Motor 1.2 Tce

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1152
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Renaulťák » úte črc 26, 2022 08:05

Filip88 píše:
pon črc 25, 2022 09:03
Probráno s několika právníky a znalci, ještě když to bylo na konci 5ti leté záruce a vysralo se to. U nás se nemá cenu s nimi soudit. Jiné by to bylo, pokud by se to stalo ve 2 leté. Moje kapitola renaultů se uzavřela. Tuhle mrd.... budu muset dojezdit jelikož má skrytou vadu a je defacto neprodejná. Oni ví proč mají kosočtverec ve znaku.
Jiste vi, proc maji kosoctverec ve znaku. Jiste take vi, ze pro polovinu lidstva je kosoctverec zajimavy objekt a pro velkou cast z te poloviny je stredem sveta, mozna i vesmiru.
Ze jsou male, primovstrikove benzinaky castym pruserem, napric vsemi znackami, je asi pravda. Take je pravda, ze zadny prodejce neuvadi optimalni podminky provozu. Kdyby mel neznaly moznost se s nimi seznamit, tak by vetsinou do toho nesel.
I v soucasne nabidce ma Renault motory splnujici standarty automotiv, nektere jsou vysoce nadprumerne.
Ja mam rad kosoctverec i na kapote nasich aut. Na tri osoby jich mame nyni sest a s motory spokojenost. Treba vsadit na to spravne pod kosoctvercem, stejne jak v partnerskem zivote nad kosoctvercem.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, hmusná modtrá - vysisovana a flekata jiz zamenena za originalni (asi jako u R8 Gordini. Bile pruhy nedavam.

Banana
Experienced member
Příspěvky: 791
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Banana » úte črc 26, 2022 09:26

Filip88 píše:
pon črc 25, 2022 10:17
Výměna oleje nepomáhá, ani každý rok ani po 10 tis. Musel bys jezdit jen dálnice na dlouhé trasy. Jestli ten motor máš, tak nic nejišťuj a zbav se toho auta.
Tohle je hodne zjednoduseni problemu. Napriklad ve Scenicu IV je ten motor je vysoce spolehlivy, byly udelany upravy aby se lepe zahrival apod.. Problemy muzou nastat u mensich aut, ktere jsou blbe provozovany a s nedostatecnou vymenou oleje, nekvalitni palivo...
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

Filip88
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: ned čer 27, 2010 18:36

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Filip88 » úte črc 26, 2022 09:47

Kámo, naproto tě chápu, máš ten motor v autě. Já bohužel taky. Mě už ty růžový brejle spadly. Ten motor je prostě kontrukčně špatný, to nezmění nic kolem. Ty serepetičky kolem ten problém jen oddalují aby to přežilo záruky. Mám žaluzie před motorem, v zimě ase to zahřívá rychle cca do 10 minut. Parkuji to přes noc v temperované garáži, tankuji aditivovaná (ty dražší paliva) paliva, olej 1x za rok, vše v autorizovaném servisu. Je jedno kde ten motor je, dával se i do nisanů. Sere se ten šmejd všude. Koukni na to francouzké fórum, je to jak přes kopírák. Jedu po dálnici, rozsvítí se kontrolka motoru, odtah do servisu v servisu řeknou, že motor je KO a renault to nezajímá (mají to jinak se zárukama).

Banana
Experienced member
Příspěvky: 791
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Banana » úte črc 26, 2022 15:03

Na teto strance muzete nahlasit poruchu. Vzhledem k tomu, ze tam neni jediny GS IV, tak zavada v tomto vozidle nenastava a verim, ze to bude OK. :-) Ten motor se zahriva opravdu rychle a netrpi zadnou ze zavad, ktere se zminuji. V lonskem SM byl dost podrobny test tohoto motoru/auta v ojetine GS IV a vysel na vybornou. Je nutne opravdu brat veci v sirsich souvislostech a neco si o tom nastudoval, nez psal unahlene zavery, i kdyz chapu, ze pokud cloveku odejte motor, je to situace velice stresujici :-(
https://casse-moteur-renault.weebly.com ... intes.html
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od renault841 » úte črc 26, 2022 19:28

GS IV tam popravdě taky je a i stejně velikostně Kadjary tam jsou. - Problém je, že těch nahlášených případů na této FR stránce je úplný zlomeček, navíc málokdo o ní také ví.
Ten motor je prostě konstrukčně pořád stejný a bohužel ke smůle všech jeho majitelů, pořád stejný krám.
U každého jednou nastane to stejné, dřív nebo později se vydře a je konec.

Pár se jich sice dožilo vyššího nájezdu, ale drtivá většina i při dobré údržbě do 60-80k km umřela.

Jediné co je u těch větších modelů nadějí, že se dožijí více a to jenom díky tomu, že jedou pořád ve vyšší zátěži.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ENERGY - 110 kW | Obrázek
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 740
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od kadliiik » stř črc 27, 2022 08:43

Můžu se zeptat na zdroj této statistiky a co to znamená "drtivá většina" v procentech? :-D
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Banana
Experienced member
Příspěvky: 791
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Banana » stř črc 27, 2022 10:28

Tech motoru se prodalo hodne, prodaval se fakt dlouho a urcite neni pravda, ze by odesel do 80k kazdy ani drtiva vetsina. Bohuzel, i jine automobilky maji problemy s motory.
Spis je zajimave, ze odesel takhle nahle, ze nejsou signaly dopredu, ze se neco deje?
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

Filip88
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: ned čer 27, 2010 18:36

Re: Motor 1.2 Tce

Příspěvek od Filip88 » čtv srp 11, 2022 09:43

Signály jsou, jen si jich nevšimneš. Je to postupné, takže ti to nepřijde. Poznáš to na tlacích ve válcích. Kdo nevěří, nechť si je změří a prozře. Jo a ty GS tam jsou taky.

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host