Stránka 6 z 7

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pon lis 04, 2019 15:39
od tominko0891
Ale je to take rozne je to od kus od kusu.Kamos ma tento motor ma cez 120000 km a bez jedneho problemu.Takze na aky motor natrafis

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: úte lis 05, 2019 14:50
od COUPE RUBI
Přátelé.. měl jsem auto v servisu ,kdy mě také měnili tyčky stabilizační ,nicméně dříve jsem již žádal 3x o výměnu ,protože to bouchálo technik nic neslyšel a kontrola nic nodhalila podotýkám 3x nyní díky vám všem renault uznal chybu ve výrobě s.tycek a proto v rámci záruky mění jmenované tyčky..
Také mi dost vržou madla hlavně v létě...na to mi technik řekl...pokud by to více lidí řešilo v rámci reklamace renault by se tím zabýval..a tím by bylo i nějaké řešení či náprava jako u zmíněných s.tyček...

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pon lis 25, 2019 17:08
od Dávid
Zdravím. Mám otázku k problému že sa pri krátkych jazdách po meste a hlavne v zime dostáva benzín do olejovej vane... Na mojom Megane III 1.2 tce 115 sa to deje tiež, pravidelne to kontrolujem no chcem sa spýtať či už niekto skúšal spraviť dodatočné odvetrávanie... Čo som si všimol tak ta odvetrávacia trubička je celkom tenká a navyše aj s ventilom... Po dnešnej jazde autom som hneď otvoril uzáver pre dolievanie oleja a bolo cítiť a dokonca aj vidieť ako sa odparuje benzín... tak teda či už niekto skúšal namiesto uzáveru namontovať nejaký oddychový filter alebo niečo také...

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pon dub 27, 2020 16:35
od DYK77
Prosím o přečtení ... viewtopic.php?f=116&t=125679

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: stř dub 29, 2020 19:57
od fešák
Je fakt, že ten motor 1.2 Tce je konstrukčně průšvih zejména pokud se jezdí krátké trasy, pokud je motor používán na dlouhé, tak může být celkem v pohodě. Nicméně pokud by tu nadále chtěl někdo hejtovat Renault jako nejhorší značku apod. tak tu dávám konkrétní odkaz jak je na tom s kvalitou a spokojeností svých zákazníků čecháčkova modla.
https://forum.skodahome.cz/topic/148927 ... C3%A1vady/

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 01, 2020 16:22
od niky79
Teď byl někde na aktualne clanek o srovnavani auto. Zacinalo se Golfem, ktery v zakladu zacinal nejak na 480 tisic. Je to GOLF, nikdo necekal, ze bude levny... cetl jsem dal ... hyundai i30.. kia... opel astra... a na konci Skoda Octavia. Cena od 596 tisic.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: ned kvě 17, 2020 20:19
od Sroty
I když jsem se svojí 1.2 TCE spokojený, zajímalo mě odkud všechna ta negativní salva na tento motor proudí. Propátral jsem internet a skutečně jsem narazil na stránky, kde se sdružují majitelé vadných 1.2 TCE a chtějí padat hromadnou žalobu na alianci, a žádají zásah francouzské vlády. To vše proběhlo na začátku roku 2020, veškeré další události nejspíše zbrzdil virus. Těžko soudit, jak moc jsou údaje na stránkách relevantní, nicméně k současnému datu je evidováno 860 případů selhání motoru 1.2 TCE H5F, a to už rozhodně nejsou jednotky vadných kusů.
Odkaz zde: https://casse-moteur-renault.weebly.com ... intes.html

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: ned kvě 17, 2020 21:11
od krt.ecek
860 z toho množství co se vyrobilo budou promile... Ale zase ne všichni tam budou, za mne to není špatný motor když se majitel k němu chová dobře snad mi vydrží... Je smutné že v dnešní době neslouží auto lidem ale lidi autu... Bohužel to není jen Renault...

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pon kvě 25, 2020 10:56
od destroy
Sroty píše:
ned kvě 17, 2020 20:19
I když jsem se svojí 1.2 TCE spokojený, zajímalo mě odkud všechna ta negativní salva na tento motor proudí. Propátral jsem internet a skutečně jsem narazil na stránky, kde se sdružují majitelé vadných 1.2 TCE a chtějí padat hromadnou žalobu na alianci, a žádají zásah francouzské vlády. To vše proběhlo na začátku roku 2020, veškeré další události nejspíše zbrzdil virus. Těžko soudit, jak moc jsou údaje na stránkách relevantní, nicméně k současnému datu je evidováno 860 případů selhání motoru 1.2 TCE H5F, a to už rozhodně nejsou jednotky vadných kusů.
Odkaz zde: https://casse-moteur-renault.weebly.com ... intes.html
Jedna vec je "selhani" a druha vymena motora...a ze ich menia ako na beziacom pase. Otazka je, ze co po zaruke. Celkom by ma zaujimala realna skusenost nikoho kto do renaultu nabehol 5r po a ci ho vypoklonkovali...VW s rovnakym problemovym motorom po zaruke ponukal 50% zlavu na novy motor...co bola stale palka, ale aspon nieco.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: čtv kvě 28, 2020 15:44
od Sroty
Jestli jsem správně pochopil Google překladač, jelikož francouzsky nevládnu, tak se snaží dokázat fakt, že Renault o celé záležitosti věděl už někdy od roku 2015 a přesto ještě více jak 3 roky prodával vozy se skrytou vadou. Průměrný nájezd z těch 800 případů byl 63 000 km, což je u hodně lidí po záruce. Pochybuji, že by jednotlivec u soudu uspěl s takovým molochem jako je Renault "jen" kvůli pár stovkám tisíc za auto.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: čtv kvě 28, 2020 19:27
od zdeno255
Jeden zákazník dostal ponuku že si zaplatí 2000€ a zbytok Renault. Ale je to individuálne. Niektorý sa otočili, že to radšej predajú. Takže asi tak. Ten motor ani zadarmo aj keď sú aj podarené kusy. Je to mačka vo vreci.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 00:15
od Banana
Osobně tomu moc neverim, daji se najit auta co maji najeto s timhle motorem pres 200 tisic, namatkou https://www.tipcars.com/renault-scenic/ ... 43059.html

Je jasny, ze kazdy se musi o motor starat, nebrat shit palivo, apod...

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 10:11
od JARDA2
tak se jich ale taky zeptej jestli tam je původní motor :D

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 11:32
od Amir1
Nejspíš se nejedná o motor 1.2 tce h5f. Problém byl 2015-18

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 11:56
od krt.ecek
zdeno255 píše:
čtv kvě 28, 2020 19:27
Ten motor ani zadarmo aj keď sú aj podarené kusy. Je to mačka vo vreci.
Vidíš a to já tvrdím o tvé 1.9dci...

Upřímně lidi, tolik vadných kusů není, ano absolutní číslo bude velké, ale když vemete v potaz že to je i v nissanech atd. tak pak procento kazivosti je malé, k tomu průběžně dělali úpravy, aby se situace zlepšovala...

Ano je třeba rozlišovat 1.2 Tce D4Ft a H5F, první jmenovaný je bez problémů, druhý je ten který se řeší. Jsou lidi, co mají nalítáno 200 000km a více na tom H5F a jsou lidi co to v 30 000 měnili. Někde byl článek co to moc pěkně rozebíral, že problém jsou jízdy, kdy se neohřeje motor, takže pokud kupovat tento motor ježděný, tak naopak čím více tím lépe = nejezdil tím někdo na nákup a zpět

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 13:21
od Banana
krt.ecek píše:
pát kvě 29, 2020 11:56
Někde byl článek co to moc pěkně rozebíral, že problém jsou jízdy, kdy se neohřeje motor, takže pokud kupovat tento motor ježděný, tak naopak čím více tím lépe = nejezdil tím někdo na nákup a zpět
Tady to je rozebrané, je to presně tak jak ríkate. Bohužel problémy mají i jiné automobilky z těmito přímovstřikovými motory s variabilním časováním. V průběhu let došlo k vylepšení (záleží na modelu auta) , mají např- automatické žaluzie, které kryjí chladič před studeným vzduchem. Já mám tento motor z poslední verze a problémy nepociťuji, zahřívá se opravdu rychle po pár km.

https://m.facebook.com/RNewsCZ/posts/13 ... 1676061674

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 19:32
od zdeno255
A ako vysvetlíš motory kde sa už ani nie po 10 000km menil motor pretože bola spotreba oleja cca 6l na 10 000km?

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pát kvě 29, 2020 21:15
od Banana
To se muze stat, ale byla to chyba kusu, pripadne serie, rozhodne ne vlastnost. Spalovaci motor je pomerne slozita soucastka a ne kazdy se povede, staci kdyz se blbe sejdou vule, apod. Nekdy jde treba o vadne komponenty tretich strach , viz treba znama kauza pisnich krouzku jine znacky apod...

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: sob kvě 30, 2020 20:48
od Sroty
Mám také verzi těsně před uvedením 1.3 TCE a problémy nemám žádné. Ale tady jde o princip. Renault věděl, že Nissan vyrobil shit motor, jehož kazivost je v řádu x procent a spočítal si, že se mu prostě vyplatí dál auta s tímto motorem prodávat jakoby nic, a ty, co se pokazí nahradit novými, nebo to hodit na zákazníka. To je prostě zmrdství, omluvám se za ten výraz. Dokud to nestojí životy, ale peníze, tak je to každému jedno. Nezbývá mi než doufat, že auto bude sloužit ještě další 3 roky než ho splatím. Paradoxně mi na něm vadí spousta jiných věcí, než motor. Ale jak jsem psal, tady jde o princip.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: sob kvě 30, 2020 23:46
od Banana
Ja bych to takhle cernobile zase nevidel, určite se udelaly upravy, coz myslim, ze se podarilo v te posledni fazi. Pokud to auto bylo provozovano na nakup a zpet, na extremne kratke trasy a kdovijaky levny benzin, muzou se stat problemy. Ono fakt spalovaci motor je silene slozite zarizeni. Tak se tezte na elektomobily, tam uz takove diskuze nebudou :-)

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: ned kvě 31, 2020 12:32
od kadliiik
Ten motor stejně nejvíc hejtují lidi, co ho nikdy neměli :-D

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: ned kvě 31, 2020 19:00
od zdeno255
Motor má byť blbuvzdorný. Ja si kúpim auto a používam ho. Kto si kúpi auto nechce sa obmedzovať či mesto, diaľnice. A hejtujú to aj ľudia čo tie motory opravovali a repasovali ;-)
Zvláštne, ako všetci tvrdia, že diesel do mesta nie je. Ja som jazdil vyše 12 rokov do roboty 2-3km a auto ma cez 400 000km pôvodne vstrekovače a turbo. Servisoval som taxi čo jazdia len mesto a žiadny problém s DFP ani nič iné.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: ned kvě 31, 2020 23:28
od Banana
Bohuzel nejlepsi stare motory uz jsou davno pase, ta honba za emisema apod, ktera uz spalovaci motor zabila a tohle jsou jenom dusledky....

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pon čer 01, 2020 12:44
od DYK77
Někde jsem četl a s tím souhlasím, že je pro motor dobrý, když se využívá výkon motoru a nejezdí se s tím tzv. po prdeli. Bylo to myšlené tak, že motor, který je víc v zátěži ( nucen podávat větší výkon ), je současně víc zatížen tepelně a to prospívá k jeho samočištění vypalováním. Můžete jet třeba 500Km, ale když pojedete stále na spotřebu, nevzniknou v motoru nikdy takové teploty, aby k vypálení nečistot došlo ( karbon, saze ). Zatím co když budete motor více trápit ( jezdit s nákladem, častěji dávat plný plyn a více jej vytáčet ), tak se to pozitivně projeví na jeho životnosti. Myslím, že v tomto případě jsou majitelé Kadjarů a Meganů více ve výhodě, protože u lehčího Clia prostě není nutnost motor tolik honit. I když na druhou stranu já jezdím s Cliem v průměru za 8/100 ( město při tom minimálně ) a někteří co tady mají Kadjary a Megany mají spotřeby kolem 6litrů, tak i tady je vidět, že ten rozdíl váhy není tak rozhodující a vypovídá to, že 1.2TCe utáhne levou zadní i větší-těžší auto. Těch 6 litrů je fakt hezká spotřeba, ale reálně se za ty vaše motory modlím, ať vydržej. Každopádně vydržte, jednou se tu sejdeme a porovnáme komu motor ještě jezdí bez opravy a komu ne, a kdo neprošel na emisích. U GTline mám výfuk vyvedený za názarník a tak vidím, že těch sazí to chrlí mraky, takže to chce občas prohnat, aby to šlo ven. U předváděcího Clia 5.generace 1.3 Tce , i když má DPF, jsem ty saze na koncovce viděl taky. Bohužel, já to takhle blbě nevymyslel, u starého benzíňáku mám výfuk čistý.
860 případů vadných motorů je v té kvantitě možná malé procento, ale je to vztyčený prst nahoru. Škoda, že se v reálu nikdy nedozvíme, co těm motorům "pomohlo". Ale vůbec bych se nedivil, že prvotní příčina nebyla vždy v železe. Jak jsem psal v jednom mém příspěvku, u mě hapruje management teploty motoru a kdybych si nekoupil do auta přídavný teploměr, tak bych nikdy nezjistil, že motor se občas zahřívá až na 110°C a ŘJ je v klidu.

Re: Motor 1.2 Tce

Napsal: pon čer 01, 2020 15:27
od Banana
S tou teplotou a vytocenim motoru, to je zlata pravda, pokud jezdite na tu eko-sipku ktera vas nuti to solichat kolem 2 tisic otacek, tak to fakt ten motor moc nevydrzi. Ja to tocim aspon kolem 3 tisic + nekdy vice.
Je to paradox, ze si pak koupite motor, ktery ma treba 150 tisic km ze sluzebni flotily, ktery je v lepsim stavu (protoze majitel ho nesetril) , nez 40 tisic po Nemeckem duchodci, co s nim jezdil eko-jizdu na nakup a nazpatek. :-(