Z toho mi plyne, že: originální rezerva je vždy bez měřícího ventilku.v manuálu se píše:Rezervní kolo
Rezervní kolo, je-li jím vozidlo vybaveno,
nemá snímač.
Ve výbavě jsem měl opravnou sadu, na co si pořizovat rezervu, když pořizuju 2 sady kol? K čemu by mi asi bylo deváté kolo od vozu?
Jedno přední (vždy přední, nemusí se při přehazování dofukovat) můžu vozit jako rezervu. Na cestě radši přehodim kolo, než použít sadu na lepení, co se stejně né vždy dá použít, a když už se použije, pak smíš jet max 60km/h!
Zprvu jsem měl z toho obavu vozit rezervu s měřicím ventilkem, ale system nic nenamítá a dle změn tlaků při zahřátí gum je vidět, že ventilek v rezervě system ignoruje. Možná opravdu mají ventilky odstředivý kontakt, jak tu někdo zmínil ... bylo by to logické, když se tlaky ukážou až po kratší jízdě, u mně obvykle do 100m jsou všechny na displeji.