Cukání za jízdy

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

bboyy
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: čtv úno 02, 2023 19:13

Re: Cukání za jízdy

Příspěvek od bboyy » čtv dub 06, 2023 16:57

Tak hlásím další posun. Objednal jsem se do Renaulta na přehrání řidiči jednotky vstřikování, a čerpadla a budeme měřit kompresní tlaky....
Megane IV, 2017, 1,2tce, Intens, Kódování Meg4, Praha

bboyy
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: čtv úno 02, 2023 19:13

Re: Cukání za jízdy

Příspěvek od bboyy » ned dub 16, 2023 19:00

Tak včera jsem pichnul na diagnostiku...
P1659 - komunikace can... Nějakej nápad?
Megane IV, 2017, 1,2tce, Intens, Kódování Meg4, Praha

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5794
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Cukání za jízdy

Příspěvek od kotasekh » ned dub 16, 2023 21:10

To je snad standardni porucha, kterou tam najde kazdy ne? :). Na mych autech (novych) diagnostika v nejake jednotce chybu kominukace can nasla temer vzdy. Povazoval jsem to za vlastnost, ale treba me nekdo opravi ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

bboyy
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: čtv úno 02, 2023 19:13

Re: Cukání za jízdy

Příspěvek od bboyy » sob dub 22, 2023 21:37

Ok, vlastnost... Ale co jí způsobuje?
Paradoxně se to rozsvítilo s výměnou svíček. Ze svíček z autorizaku jsem přešel na Beru by Driv.... Občas to auto psychicky nedávám... 😁
Megane IV, 2017, 1,2tce, Intens, Kódování Meg4, Praha

bboyy
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: čtv úno 02, 2023 19:13

Re: Cukání za jízdy

Příspěvek od bboyy » stř dub 26, 2023 12:19

Dneska návštěva Autosab Benešov, výměny cívky a svíčky komplet... Cukani je znatelně lepší ale pořád je cítit, musím říct že se to rovná drobné nerovnosti na vozovce.. Podle live dat které jsou naměřené tak to vypadá na regulaci turba, protože pokles je při zátěži a cuknuti 300mbar... Což by klidně mohlo být. Teď mám auto týden na testování tak uvidíme co se za týden stane.
Megane IV, 2017, 1,2tce, Intens, Kódování Meg4, Praha

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů