SCe115 vs TCe100

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » ned kvě 27, 2018 19:24

Zdravím všechny zkušené renaulťáky.
Jdu si k vám pro radu. Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla udělat si radost a koupit si nového Megana :). Jako ženská se bohužel nevyznám v motorech. Slyšela jsem jen názory, že nejspolehlivější motory jsou právě benzínové 1,6. Prodejce navrhoval Tce100, že prý lépe jede. Je v těchto dvou motorech velký rozdíl? Jezdím většinou ve městě, jednou týdně pak mimo cca 50km. SCe115 se má v červnu přestat vyrábět, pak už prý bude jen turbo. Tak nevím, jestli se konečně rozhýbat a objednat Sce115 dokud ještě můžu, nebo jít do TCe100.
Předem děkuji za názory.

tigi2508
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: stř dub 12, 2017 22:03

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od tigi2508 » ned kvě 27, 2018 20:02

Ja mam 1,6 SCE najazdených 24000 km a spokojný nebol žiadny problém.Ak sa rozhodnes pre Tce neciel by som do 100 ale asi do 130.Na fóre sa písalo,že žerie olej tak neviem.No určite Ti viac napíšu ľudia čo majú TCE motor
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Ládys » ned kvě 27, 2018 20:04

Turbo-motory nejsou zrovna moc vhodné na časté krátké vzdálenosti, kdy se nestačí pořádně prohřát. A opačně po velké zátěži je potřeba ho nechat běžet na volnoběhu, aby se vychladil. Ale legislativa je nekompromisní a díky papírovým hodnotám mají zelenou. Atmosféra bude mít větší spotřebu, dražší ručení, ale je levnější a nejspíš bude levnější jeho další servis a méně problémů - viz. vlákno benzín v oleji.
PS: Kdybych uvažoval o turbu, TCe100 bych nebral. Ale jinak jsem 1/2 roku spokojeným majitelem osvědčené SCe115.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » ned kvě 27, 2018 20:38

Děkuji za odpovědi. Tím, že jezdím většinou jen krátké trasy, mám z turba trošku obavy. Tce130 už je trošku mimo můj budget, tak půjdu asi do té Sce115 v Zenu. Chci si ještě přikoupit Pack design 16 (denní svícení, alu kola, zatmavené zadní okna), rezervu a přemýšlím i o předních a zadních parkovacích senzorech. Je něco, co byste vyloženě vynechali nebo naopak přikoupili?

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Ládys » ned kvě 27, 2018 21:00

Parkovací senzory určitě, jsem rád i za přední (pozor, fungují pouze při zařazené rychlosti, ne při dojíždění na neutrál). Automatická klimatizace je taky fajn, např. si sama řeší odvlhčování, aby nedocházelo k zamlžování oken. Někdo rezervu nebere, ale řeší to kolem ze sady letní/zimní + příslušné šrouby + je třeba dokoupit hever a klíč na kola.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

mtc30
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: pon led 05, 2009 14:22

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od mtc30 » ned kvě 27, 2018 21:04

No já mám 1,6 sce 115k a jdu reklamovat.motor žere olej a najeto 9000 km,takže skrytá vada.Budu požadovat nový vůz
Renault Megane Grandcoupé 1,6 SCE Zen 2017
Renault Megane II sedan 1.6 16V historie 2004
Renault Fluence 1.6 16V

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od exBURN » ned kvě 27, 2018 21:08

Ahoj. 1,2 TCe na krátké trasy neber v žádném případě. Viz vlákno benzín v oleji. 1,2 není povodené motorizace. SCe nejede vůbec blbě do cca 80 km/h, ale má nevýhodu pro mě v dost mizerné převodovce. Je hlučná, nepřesná a má zbytečně krátkou pětku - pokud ale jezdíš město tak nemusí vadit. Dále HB má míň místa na zadních sedadlech - je to dost znát. Megane má poměrně pohodlný podvozek, průměrně odhlučněn, jen nezvládá příčné nerovnosti a na nich bouchá. V podobné ceně ale neseženeš nic lepšího.
Za sebe i upozorňuji na slabší dílenské zpracování a u Zenu na ultrahnusný středový panel a dosti slabý multimediální systém (zvuk nic moc). Automatická dvouzonova klima je nutnost - manuální je zlo co jsem v autě neviděl ani nepamatuji.
Za mě doporučuji počkat na nový základní 1,3 TCe, ale ten bude až za půl roku. V této chvíli nedoporučuji megane kupovat.

destroy
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od destroy » ned kvě 27, 2018 21:28

exBURN píše:
ned kvě 27, 2018 21:08
Ahoj. 1,2 TCe na krátké trasy neber v žádném případě. Viz vlákno benzín v oleji. 1,2 není povodené motorizace. SCe nejede vůbec blbě do cca 80 km/h, ale má nevýhodu pro mě v dost mizerné převodovce. Je hlučná, nepřesná a má zbytečně krátkou pětku - pokud ale jezdíš město tak nemusí vadit. Dále HB má míň místa na zadních sedadlech - je to dost znát. Megane má poměrně pohodlný podvozek, průměrně odhlučněn, jen nezvládá příčné nerovnosti a na nich bouchá. V podobné ceně ale neseženeš nic lepšího.
Za sebe i upozorňuji na slabší dílenské zpracování a u Zenu na ultrahnusný středový panel a dosti slabý multimediální systém (zvuk nic moc). Automatická dvouzonova klima je nutnost - manuální je zlo co jsem v autě neviděl ani nepamatuji.
Za mě doporučuji počkat na nový základní 1,3 TCe, ale ten bude až za půl roku. V této chvíli nedoporučuji megane kupovat.
exBurne, kolko ludi, tolko nazorov. Suhlasim len, ze sa treba vyhnut 1.2, inak mam na vsetko uplne opacny nazor :)

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od exBURN » ned kvě 27, 2018 21:45

Opačný? Takže 1,6 má skvělou převodovku? Má víc místa na zadních sedadlech? Kliková náprava vzadu nebouchá? Středový panel je hezký?

Hele taky jsem to auto bránil když jsem v něm jezdil, ale okolnosti mě dohnali navštívit X autosalonu a porovnávat a prostě sory - Megan je krásné pohodlné auto a v naftě pro toho kdo najede hodně má smysl, ale u benzínu nenabídne nic než zoufale zastaralou 1,6, která řve na dálnici a nejede nebo 1,2 u které je pravděpodobnost fatálních problému vysoká. Nehledě na to že trapné turbo trojválce ať škody, fordu, peugeotu nebo hondy strčí současné benzíny REN do kapsy. Počkat na 1,3 TCe se zde mimořádně vyplatí - mrknite na scenic - tam už je jako základ TCE 115 a ten bude bohatě dostačovat, jelikož má snad 220 Nm už v 1600 otáčkách a šestikvalt. Počkal bych na něj.

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Ládys » ned kvě 27, 2018 21:46

Středový panel v reálu hnusný není, mohl by být hezčí ten základní displej, ale někdo netouží po šmrdlání a má raději klasická tlačítka. SCe chce řadit pětku už někde kolem 70 km/h (záleží na zatížení) a i ve 130 jede velice pěkně. Řekl bych, že nad 120 je moc spokojený. Motor si bručí v zátěži při zrychlování, ale to se mi třeba líbí. Na plynulé průjezdy přes město mu ve většině případů stačí čtyřka. A zpracování - u prvních kusů bylo horší, já na svém oproti konkurenci žádné zásadní vady nepozoruji. Zvuk audia je do auta dostačující, tady to je na osobních preferencích, kdo poslouchá bubmbum-cink, tomu asi vyhovovat nebude.
Je to motor na pohodu.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » ned kvě 27, 2018 21:53

Čím víc si na fóru čtu názory, tím větší strach mám auto koupit :(. Původně jsem chtěla jít do nějakého ojetého Megana r.v 2014, ale pak jsem si řekla, že si raději připlatím a koupím si funglovku. Ale koukám, že nové auta mají taky dost problémů. Nepříjde mi normální zaplatit 340tis a pak se modlit, aby auto nemělo vady, které tady popisujete.

Cox77
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: úte říj 31, 2017 17:00

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Cox77 » ned kvě 27, 2018 22:12

Já mám TCe 100, jezdíme většinou trasy 8 km a 15 km, auto absolutně bez problémů, olej stále na rysce. Převodovka nehučí, pazvuky žádné. Zajeto dle příručky a ještě 500 km navíc.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier

lumpi
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: ned pro 29, 2013 22:17

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od lumpi » ned kvě 27, 2018 22:42

Měl jsem možnost vyzkoušet 130 Tce, auto je hravější jak 1,6, ale na ty krátký trasy asi uplně nebude. mám týden starýho grandtoura 1.6 intens a musím říct, že je to nádhera. Vše lícuje tak jak má, nikde nejsou rozdílné mezery v karoserii, dveřích, svetlech,atd, asi už si dali záležet. Na motor jsem zvyklej ,mám doma ještě 2 stejný :-)) Není to žádnej drak, ale taky neurazí. Jedinná vada na kráse, je nová verze r-linku, kterou nikdo nezná a která nejde aktivovat, zatím, už se to řeší.
Megane grandtour 1.6 Sce intens 2018
Megane grandtour 1.6 83kw 2004 ex.
Megane htb 1.6 16v 79kw 2001
Clio 1.2 1999 ex

Uživatelský avatar
Burghud
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: ned srp 20, 2017 19:15

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Burghud » pon kvě 28, 2018 01:07

GringoLocco píše:
ned kvě 27, 2018 21:53
Čím víc si na fóru čtu názory, tím větší strach mám auto koupit :(. Původně jsem chtěla jít do nějakého ojetého Megana r.v 2014, ale pak jsem si řekla, že si raději připlatím a koupím si funglovku. Ale koukám, že nové auta mají taky dost problémů. Nepříjde mi normální zaplatit 340tis a pak se modlit, aby auto nemělo vady, které tady popisujete.
Nemáš sa čoho báť. SCe je konštrukčne jednoduchý motor, spoľahlivo prežije 300000 km. Pre tvoje potreby, ako opisuješ tvoj zvyčajný jazdný režim je Megane s takouto čistou 1.6 atmosférou dobrou voľbou.
Jediné, čo by si mala zvážiť je výbava Limited. Obsahuje všetko, čo si chceš priplatiť v Zen a aj niečo naviac:

U nás vychádza limited na 14.790€ (alu disky, zatmavené sklá, led denné - edge light, klima, svetelny&dažďový senzor, zadné senzory, handsfree karta (výborná vec)
Zen s tvojimi príplatkami 14.860€ (design pack, senzory, rezerva) - a si stále bez klímy, svetelny&dažďový senzor, a bez handsfree karty

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » pon kvě 28, 2018 08:30

Burghud píše:
pon kvě 28, 2018 01:07
GringoLocco píše:
ned kvě 27, 2018 21:53
Čím víc si na fóru čtu názory, tím větší strach mám auto koupit :(. Původně jsem chtěla jít do nějakého ojetého Megana r.v 2014, ale pak jsem si řekla, že si raději připlatím a koupím si funglovku. Ale koukám, že nové auta mají taky dost problémů. Nepříjde mi normální zaplatit 340tis a pak se modlit, aby auto nemělo vady, které tady popisujete.
Nemáš sa čoho báť. SCe je konštrukčne jednoduchý motor, spoľahlivo prežije 300000 km. Pre tvoje potreby, ako opisuješ tvoj zvyčajný jazdný režim je Megane s takouto čistou 1.6 atmosférou dobrou voľbou.
Jediné, čo by si mala zvážiť je výbava Limited. Obsahuje všetko, čo si chceš priplatiť v Zen a aj niečo naviac:

U nás vychádza limited na 14.790€ (alu disky, zatmavené sklá, led denné - edge light, klima, svetelny&dažďový senzor, zadné senzory, handsfree karta (výborná vec)
Zen s tvojimi príplatkami 14.860€ (design pack, senzory, rezerva) - a si stále bez klímy, svetelny&dažďový senzor, a bez handsfree karty
Máš pravdu, limited bude asi výhodnější. V salonu teď mají nějaké akce - 20tis za objednávku do konce června, 30tis za výkup stávajícího auta a 20tis sleva na výbavy Zen i Limited. Na Zen mi dal prodejce slevu jen "50tis". Tak na Limited by už snad dal těch 70 a vyšlo by to skoro stejně :).

Marphy
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv bře 22, 2018 15:52

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Marphy » pon kvě 28, 2018 08:45

Tech 20 tisic do konce cervna je jen na skladovky, musi byt do 14. cervence na znackach a to s objednavkou nikdy nestihnes... a ze skladovek tam tech motoru 1,6 fakt moc nebude jestli vubec... ja objednal 23. brezna a jdu si pro nej ted ve stredu, pro grandtour 1,6 sce intense... uz se tesim... vubec se toho motoru neboj :)

mate59
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon bře 19, 2018 21:30

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od mate59 » pon kvě 28, 2018 09:08

GringoLocco píše:
ned kvě 27, 2018 19:24
Zdravím všechny zkušené renaulťáky.
Jdu si k vám pro radu. Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla udělat si radost a koupit si nového Megana :). Jako ženská se bohužel nevyznám v motorech. Slyšela jsem jen názory, že nejspolehlivější motory jsou právě benzínové 1,6. Prodejce navrhoval Tce100, že prý lépe jede. Je v těchto dvou motorech velký rozdíl? Jezdím většinou ve městě, jednou týdně pak mimo cca 50km. SCe115 se má v červnu přestat vyrábět, pak už prý bude jen turbo. Tak nevím, jestli se konečně rozhýbat a objednat Sce115 dokud ještě můžu, nebo jít do TCe100.
Předem děkuji za názory.
Ja mám nájazd podobne ako ty,s benzínom 1,6 som spokojný,auto zatiaľ absolútne bez problémov,neboj sa ho kúpiť,zajazdi si na tom,ale s kúpou sa pohni,čas letí a potom tú motorizáciu už nekúpiš.Mám ho krátko,ale nebanujem.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od exBURN » pon kvě 28, 2018 09:11

JJ, ale i tak Limited bez příplatku vyjde na cca 340 000. Za deset vyhřívání sedadel a senzory a asi dobrý. Akorát limited nemá liťáky myslím takže dalších deset za kola. To už se vyplatí přihodit rovnou na Intense výbavu, která z toho auta udělá úplně jiný vůz. Pořád to bude levnější, možná i nejlevnější auto na trhu v poměru cena/výbava.

GringoLocco
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: ned kvě 27, 2018 19:05

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od GringoLocco » pon kvě 28, 2018 10:06

Já na výbavu nejsem nějak náročná, vyhřívané sedadla mít opravdu nemusím :). Limited liťáky má už v ceně. Co mi ale bude chybět z mého starého auta je definitivně vyhřívané přední sklo. V zimě úplně úžasné...Intense už je fakt mimo můj budget. Člověk pořád přidává a přidává a za chvíli bych byla na 400 tisících.

destroy
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od destroy » pon kvě 28, 2018 10:21

Takže 1,6 má skvělou převodovku? Má víc místa na zadních sedadlech? Kliková náprava vzadu nebouchá? Středový panel je hezký?
u Zenu na ultrahnusný středový panel a dosti slabý multimediální systém (zvuk nic moc). Automatická dvouzonova klima je nutnost - co jsem v autě neviděl ani nepamatuji.
ako zase no :) tie veci co su kazdemu zrejme, to nikdo nerozporuje. Narazal som hlavne na tie veci ako 1.6ky, alebo
manuální klima je zlo
a
ultrahnusný středový panel
a celkovo tlacenie do intense. Proste sa mi viac pacia analogove budiky, klasicka rucna brzda, klasicke tlacitka na ovladanie radia a vsetkeho okolo, manualna klima a klasicky kluc. Az ked clovek s vybavou Intense s priplatkami tyzden pojazdi v Zene, pochopi ze ten ten hunbuk okolo su vlastne znaska kravin a vyhodenych penazi (okrem veci ohladom bezpecnosti). Ano narazam na take veci ako automaticka klima, dazdovy senzor, poloautomaticka brza, tlacitko "start", keyless, rlink s navigaciou atd.. Ale ako vravim, kolko ludi tolko nazorov a chuti, takze ti neberiem tvoje, len vravim ze mam na to prave opacny nazor a aj ten som ziskal az ked som si to vsetko vyskusal 2 roky na vlastnej kozi :)

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od exBURN » pon kvě 28, 2018 10:30

JJ když jsem vybíral já tak v limited ještě litaky nebyly. Limited je dobrá výbava, jen ten interiér no, ale jestli ti vyhovuje tak není co řešit.

Já jezdil měsíc v Intense a pak měsíc v Life a kdybych si mohl zvolit svého 15 let starého Saaba co jsem měl předtím tak to udělám hned. Nastavení klimatizace je tak idiotsky řešené, že jsem to ještě neviděl a doslova zvyšuje nebezpečnost toho auta :-D. Zavolat si z auta přes palubní systém skoro nemožné pokud nemáš ten kontakt v historii. Senzor světel mi taky vyhovoval maximálně s handsfree kartou. Pro mě to byla zkušenost jak přesednout fakt zpět v čase.

destroy
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od destroy » pon kvě 28, 2018 11:35

Nastavení klimatizace je tak idiotsky řešené, že jsem to ještě neviděl a doslova zvyšuje nebezpečnost toho auta :-D.
Preco? Vysvetli prosim tu bezpecnost. Automat ti podla mna len pre kazdu zonu miesa vzduch na pozadovanu teplotu a pridava/znizuje ventilator podla rozdielu,inak je to to iste. V automate som s tym aj tak nebol spokojny ako to robil a de fakto som siel skoro stale na manual. (Ano, su mozno premiove auta ktore to dokazu robit dobre....ale pustit ventilator na plne gule? Ja si radsej otvorim okno a pomozem tomu zo zaciatku sam a podobne)
Zavolat si z auta přes palubní systém skoro nemožné pokud nemáš ten kontakt v historii.
nie je absolutne ziadny rozdiel, aj v rlinku som si nastavil/vyrobil kontakty ktore volam tak ze zacinali vykricnikom. Pisat pismenka v rlinku
alebo to fiasko s hlasovym ovladanim ktore mi lepsie funguje priamo z telefonu asi nemyslis. Tie 2-3 kontakty ktore si dokazes vytiahnut na mainscreen rlinku absolutne nestacili.
Senzor světel mi taky vyhovoval maximálně s handsfree kartou. Pro mě to byla zkušenost jak přesednout fakt zpět v čase.
Senzor svetiel vsetko ok, az pokial vonku nesvieti krasne slnko a senzor sa rozhodne ze nie dost...ale display ti pohasne a ty vlastne na nom ani nic nevidis. Alebo naopak, vonku uz sero a ty este na dennom...ale si to neuvedomis, lebo ved automat. Po par skusenostiach alebo trubeniach to prestanes pouzivat, ak ti je bezpecnost mila. Ked nieco funguje na 99%, nie je to dost. Teraz bez senzora mam vypnute svietenie a denne proste idu vzdy. Budiky mam analogove tak ich pekne vidiet vzdy. Ked sa zotmie, zapnem svetla. Proste a prakticke.

Handsfree karta je vlastne podakovanie zlodejom. Inak dobra vec....az na to, ze ked ma kluc spolujazdec a ty ho vyhodis v zapche a hned ako vbehne do obchodu zacne byt auto v panike ze kluca niet, alebo staci aby som odbehol s klucom otvorit branicku a drzim psa...a ukazujem zene ze pod...a ona ze nemozem, lebo kluc mas teraz ty. Alebo ked zaparkujes pred dalsim autom, stlacis tlacitko stop a ejha....motor nevyplo lebo jeden z x pripadov kedy to nemusi, napr. slaba baterka. Takze co, pustis spojku a rozbijes predok? Nie, stale pri vypinani motora davas sakramensky pozor aby sa naozaj vypol. Zlaty klasicky kluc.

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od exBURN » pon kvě 28, 2018 11:40

No k té klimě - mě vadilo že se směr foukání nastavoval kolečkem a nikdy jsem nevěděl jak to nakroutit tak aby to foukalo tam, kam chci.
To co píšeš jsou fakt děsný konstrukce :-D To se mi nestalo ani jednou a přesně jak píšeš - fungovalo to parádně a byl jsem rád že jsem si za to připlatil. Jinak jsem mohl zůstat u 16 let starého Saabu.

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od niky79 » pon kvě 28, 2018 12:20

"Automat ti podla mna len pre kazdu zonu miesa vzduch na pozadovanu teplotu a pridava/znizuje ventilator podla rozdielu,inak je to to iste. "

Automat ti udrzuje nastavenou teplotu ve voze (takze sam meni intenzitu vetraku, kam to proudi a jaka teplota jde z vyduchu), manualni klimatizace ti pouze pousti vzduch o nastavené teplotě. IMHO. Rozdil je dost podstatný.

"Senzor svetiel vsetko ok, az pokial vonku nesvieti krasne slnko a senzor sa rozhodne ze nie dost...ale display ti pohasne a ty vlastne na nom ani nic nevidis. Alebo naopak, vonku uz sero a ty este na dennom.."

Nemám ani s jednim problem. Jasne, nekdy v zime, kdyz jsem vyjel v šest ráno, tak jsem si říkal kolem osmé, že by se to mohlo přepnout. Na displeje jsem ale videl normalne, jen proste byly tmavsi. Je to o nastavene urovni jasu. Ted nemam problem s nimi. Za sera uz vůbec (hlavne je potreba si uvedomit, ze denni svetla za mirneho sera jsou v pohode - ty na cestu vidis a vzadu mas osvetleni porad). Navic ti absolutne nic nebrati si to prepinat rucne. Za mě to 99 % pripadu funguje perffekzne.

"Inak dobra vec....az na to, ze ked ma kluc spolujazdec a ty ho vyhodis v zapche a hned ako vbehne do obchodu zacne byt auto v panike ze kluca niet, alebo staci aby som odbehol s klucom otvorit branicku a drzim psa...a ukazujem zene ze pod...a ona ze nemozem, lebo kluc mas teraz ty. Alebo ked zaparkujes pred dalsim autom, stlacis tlacitko stop a ejha....motor nevyplo lebo jeden z x pripadov kedy to nemusi, napr. slaba baterka. Takze co, pustis spojku a rozbijes predok? Nie, stale pri vypinani motora davas sakramensky pozor aby sa naozaj vypol. Zlaty klasicky kluc."

Nechapu. Klic spojezdcum nedavam. Proc by to proboha mel delat? Nedelal jsem to nikdy s klasickym klicem, nevim, proc bych to mel delat s kartou? Klasicky klic jsi taky nikomu nedaval (protoze to proste ani neslo), tak nedavej ani kartu. To s tim vypnutim motoru nechapu. Motor se vypne, kdyz zmacknes tlacitko. Pokud se motor nevypne, pak treba jen proto, ze karta neni v dosahu, a pak je potreba podrzet to tlacitko dele. Proc bys mel jako spoustet spojku a rozbijet predek...?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Cox77
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: úte říj 31, 2017 17:00

Re: SCe115 vs TCe100

Příspěvek od Cox77 » pon kvě 28, 2018 12:23

destroy píše:
pon kvě 28, 2018 11:35
Nastavení klimatizace je tak idiotsky řešené, že jsem to ještě neviděl a doslova zvyšuje nebezpečnost toho auta :-D.
Preco? Vysvetli prosim tu bezpecnost. Automat ti podla mna len pre kazdu zonu miesa vzduch na pozadovanu teplotu a pridava/znizuje ventilator podla rozdielu,inak je to to iste. V automate som s tym aj tak nebol spokojny ako to robil a de fakto som siel skoro stale na manual. (Ano, su mozno premiove auta ktore to dokazu robit dobre....ale pustit ventilator na plne gule? Ja si radsej otvorim okno a pomozem tomu zo zaciatku sam a podobne)
Zavolat si z auta přes palubní systém skoro nemožné pokud nemáš ten kontakt v historii.
nie je absolutne ziadny rozdiel, aj v rlinku som si nastavil/vyrobil kontakty ktore volam tak ze zacinali vykricnikom. Pisat pismenka v rlinku
alebo to fiasko s hlasovym ovladanim ktore mi lepsie funguje priamo z telefonu asi nemyslis. Tie 2-3 kontakty ktore si dokazes vytiahnut na mainscreen rlinku absolutne nestacili.
Senzor světel mi taky vyhovoval maximálně s handsfree kartou. Pro mě to byla zkušenost jak přesednout fakt zpět v čase.
Senzor svetiel vsetko ok, az pokial vonku nesvieti krasne slnko a senzor sa rozhodne ze nie dost...ale display ti pohasne a ty vlastne na nom ani nic nevidis. Alebo naopak, vonku uz sero a ty este na dennom...ale si to neuvedomis, lebo ved automat. Po par skusenostiach alebo trubeniach to prestanes pouzivat, ak ti je bezpecnost mila. Ked nieco funguje na 99%, nie je to dost. Teraz bez senzora mam vypnute svietenie a denne proste idu vzdy. Budiky mam analogove tak ich pekne vidiet vzdy. Ked sa zotmie, zapnem svetla. Proste a prakticke.

Handsfree karta je vlastne podakovanie zlodejom. Inak dobra vec....az na to, ze ked ma kluc spolujazdec a ty ho vyhodis v zapche a hned ako vbehne do obchodu zacne byt auto v panike ze kluca niet, alebo staci aby som odbehol s klucom otvorit branicku a drzim psa...a ukazujem zene ze pod...a ona ze nemozem, lebo kluc mas teraz ty. Alebo ked zaparkujes pred dalsim autom, stlacis tlacitko stop a ejha....motor nevyplo lebo jeden z x pripadov kedy to nemusi, napr. slaba baterka. Takze co, pustis spojku a rozbijes predok? Nie, stale pri vypinani motora davas sakramensky pozor aby sa naozaj vypol. Zlaty klasicky kluc.
Kdo by kradl Renaulta?
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 10 hostů