papierovanie v servisoch
Moderátor: Moderators General
papierovanie v servisoch
Ahojte,
chcem sa spytat, pri odovzdavani auta na opravu do servisu dostanem odovzdavaci protokol, ale co ked vam auto vracaju? Zatial mi nikdy ziadny papier nedali a zda sa mi to divne. Treba si pytat? Ako clovek si precita co robili, ale kopiu standardne nedavaju.
chcem sa spytat, pri odovzdavani auta na opravu do servisu dostanem odovzdavaci protokol, ale co ked vam auto vracaju? Zatial mi nikdy ziadny papier nedali a zda sa mi to divne. Treba si pytat? Ako clovek si precita co robili, ale kopiu standardne nedavaju.
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: papierovanie v servisoch
Při vyzvednutí auta ze servisu přece vždycky dostaneš fakturu, na základě které platíš, ne? Na faktuře jsou uvedené servisem účtované položky (práce, materiál). Mít papír ze servisu na to co na autě provedli je samozřejmě důležitý, hlavně pro případnou reklamaci opravy, na kterou je taky záruční doba. Taky tím při prodeji auta můžeš dokladovat kupujícímu servisní historii auta (že byly garančky, výměny oleje, výměny rozvodů apod.). Nedokážu si moc představit, že by servis chtěl zaplatit za práci, ale nedal ti do ruky fakturu...
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Re: papierovanie v servisoch
Prepac, zle som sa vyjadril. Hovorim o zarucnych opravach kde sa nic neplati.
Re: papierovanie v servisoch
Měl by jsi jim podepsat převzetí vozidla zpět kde je napsáno co dělali a dostat kopii...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: papierovanie v servisoch
Pokud něco reklamuješ - kdekoliv - musis dostat papír, kde je napsano, jak byla reklamace vyresena.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: papierovanie v servisoch
No, presne to si myslim aj ja. Dik. Zaraza ma ze to nerobia a nechcel som byt za blbca.
- stepan_1981
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46
Re: papierovanie v servisoch
Jj, jak píšou ostatní, i v případě bezplatných záručních oprav máš 100% právo na písemné sdělení o výsledku reklamace:
§ 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb. (spotřebitelský zákon - předpokládám, že jde o situaci kdy reklamuješ jako kupující-spotřebitel):
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
§ 19 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb. (spotřebitelský zákon - předpokládám, že jde o situaci kdy reklamuješ jako kupující-spotřebitel):
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů