1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Moderátor: Moderators General
1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
V posledni dobe se bojim radit petku ve vysoke rychlosti z volnoběhu.
Typicky priklad: jedu po dalnici z kopce (130-150 km/hod), vyradim, abych dojel co nejdal, jakmile zacina kopec, chci zaradit pětku a ve vetsine pripadu to jde velmi hodně ztuha a často se ozve velmi nepříjemné krr krrr (!). Chci zdůraznit, že u žádného z předchozích aut se mi toto NIKDY nedělo. 100 % funkčním řešením je zvyšit otáčky motoru před samotným zařazeným na plus minus hranici, kde by se měly nachazet (100 % případů uspěch bez "počítání zubu převodovky"), ale celkem me toto omezuje – on ten plyn je dost citlivy a casto na to ani neni cas. Nějaké napady?
Typicky priklad: jedu po dalnici z kopce (130-150 km/hod), vyradim, abych dojel co nejdal, jakmile zacina kopec, chci zaradit pětku a ve vetsine pripadu to jde velmi hodně ztuha a často se ozve velmi nepříjemné krr krrr (!). Chci zdůraznit, že u žádného z předchozích aut se mi toto NIKDY nedělo. 100 % funkčním řešením je zvyšit otáčky motoru před samotným zařazeným na plus minus hranici, kde by se měly nachazet (100 % případů uspěch bez "počítání zubu převodovky"), ale celkem me toto omezuje – on ten plyn je dost citlivy a casto na to ani neni cas. Nějaké napady?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
No fuj, to se přeci u moderních aut dávno nedělá, to není staré embéčko.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Vzdyt tu petku tam davas kvuli tomu, ze chces zrychlovat ne? Takze ted to delas tak, ze vyradis, dojedes o 500m dal, nez bys dojel se zarazenou petkou, pak ve volnobeznych otackach vrazis petku, postupnym poustenim spojky zvysis otacky za soucasneho brzdeni motorem abys vzapeti mohl plynem zase pridat? No a vubec, vyrazovat ve 150km/h mi prijde prinejmensim zvlastni. Jestli to dela i moje auto bych musel vyzkouset, nikdy me nenapadlo neco takovyho praktikovat.
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Aby to fungovalo, to razeni, musel bych s autem zpomalit alepson na 100 km / hod a to je samozrejme nesmysl. Na dalnici se casto situace casto meni, takze casto je potreba zaradit treba ve 120 km / hod, a mit auto pod kontrolou. Jenze často krrr krrr. Jinak nejde o to dojet o 500 metru dal, ale proste si jen drzet rychlost. Kdyz je mirny kopec, tak zarazena petka ti bude zpomalovat auto. Každopádně, to není podstata problému.
Ladys: prave proto mě to velice překvapilo... Ale děla to poměrně casto (rekmeneme nad 110-120 km/hod) a je to problém jenom pětky. Vyslovene uz mam averzi radit bez predchoziho zvyseni otacek. Pri normalni jizde kolem 90 km hod se to nedeje.
Ladys: prave proto mě to velice překvapilo... Ale děla to poměrně casto (rekmeneme nad 110-120 km/hod) a je to problém jenom pětky. Vyslovene uz mam averzi radit bez predchoziho zvyseni otacek. Pri normalni jizde kolem 90 km hod se to nedeje.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
To fuj jsem myslel jezdit s vyřazeným kvaltem. Sice dojedeš dál, ale na volnoběh to žere benzín. Se zařazenou pětkou bez plynu to nežere nic. Když jsem to dělával u starých aut, před zařazením jsem prošlápnul plyn, aby se motor dostal do otáček. Ale to už je historie, to jsem snad už ani u Favota nepraktikoval, vždy zařazená rychlost.
PS: Ono se i dřív dolů řadívávalo s meziplynem.
PS: Ono se i dřív dolů řadívávalo s meziplynem.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Tiez nechapem naco vyradovat 5.stupen pri tak vysokej rychlosti.Podla mna ten 5.stupen je dobry v tom,ze nemusis stale radit pri rychlosti cca 58 km/h len staci jemne pridat alebo ubrat plyn.Na 2 aute s turbom a dvojhmotou co mam tak pri rychlosti 58 km musim zaradit 4.stupen aby som nepodtacal motor.Presne ako v prispevku hore od Ladysa pri zaradenej rychlosti (brzdenim motorom) pocitacova spotreba 0l/km.Ja na dialnici jazdim s tempomatom a pridavam tempomatom na SLOVENSKYCH dialniciach sa mi este nestalo aby auto nevladalo kopcom po jemnom pribrzdeni a opatovnom pridani plynu.A to jazdim vacsinou nalozeny s rodinou.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Ahoj. Podle popisu bych řekl čpatný synchron na pátém rychlosti. Možná to bude nošení dříví do lesa, ale u moderní převodovky má každá rychlost (občas bez zpátečky) synchron, což je malé rozpěrné kolečko na hřídeli ozubeného kola, jenž zabezpečí srovnání otáček se zubovou spojkou během řazení. Pokud tam nebyl, bylo toto nutno nastavit u starých převodovek manuálně pomocí dvojího vyšlápnutí spojky a meziplynu. To odpovídá tvému popisu kdy se to neděje, jelikož použiješ meziplyna tím pátem nepotřebuje synchron.
Nech zkontrolovat synchronizaci pátého stupně - může být zničená a nedokáže srovnat vyšší otáčky.
Nech zkontrolovat synchronizaci pátého stupně - může být zničená a nedokáže srovnat vyšší otáčky.
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Neresme, proc vyrazuji. Proste nekdy neni kopec tak velky a pri zarazene petce auto proste zpomaluje. Zcela automaticky vyradim, ani o tom nepřemýšlím. Přijde mi to podstatně logičtější než držet nohu na plynu z kopce. Dole pak samozřejmě při vyrazení potrebuji rovnou nahodit pětku. O synchronech vim, jen jsem potreboval to nejak rozumne napsat a vysvetlit servisakum, "synchronizace pateho stupne", snad to pochopi.
O spotrebu se zarazeným stupnem vs volnoběh neřeším, to není podstatné. Prostě jsem zvyklý řadit z volnoběhu na stupen 5 a tady je to najedou problém. A myslím, že na začátku to nedělalo, mám najeto cca 9 tisic.
Jinak meziplyn nepouživam, ne? To je dvoji seslapnuti spojky, to nedělám. Prostě jedu na volnoběh, potřebuji zaradit, kvuli tomu problému přidám otáčky, seslapnu spojku + současné řadím.
O spotrebu se zarazeným stupnem vs volnoběh neřeším, to není podstatné. Prostě jsem zvyklý řadit z volnoběhu na stupen 5 a tady je to najedou problém. A myslím, že na začátku to nedělalo, mám najeto cca 9 tisic.
Jinak meziplyn nepouživam, ne? To je dvoji seslapnuti spojky, to nedělám. Prostě jedu na volnoběh, potřebuji zaradit, kvuli tomu problému přidám otáčky, seslapnu spojku + současné řadím.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
No pokud jedes na volnoběh, mas neutral a spojku nahore tak pokud plynem vyrovnáš otáčky a pak rychle zaťadíš tak je to defakto meziplyn.
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Přidání plynu se nedávalo proto,aby se zvyšovaly otáčky motoru, ale aby se vyrovnaly rychlosti hřídelů v převodovce.Ládys píše: ↑pon dub 02, 2018 21:09To fuj jsem myslel jezdit s vyřazeným kvaltem. Sice dojedeš dál, ale na volnoběh to žere benzín. Se zařazenou pětkou bez plynu to nežere nic. Když jsem to dělával u starých aut, před zařazením jsem prošlápnul plyn, aby se motor dostal do otáček. Ale to už je historie, to jsem snad už ani u Favota nepraktikoval, vždy zařazená rychlost.
PS: Ono se i dřív dolů řadívávalo s meziplynem.
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
To jsem jednou jel s borcem ve Felicii a ten z kopce vždycky jenom zmáčknul pedál spojky a pod kopcem ho zase pustil.....sice to bylo služební, ale já úpěl....
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Dneska vyzkouším, zdali se to neděje při menších rychlostech. Mám pocit, že občas jsem měl krrkrr i ve městě. Ale nevím, co jsem tam chtěl hodit.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Fakt je někdo schopen udělat toto svému autu co jede cca 130km/h a mělo by točit cca 3600ot - vyřadit a v tu chvíli je tam na volnoběch cca 800 ot po čase tam tu rychlost dát znova jak to asi musí uvnitř motoru vypadat z 800 na 3600 ot v jedné vteřině takový skok..jako když se v autoškole někteří rozjíždějí - plný plyn spojku rychle pustit -- ohromný skok a stop auto chcípne, učitel bledne a sprosté slova se nedají zastavit...
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Radim zcela plynule. To je asi tak, co ti k tomu reknu Jako spolujezdec nepoznas ten prechod z 800 za 3600 ot, pokud si samozrejme odpustime zvuk motoru. Nicméně tu řešíme převodovku. Ta pětka tam prostě téměř nejde zařadit (bez zvýšení otáček motoru = lepší srovnání rychlosti hrideli v převodovce a at mi nikdo netvrdí, že to je normální chování aut. Protože není. IMHO
Naposledy upravil(a) niky79 dne úte dub 03, 2018 20:48, celkem upraveno 1 x.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Zajdi s tím do servisu třeba to má nejakou vadu,
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Bude to patrně opravdu synchron a řekl bych že to je na výměnu převodovky v záruce, nepředpokládám, že by to v servisu někdo opravoval když člověk vidí ty odborníky
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Jenže vymena / oprava prevodovky neni zadna sranda, tipuju, ze budou rikat, ze to je vlastnost. A pri nizsi rozdilu otacek problem neni = synchronizace porad funguje, ne?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Tohle věřím, že vlastnost výdavat opravdu nemohou. U žádného auta jsem tohle nezažil a jezdil jsem občas strašnými střepy. Je pravda že nevyřazuji příliš v takové rychlosti tak se do takové situace nedostávám, ale tak jak je to popsáno to určitě na výmenu / opravu je 100%.
Dělá to třeba i pře řazení z vy točené čtyřky na pětku, nebo při podřazování z šestky na pětku?
Kamarád měl kdysi problém s Bravou když vytočil hodně jedničku tak dvojka šla přes zuby, ale u něj věřím že to bylo stylem jízdy pže jezdil jak Fitipaldi.
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
1,6 Sce 6.stupeň nemá.cing-ti píše: ↑sob dub 07, 2018 19:08Tohle věřím, že vlastnost výdavat opravdu nemohou. U žádného auta jsem tohle nezažil a jezdil jsem občas strašnými střepy. Je pravda že nevyřazuji příliš v takové rychlosti tak se do takové situace nedostávám, ale tak jak je to popsáno to určitě na výmenu / opravu je 100%.
Dělá to třeba i pře řazení z vy točené čtyřky na pětku, nebo při podřazování z šestky na pětku?
Kamarád měl kdysi problém s Bravou když vytočil hodně jedničku tak dvojka šla přes zuby, ale u něj věřím že to bylo stylem jízdy pže jezdil jak Fitipaldi.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Ha faux pas ale když víc vytočíš čtyřku a řadíš na pětku tak nic?tigi2508 píše: ↑sob dub 07, 2018 19:131,6 Sce 6.stupeň nemá.cing-ti píše: ↑sob dub 07, 2018 19:08Tohle věřím, že vlastnost výdavat opravdu nemohou. U žádného auta jsem tohle nezažil a jezdil jsem občas strašnými střepy. Je pravda že nevyřazuji příliš v takové rychlosti tak se do takové situace nedostávám, ale tak jak je to popsáno to určitě na výmenu / opravu je 100%.
Dělá to třeba i pře řazení z vy točené čtyřky na pětku, nebo při podřazování z šestky na pětku?
Kamarád měl kdysi problém s Bravou když vytočil hodně jedničku tak dvojka šla přes zuby, ale u něj věřím že to bylo stylem jízdy pže jezdil jak Fitipaldi.
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Nejde o to řadit z více otáček na menší (více vytočená čtyřka, pak pětka), ale naopak z méně otáček (volnoběh 800) na cca 3700-3900 (130-140 km/hod). To tam ten pátý kvalt prakticky ani nejde hodit. Nechápu.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Snazim se vzit do takoveho zpusobu razeni a stele mi to nejde.
Kdybych uz nekdy z kopce vyradil, co asi nedelam, tak mi pri zarazovani noha automaticky jde po plynu, abych to tam nekopal na prasaka a kolecka se v prevodovce co nejvice srovnaly. Predlohovy hridel motoru dava vstupu cca 800 otaček. Diferencial, ktery jde na vystup, je ted vlastne vstup a dostava od kol otacky, odpovidajici 4000 otackam predlohoveho hridele. Nevim, kolik otacek davaji poloosy, to vsak neni podstatne. Dulezite je, jak rychle se toci kolecka, ktere se do sebe maji zasunout. Pak bych musel pri takovem razeni i na petku pomalu poustet spojku, aby se kolecka srovnaly. Tim se pomalu zvysuji otacky motoru bez zasahu plynu. (ted brzdim motorem) Kdyz radis normalne nahoru, tak se snazis tam kvalt dostat bez poklesu rychlosti, musi poklesnout otacky pouze o malo. U auta jsem to nikdy nesleoval (na motorce mi to dela 500). Prava noha jde nahoru, soucasne leva dolu, pak se rychle zasune kvalt, leva jde nahoru a hdyz je spojka na kraji zaberu jde prava dolu tak abych bud pouze udrzoval rychlost, nebo slapu vic, abych akceleroval.
Chce to zacit nejspis na motorce a dulezitost správnych otacek vejde do tela. Jedna stopa je sice neco jineho. Neutral neni mezi kazdym kvaltem, neradil bych nikomu chtit snizit, pri razeni, otacky na minimum. To by se masine nelibilo a nakopla by prdel. S citem se kopou rychlosti nahoru bez spojky a je tam treba 8000 i vic. Kdyz mam po delsi strece ruky v kelu, tak si bez spojky radit netroufnu a nekdy jsem na tom tak blbe, ze i se spojkou to tam hazu, jak zacatecnik.
Tim vsim jsem vlastne chtel rici toto: NEMAM PARU, CO DELAJI MOJE PREVODOVKY PRI TVEM ZPUSOBU RAZENI A ZKOUSET TO NEBUDU. (Dnes jsem mel chut pri 150 vyradit a pak pri volnobehu kopnout zpet. Hlava mi moje koncetiny pro tento pokus zablokovala.)
Kdybych uz nekdy z kopce vyradil, co asi nedelam, tak mi pri zarazovani noha automaticky jde po plynu, abych to tam nekopal na prasaka a kolecka se v prevodovce co nejvice srovnaly. Predlohovy hridel motoru dava vstupu cca 800 otaček. Diferencial, ktery jde na vystup, je ted vlastne vstup a dostava od kol otacky, odpovidajici 4000 otackam predlohoveho hridele. Nevim, kolik otacek davaji poloosy, to vsak neni podstatne. Dulezite je, jak rychle se toci kolecka, ktere se do sebe maji zasunout. Pak bych musel pri takovem razeni i na petku pomalu poustet spojku, aby se kolecka srovnaly. Tim se pomalu zvysuji otacky motoru bez zasahu plynu. (ted brzdim motorem) Kdyz radis normalne nahoru, tak se snazis tam kvalt dostat bez poklesu rychlosti, musi poklesnout otacky pouze o malo. U auta jsem to nikdy nesleoval (na motorce mi to dela 500). Prava noha jde nahoru, soucasne leva dolu, pak se rychle zasune kvalt, leva jde nahoru a hdyz je spojka na kraji zaberu jde prava dolu tak abych bud pouze udrzoval rychlost, nebo slapu vic, abych akceleroval.
Chce to zacit nejspis na motorce a dulezitost správnych otacek vejde do tela. Jedna stopa je sice neco jineho. Neutral neni mezi kazdym kvaltem, neradil bych nikomu chtit snizit, pri razeni, otacky na minimum. To by se masine nelibilo a nakopla by prdel. S citem se kopou rychlosti nahoru bez spojky a je tam treba 8000 i vic. Kdyz mam po delsi strece ruky v kelu, tak si bez spojky radit netroufnu a nekdy jsem na tom tak blbe, ze i se spojkou to tam hazu, jak zacatecnik.
Tim vsim jsem vlastne chtel rici toto: NEMAM PARU, CO DELAJI MOJE PREVODOVKY PRI TVEM ZPUSOBU RAZENI A ZKOUSET TO NEBUDU. (Dnes jsem mel chut pri 150 vyradit a pak pri volnobehu kopnout zpet. Hlava mi moje koncetiny pro tento pokus zablokovala.)
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Ja to resim proto, ze u zadneho z mych predchozi aut jsem se s tim nikde nikdy nesetkal, ze by to byl problem. Na poslednim 250 tisic nahoukáno a taky proste nic... U noveho s 8 tisici to problem je? :-O Logicky jezdim ty dvě dekády porad stejne.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Rachotit by to nemelo. Ale ze takhle jezdis 20 let neznamena, ze to je normalni.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: 1,6 SCE razeni pětky z volnoběhu ve vysoké rychlosti - problém
Predtym, nez zaradis kvalt, stlac plyn, nech poskocia otacky a vyskusaj.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů