Cukání motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Owecka
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: ned úno 16, 2014 13:55

Cukání motoru

Příspěvek od Owecka » ned lis 08, 2020 09:23

Neřešili jste někdo cukání motoru při akceleraci? Dělá to cca posledních 15tkm a zhoršuje se to. Aktuálně mám najeto 77tkm. Auto normálně jede, ale pri přidání plynu do tahu začne škubat. Dvakrat v orig servisu, závada se prý neprojevila, diagnostika nic nehlásí. Jednou jsem zajel do neorig servisu, kde maji renault diagnostiku protože je dříve dělali a tam našli v paměti závad uloženou poruchu časování vačkových hřídelí. Jedna se o 1.2 tce.
Scénic III 1.4 Tce 96 kW
Clio III 1.2 55kW
Megane IV 1.2 Tce 96kW
Megane III 1.5 dci 70kW

jaroslavii
Advanced member
Příspěvky: 304
Registrován: čtv srp 16, 2018 23:59

Re: Cukání motoru

Příspěvek od jaroslavii » ned lis 08, 2020 21:23

Asi svicky ne? Ty to mohou delat. Taky mi to skubalo, i kdyz s jinym motorem, davaji svicky NGK a ty skubou. Kupte svicky Denso, jsou lepsi.
Renault Megane Grandtour 1.6 84kw 2018, výbava Limited, barva černá Etoile, letni Alu 16, zimni plech 15. Megane 3, 1.6 81kw

Owecka
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: ned úno 16, 2014 13:55

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Owecka » pon lis 09, 2020 07:23

Je pravda, že to začalo nedlouho po servisu v 60tkm, kdy byly vyměněny i svíčky. Podívám se na fakturu, co tam dali. Díky za tip.
Scénic III 1.4 Tce 96 kW
Clio III 1.2 55kW
Megane IV 1.2 Tce 96kW
Megane III 1.5 dci 70kW

Uživatelský avatar
wiki
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: sob kvě 01, 2010 11:05

Re: Cukání motoru

Příspěvek od wiki » pon lis 09, 2020 10:19

Mne to robí myslím od novoty, ale ked sa ochladí a chcem akcelerovať hned po štarte. Keď počkám cca 2 min ,nechám nadýchnuť motor tak je to lepšie, nehovorím ok, ale lepšie-necuká až tak.
Celkovo mi tá 1,6 sce príjde taká priškrtená..........5 kvalt ani nehovorím a radiaca páka nepresná, dlhé dráhy........taký divný pocit.
Netvrdím že auto je zlé........len..............
Renault Laguna 2002 1.8 121k Expresion seda metaliza-predane
Renault Megane 2010 1.6 100k Expresion biela glacier-predane
Renault Megane Gran coupe 8/2017 115Sce Intens, biela nacre, led pure vision a iné

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Sroty » pon lis 09, 2020 11:04

Já měl s 1.2 TCE podobný problém. Auto cukalo a vůbec nejelo. Na vině bylo nekvalitní palivo. Nevím, co do toho tankuješ, ale mě jakákoliv neaditivovaná N95 způsobovala propady výkonu, v extrémním případě to, co popisuješ.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Uživatelský avatar
wiki
Starting member
Příspěvky: 91
Registrován: sob kvě 01, 2010 11:05

Re: Cukání motoru

Příspěvek od wiki » pon lis 09, 2020 11:14

Sroty píše:
pon lis 09, 2020 11:04
Já měl s 1.2 TCE podobný problém. Auto cukalo a vůbec nejelo. Na vině bylo nekvalitní palivo. Nevím, co do toho tankuješ, ale mě jakákoliv neaditivovaná N95 způsobovala propady výkonu, v extrémním případě to, co popisuješ.
V mojom prípade asi palivo nie, už dlhé roky jedine Shell V-Power 95-pumpa hodne frekventovaná, malá pravdepodobnosť "starého benzínu"
Sviečky ešte nemené originál /nábeh 25 000km/
Ale rovnako sa správal aj megane3 čo som mal s tak isto 1,6 benzin, proste nehám chvíľu "prebublať" motor a je to lepšie :?
Renault Laguna 2002 1.8 121k Expresion seda metaliza-predane
Renault Megane 2010 1.6 100k Expresion biela glacier-predane
Renault Megane Gran coupe 8/2017 115Sce Intens, biela nacre, led pure vision a iné

igracek2
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: ned pro 02, 2018 01:29
Bydliště: Kuřim

Re: Cukání motoru

Příspěvek od igracek2 » pon lis 09, 2020 15:39

Dělala mi to od nova 1,2 Tce na Cliu i teď 1,3 Tce 140 na Meganu. Vždy za studena, když je venku chladno a motor není zahřátý. Cuká to ale jenom lehce (když se na to nesoustředím, tak si toho ani nevšimnu), po zahřátí to zmizí, tak jsem to zatím neřešil a bral to jako vlastnost.
Megane Grandtour IV Intens TCe 140 GPF
Ex: Clio IV Grandtour Limited Energy TCe 90
EX: Clio IV Grandtour Intens Energy TCe 120
Ex: Fiat Punto 75 SX 5d

Pipoo
Experienced member
Příspěvky: 601
Registrován: pát srp 17, 2018 17:44

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Pipoo » pon lis 09, 2020 16:48

wiki píše:
pon lis 09, 2020 10:19
Mne to robí myslím od novoty, ale ked sa ochladí a chcem akcelerovať hned po štarte. Keď počkám cca 2 min ,nechám nadýchnuť motor tak je to lepšie, nehovorím ok, ale lepšie-necuká až tak.
Celkovo mi tá 1,6 sce príjde taká priškrtená..........5 kvalt ani nehovorím a radiaca páka nepresná, dlhé dráhy........taký divný pocit.
Netvrdím že auto je zlé........len..............
Tiez som to postrehol za studena to cukanie potom uz je to OK... ako pises aj mne pride ta 1.6sce dajak priskrtena aj to radenie neni dakedy az tak presne.
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Sroty » pon lis 09, 2020 19:32

wiki píše:
pon lis 09, 2020 11:14
V mojom prípade asi palivo nie, už dlhé roky jedine Shell V-Power 95-pumpa hodne frekventovaná, malá pravdepodobnosť "starého benzínu"
V mém případě to také byla pumpa s velkou výtočností, konkrétně MOL, tankoval jsem tam vždy půjčená auta, a nikdy s nimi nebyl problém. Pak jsem tam jednou natankoval svoje a málem jsem nedojel domů. Velký provoz neznamená, že jim to občas neujede. Zkus natankovat plnou nádrž N98, přidej VIF a nekoukej na spotřebu. Uvidíš, jestli se to zlepší.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

Owecka
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: ned úno 16, 2014 13:55

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Owecka » čtv lis 12, 2020 13:36

Dnes mi volali ze servisu, že se závada konečně projevila. Takjsem zvědav, v čem bude nakonec zakopaný pes, protože diagnostika je stále bez závad. Je to projev který zatím nebyl řj zaznamenán.
Scénic III 1.4 Tce 96 kW
Clio III 1.2 55kW
Megane IV 1.2 Tce 96kW
Megane III 1.5 dci 70kW

jaroslavii
Advanced member
Příspěvky: 304
Registrován: čtv srp 16, 2018 23:59

Re: Cukání motoru

Příspěvek od jaroslavii » stř lis 25, 2020 18:44

Uz jsme tady o tom psali, ze za cukani motoru za studena mohou svicky NGK, ktere do auta daji ve vyrobe. Usetri par korun a tohle je dusledek. Vymenil jsem je za Denso a je to lepsi. Jinak, motor 1.6sce je velmi liny, uskrceny kvuli emisim. Razeni je hrozny, stara predovovka a bohuzel je to znat a navic piska. Uz bych si Megane nekoupil. Je to horsi prumer. Ani to auto moc nedrzi na silnici a musi se za cas vymenit retez a misky vahadel a to stoji ranec penez.
Naposledy upravil(a) jaroslavii dne ned lis 29, 2020 06:10, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane Grandtour 1.6 84kw 2018, výbava Limited, barva černá Etoile, letni Alu 16, zimni plech 15. Megane 3, 1.6 81kw

specid
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát lis 27, 2020 21:28

Re: Cukání motoru

Příspěvek od specid » pát lis 27, 2020 21:50

Ahoj, kvůli tobě jsem se zaregistroval. Je to typický problém motoru 1.2tce. Já měl v 60tis nový motor. Před výměnou se s tím nedalo skoro jezdit, jak to škubalo. Nejvíce na 2, 3 při mírném plynu nad 1800 otáček. Hlavně je pořád urguj, o problému ví a jen z tebe dělají šaška. Budou na tebe ještě zkoušet repasi hlavy. Jsou vydřené stěny válců, co jsem tak pochopil. Jo a olej jsem měnil v 1tis 3tis a pak každých 10tis. Sem tam nankována 98. Převážně dlouhé trasy, občas krátké trasy což je pro tento motor katastrofa.
Megane Grandtour 1.2tce 97kw Intens, v 60tis motor KO. 11/2016

jaroslavii
Advanced member
Příspěvky: 304
Registrován: čtv srp 16, 2018 23:59

Re: Cukání motoru

Příspěvek od jaroslavii » ned lis 29, 2020 06:15

Ten motor 1.2 se moc nepovedl, to redeni oleje ma skoro kazdy, to same je 1.6sce, nic moc, je liny. 1.3 dnes jsou daleko lepsi a nejsou s nimi problemy.
Renault Megane Grandtour 1.6 84kw 2018, výbava Limited, barva černá Etoile, letni Alu 16, zimni plech 15. Megane 3, 1.6 81kw

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Radis » ned lis 29, 2020 08:22

Až budou jen hybridi a nebo čístá ele. to bude teprve paráda. :) Tam už doma nepoladíme nic. Jj řetěz bude pálka ale udělají se při tom i ventily a stejně až po 100 tisících . Na druhou stranu vydží 2x víc než řemen .
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Cukání motoru

Příspěvek od kadliiik » ned lis 29, 2020 11:14

jaroslavii píše:
ned lis 29, 2020 06:15
Ten motor 1.2 se moc nepovedl, to redeni oleje ma skoro kazdy, to same je 1.6sce, nic moc, je liny. 1.3 dnes jsou daleko lepsi a nejsou s nimi problemy.
Jj, ta 1,2 se nejvíc ředí olejem lidem, kteří ten motor nikdy v žádném autě neměli. A nejvíckrát ten motor zpravidla mění lidi co s ním nikdy nejeli ani ve vypůjčeném autě. Většinou stihnou v rámci intervalu výměny oleje 2× vyměnit motor.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Draken
Junior member
Příspěvky: 106
Registrován: stř lis 15, 2017 17:34
Bydliště: Karlovarsko

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Draken » pon lis 30, 2020 19:14

kadliiik píše:
ned lis 29, 2020 11:14
jaroslavii píše:
ned lis 29, 2020 06:15
Ten motor 1.2 se moc nepovedl, to redeni oleje ma skoro kazdy, to same je 1.6sce, nic moc, je liny. 1.3 dnes jsou daleko lepsi a nejsou s nimi problemy.
Jj, ta 1,2 se nejvíc ředí olejem lidem, kteří ten motor nikdy v žádném autě neměli. A nejvíckrát ten motor zpravidla mění lidi co s ním nikdy nejeli ani ve vypůjčeném autě. Většinou stihnou v rámci intervalu výměny oleje 2× vyměnit motor.
Tak nějak, mám taky 1,2, olej každej rok ven, to bych dělal i u atmosféry a nemám sebemenší problém. A to s tím každou chvilku jezdí manželka po městě, protože je to v automatu a ten ona ráda.
EX:Renault Thalia II 1,2 16v 55kW Priv. 09/2009-11/2017
Renault Megane IV Grandtour 1,2 130k EDC Intense 2018

specid
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát lis 27, 2020 21:28

Re: Cukání motoru

Příspěvek od specid » pon lis 30, 2020 20:17

Jo já taky neměl sebemenší problém. Taky jsem si naivně myslel, že motor je super. Nějaký rok byl i v Meganu III, takže nějaké chyby vyřešili, jsem si říkal. Mně se to určitě nestane. Ale já vám to neberu. Ve vašich podmínkách můžete najet klidně 300 tis. Já můžu být rád, že jsem výměnu stihl v záruce. A auto stejně půjde za chvíli do světa, tak jsem vklidu.
Megane Grandtour 1.2tce 97kw Intens, v 60tis motor KO. 11/2016

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Cukání motoru

Příspěvek od kadliiik » pon lis 30, 2020 21:11

Neříkám ani popel, prostě se to může stát. Já jsem reagoval na to, co psal jaroslavii, který ten motor vůbec nemá. Nejvíc hejtů totiž na něj opravdu píšou lidi, kteří tím ani jednou nejeli, natož aby ten motor ve vlastním autě vůbec někdy měli. Mně se třeba vysrala nesmrtelná K4M tak, že to spolklo 50 tisíc. Zkrátka na motorech je toho dost co se může pokazit.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

PetrT
Starting member
Příspěvky: 83
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Cukání motoru

Příspěvek od PetrT » úte pro 01, 2020 08:10

Víte, základním problémem majitelů auta, hlavně těch srdcařů značky, je absence objektivního zhodnocení. Kdysi jsem zakládal a pár let úspěšně fungoval autoklubdacia.cz. Ti lidé by se za to auto porvali do krve. Jejich největším životním nepřítelem byli majitelé škodovek. Proč? Nechápu. A přesto, že Dacie je poměrně dobře postavené auto s ohledem poměr cena/výkon, tak si nese určité své chyby. Ale to bylo zakázané téma.
Já si koupil v roce 2012 nový P308 SW s motorem VTi. To auto bylo skoro dokonalé, ale ten motor byl průser. Na fórech se samozřejmě objevilo dost lidí, kteří tvrdili, že ten motor je bez problémů (někdy bohužel jen dočasně), ale ta atmosféra prostě žrala olej, při 80.000 bylo potřeba vyměnit guferka u ventilů, občas se vydíraly drážky do čehokoli atd... Koupil jsem to auto nové v akci za 380 tisíc. A byl jsem rád, že šlo s nájezdem 125.000, dokonalou servisní historií v autorizovaném servisu - za 66. A to se se mnou ve spoustě bazarů po vyslovení VTi ani nechtěli bavit (je fakt, že jeho oturbený brácha THP byl ještě o trochu větší průšvih.
Obdobné je to s motorem Renault 1.2. Věřím, že se najdou lidi, kterým ten motor nějakým způsobem fungovat bude. Ale statisticky je ten motor prostě past. A koupit ho z druhé ruky není dobrá volba. Člověk si prostě někdy musí umět přiznat, že tohle nebyla dobrá volba. Ostatně od toho tu máme třeba rozvodové řízení.
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

COUPE RUBI
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: úte bře 06, 2018 22:39

Re: Cukání motoru

Příspěvek od COUPE RUBI » úte pro 01, 2020 09:17

Zdarec...

Také přidám do ohně...
Nikdy jsem Renault neměl až teď Mégane 4 grancoupe v intest s automatem olej každých 15 tis měním ..servis jen autorizovaný teď mám najeto 65 tis nechal jsem měnit olej v aut.převodovce technik si tukal na čelo ze je to zbytečně...
Auto má hodně much, které se musí doladit a odstranit některé v servisu nechtěli slyšet ,ale nakonec vše udělali...
Nyní jsem spokojen auto děla co má a doufám že bude držet a nic se nepokazi...
Já osobně nevidím až tak veliký problém v autě jako v servisu ,kdy mi hodně zklamal přístup technika!

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Radis » úte pro 01, 2020 09:27

Jj a ještě když vám při servisu odřou auto a po dohodě vám to jakože lajdácky opraví a vy zjistíte z kamery že vám ho technik při tom nabořil nárazník v přímám přenosu do lakovny a závadu pro kterou tam původně auto bylo vám opraví až na potřetí a to je ještě k tomu musíte uhnat. Katastrofa a zatím všude kde jsem byl. Začínám litovat že jsem tehdá nekoupil tu TOYOTU.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Pipoo
Experienced member
Příspěvky: 601
Registrován: pát srp 17, 2018 17:44

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Pipoo » úte pro 01, 2020 10:40

COUPE RUBI píše:
úte pro 01, 2020 09:17
Zdarec...

Také přidám do ohně...
Nikdy jsem Renault neměl až teď Mégane 4 grancoupe v intest s automatem olej každých 15 tis měním ..servis jen autorizovaný teď mám najeto 65 tis nechal jsem měnit olej v aut.převodovce technik si tukal na čelo ze je to zbytečně...
Auto má hodně much, které se musí doladit a odstranit některé v servisu nechtěli slyšet ,ale nakonec vše udělali...
Nyní jsem spokojen auto děla co má a doufám že bude držet a nic se nepokazi...
Já osobně nevidím až tak veliký problém v autě jako v servisu ,kdy mi hodně zklamal přístup technika!
Co vsetko presne si reklamoval?
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Sroty » úte pro 01, 2020 10:43

S 1.2TCe jsem najezdil více jak 40k km, olej měnil po 12k km a s jeho specifickými problémy jsem se setkal, to je pravda. Motor cukal v zimě za studena, dokud se nezahřál a jel konstantní rychlostí. Toto u mě vyřešil update ECU. Benzín mi zředil olej, když bylo auto v záběhu. Ve 2k km proběhla výměna oleje na záruku. Přestal jsem motor podtáčet a problém zmizel. Od té doby jsem už nikdy neměl zředěný olej benzínem tak, abych to poznal na rysce. A že jsem ji kontroloval co týden. Je pravda, že jsem se musel hodně přizpůsobit tomu motoru a to je asi to, co mi vadilo nejvíc.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

specid
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pát lis 27, 2020 21:28

Re: Cukání motoru

Příspěvek od specid » úte pro 01, 2020 10:49

Jo já taky souhlasím, že všude kde jsem byl servis strašný. Když jsem jel 4x na reklamaci motoru, tak vždycky se jim to zdálo v pořádku, jen něco vyčistili nebo vyměnili svíčky. O tom, že bych chtěl, abych to s nimi projel nechtěli slyšet. Co nemají na diagnostice, tak to si asi zákazník vymýšlí. Běžně si auto v servisu nechali 3 dny, asi s ním jezdili na obědy. Po čase se to zhoršilo tolik, že to vážně museli uznat. Nebrání telefonů je taky super. Neznalost přijímacího technika, když přijde k autu a řekne " aha, vy máte gétečko" (1.6 GT), když mám normalniho. V druhém servise jsem chtěl udělat update rlinku, abych mohl mít android auto. Hlavní technik mi říká, pane to nepůjde. Samozřejmě, že to šlo. Rodiče měli Megana ii 1.5dci. 200tis najeto a jen 2x výměna prasklých pružin. Tady 4x reklamované dveře, do dveří u spolujezdce musím při otevření druhou rukou zatlačit. Už to neřeším, za dva měsíce je to stejné. Auto nešlo zamykat, výměna zámku. Přední stabilizátory (to má každý). Zaseklý rlink. Baterie po dvou letech mrtvá. Příjem FM rádia je prý v pořádku, když nonstop škvrčí. A teď začíná vrzat zadní tlumič a sedadlo. A rok zpátky jedu v Itálii a najednou auto začne strašně cukat. Vyhodí chybu vstřikování, STOP a zdechne. 3x nešlo nastartovat. Vylezl jsem z auta zamkl, odemkl a hurá všechno ok. Pro jistotu jsem jel pak do servisu. A klasicky na diagnostice nic nemají. Žádný záznam chyby. Jo a servis, kde jsem reklamoval motor je BONO auto v Ostravě.
Megane Grandtour 1.2tce 97kw Intens, v 60tis motor KO. 11/2016

COUPE RUBI
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: úte bře 06, 2018 22:39

Re: Cukání motoru

Příspěvek od COUPE RUBI » úte pro 01, 2020 13:28

Začínal jsem se stabilizačními tyčkami kde stále nic neslyšeli přidal se zvuk vybrace v určitých otáčkách někde od podvozku a následně hodně vrzaly plasty na madlech předních dveří to vše jsem reklamoval najednou a nepochodil jsem ze prý z toho mercedes neudělám to mi řekl technik při zkušební jízdě tak jsem nelenil zašel za majitelem autoservisu a vše jsem mu řekl jak se patří a že klidně budu jezdit jinam a udělám reklamu...
Najednou vše šlo a bez kecu nyní se semnou nikdo nedohaduje a jde vše hned...
Letos jsem řešil zatekani zkrz dveře za řidičem opraveno ...a cvakajici sedačku řidiče ... vyměněno ...
Dále jsem chtěl upgrade Rlink2 neboť se to hrozné sekalo na verzi 7 neboť vím ze oficiálně to jde dle rnews...
Technik nevěděl co po něm chci řešil jsem to tedy sám s centrálou v Praze až na potřetí se mi to povedlo s technikem dokončit a to jsem mu ještě radil co po něm chci...
Pecka byla když jsem kupoval zimní clonu nevěděl vůbec ze to mají v nabídce a odpověděl ze to neexistuje opět řešeno
Přes Prahu kdy jsem to objednal do servisu kam jezdím tento technik mi pak volal ze to mám na prodejně ale u převzetí nebyl prodává mi to jeho kolega ..
Jinak auto nešetřim v týdnu jen město a o víkendech dálky ale poradně ho projedu aby saze a voda z výfuku odletěla ...
Jinak auto dobré s malými nedostatky které není problém odstranit pro spokojenost ale ten servis a možná ten technik je na H....

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů