peněženku zdůvodnit sám.
Mě za ten Tce ty peníze nestály, rychleji by s tím jezdit stejně nešlo ( nerad platím pokuty) a situací kdy má Tce navrh ( rychlé předjetí nebo hodně táhlá stoupání) zas není tolik.
Mě za ten Tce ty peníze nestály, rychleji by s tím jezdit stejně nešlo ( nerad platím pokuty) a situací kdy má Tce navrh ( rychlé předjetí nebo hodně táhlá stoupání) zas není tolik.
Renault Megane IV Grandtour 1.6 SCE Zen 2016
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Re: Renault Megane IV
No zrovna to rychlé předjetí je někdy hoooodně důležité....
Re: Renault Megane IV
Jdu objednat začátkem prosince, tak prosím pište své názory... děkuji
Re: Renault Megane IV
Tak holt podřadíš, pak to jede. Tohle auto má nejslabší motor z aut co jsem měl za posledních 12 let, a ač jsem přesně měl tyhle obavy jako ty, tak po skoro roce můžu říct, že jsem se ještě nedostal do situace kdy by mi výkon vyloženě chyběl,možná je to asi i věkem, že už všude nemusím být první, jezdím sice pokud to jde rychleji než jsou limity, ale zase když to nejde tak se nezblaznim a nepospíchám.
Renault Megane IV Grandtour 1.6 SCE Zen 2016
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Bejvavalo Škoda 105Lx 85> Škoda Favorit LS 1.3 92> Opel Astra 1.4 16v 96> Škoda Octavia 1.9 SDI 01> Nissan Primera 2.0 01> Opel Vectra 1.8 06
Re: Renault Megane IV
Dříve se tu psalo, že 130 km/hod tacho točí kolem 3600-3700 otacek. Za mě je to ok. Na své staré 1.4 / 72 v M2 jsem při 130 km / hod točil více (kolem 4 tisic?) a tohle staré auto je určitě hůře odhlučněné než novy M4. A na dálnici jsem toho projel mraky a nějak mi nepřijde, že by mě hluk motoru obtěžoval. Nicméně, ano, motor byl slyšet.
Naposledy upravil(a) niky79 dne stř lis 01, 2017 17:52, celkem upraveno 2 x.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Megane IV
Moje řeč .... Přesedlal jsem z 2.0 HDI do 1.6 Sce a ano, auto je možná trochu línější, ale s rostoucím věkem klesá potřeba dosahovat maximální rychlost...
Sice mi z počátku ta 5ka připadala trochu dlouhá - řadící asistent ji chce řadit těsně před 80 km/hod., ale neposlouchám ho a řadím podle sebe. Auto je klidné, relativně tiché, možná trochu nízké při nastupování, ale už jsem si zvyknul. Párkrát jsem se praštil do makovice, ale teď už mi to problémy nedělá.
Chtěl jsem motor co má 4 válce, nemá Adblue a Start-Stop systém. Nakonec jsem si vybral Mégana, i když jsem o Renaultu původně vůbec neuvažoval a zatím (6 tis. km) jsem spokojený. Jestli budu stejně spokojený i při 90 tis. km ukáže čas...
Sice mi z počátku ta 5ka připadala trochu dlouhá - řadící asistent ji chce řadit těsně před 80 km/hod., ale neposlouchám ho a řadím podle sebe. Auto je klidné, relativně tiché, možná trochu nízké při nastupování, ale už jsem si zvyknul. Párkrát jsem se praštil do makovice, ale teď už mi to problémy nedělá.
Chtěl jsem motor co má 4 válce, nemá Adblue a Start-Stop systém. Nakonec jsem si vybral Mégana, i když jsem o Renaultu původně vůbec neuvažoval a zatím (6 tis. km) jsem spokojený. Jestli budu stejně spokojený i při 90 tis. km ukáže čas...
tomhl píše: ↑stř lis 01, 2017 16:29
Tak holt podřadíš, pak to jede. Tohle auto má nejslabší motor z aut co jsem měl za posledních 12 let, a ač jsem přesně měl tyhle obavy jako ty, tak po skoro roce můžu říct, že jsem se ještě nedostal do situace kdy by mi výkon vyloženě chyběl,možná je to asi i věkem, že už všude nemusím být první, jezdím sice pokud to jde rychleji než jsou limity, ale zase když to nejde tak se nezblaznim a nepospíchám.
Naposledy upravil(a) ReLi dne stř lis 01, 2017 23:18, celkem upraveno 1 x.
Renault MEGANE Grandtour 1.6 SCe 115 ZEN Červená Flamme
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů