Životnosť kotúčov a platničiek
Moderátor: Moderators General
Životnosť kotúčov a platničiek
Viem že toto je téma silno individuálna,ale predsa by ma zaujímali skúsenosti so životnosťou brzdových kotúčov a platničiek.Ja som mal pri cca 40000km subjektívne pocit,že sú na dané kilometre viac opotrebované ako by mali byť,teraz mám 76000 km a vyzerajú zhruba rovnako...Takže akoby sa to zastavilo.Koľko vám vydržali kotúče a platničky ak ste už menili?
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Životnosť kotúčov a platničiek
Na minulé generaci sem měnil po 200 000 km kotouče i desky
Renault Megane Grandcoupé 1,6 SCE Zen 2017
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V
Re: Životnosť kotúčov a platničiek
Napr.200.000 km predné platničky??...
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
- berka79
- Advanced member
- Příspěvky: 302
- Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Životnosť kotúčov a platničiek
Tahle věc je opravdu strašně individuální. Někdo může měnit destičky i s kotoučema po 30 tis. km a někdo vymění destičky v 90 tis. a pak obojí třeba ve 150-180 tis. km. Záleží jak auto používáš, někdo se rád sveze ostřeji, někdo vyznává poklidnou jízdu a záleží kde bydlíš a kam nejčastěji jezdíš. Ten kdo jezdí často po dálnici a naskakují mu kilometry aniž by se dotknul brzdy je na tom jinak než ten kdo jezdí někde Krkonoších, Krušných horách a podobně.
Já měním na přední nápravě většinou destičky a kotouče po 40-60 tis. km (jednou, maximálně dvakrát), zadek nedělám, do té doby auto většinou vyměním za nové. Výměnu si provádím sám protože na tom nic není, věřím že i práci si odvedu kvalitněji a hlavně vždy dávám výkonější brzdy než jsou originály. Přitom většinou stojí podobnou částku kolik stojí ty originály v autorizovaném servisu.
Já měním na přední nápravě většinou destičky a kotouče po 40-60 tis. km (jednou, maximálně dvakrát), zadek nedělám, do té doby auto většinou vyměním za nové. Výměnu si provádím sám protože na tom nic není, věřím že i práci si odvedu kvalitněji a hlavně vždy dávám výkonější brzdy než jsou originály. Přitom většinou stojí podobnou částku kolik stojí ty originály v autorizovaném servisu.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Re: Životnosť kotúčov a platničiek
Já mám zatím stále původní jak kotouče tak destičky (MIII 2011) a stále vypadají naprosto OK, nájezd přes 110 000 km. Je to ale opravdu silně individuální... Hlavně musí být brzdy funkční, vracet se, nepřibržďovat, čistil jsem zatím jen 1x... Jezdím svižně, rozjezdy na MAX, ale většinou dojížím, nešlapu zbytečně na brzdy a jezdím asi spíš v rovinatém terénu... Taky je třeba jezdit, ať to není pořád orezlé... Sám jsem překvapen, u 20 000 jsem si myslel, že dají 40 000, chyba
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů