benzin v oleji
Moderátor: Moderators General
Re: benzin v oleji
Já věřím, že to nebude žádná neřešitelná věc - sakra vždyť ten motor cpou do tolika aut, že pokud by to měl být standart tak se ani v servisech nestačí měnit.
Nejhorší je, že člověk je nadšený z nového auta a tohle fakt trochu nahlodává důvěru.
Nejhorší je, že člověk je nadšený z nového auta a tohle fakt trochu nahlodává důvěru.
Re: benzin v oleji
Souhlas, měření je porno, na jedné straně dobrý na druhé je hladina asi kilometr na, jinak mám nějaký ten mm nad risku taky a smrdí taky olej benzínem, jezdím asi 15+15 km a na najetých 12 tisíc km myslím že dobrý, uvidím po výměně.
Re: benzin v oleji
dnes som auto odovzdal servisu, takze zajtra snad budem mudrejsi a hlavne aj kludnejsi...dufam.
dalsia vec co ma zaraza je cukanie studeneho motora. neviem ci aj toto je normalne pre turbo benzin ale pre istotu som nahlasil aj toto, ak by v tom bol nejaky suvis. doteraz som jazdil na tdi motoroch, cize vela veci je pre mna novych.
dalsia vec co ma zaraza je cukanie studeneho motora. neviem ci aj toto je normalne pre turbo benzin ale pre istotu som nahlasil aj toto, ak by v tom bol nejaky suvis. doteraz som jazdil na tdi motoroch, cize vela veci je pre mna novych.
Renault Megane IV, 130 Tce intens blue cosmos, Rlink2 7"+navi
Re: benzin v oleji
To cukání tady reklamoval jeden kolega taky a řekli mu, že je to vlastnost. Mě tedy za studena nic necuká a auto jezdí dobře, ale je to jen asi na prvních 5000 km než s důkladně zředí olej benzínem. Kua mě to hrozně děsí, očekával jsem že když s tím budu jezdit mezi 2 městečkama 11km trasy a jednou za týden dál tak že to bude OK.
Re: benzin v oleji
Ano jeden kolega to tady již psal, servis ho odkázal na servisní knihu kde je psáno, že je možné nestandardní chování motoru za studena...
Re: benzin v oleji
Jen mě tak napadlo - udává nemkde výrobce co se bere jako krátká trasa a co nikoliv? Páč ta argumentace že se jezdí mic kraltkých tras je podle mě docela lichá a nikde jsem v manuálu nenašel že se nesmí motor provozovat na krátké tratě.
Re: benzin v oleji
Predajcovi a výrobcovy je to jedno,jemu vyhovuje ked sa motor používa na krátke trate/výmena súčiastok opotrebením/ kamarát má veľký autoservis a vravel,že dosť často tam choda ľudia meniť turbá po najazdení 35,000 -40,000 km v mestkom prevoze na maloobjemoných turbo motoroch.Hlavne keď im neuznali reklamáciu u predajcu kde chceli nekresťanské peniaze za výmenu.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: benzin v oleji
Tak mě šlo spíš o to, zda vůbec může tvrdit prodejce/výrobce, že je příbytek oleje vlastnost kvůli krátkým jízdám, když na to nikde neupozorňuje. V manuálu je pouze napsáno, že jak bude olej nad rysku, tak s tím nemám jezdit a volat do servisu.
Re: benzin v oleji
V manuáli je pasáž o tom, že sa máš vyhýbať krátkym trasám. Mňa osobne tiež štve, keď žena vezme auto na trasu "do mesta" a sú to ledva 2km. Ak už tak to spravím oblúčikom, nech sa aspoň motor zahreje.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: benzin v oleji
Já bych začal lepším olejem, který je odolnější proti smývání filmu, má závodní specifikaci a měl by mít odolnější detergenty na bohatší směs. Hlavně bude za každých okolností mazat turbínu. Největší bejkovina jsou oleje specifikace 5W30, které jsou konzistencí podobné spíše naftě než oleji, a pak to má odolávat střihu a tlakům, jen kvůli honbě za papírovými spotřebami.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: benzin v oleji
Olej musi splnovat normu RN0700 nebo 0710, vzhledem k okolnostem, ktery tu resime. Dat tam cokoliv jineho a resit pak naslednou reklamaci je sance na uspech nulova. A kolik je takovych oleju, ktery splnuji tuto normu a maji zavodni specifikaci ci odolnost proti smyvani filmu?
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Re: benzin v oleji
Ano, to samozřejmě chápu, ale jak můžeš vidět tak s tím rozhodně krátké trasy nejezdím a od výrobce mi to přijde taky taková univerzální výmluva.
Re: benzin v oleji
Tohle přeci nebudeme u nového auta řešit? Prostě tady to máte - je tam oleje nad rysku a v manuálu se píše, že s tím nemám jezdit. Děkuji, kdy si mohu pro opravené vozidlo přijít? Jinak jsem zvědav co mi řeknou na to že budu chtít bezvadný olej, jelikož chybou auta je můj olej znehodnocen.Šamša píše: ↑úte dub 10, 2018 23:31Já bych začal lepším olejem, který je odolnější proti smývání filmu, má závodní specifikaci a měl by mít odolnější detergenty na bohatší směs. Hlavně bude za každých okolností mazat turbínu. Největší bejkovina jsou oleje specifikace 5W30, které jsou konzistencí podobné spíše naftě než oleji, a pak to má odolávat střihu a tlakům, jen kvůli honbě za papírovými spotřebami.
Já se jen děsím, že začne koloběh výmluv aka "krátké trasy" tak jak v tom foru ohledně TSI. Tak mě jen zajímá, jestli se na to může výrobce vymluvit.
Re: benzin v oleji
Sorry jako, ale mít jedno auto na krátký trasy a druhý na dlouhý je absurdní. Auto má jezdit a je jedno jestli krátký nebo dlouhý trasy. To vůbec nechci řešit, já chci jezdit, takže Renault zase blbě! A opět vidim příčinu v manažerským selhání. Tohle auto je nevychytaný s mnoha problémy, manažeři jenom chtěli aby už se honem honem prodávalo a na doladění nenechali čas. A výsledek je pošramocená pověst. Ryba smrdí od hlavy.
Re: benzin v oleji
Ale tak zrovna tu 1,2 TCe montují tak dlouho, že pořád věřím na nějakou chybku, jenž se dá vychytat.
Re: benzin v oleji
Přesně tak, a k tomu mají ještě 0,9Tce, co montují do Clia, nejprodávanějšího auta ve Francii, Megane je třetí nejprodávanější auto ve Španělsku a Portugalsku, kdyby měla problémy s motory, tak by se to řešilo. Když projdete Paříží, všude renault a určitě ne většina dělá po městě dlouhý trasy.
Renault Mégane IV Hatchback 1,2 TCe 100 Intens bílá glacier
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: benzin v oleji
Nevím, jestli jsem to v manuálu někde nepřehlédl, ale poznámku o krátkých trasách vidím jen ohledně:
- EKO jízdy (str. 2.24) s tím, že v případě krátkých tras motor nedosáhne optimální teploty (v rámci rad pro snížení spotřeby)
- akumulátoru (str. 4.11) s tím, že stav akumulátoru se může snižovat, pokud se vozidlo používá na krátké vzdálenosti
Rozhodně nikde nevidím varování, že by větší počet krátkých jízd mohl vést k pronikání benzínu do oleje nebo dokonce k poškození motoru.
Záleží na přístupu servisu, ale podle mě nic nebrání překročenou hladinu oleje reklamovat jako vadu (bez ohledu na diskusi o krátkých jízdách), tj. podle pokynu v manuálu jim auto dát do servisu a případně reklamovat opakovaně.
Taky se mi ale nezdá, že by to byl problém všech 1.2 TCe obecně, to by se už asi řešilo déle a v mnohem větším rozsahu.
- EKO jízdy (str. 2.24) s tím, že v případě krátkých tras motor nedosáhne optimální teploty (v rámci rad pro snížení spotřeby)
- akumulátoru (str. 4.11) s tím, že stav akumulátoru se může snižovat, pokud se vozidlo používá na krátké vzdálenosti
Rozhodně nikde nevidím varování, že by větší počet krátkých jízd mohl vést k pronikání benzínu do oleje nebo dokonce k poškození motoru.
Záleží na přístupu servisu, ale podle mě nic nebrání překročenou hladinu oleje reklamovat jako vadu (bez ohledu na diskusi o krátkých jízdách), tj. podle pokynu v manuálu jim auto dát do servisu a případně reklamovat opakovaně.
Taky se mi ale nezdá, že by to byl problém všech 1.2 TCe obecně, to by se už asi řešilo déle a v mnohem větším rozsahu.
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: benzin v oleji
Ziltra jim to odvezu a pak už pojedu podle manuálu. Překročená hladina = s vozidlem nejezdit. Takže ať si pro to posílají odtahovku pokud to nevyřeší
Re: benzin v oleji
Navíc na západě snad ani není 1,6 Sce takže tam se každý benzín prodá jako TCeCox77 píše: ↑stř dub 11, 2018 09:06Přesně tak, a k tomu mají ještě 0,9Tce, co montují do Clia, nejprodávanějšího auta ve Francii, Megane je třetí nejprodávanější auto ve Španělsku a Portugalsku, kdyby měla problémy s motory, tak by se to řešilo. Když projdete Paříží, všude renault a určitě ne většina dělá po městě dlouhý trasy.
Re: benzin v oleji
Tak v servise vůbec neřešily jaké trasy jezdím. Technik řekl jasně že okamžitě vyměnit vysokotlaké čerpadlo, že to je častý problém u 1,2 TCe který toto způsobuje. Že s tím rovnou vymění i olej a filtr tak aspoň po záběhu bude hned nový olej
Tak uvidíme zda to bude ono. Ale jsem rád že to vůbec nepovažovali za nějakou vlastnost.
Tak uvidíme zda to bude ono. Ale jsem rád že to vůbec nepovažovali za nějakou vlastnost.
Re: benzin v oleji
pochybuju, ze je to jen problem 1,2. Problem bude vseobecny u TCe motoru, mam 1,6 a olej smrdi taky
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Re: benzin v oleji
Smrad neni problem, problém je 1cm zvedná hladina na měrce po 1200 km.
Re: benzin v oleji
Vadný čerpadlo? Docela by mě zajímalo, co by to čerpadlo mělo dělat špatně. Ale tak snad to pomůže.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: benzin v oleji
Nejde o klasické čerpadlo co je v nádrží, ale o vysokotlaké čerpadlo co je na motoru a zásobuje vstřikovače. Údajně to tam rádo prolína do oleje.
Re: benzin v oleji
To jsem pochopil. Ale jak se palivo z VT čerpadla dostane do oleje jinak než přes vstřiky a spalovací prostor, to už nechápu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů