Ok, polopate, predstav si, zastal si za autom alebo pred murikom....das neutral, stlacis STOP, stlacis spojku a zaradis 1tku lebo si napr. v miernom kopci a proste ked s autom stojim, mam vzdy zaradenu rychlost. Ok...mas zararenu rychlost, pustil si spojku...a prask do murika alebo auta pred tebou, lebo si si myslel ze motor stoji, ale on nestal. (s radiom nepocujes ani diesel, nie to benzin a na display, kde teoreticky podla typu zobrazenia mozes vidiet ci motor bezi si sa nepozrel) Este sa mi nestalo ze by sa motor nevypol ked som otocil klucikom, ale uz par krat ked som stlacil STOP resp. START. Treba na to mysliet.
SCe115 vs TCe100
Moderátor: Moderators General
Re: SCe115 vs TCe100
Re: SCe115 vs TCe100
No hej, ak nevystrcis paty zo zony nemeckeho vplyvu tak asi nikto Megane je francuzsky golf.
Re: SCe115 vs TCe100
Ja mam 130 Tce, denne jazdím krátke trasy cca (4km po meste) 2x do mesiaca dlhsie cca 100km dialnice a ziadny problem (najazdene 20 tis. km). Olej na ryske, avsak vypinam start/stop vzdy ked nezabudnem + olej davam menit pri kazdej servisnej prehliadke (1x po 4000 km, 2x po 15 000 km).GringoLocco píše: ↑ned kvě 27, 2018 21:53Čím víc si na fóru čtu názory, tím větší strach mám auto koupit . Původně jsem chtěla jít do nějakého ojetého Megana r.v 2014, ale pak jsem si řekla, že si raději připlatím a koupím si funglovku. Ale koukám, že nové auta mají taky dost problémů. Nepříjde mi normální zaplatit 340tis a pak se modlit, aby auto nemělo vady, které tady popisujete.
To mas tak, kazdy tu nadava a riesi veci len ked mu nieco nejde, malokto pride a povie, ze je vsetko ok. Osobne na tvojom mieste, ak mas tu moznost, vyskusaj oba motory a daj na pocit. Predsalen ta tce je o dost zivsia. Ja aj napriek tomu co je tu popisane by som sa znova rozhodol pre Tce. Drzim palce
Re: SCe115 vs TCe100
Však to bylo myšleno ironicky.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
Re: SCe115 vs TCe100
Stisknu STOP a proste citim, ze motor se vypnul. Nepotrebuji to slyset (on ani moc slyset nejde). Taky vidim pred sebou, ze padly otacky na nulu a ze se automaticky zatahla rucni brzda. Takze ne, me se nic takoveho nestava Nechci nikoho urazet, ale tohle vazne neni problem tlacitka start/stop. To je problem mezi sedackou a volantem.destroy píše: ↑pon kvě 28, 2018 12:35Ok, polopate, predstav si, zastal si za autom alebo pred murikom....das neutral, stlacis STOP, stlacis spojku a zaradis 1tku lebo si napr. v miernom kopci a proste ked s autom stojim, mam vzdy zaradenu rychlost. Ok...mas zararenu rychlost, pustil si spojku...a prask do murika alebo auta pred tebou, lebo si si myslel ze motor stoji, ale on nestal. (s radiom nepocujes ani diesel, nie to benzin a na display, kde teoreticky podla typu zobrazenia mozes vidiet ci motor bezi si sa nepozrel) Este sa mi nestalo ze by sa motor nevypol ked som otocil klucikom, ale uz par krat ked som stlacil STOP resp. START. Treba na to mysliet.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: SCe115 vs TCe100
to nema zmysel sa bavit s takymito ludmi. Je to presne typ cloveka so kritizuje to co nema a chvali to co ma, aj ked je to milionkrat horsie a neuzna si chybu. Stavim sa, ze nadava aj na ludi co maju klimu priamo doma, lebo je skodliva, vysusuje sliznice a nehovoriac o moznosti chytit chorobu a radsej sa budem doma potit. A pritom keby ju ma doma, tak by si ju hned zapolniky79 píše: ↑pon kvě 28, 2018 15:43Stisknu STOP a proste citim, ze motor se vypnul. Nepotrebuji to slyset (on ani moc slyset nejde). Taky vidim pred sebou, ze padly otacky na nulu a ze se automaticky zatahla rucni brzda. Takze ne, me se nic takoveho nestava Nechci nikoho urazet, ale tohle vazne neni problem tlacitka start/stop. To je problem mezi sedackou a volantem.destroy píše: ↑pon kvě 28, 2018 12:35Ok, polopate, predstav si, zastal si za autom alebo pred murikom....das neutral, stlacis STOP, stlacis spojku a zaradis 1tku lebo si napr. v miernom kopci a proste ked s autom stojim, mam vzdy zaradenu rychlost. Ok...mas zararenu rychlost, pustil si spojku...a prask do murika alebo auta pred tebou, lebo si si myslel ze motor stoji, ale on nestal. (s radiom nepocujes ani diesel, nie to benzin a na display, kde teoreticky podla typu zobrazenia mozes vidiet ci motor bezi si sa nepozrel) Este sa mi nestalo ze by sa motor nevypol ked som otocil klucikom, ale uz par krat ked som stlacil STOP resp. START. Treba na to mysliet.
Re: SCe115 vs TCe100
Zdravím,
Mám 1,2 Tce 100 a v druhem autě 1,6 Sce. Radim Renault v současné produkce nebrat. Mégane už je zase v servisu. Už 3 týdny. A stále čekáme... mění snad všechno. Motor 1,2 Tce v žádném případě na krátké trasy!!! 1,6 je otřesná co se týká spotřeby a mimořádně hrozná převodovka. Je spolehlivá, ale jízdní dojem je tragédie. Radim počkat na 1,3 Tce nebo žádný Renault nebrat! Teď máme náhradní nový Captur, nejdou ani zavřít poradně dvere co model to křap. V servisu si už tykáme a mají stejný názor jako ja.
Mám 1,2 Tce 100 a v druhem autě 1,6 Sce. Radim Renault v současné produkce nebrat. Mégane už je zase v servisu. Už 3 týdny. A stále čekáme... mění snad všechno. Motor 1,2 Tce v žádném případě na krátké trasy!!! 1,6 je otřesná co se týká spotřeby a mimořádně hrozná převodovka. Je spolehlivá, ale jízdní dojem je tragédie. Radim počkat na 1,3 Tce nebo žádný Renault nebrat! Teď máme náhradní nový Captur, nejdou ani zavřít poradně dvere co model to křap. V servisu si už tykáme a mají stejný názor jako ja.
Re: SCe115 vs TCe100
Twl, já těmhle příspěvkům vůbec nevěřím. To jste si jako koupili zároveň dva megany, každej jinej? Nebo jste si koupili druhýho na základě špatné zkušenosti s prvním? Proč doporučujete počkat si na naprostou novinku 1,3 Tce, která není nijak odzkoušena a haníte motor, který se dává do renaultu 10 let? Tohle prostě nechápu.Marazara píše: ↑pon kvě 28, 2018 17:30Zdravím,
Mám 1,2 Tce 100 a v druhem autě 1,6 Sce. Radim Renault v současné produkce nebrat. Mégane už je zase v servisu. Už 3 týdny. A stále čekáme... mění snad všechno. Motor 1,2 Tce v žádném případě na krátké trasy!!! 1,6 je otřesná co se týká spotřeby a mimořádně hrozná převodovka. Je spolehlivá, ale jízdní dojem je tragédie. Radim počkat na 1,3 Tce nebo žádný Renault nebrat! Teď máme náhradní nový Captur, nejdou ani zavřít poradně dvere co model to křap. V servisu si už tykáme a mají stejný názor jako ja.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
Re: SCe115 vs TCe100
A to se podívejme, hodnocení auta s 1.6 dle Marazy... no ja vím o autě co ma stejně výkonný či slabý jak kdo chce motor navíc ve čtyřkolce a s automatickou převodovkou a je to Japonec ..ja to chválit nebudu ale pro pohodovou jízdu to celkem jde ,nevěříš _ ? tak čti
http://autoroad.cz/testy-aut/91820-test ... -to-stacit
http://autoroad.cz/testy-aut/91820-test ... -to-stacit
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: SCe115 vs TCe100
Uz si konecne kupte ty vysnene Golfy. Treba si udelat radost. A nekterym nam, ji tim udelate take, protoze jsme stastni, kdyz jsou jini stastni.
Bylo to dost diplomaticky?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: SCe115 vs TCe100
Tak se nám to tady nějak rozjíždí.
1) to Subaru je všude za tu 1,6i kritizováno.
2) 1,2 TCe je jeden z největších failu - stačí zdejší vlákna. Jinak na netu lze najít spoustu dalších, velmi negativních zkušeností. Motor je to tichý, kultivovaný, nicméně nenažraný a značně nespolehlivý.
3) 1,6i je spolehlivý motor původem z nissanu určen pro východní trhy kvůli snížení ceny Megana. Megan s touto motorizací je levné auto pro nenáročné zákazníky. Na druhou stranu Megan má i dosti průměrný podvozek, takže si s tímto "výkonem" celkem rozumí a do města uspokojující volba. Bohužel se cena katovala brutálně a auto má i silně podprůměnou převodovku. Zas lze při nákupu ušetřit - ale stále dostane zákazník jen to co si zaplatí.
4) 1,3 TCe dožene aspoň vlastnostmi 1,0 a 1,4 TSi. 1,5 TSI již je zase dál, ale nepřináší nic moc nového. Takže pokud se Renaultu podaří dostat alespoň na úroveň minulé generace TSI tak to slibuje velmi dobré jízdní zážitky i spolehlivost. Nová TCe 115 bude díky nízko položenomu krouťáku přímo parádní motor do Megana.
1) to Subaru je všude za tu 1,6i kritizováno.
2) 1,2 TCe je jeden z největších failu - stačí zdejší vlákna. Jinak na netu lze najít spoustu dalších, velmi negativních zkušeností. Motor je to tichý, kultivovaný, nicméně nenažraný a značně nespolehlivý.
3) 1,6i je spolehlivý motor původem z nissanu určen pro východní trhy kvůli snížení ceny Megana. Megan s touto motorizací je levné auto pro nenáročné zákazníky. Na druhou stranu Megan má i dosti průměrný podvozek, takže si s tímto "výkonem" celkem rozumí a do města uspokojující volba. Bohužel se cena katovala brutálně a auto má i silně podprůměnou převodovku. Zas lze při nákupu ušetřit - ale stále dostane zákazník jen to co si zaplatí.
4) 1,3 TCe dožene aspoň vlastnostmi 1,0 a 1,4 TSi. 1,5 TSI již je zase dál, ale nepřináší nic moc nového. Takže pokud se Renaultu podaří dostat alespoň na úroveň minulé generace TSI tak to slibuje velmi dobré jízdní zážitky i spolehlivost. Nová TCe 115 bude díky nízko položenomu krouťáku přímo parádní motor do Megana.
Re: SCe115 vs TCe100
Ono je to tezke, musim priznat, ze i ja jsem mel s tichym 1,4tCe problem. Je nezodpovednost nejen Renaultu udelat neslysitelne motory. Chudaci amici.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/4 ... -30-obeti/
Nakonec jsem pochopil, ze nemam kartu davat do kapsy dveri a pred vypnutim otevrit dvere. Nebo mam davat a vypinat pri zavrenych a radeji cumnout, co udelala rafika otackomeru.
Cloveku se nezavdecis.
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/4 ... -30-obeti/
Nakonec jsem pochopil, ze nemam kartu davat do kapsy dveri a pred vypnutim otevrit dvere. Nebo mam davat a vypinat pri zavrenych a radeji cumnout, co udelala rafika otackomeru.
Cloveku se nezavdecis.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: SCe115 vs TCe100
A hlavne jsem si zkoušel vytočit číslo z palubniho systemu, coz je pry nemozne. Asi mam jine auto, protoze u me NAPROSTO BEZ PROBLEMU:mrti píše: ↑pon kvě 28, 2018 16:29to nema zmysel sa bavit s takymito ludmi. Je to presne typ cloveka so kritizuje to co nema a chvali to co ma, aj ked je to milionkrat horsie a neuzna si chybu. Stavim sa, ze nadava aj na ludi co maju klimu priamo doma, lebo je skodliva, vysusuje sliznice a nehovoriac o moznosti chytit chorobu a radsej sa budem doma potit. A pritom keby ju ma doma, tak by si ju hned zapol
- vidim tam 4 kontakty najednou + plynule rolovani (mam 8.7" )
- neni problem spustit klavesnici (jak klasickou, nebo mobilni s obrovskymi tlacitky) a napsat treba M. Hned vyjedou kontakty na M. Nebo MA, hned vyjedou kontakty kdekoliv obsahujici MA.
A jeste jsem schvalne zkoušel vypnout motor pri hudbe. Je proste citit, alespon u 1,6, ze motor se vypnul. A jak jsem psal, zatahne se brzda, otacky padnou na nulu a hlavne, vypnou se ventilatory. Nevim, ja s tim proste problem nemam. Kartu mam porad v kapse, nevidim duvod, proc ji davat spolujezdci nebo do dveri
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: SCe115 vs TCe100
Motor 1,6 SCe má tchán ve Fluance Mám tedy srovnání.
Teď v náhradním Capturu je taky 1,6 SCe. Motor je spolehlivý, ale katastrofa co se týká jízdních vlastnosti. Převodovku nechci ani hodnotit, chápu, ze většina lidi nemá žádné srovnání, ja mám a značné.
Jestli motor od Renaultu, jediné diesel. Ty Renault umí, teda kromě prvních 1,5dci.
Teď v náhradním Capturu je taky 1,6 SCe. Motor je spolehlivý, ale katastrofa co se týká jízdních vlastnosti. Převodovku nechci ani hodnotit, chápu, ze většina lidi nemá žádné srovnání, ja mám a značné.
Jestli motor od Renaultu, jediné diesel. Ty Renault umí, teda kromě prvních 1,5dci.
Re: SCe115 vs TCe100
Kde sehnal Captura s 1,6 SCe?
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCe115 vs TCe100
Nj, ale kdyz ty kamna taky nejsou pro nekoho kdo jezdi kolem komina. Na kratky trasy to bude taky jista smrt brzy pro dpf apod. Clovek to musi brat tak, ze ta 1,6 sce je proste volba na zaklade porizovaci ceny i relativne levneho nasledneho servisu, ale zazrak od toho proste cekat nejde. Ale zase za ty penize auto v takove tride? Ja bych o tom moc nepremyslel...
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: SCe115 vs TCe100
1,6 SCe ve Fluence nema vůbec nic spolecneho s 1,6 SCe v Megane IV. Jsou to zcela jine motory, ktere jsou shodne maximalne svym oznacením v ceníku. Jinak motor zadne jizdni vlastnosti nema, to ma auto
Jinak v Capturu je 1,6 SCE?
Jinak v Capturu je 1,6 SCE?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: SCe115 vs TCe100
další troll v základe sa predáva s TCE 90
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCe115 vs TCe100
Tce90 jsem zkousel v cliu nahradnim a prekvapilo me ze je to celkem pila
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: SCe115 vs TCe100
Fluance po faceliftu má stejný motor 1,6Sce 84kw jako Mégane IV. A ano je to od Nissanu. Předchozí verze měla starý Renault 1,6.
Do Capturu to dávají také.
Chapu, ze se v tom da jednoduše splést.
1,6 je opravdu pro nenáročné řidiče s malým nájezdem.
Kdysi skvělý motor je dnes přidušen kvůli EURO 6!!!
Do Capturu to dávají také.
Chapu, ze se v tom da jednoduše splést.
1,6 je opravdu pro nenáročné řidiče s malým nájezdem.
Kdysi skvělý motor je dnes přidušen kvůli EURO 6!!!
Re: SCe115 vs TCe100
Mam Groundcoupe 1,6sce ale hovorit o otrasnej spotrebe je trosku odvazne tvrdenie. Mam najazdene 7100km a za poslednych 5000km je priemerna spotreba 6,7litra...to by som nenazval tragediou, jazdime denne do prace 23km tj.120km mesto a zbytok 150km cez vikend mimo mesta, za 120+150=270km za tyzden. Kolega ma MeganeIII 1,2TCE Kombi jazdenka a prvy mesiac mal 10litrov spotrebu cisto mesto a neskor ked zacal jazdit okresky kleslo to pod 8litrov, ale olej mu ato nezerie a dokonca ani sa neriedi benzinom. Ano prevodovka a jej radenie na 1,6sce nie je ukazkove povedal by som podpriemerne, 5tka toci relativne nizko pri 100kmh ma 2800ot co je komfort tichej jazdy ale pri stupani a plnom auto mensia pruznost. Pre mna este ako vhodny motor pripada 1,5dci hlavne kvoli spotrebe a pruznom motore pri nizkych otackach sice izet len 110koni cize do kopca plne nalozena v 5tke to bude asi podobne ako 1,6sce vytocena v 4ke na 4000-4200ot. len ma diesli odradilo dvojhmotny zotrvacnik, DPF filter a vyssia cena. 1,2TCE bol moj favorit ale vdaka cenovej politike ked coupe malo 1,2tce len s automatom vo verziie limited, co cinilo cca 3000 eur viac oproti atmosfere. Ozaj aky problem s Meganom ze je 3 tyzdne v servise?Marazara píše: ↑pon kvě 28, 2018 17:30Zdravím,
Mám 1,2 Tce 100 a v druhem autě 1,6 Sce. Radim Renault v současné produkce nebrat. Mégane už je zase v servisu. Už 3 týdny. A stále čekáme... mění snad všechno. Motor 1,2 Tce v žádném případě na krátké trasy!!! 1,6 je otřesná co se týká spotřeby a mimořádně hrozná převodovka. Je spolehlivá, ale jízdní dojem je tragédie. Radim počkat na 1,3 Tce nebo žádný Renault nebrat! Teď máme náhradní nový Captur, nejdou ani zavřít poradně dvere co model to křap. V servisu si už tykáme a mají stejný názor jako ja.
Naposledy upravil(a) palko80 dne úte kvě 29, 2018 08:23, celkem upraveno 1 x.
Re: SCe115 vs TCe100
To je nějaký mimon asi. Já mám na 1,6 SCE pri Praha-Brno spotřebu 6,1 při průměrné rychlosti 105 km / hod (průměrnou rychlost celkem dost snižuji ty opravované useky). O imho neexistujici 1,6 SCE v Capturu (v podstatě "CLIO jako SUV") ani nemluvě... Nepopletl si to s nějakou Dacii?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: SCe115 vs TCe100
1,2 TCe byla rozežraná ukrutně - ta brala jen na dálnici méně, jinak jezdila za to stejný co 1,6 SCe (akorát teda rychleji).
1,6 Sce ale taky není žádný zázak. Teď s 2,0 121kw jezdím za míň.
1,6 Sce ale taky není žádný zázak. Teď s 2,0 121kw jezdím za míň.
Re: SCe115 vs TCe100
V tom případě vlastním asi zcela jiné TCe. Pojížďky do práce mi to žere v průměru 6,2, dlouhou trasu klidně 5,6, ale dálnice na limitu 140 km/h 7 litrů. Takže za mě dálnice nejžíznivější. Ale motor zatím najeto 6 tisis km.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
Re: SCe115 vs TCe100
Cox77 Tak ta spotreba 1,2TCE 100k je naozaj dobra na benzin, ked to zere pri 140km/h 7litrov. Z mojou 1,6SCE-coupe to bude pravdepodobne nad 7litrov pri tej 140tke, ale po dialniciach nejazdim, lebo tu na vychode ziadne nie su (okrem Ke-Presov co nie je moja trasa). Este by to chcelo porovnat spotrebu 100-130k verziu 1,2TCE.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů