1.6 Sce možné přodření drátů
Moderátor: Moderators General
1.6 Sce možné přodření drátů
Dnes jsem kontroloval motorový prostor po 5 dnech provozu a najetých 350 km . Co jsem uviděl to mě hodně vytočilo , drát co vede od motoru k ventilu odvětrání nádrže, byl pěkně svěšený a prodíral se o řemenici alternátoru , naštěstí prodřel izolačku a lehce načal drátky. Sice byla vidět trochu žíla ale tu jsem potřel sekundákem, a omotal izolačkou a stahovací páskou zafixoval aby nebylo možné svěšení kabelu. Lajdácká chyba při montáži, a přitom stačilo dát delší plastovou chráničku.
Naposledy upravil(a) Radis dne stř čer 06, 2018 17:46, celkem upraveno 1 x.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Re: 1.6 Sce možné přodření drátů
No je to tak, je tlak na kusy a vzniká více chyb ve výrobě. Nicméně ve firmě máme Renaulty a Škodovky, tedy tři Octavie 3 z roku 2016. Obecně řešíme minimálně problémů u Renaultů a vždy se více řešilo problému se Škodou. U těch Octavií je vidět tlak na kusy snad ještě více, u jedné bylo již 12 servisních zásahů, kupovala se k nim prodloužená záruka, tak se to vyplatilo. Jsem zastáncem Renaultu, tak postupně vše nahrazujeme právě touto značkou a Dacii, tedy statisticky rozhodně nejsou více problematické než jiné značky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů