odpuzovač kun a hlodavců
Moderátor: Moderators General
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Dneska mi přišla akční nabídka, třeba se bude někomu hodit a vyzkouší to https://www.hutermann.cz/produkt/huterm ... odpuzovace
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: odpuzovač kun a hlodavců
další pískací nesmysl?
vždy když někde jsem a někdo to má nainstalovaný v autě, bych to nejradši urval. Šíleně nepříjemný tón a majitel vždy tvrdí že je to neslyšitelný.
vždy když někde jsem a někdo to má nainstalovaný v autě, bych to nejradši urval. Šíleně nepříjemný tón a majitel vždy tvrdí že je to neslyšitelný.
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Mate niekto vyskusane tie spreje? Mne tiez nieco zacalo chodit do motora a zrat tu penu pod kapotou.
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Prý na kuny funguje pověsit do motoru WC-blok, jak se v takovém plastovém košíčku věší za okraj mísy.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Mne jeden kamos odporucil posypat po motore mlete cierne korenie ze vraj to pomaha.
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Mně se do mých dvou nových aut okamžitě nastěhovala kuna. Naštěstí nic nekousala, jen si tam natahala žrádlo (poznal jsem podle mrtvolného zápachu z ventilace po nastartování..). Zakoupil a instaloval níže uvedený plašič a od té doby nic. Funguje už 3 roky.
https://www.pachove-ohradniky.eu/Ultraz ... -T-d60.htm
https://www.pachove-ohradniky.eu/Ultraz ... -T-d60.htm
Mégane III Grandtour Energy 110 dCi Limited (2015)
Clio IV Energy 75 dCi Limited (2016)
-----------------------------------------------------
Mégane Sedan 1,4 16V (2005)
Clio IV Energy 75 dCi Limited (2016)
-----------------------------------------------------
Mégane Sedan 1,4 16V (2005)
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Tak potom, co mi nějaká zubatá potvora o prázdninách rozkousala hadici od turba a ohryzala jakousi pěnovou izolaci na motoru (což - naštěstí na pojišťovnu - stálo přes 5 tisíc) jsem začal používat sprej z Auto Kelly. Zdálo se, že funguje a je klid. Vždy cca 1x za týden až dva jsem šplíchl. Teď jsem na chvíli polevil, asi dva tři týdny jsem nešplíchal a ta #*$@! mi vyžrala obří díru do izolace na kapotě a ještě je ta pěna roztahaná po celém motoru, vybíral jsem to jako blbec. Doufám, že je nehořlavá. V servisu mi říkali, že třeba ty hadice k turbu jdou jako housky na krámě. Skoro si myslím, že když už to dělají z materiálu, co jim tak chutná, měli by k tomu dodávat i nějaké ochranné řešení. Třeba ten oplet, který je na části té hadice, potvoře evidentně nejel...Jdu nainstalovat nějaký ten pípák, který mě vždycky u zaparkovaných aut štval. Ale sežrat auto si nenechám
Megane Grandtour IV Intens TCe 140 GPF
Ex: Clio IV Grandtour Limited Energy TCe 90
EX: Clio IV Grandtour Intens Energy TCe 120
Ex: Fiat Punto 75 SX 5d
Ex: Clio IV Grandtour Limited Energy TCe 90
EX: Clio IV Grandtour Intens Energy TCe 120
Ex: Fiat Punto 75 SX 5d
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Tiez som mal skodu na aute 370€ pokusane hadice kupil som tento plasic https://odpudzovace-zvierat.heureka.sk/ ... -kun-m180/ a zatial nic snad ani nic nepride lebo uz som skusal vela veci.igracek2 píše: ↑čtv pro 17, 2020 16:12Tak potom, co mi nějaká zubatá potvora o prázdninách rozkousala hadici od turba a ohryzala jakousi pěnovou izolaci na motoru (což - naštěstí na pojišťovnu - stálo přes 5 tisíc) jsem začal používat sprej z Auto Kelly. Zdálo se, že funguje a je klid. Vždy cca 1x za týden až dva jsem šplíchl. Teď jsem na chvíli polevil, asi dva tři týdny jsem nešplíchal a ta #*$@! mi vyžrala obří díru do izolace na kapotě a ještě je ta pěna roztahaná po celém motoru, vybíral jsem to jako blbec. Doufám, že je nehořlavá. V servisu mi říkali, že třeba ty hadice k turbu jdou jako housky na krámě. Skoro si myslím, že když už to dělají z materiálu, co jim tak chutná, měli by k tomu dodávat i nějaké ochranné řešení. Třeba ten oplet, který je na části té hadice, potvoře evidentně nejel...Jdu nainstalovat nějaký ten pípák, který mě vždycky u zaparkovaných aut štval. Ale sežrat auto si nenechám
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3289
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Kdesik jsem cetl, ze pokid se pouziva jeden pripravek moc dlouhodobe, tak ze si ty ircite potvory ve vasem okoli na to zvyknou. Ze je to dobre stridat, jednou postrikat sprejem, podruhe zapnout plasic, potreti tam povesit wc koule.
Ale nevim, kunu jsem mel v prvni lagune aute na hodovani na izolaci, doma pes a stejnak tam asi trikrat byla. Ted v meganobi byla v praci na parkingu jednou, ale tu jsem za jizdy namotal na poloosu. Nepouzivam nic, ale uz nestavam na kraji parkoviste u huste travy a stromu, ale snazim se to parkovat dale ..... A mam klid tfuj tfuj tfuj
Ale nevim, kunu jsem mel v prvni lagune aute na hodovani na izolaci, doma pes a stejnak tam asi trikrat byla. Ted v meganobi byla v praci na parkingu jednou, ale tu jsem za jizdy namotal na poloosu. Nepouzivam nic, ale uz nestavam na kraji parkoviste u huste travy a stromu, ale snazim se to parkovat dale ..... A mam klid tfuj tfuj tfuj
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Tiez som skusal wc bloky este ich tam mam dalej mam aj te plasic, skusal som pascu pri aute dalej este som posypal po motoru cierne korenie.ZDENECEKCZ píše: ↑pát pro 18, 2020 05:45Kdesik jsem cetl, ze pokid se pouziva jeden pripravek moc dlouhodobe, tak ze si ty ircite potvory ve vasem okoli na to zvyknou. Ze je to dobre stridat, jednou postrikat sprejem, podruhe zapnout plasic, potreti tam povesit wc koule.
Ale nevim, kunu jsem mel v prvni lagune aute na hodovani na izolaci, doma pes a stejnak tam asi trikrat byla. Ted v meganobi byla v praci na parkingu jednou, ale tu jsem za jizdy namotal na poloosu. Nepouzivam nic, ale uz nestavam na kraji parkoviste u huste travy a stromu, ale snazim se to parkovat dale ..... A mam klid tfuj tfuj tfuj
Renault Megane Grandtour GT 2018 TCe 205EDC Black Etoli
-
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte bře 12, 2019 16:24
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Zdravím a přidávám svoje zkušenosti (omlouvám se za délku).
Poprvé mi při roční prohlídce letos počátkem dubna servisní technik upozornil na od kuny okousanou hadici sání. Sice nebyla prokousnutá skrz (to by údajně řídící jednotka motoru poznala), ale nechtělo se mi řešit případné potíže až to někdy někde praskne úplně. Nechal jsem tedy hadici vyměnit. Bohužel se nedodávají jednotlivé díly, ale jen celé vedení za zhruba 5000 Kč. Naštěstí se mi jí podařilo sehnat za polovinu z jiného vozu po nehodě. Současně jsem nechal namontovat odpuzovač Kemo M180 a rozmístil na tři místa WC kuličky Bref a stav motorového prostoru začal více kontrolovat. Myslel jsem si že mi tam vlezla během jarního pobytu v Jizerských horách, kde auto parkovalo několik dní u lesa.
Jednou ráno, před odjezdem do práce jsem zhruba metr od mého auta přímo před domem našel nejspíš sraženou mrtvou kunu. Přímo v centru města u poměrně frekventované silnice. Jednou v létě v noci, kdy bylo otevřené okno mě vzbudil divný skřek venku, šel jsem se podívat z okna a u kontejnerů na tříděný odpad nedaleko našeho domu kuna likvidovala nejspíš nějakého potkana nebo krysu. Není to tedy z parkování u lesa, stane se to naprosto kdekoli, i v centru města. Ty mrchy jsou přemnožené a města je lákají jako zdroj snadné obživy.
Když jsem si začal myslet, že snad bude od nich díky odpuzovači klid, někdy počátkem října jsem objevil čerstvě rozkousanou izolaci víka motorového prostoru (i přímo nad místem kde je odpuzovač). Naštěstí zbytek zůstal netknutý. Nechal jsem tedy izolaci vyměnit a začala další vlna studia jak s tím bojovat. Pročetl jsem spousty diskusí u nás i v zahraničí.
Nakonec jsem tedy koupil ještě odpuzovač německého výrobce www.marderabwehr.de - STOP&GO 07542 (kromě zvuku obsahuje 6 dvoupólových destiček s napětím 250-300V), rozšiřující sadu STOP&GO 07557 (dvě destičky navíc), montážní úhelník STOP&GO 07599 a pachový odpuzovač STOP&GO 07520. Jako zálohu mám ještě odstraňovač pachové stopy STOP&GO 07503. Ten jsem zatím nepoužil, jelikož se mi zatím nechce motor máčet a izolace víka motoru je nová. Tento odpuzovač je napájen bateriemi a jeho montáž velmi snadná. Připojení na spínací skříňku kvůli deaktivaci při jízdě se mi u Kemo totiž vyřešit nepodařilo. Tento má senzory, které při otřesech (po startu motoru) odpuzovač automaticky deaktivují a po vypnutí zase aktivují. Montáž byla opravdu snadná, stačilo navrtat malou dírku na jediný šroubek, který drží úhelník, na kterém je přišroubovaný plašič. Kabel + elektrické destičky se snadno upevní pomocí elektrikářských pásek. Umístil jsem ho pod plastový kryt čelní hrany motorového prostoru mírně vpravo od zámku kapoty, kde je na něj tak akorát místo. Nehrozí zde vysoké teploty, zvuk je vysílán po celé šíři motorového prostoru. Po motoru jsem rozmístil na vhodná místa celkem osm elektrod. Je to tak akorát, asi by ale stačilo i těch 6. Jedna z destiček po nacvaknutí napětí bohužel nemá. Asi bych tedy příště volil raději typ STOP&GO 07544, kde se destičky šroubují. Uvidím jestli se kuna vrátí. Kromě umytí motoru se asi již moc víc udělat nedá. Odpuzovač vysílá zvuk o intenzitě více než 100 db, na což si kuny údajně nedokáží zvyknout. Pachový odpuzovač má výhodu, že se sprej stříká jen na malé samolepicí filcové kostičky a nehrozí tak zašpinění celého prostoru. Obnovovat se má jednou za měsíc - jedno balení tak vydrží minimálně na dva roky. Pokud do motoru i přesto vlezou, dostanou při kontaktu s některou z elektrod žahnutí elektrickým výbojem 250-300V, který jim neublíží, ale měl by je spolehlivě odehnat. Zkoušel jsem to, a je to podobné jako když vás žahne kopřiva. Kemo má taky něco podobného, ale montážně je to složitější a přitom méně funkční (kuna musí stát na speciální podložce a současně se dotknout elektrody). Navíc po zkušenosti s M180 jim už moc nevěřím. M180 nezabránila návštěvě, plast rychle degraduje a teď začala při vysílání zvuku jakoby povrzávat. Ani současné povrzávání Kema ale není venku nijak slyšet. Jejich funkce je indikována jen diodami. Levnější odpuzovače pískají i ve slyšitelném spektru, aby indikovaly svoji činnost - to je to co většině lidí vadí a to bych v autě nechtěl mít.
Je to poměrně drahé řešení, ale ty škody co ty potvory dokážou způsobit jsou také drahé a můžou způsobit i nepojízdnost auta v tu nejméně vhodnou chvíli. Kdo z nás rád tráví čas zbytečnou návštěvou servisu.
1) Kuny jsou zvířata zvyklá bydlet v dutinách. Motorový prostor aut jim takovou dutinu připomíná a je ve městě snadno k mání, navíc je často hezky vyhřátý. V dutině jsou zvyklé se zdržovat v horní části, kde se cítí v bezpečí. To je důvod proč je třeba elektrody i plašičku instalovat do horní části motorového prostoru.
2) Kuny si značí svoje teritoria, tudíž kuna si místo při svém pobytu označkuje. Proto je ideální motorový prostor před dalším postupem pachových stop zbavit. Bohužel při dotazu v servisu mi bylo řečeno že silně nedoporučují motor jakkoli máčet. Ono tam těch konektorů je fakt hodně a já se tedy bojím tam cokoli lít. Když už, určitě ne vapkou. Pokud s tím máte někdo zkušenost, určitě sem napište.
3) Kuny útočí na pachové značky svých konkurentů, to je údajně hlavní příčina, proč koušou izolace. Snaží se tak zbavit pachových stop předchůdce, který dutinu navštívil před nimi. Nejlépe jim to jde na těch měkkých částech jako jsou gumové hadice a izolace.
4) Kuny berou signál odpuzovače jako signál poplachu/ohrožení, kterým jsou zvyklé se varovat mezi s sebou. Pokud je ale signál dlouhodobý, stále stejný a nedostatečně intenzivní, začnou ho ignorovat. Proto je nutné, aby akustický tlak byl přes 100db a kolísal, to je jim nepříjemné trvale.
Doufám, že nebudu časem psát další příspěvek, že ani toto řešení nepomohlo...
Poprvé mi při roční prohlídce letos počátkem dubna servisní technik upozornil na od kuny okousanou hadici sání. Sice nebyla prokousnutá skrz (to by údajně řídící jednotka motoru poznala), ale nechtělo se mi řešit případné potíže až to někdy někde praskne úplně. Nechal jsem tedy hadici vyměnit. Bohužel se nedodávají jednotlivé díly, ale jen celé vedení za zhruba 5000 Kč. Naštěstí se mi jí podařilo sehnat za polovinu z jiného vozu po nehodě. Současně jsem nechal namontovat odpuzovač Kemo M180 a rozmístil na tři místa WC kuličky Bref a stav motorového prostoru začal více kontrolovat. Myslel jsem si že mi tam vlezla během jarního pobytu v Jizerských horách, kde auto parkovalo několik dní u lesa.
Jednou ráno, před odjezdem do práce jsem zhruba metr od mého auta přímo před domem našel nejspíš sraženou mrtvou kunu. Přímo v centru města u poměrně frekventované silnice. Jednou v létě v noci, kdy bylo otevřené okno mě vzbudil divný skřek venku, šel jsem se podívat z okna a u kontejnerů na tříděný odpad nedaleko našeho domu kuna likvidovala nejspíš nějakého potkana nebo krysu. Není to tedy z parkování u lesa, stane se to naprosto kdekoli, i v centru města. Ty mrchy jsou přemnožené a města je lákají jako zdroj snadné obživy.
Když jsem si začal myslet, že snad bude od nich díky odpuzovači klid, někdy počátkem října jsem objevil čerstvě rozkousanou izolaci víka motorového prostoru (i přímo nad místem kde je odpuzovač). Naštěstí zbytek zůstal netknutý. Nechal jsem tedy izolaci vyměnit a začala další vlna studia jak s tím bojovat. Pročetl jsem spousty diskusí u nás i v zahraničí.
Nakonec jsem tedy koupil ještě odpuzovač německého výrobce www.marderabwehr.de - STOP&GO 07542 (kromě zvuku obsahuje 6 dvoupólových destiček s napětím 250-300V), rozšiřující sadu STOP&GO 07557 (dvě destičky navíc), montážní úhelník STOP&GO 07599 a pachový odpuzovač STOP&GO 07520. Jako zálohu mám ještě odstraňovač pachové stopy STOP&GO 07503. Ten jsem zatím nepoužil, jelikož se mi zatím nechce motor máčet a izolace víka motoru je nová. Tento odpuzovač je napájen bateriemi a jeho montáž velmi snadná. Připojení na spínací skříňku kvůli deaktivaci při jízdě se mi u Kemo totiž vyřešit nepodařilo. Tento má senzory, které při otřesech (po startu motoru) odpuzovač automaticky deaktivují a po vypnutí zase aktivují. Montáž byla opravdu snadná, stačilo navrtat malou dírku na jediný šroubek, který drží úhelník, na kterém je přišroubovaný plašič. Kabel + elektrické destičky se snadno upevní pomocí elektrikářských pásek. Umístil jsem ho pod plastový kryt čelní hrany motorového prostoru mírně vpravo od zámku kapoty, kde je na něj tak akorát místo. Nehrozí zde vysoké teploty, zvuk je vysílán po celé šíři motorového prostoru. Po motoru jsem rozmístil na vhodná místa celkem osm elektrod. Je to tak akorát, asi by ale stačilo i těch 6. Jedna z destiček po nacvaknutí napětí bohužel nemá. Asi bych tedy příště volil raději typ STOP&GO 07544, kde se destičky šroubují. Uvidím jestli se kuna vrátí. Kromě umytí motoru se asi již moc víc udělat nedá. Odpuzovač vysílá zvuk o intenzitě více než 100 db, na což si kuny údajně nedokáží zvyknout. Pachový odpuzovač má výhodu, že se sprej stříká jen na malé samolepicí filcové kostičky a nehrozí tak zašpinění celého prostoru. Obnovovat se má jednou za měsíc - jedno balení tak vydrží minimálně na dva roky. Pokud do motoru i přesto vlezou, dostanou při kontaktu s některou z elektrod žahnutí elektrickým výbojem 250-300V, který jim neublíží, ale měl by je spolehlivě odehnat. Zkoušel jsem to, a je to podobné jako když vás žahne kopřiva. Kemo má taky něco podobného, ale montážně je to složitější a přitom méně funkční (kuna musí stát na speciální podložce a současně se dotknout elektrody). Navíc po zkušenosti s M180 jim už moc nevěřím. M180 nezabránila návštěvě, plast rychle degraduje a teď začala při vysílání zvuku jakoby povrzávat. Ani současné povrzávání Kema ale není venku nijak slyšet. Jejich funkce je indikována jen diodami. Levnější odpuzovače pískají i ve slyšitelném spektru, aby indikovaly svoji činnost - to je to co většině lidí vadí a to bych v autě nechtěl mít.
Je to poměrně drahé řešení, ale ty škody co ty potvory dokážou způsobit jsou také drahé a můžou způsobit i nepojízdnost auta v tu nejméně vhodnou chvíli. Kdo z nás rád tráví čas zbytečnou návštěvou servisu.
1) Kuny jsou zvířata zvyklá bydlet v dutinách. Motorový prostor aut jim takovou dutinu připomíná a je ve městě snadno k mání, navíc je často hezky vyhřátý. V dutině jsou zvyklé se zdržovat v horní části, kde se cítí v bezpečí. To je důvod proč je třeba elektrody i plašičku instalovat do horní části motorového prostoru.
2) Kuny si značí svoje teritoria, tudíž kuna si místo při svém pobytu označkuje. Proto je ideální motorový prostor před dalším postupem pachových stop zbavit. Bohužel při dotazu v servisu mi bylo řečeno že silně nedoporučují motor jakkoli máčet. Ono tam těch konektorů je fakt hodně a já se tedy bojím tam cokoli lít. Když už, určitě ne vapkou. Pokud s tím máte někdo zkušenost, určitě sem napište.
3) Kuny útočí na pachové značky svých konkurentů, to je údajně hlavní příčina, proč koušou izolace. Snaží se tak zbavit pachových stop předchůdce, který dutinu navštívil před nimi. Nejlépe jim to jde na těch měkkých částech jako jsou gumové hadice a izolace.
4) Kuny berou signál odpuzovače jako signál poplachu/ohrožení, kterým jsou zvyklé se varovat mezi s sebou. Pokud je ale signál dlouhodobý, stále stejný a nedostatečně intenzivní, začnou ho ignorovat. Proto je nutné, aby akustický tlak byl přes 100db a kolísal, to je jim nepříjemné trvale.
Doufám, že nebudu časem psát další příspěvek, že ani toto řešení nepomohlo...
Megane IV Grandtour Intens Tce 140 EDC GPF (03/2019)
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Diky za popis odpuzovani kun. Já zatím používám nějaký sprej z Hornbachu a od té doby nic. Jinak
mel od kuny zablaceny motor, rozkousanou izolaci nad motorem a vytáhlou merku oleje. Jinak nedoporučuji používat wapku na motor. Voda se dostane kam nemá.
mel od kuny zablaceny motor, rozkousanou izolaci nad motorem a vytáhlou merku oleje. Jinak nedoporučuji používat wapku na motor. Voda se dostane kam nemá.
- berka79
- Advanced member
- Příspěvky: 302
- Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: odpuzovač kun a hlodavců
Vyzkoušel jsem na svých předchozích autech dva druhy elektronických odpuzovačů a bez úspěchu. Každý fungoval s jinou frekvencí a zvukovým "pulsem", výsledek žádný. Je zajímavé, že do Twinga kde je prostoru spousta a kolem motoru by prolezla snad i doga, kuna nevlezla a do auta kde nepropadne kolem motoru na zem pětikoruna, se občas dostane. Naposledy to stálo pojišťovnu necelých 8 tis. za hadici k turbu.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3289
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: odpuzovač kun a hlodavců
No kdesik jsem to uz psal, ale kdyz jsem pred lety mel v jednickove lagune poprve kunu, tak jsem zacal guglit a asi prvni tri odkazy me nabadaly, ze mam do motoroveho prostoru dat hadry namocene do nafty. To me tehda dostalo. Po zvednuti kapoty byl zapach nafty znatelny, nikde mi neunikala, ale byla proste citit. A oni ze jeste dodat hadru. Ani jsem to nezkousel
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů