Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Moderátor: Moderators General
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
kdo tu má na čtyřce 1,2 tce
najeto nejvíc ?
Vím že nám Megan nevydrží jako kdysi poslední náš Renault 25 2,2 i půl milionu bez vážnější opravy ale 150000 km snad bez potíží dá ..))
najeto nejvíc ?
Vím že nám Megan nevydrží jako kdysi poslední náš Renault 25 2,2 i půl milionu bez vážnější opravy ale 150000 km snad bez potíží dá ..))
Megane IV 1,2 130 Hp
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Na Megana máme fakt štěstí. Manželka jednoho z prvních Meganů IV 1.2 TCe, aktuálně najeto 58 tis a žádné problémy, slícování bylo OK. Olej měníme u aut max po 15tis. Já jsem u Scenica IV řešil porodní bolesti, ale bylo to hlavně slícování. Jak tady již někdo psal, motorů TCe se prodává opravdu hromada a rozhodně je nikdo hromadně nereklamuje, alespoň ne v Německu kde pracuji. Problémy měl tento motor na počátku výroby v Megane III, ale vše se vyřešilo a zde je již nová revize. Na původním 1.2 TCe 85kW má u Megane 3 má tchán najeto něco přes 100tis km a zatím OK, opět olej po max. po 15 tis. Na špatný kus prostě člověk může narazit u všech automobilek, Megane je hodně prodávané auto, tedy je zde i větší pravděpodobnost. Podobně jak u Octavií, kde se řeší také dost problémů. Tedy nechť všem auta slouží a nedohadujme se:)
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
U nás auto z konce roku 2016, slícování ok. Motor 1.6 SCe, docela příjemné svezení i pohodlí. Hlavně to ticho...
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Nez rejži, to radsi segru kur.u. Ekonomiku Merglové podporovat nechci, tak do ceho se jeste navrtat? Je fakt, ze pro me jsou frantíci kultovni, hezka auta co maji na svem konte nemálo úspěchů jak ve vývoji, tak motorsportu a mam je rad i s jejich "nedostatky". O to vic v době, kdy je 9 z 10ti lidi posr.....ch z fauvéček, jen proto, ze je to Deutsche.
Renault je v pohode stejne jako jina francouzska auta, to mam vyzkouseno, i kdyz asi zalezi jak k tomu clovek pristupuje a co od toho ceka. Moje ocekavani bylo vzdy spise horsi ( dost mozna kvuli poveram o tom jake jsou to strepy), nakonec doslo nad moje ocekavani.
Lidem, kteri nemeli stesti na nakup, vyjadruji uprimnou soustrast a preji jim, at je jejich pristi vyber uplně na ji ne urovni.
Ohledne reseni zavad, bych chtel rici, ze nektere mouchy je lepsi bud hned neresit a nechat si veci sednout, pripadne pokusit se vyresit neco sam, protoze neustalymi reklamacemi a rozebiranim se nadela vice skody jak uzitku. Bez urazky, pro mne jsou servisy nutne zlo, kde proste nevenuji autu tolik pozornosti a casu jako jeho majitel, ktery se o sve auto stara ( tim myslim i treba Mercedes ČR, kde jsem mel pocit, ze nic arogantnejsiho a s odbornosti na bode mratu, snad uz neexistuje a zkusenosti jinych majitelů MB mi to jen potvrdily) . V jakemkoliv servisu napric touhle republikou je vase auto jen kus, na kterem je nutno rychle videlat a zbavit se ho. U zarucni opravy je ten vztah jeste horsi, protoze ze zakaznika nic nekapne. Takze kdo si chce nechat auto totalne rozesr.t, at jezdi 2x dontydne na zaruku s kazdou pic...ou, ktera by se jinak nechala doma vyresit, aniz by tim padly zarucni podminky. Je mozne problem alespon zkusit presne identifikovat a domluvit se se servisem na postupu opravy ( ted mam fakt namysli drobnosti typu vrzání a vymenu drobnych dilu.) protoze pokud clovek vi, v cem se skryva problem, tak vas nikdo neoklame, nebudou z vas delat idiota, usetrite servisu i sobe cas a vyhnete se opravam typu pokus omyl.
Samozrejme tento postoj neni uplne v poradku, servisy by mely vyjit vstric a vse sami uvest do perfektniho stavu. Ale je potreba si uvedomit, ze na opravu a servisni prohlidky neceka jen vase auto, ale zastupy aut. Automechanici jsou pod tlakem, protoze tohle auto uz melo byt davno venku a melo se delat na jinem. Odborniků na opravy je málo, nikdo je nechce adekvatne zaplatit a začíná to u lidí, kterým se zda tydenni prace autoelektrikare za X tisic draha, nebot ve finale nasel jen preruseny drat a nahradil jej kusem jineho dratu za par korun.
Renault je v pohode stejne jako jina francouzska auta, to mam vyzkouseno, i kdyz asi zalezi jak k tomu clovek pristupuje a co od toho ceka. Moje ocekavani bylo vzdy spise horsi ( dost mozna kvuli poveram o tom jake jsou to strepy), nakonec doslo nad moje ocekavani.
Lidem, kteri nemeli stesti na nakup, vyjadruji uprimnou soustrast a preji jim, at je jejich pristi vyber uplně na ji ne urovni.
Ohledne reseni zavad, bych chtel rici, ze nektere mouchy je lepsi bud hned neresit a nechat si veci sednout, pripadne pokusit se vyresit neco sam, protoze neustalymi reklamacemi a rozebiranim se nadela vice skody jak uzitku. Bez urazky, pro mne jsou servisy nutne zlo, kde proste nevenuji autu tolik pozornosti a casu jako jeho majitel, ktery se o sve auto stara ( tim myslim i treba Mercedes ČR, kde jsem mel pocit, ze nic arogantnejsiho a s odbornosti na bode mratu, snad uz neexistuje a zkusenosti jinych majitelů MB mi to jen potvrdily) . V jakemkoliv servisu napric touhle republikou je vase auto jen kus, na kterem je nutno rychle videlat a zbavit se ho. U zarucni opravy je ten vztah jeste horsi, protoze ze zakaznika nic nekapne. Takze kdo si chce nechat auto totalne rozesr.t, at jezdi 2x dontydne na zaruku s kazdou pic...ou, ktera by se jinak nechala doma vyresit, aniz by tim padly zarucni podminky. Je mozne problem alespon zkusit presne identifikovat a domluvit se se servisem na postupu opravy ( ted mam fakt namysli drobnosti typu vrzání a vymenu drobnych dilu.) protoze pokud clovek vi, v cem se skryva problem, tak vas nikdo neoklame, nebudou z vas delat idiota, usetrite servisu i sobe cas a vyhnete se opravam typu pokus omyl.
Samozrejme tento postoj neni uplne v poradku, servisy by mely vyjit vstric a vse sami uvest do perfektniho stavu. Ale je potreba si uvedomit, ze na opravu a servisni prohlidky neceka jen vase auto, ale zastupy aut. Automechanici jsou pod tlakem, protoze tohle auto uz melo byt davno venku a melo se delat na jinem. Odborniků na opravy je málo, nikdo je nechce adekvatne zaplatit a začíná to u lidí, kterým se zda tydenni prace autoelektrikare za X tisic draha, nebot ve finale nasel jen preruseny drat a nahradil jej kusem jineho dratu za par korun.
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Chapem postoj ludi, ktori maju zly alebo problematický kus. Statistika ale nepusti a ak sa preda milión motorov nejakeho typu, uz len chybovost (akakolvek) 1% je 10000 kusov. Tých TCe sa predalo pokial viem nasobne viac ako milion. Ale opat vyjadrujem pochopenie, ze tomu 1% (alebo teda ake je percento chybovosti) tazko vysvetlime, ze tie motory su OK a ze to oni su v tak malej mensine. Im to nepomôže.
Na druhej strane, prosim negeneralizujme tam, kde to je scestné. Po Európe jazdia miliony renaultov, s ktorymi su ludia spokojní. Rovnako tak aj ine automobilky. A rovnako ako u renaultu je skupina zakaznikov, ktori chytili nepodareny kus, su taketo skupiny aj u inych automobiliek vratane premiovych. A rovnako aj u premioviek vas poslu s niektorymi problemami tam, odkial prisli na svet. Len slusne.
Nechcem to zarieknut, ale mam skoro 33000km (auto este nema rok), jazdim denne a s autom som spokojny. Pretym Fluence za dva a pol roka 95000km a plna spokojnost - stojim si za tym, ze som kupujucemu predal auto vo vybornom stave. Predaval som ho, lebo jazdim vela a chcel som EDC. No viem, ze tu na fore je clovek, ktory mal tiez extremne chybovy Fluence (tusim Rado77) a niekto mal extremne kazovu Thaliu, na ktorej som ja na 1,2 16v motore najazdil 195000km, kedy si ale vyzadoval motor vacsi servis. Nemyslim si ale, a budem sa opakovat, ze extremne kazove kusy su len v renaulte. Na druhej strane som presvedčený (a statistika nepusti), ze ak ma niekto extra kazovy kus u jednej automobilky, pri druhej bude mat na 99,999999999999999% dobry kus. A ja tym ludom ten dobry kus po zlej skusenosti prajem.
A posledna poznamka za mna: o chybach auta treba napisat a hladat riesenie, pomoze to inym, ktori mozu mat rovnaky problem. Generalizovanie je vsak nesprávne - aj chyba v dizajne moze byt nasledne vyrobcom odstranena a nove kusy nemusia trpieť problemami prvych kusov. Kopec veci, ktore boli popisovane na tomto fore, to len a len potvrdzuje.
Vela stastnych km vsetkym a malo problemov s autom.
Na druhej strane, prosim negeneralizujme tam, kde to je scestné. Po Európe jazdia miliony renaultov, s ktorymi su ludia spokojní. Rovnako tak aj ine automobilky. A rovnako ako u renaultu je skupina zakaznikov, ktori chytili nepodareny kus, su taketo skupiny aj u inych automobiliek vratane premiovych. A rovnako aj u premioviek vas poslu s niektorymi problemami tam, odkial prisli na svet. Len slusne.
Nechcem to zarieknut, ale mam skoro 33000km (auto este nema rok), jazdim denne a s autom som spokojny. Pretym Fluence za dva a pol roka 95000km a plna spokojnost - stojim si za tym, ze som kupujucemu predal auto vo vybornom stave. Predaval som ho, lebo jazdim vela a chcel som EDC. No viem, ze tu na fore je clovek, ktory mal tiez extremne chybovy Fluence (tusim Rado77) a niekto mal extremne kazovu Thaliu, na ktorej som ja na 1,2 16v motore najazdil 195000km, kedy si ale vyzadoval motor vacsi servis. Nemyslim si ale, a budem sa opakovat, ze extremne kazove kusy su len v renaulte. Na druhej strane som presvedčený (a statistika nepusti), ze ak ma niekto extra kazovy kus u jednej automobilky, pri druhej bude mat na 99,999999999999999% dobry kus. A ja tym ludom ten dobry kus po zlej skusenosti prajem.
A posledna poznamka za mna: o chybach auta treba napisat a hladat riesenie, pomoze to inym, ktori mozu mat rovnaky problem. Generalizovanie je vsak nesprávne - aj chyba v dizajne moze byt nasledne vyrobcom odstranena a nove kusy nemusia trpieť problemami prvych kusov. Kopec veci, ktore boli popisovane na tomto fore, to len a len potvrdzuje.
Vela stastnych km vsetkym a malo problemov s autom.
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Dyk77: ja som nechcel menovat premiovku, ale presne som narazal na mercedes.
Btw. Na margo VW. Siel som nedavno Bratislava - Zilina a potom spat v Seate Toledo (de facto to iste ako Skoda Rapid). Zadok ma bolel, ze som nevladal sediet. V Renaulte jazdievam s malymi prestavkami Bratislava - Kosice - Secovce, co je nasobne dlhsia trasa a moj zadok je s tym v pohode. To len pre pobavenie a odlahcenie temy pisem.
Btw. Na margo VW. Siel som nedavno Bratislava - Zilina a potom spat v Seate Toledo (de facto to iste ako Skoda Rapid). Zadok ma bolel, ze som nevladal sediet. V Renaulte jazdievam s malymi prestavkami Bratislava - Kosice - Secovce, co je nasobne dlhsia trasa a moj zadok je s tym v pohode. To len pre pobavenie a odlahcenie temy pisem.
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
To je právě ta statistika... stačí malinké procento a v tak obrovském množství výrobků je prostě špatných několik stovek, ne-li i tisíců. A týká se to napříč všemi značkami, občas doporučuji pročíst i fora ostatních značek, tam to taky není žádná pohádka. Druhá věc je, kolik lidí, co nemají žádný problém na forum chodí vs. kolik lidí chodí na forum, když má nějaký problém. Ale ano je i špatně to, že pokud je na autě opravdu závada a není to nějaká prkotina, tak se k tomu málokdo postaví čelem a nějak to vyřeší->a myslím vyřeší pořádně a neoznačí to za vlastnost.
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Jasně, zde máte pisatelé přede mnou pravdu,není úmyslem vyrábět špatné auta no nepovede se to vždy a všem, asi hodně na.s.ere když jsou tak skvělé reklamy a auto se kazí a má mouchy, mimo mrtvý motor co se zde objevil ,jsou známe problémy s ostřikovači- ty u prvních aut, vrzání zadní nápravy- to servisy asi bežně řeší na záruku ,zátékaní zadními dveřmi kolem reproduktoru na to mají pry taky bez keců opravnou sadu těsnění,jako i klepající tyčky stabilizátoru ano i mně po cca19tis.km ale servis to bere na sebe budou se měnit,jinak lícování dveří taky řeší bez problému, jo dá se s tím žít... ale být lepší výstupní kontroly a zkušební jezdci asi ledasco přehlédli jinak by to vypadalo jinak,
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Uplny suhlas pedroo. Ten zaver plati zrejme pre vsetky mainstreamove automobilky resp. znacky.
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
- rainier wolfcastle
- Starting member
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte dub 10, 2012 12:40
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Bud jsem mel stesti na dobry kus nebo nekteri velkou smulu. Mam 1,6sce vyroben 10/2016, koupen jako vystavni auto 3/2017. Mam najeto 13t a zatim bez problemu. Ma lehke muchy jako predbhajici se hodiny na radiu, ostrikovace a obcas provrzne sedadlo ridice, ale jinak ok. Zamerne jsem chtel tuto motorizaci z duvodu potencialne vetsi spolehlivosti. Olej mi nezere, slicovani mi prijde normalni (az teda na “kridlo” na zadnim viku, ta mezera mezi nim a karoserii by mohla byt mensi ale neni to zadna hruza), naprava nevrze predni ani zadni, jen mi zacaly piskat brzdy (musim je vycistit). V interieru nic nevrze. Nekteri zminovali ze je hnusny a plny zaslepek. Ja mam tri zaslepky na palubce coz je asi standart u aut ktere nejsou v nejvyssi vybave jenz by mela vsechny pozice pro tlacitka obsazena. S***e me jen stredovy tunel u ridice- kdyz mam nohu na plynu tak me pekne tlaci do holene/lytka. Nevim kolik jste kdo dali za sve auto, ale me v Zenu s automatickou klimou a metalizou vyslo na 360t. To je cenova hladina rapida a fabie.....
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
No, to je cennikova cena, u nas stoji tvoja vybava cca 14tis eur.rainier wolfcastle píše: ↑stř čer 27, 2018 06:51Nevim kolik jste kdo dali za sve auto, ale me v Zenu s automatickou klimou a metalizou vyslo na 360t. To je cenova hladina rapida a fabie.....
Moj grandtour zatial tiez nemal ziadnu vadu ani zavadu (klop klop) a cena v diesli o 5tis eur lacnejsie ako nejaky focus alebo seat v podobnej vybave. (na diesel boli v sr renaulte zaciatkom leta naozaj velke zlavy) Uz len dufat ze dpf vydrzi. Inak tato tema s vykricnikmi mi pripomina tych skinov co na policii vypovedali ze "my sme toho cigana nechceli zabit, ale kazdy si chcel kopnut"
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Ne, ze by me nekdo v teto debate ovlivnil, ale ja si Megane IV nekoupim. Nekoupim si ani nejakého jineho, ktery je ted na trhu. Posledni Renault, co me chytl, byl bily koncept LIII Coupe. Realita, v interieru byly totalne jinde, presto jsem si ji poridil.
Presto nesouhlasim s "odbornym" vykladen zarytého renaultbijce. Renaulty nejsou, porovnatelne horsi, jako vetsina znacek na trhu. Cena, vybava, uzitna hodnota neni mimo prumer.
Presto nesouhlasim s "odbornym" vykladen zarytého renaultbijce. Renaulty nejsou, porovnatelne horsi, jako vetsina znacek na trhu. Cena, vybava, uzitna hodnota neni mimo prumer.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Dnes jsem tak koukal a aniž bych něco hledal, zaskočilo mě špatné slícování dveří u nového Yetiho, které bylo vidět z dálky. Bohužel foťák mobilu to dost vyhladil, v reálu to bilo do očí, ale i tak ten odskok dveří trochu vidět je. Bylo tam tak půl cenťáku rozdílu
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Stačí se projít po parkovišti... A i u aut za míč To není nic neobvyklého. Nicméně já nemám osobně nějaký velký problém, pokud něco prostě nesedí úplně přesně...stejne si to sedne časem, nebo Vám to pak někdo nabourá, nebo odře a nejlépe ujede.
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Automobilky certifikovane, minimalne podle TS, maji interni postupy jasne zadefinovane a musi mit urceny tolerance i pro slicovani. Tolerance by nemely byt viditelne neskolenym okem. Takze pokud je neco sreg, kaslou na to.
Ten s tim Yeti ujizdi na nahryznutem jablicku. Tomu staci kdyz to sviti, blika a hlavne je dotykove. Mozna se tema dverme nekde dotkl.
Ten s tim Yeti ujizdi na nahryznutem jablicku. Tomu staci kdyz to sviti, blika a hlavne je dotykove. Mozna se tema dverme nekde dotkl.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Popravdě, to, že něco o nějaký mm nesedí, je naprostá prkotina.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Ale ja si nekupoval auto kvuli spotrebe, to bych sel do dCi, tam se da do 5l
V recenzi jsem pred koupi cetl u 1.2 TCe o 10 az 15 l/1oo. Bohuzel jsou tu lidi co jezd s 1.2 TCe dlouhodobe za 5,5l a ku..í laťku.
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Slicovani neni prkotina. Me zamestnavatel platil za kvalitni praci. Byl jsem interne auditovan, externe auditovan, zakaznicky auditovan, certifikovan, recertifikovan, plnil hesla mesice, strategii firmy (spokojeny zakaznik apod..) a to jako subdodavatelsky pracovnik.
Takze z meho pohledu to prkotina neni a tvrde po nich, jako oni tvrde po subdodavatelich. Za kazdou chybu byla nejaka financni sankce. Nekdy jsem mel dojem, ze ani vyrabet nemusi. Zenska se preklepla v dodaku, to provazano s VDA etiketou a faktúrou, najednou tri chyby tak od koncernu 3x500€. Prijat napravna opatreni, udelat kontrolu napravnych opatreni po x dnech, x mesicich a mit na taliri pri kazdem auditu.
Kdyby to bylo rovnovazne, mel by za chybu dostat nahradu i zakaznik a v postaveni by mel byt minimalne na urovni Pana Boha, tak jako je zasr*na automobilka. Samozrejme vzdy 8DReport.
Jsem stastny, ze po 22 letech s tema hajzlama z automobilového prumyslu nemam nic spolecneho.
Reklamovat, reklamovat, reklamovat ..........!!!!!!!!!!
Takze z meho pohledu to prkotina neni a tvrde po nich, jako oni tvrde po subdodavatelich. Za kazdou chybu byla nejaka financni sankce. Nekdy jsem mel dojem, ze ani vyrabet nemusi. Zenska se preklepla v dodaku, to provazano s VDA etiketou a faktúrou, najednou tri chyby tak od koncernu 3x500€. Prijat napravna opatreni, udelat kontrolu napravnych opatreni po x dnech, x mesicich a mit na taliri pri kazdem auditu.
Kdyby to bylo rovnovazne, mel by za chybu dostat nahradu i zakaznik a v postaveni by mel byt minimalne na urovni Pana Boha, tak jako je zasr*na automobilka. Samozrejme vzdy 8DReport.
Jsem stastny, ze po 22 letech s tema hajzlama z automobilového prumyslu nemam nic spolecneho.
Reklamovat, reklamovat, reklamovat ..........!!!!!!!!!!
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
To souhlas, jen nemam rad, kdyz nekdo reje a tvrdi, ze u Skodovky se tohle stat nemuze
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Z pohledu zakaznika je trochu ujete slicovani naprosta prkotina, na tom trvam. Hlavne v kontextu jinymi a podstatne dulezitejsimi vecmi na aute.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Stale plati, mam dojem Leonardovo, ze dokonalost neni malickost a dokonalosti se dosahuje malickostmi.
Automobilka ma v ruce vsechny nastroje, aby toho dosahla. Minimalne, ze na konci je vystupni kontrola a repase. Pokud neco unikne tak treba tyto dve slozky razantne posilnit. Hresi na tom, ze pro zakazniky to jsou prkotiny.
Ja bych nove auto nekoupil, protoze bych se k vuli profesionalni uchylce musel zblaznit. Od jetiny ocekavam neco jineho, se spoustou veci umim neco udelat a je mylne to, co propaguje spousta známych, ze koupi nového auta kupuje kvalitu a garanci, tak nemaj problemy. Ta utkvela predstava je stoji az polovinu obstaravaci ceny.
Automobilka ma v ruce vsechny nastroje, aby toho dosahla. Minimalne, ze na konci je vystupni kontrola a repase. Pokud neco unikne tak treba tyto dve slozky razantne posilnit. Hresi na tom, ze pro zakazniky to jsou prkotiny.
Ja bych nove auto nekoupil, protoze bych se k vuli profesionalni uchylce musel zblaznit. Od jetiny ocekavam neco jineho, se spoustou veci umim neco udelat a je mylne to, co propaguje spousta známych, ze koupi nového auta kupuje kvalitu a garanci, tak nemaj problemy. Ta utkvela predstava je stoji az polovinu obstaravaci ceny.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Ahoj
Od února mam nové auto od Renaulta s motorem Tce 1,2 (Captur). Jsem spokojen bez výhrad.
Motor olej nežere, ani mi nepřibývá. Auto nevrže, necuká. Ostřikovače stříkají naprosto bezproblémově a víc než dostatečně vysoko. Řazení jde lehce a přesně. Rádio se nerestartuje,…
Věřím, že pokud obejdu auto se šuplerou, tak kastle nebude sedět, ale doteď jsem to neudělal a proto jsem na ní chyby nenašel a to jsem je zrakem hledal.
Od nova průměrná spotřeba cca 6,2l a 5,7l (viz moje příspevky). Ted najeto 6500km a spotřeba 5,5.
Auto řídím střídavě já do práce (12km jedna jízda) a manželka (jednou týdně delší jízda).
Kvalita výrobce auta se nedá paušalizovat podle jednoho vyrobeného auta, to je jasné! Na Renaulta nenadávám, ale ani ho nikomu nevnucuji
http://renaultclubimage.wz.cz/img/2018-07-01-0.jpg
pzn. ale taky je pravda, že dost lidí se diví, proč jsem si koupil nespolehlivého (rozuměj povída se to, že ) Renaulta, že oni maji od nova daleko spolehlivější (rozuměj dražší) značku a přesto jsou často v servisu tak co potom "ten Renault".
Od února mam nové auto od Renaulta s motorem Tce 1,2 (Captur). Jsem spokojen bez výhrad.
Motor olej nežere, ani mi nepřibývá. Auto nevrže, necuká. Ostřikovače stříkají naprosto bezproblémově a víc než dostatečně vysoko. Řazení jde lehce a přesně. Rádio se nerestartuje,…
Věřím, že pokud obejdu auto se šuplerou, tak kastle nebude sedět, ale doteď jsem to neudělal a proto jsem na ní chyby nenašel a to jsem je zrakem hledal.
Od nova průměrná spotřeba cca 6,2l a 5,7l (viz moje příspevky). Ted najeto 6500km a spotřeba 5,5.
Auto řídím střídavě já do práce (12km jedna jízda) a manželka (jednou týdně delší jízda).
Kvalita výrobce auta se nedá paušalizovat podle jednoho vyrobeného auta, to je jasné! Na Renaulta nenadávám, ale ani ho nikomu nevnucuji
http://renaultclubimage.wz.cz/img/2018-07-01-0.jpg
pzn. ale taky je pravda, že dost lidí se diví, proč jsem si koupil nespolehlivého (rozuměj povída se to, že ) Renaulta, že oni maji od nova daleko spolehlivější (rozuměj dražší) značku a přesto jsou často v servisu tak co potom "ten Renault".
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
JÁ tedy spokojený nejsem, mám 1.6 Sce nevím kde jste na tom byli že je tichý. Převodovka rachtá a začala se ztrácet chlad kapalina po 3000 tisících km
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Megane IV Grandtour_nekupovat!!!
Tak ono je důležité z čeho do čeho se přesedá. Pro jednoho je tam hluk, pro druhého opravdu klid, samozřejmě, že věřím, že se najdou ještě tižší auta. Ale u naší převodovky jsem si nevšiml, že by nějak hučela, dělala rachot. Najeto přes 20k km.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů