Stránka 2 z 6

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 18:01
od rk69
Dosť zaujímavé ceny elektrónov sú v novom cenníku Renault, napr.origo 16" Silverline 109€,aj ostatné celkom slušne zlacneli...

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 18:59
od niky79
Ja v novem ceniku za 16" silverline stale vidim nesmyslnych 5 190 Kč s DPH :D

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 19:09
od tigi2508
rk69 píše:
ned bře 25, 2018 18:01
Dosť zaujímavé ceny elektrónov sú v novom cenníku Renault, napr.origo 16" Silverline 109€,aj ostatné celkom slušne zlacneli...
Aj tých 109 eur je dost.Ceny elektronov /kvalitný výrobcovia/ sú úplne inde.

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 20:11
od rk69
tigi2508 píše:
ned bře 25, 2018 19:09
rk69 píše:
ned bře 25, 2018 18:01
Dosť zaujímavé ceny elektrónov sú v novom cenníku Renault, napr.origo 16" Silverline 109€,aj ostatné celkom slušne zlacneli...
Aj tých 109 eur je dost.Ceny elektronov /kvalitný výrobcovia/ sú úplne inde.
Čo je to niekde inde?Koľko stoja iné elektróny - 85€? Rozdiel cca 100 € za sadu považujem za prijateľný,navyše sedí stredová diera aj ET, nemusíš riešiť podložky a podobné blbosti...Jednoducho,už by som o tom rozmýšľal ak by som mal teraz kupovať elektróny.

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 20:21
od exBURN
Český ceník pořád staré ceny. Mě se líbí kola celsium :-) , ale 3750,- za kus to už se dá nakoupit i jinde.

No do příštího léta mám čas. Toto léto odjezdím na Silverlinech, pak na ně nazuju zimní a v další léto kouknu na 17" kola

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 20:23
od minno77
no super.. keby stali 109e ked som to riesil vo february tak by som kupil.. oslovil som 5 renaultov na zapadnom slovensku a vsetci mali za 205.. tak som objednal za 89 nemecke platiny.. asi ma j..bne.

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 20:45
od tigi2508
rk69 píše:
ned bře 25, 2018 20:11
tigi2508 píše:
ned bře 25, 2018 19:09
rk69 píše:
ned bře 25, 2018 18:01
Dosť zaujímavé ceny elektrónov sú v novom cenníku Renault, napr.origo 16" Silverline 109€,aj ostatné celkom slušne zlacneli...
Aj tých 109 eur je dost.Ceny elektronov /kvalitný výrobcovia/ sú úplne inde.
Čo je to niekde inde?Koľko stoja iné elektróny - 85€? Rozdiel cca 100 € za sadu považujem za prijateľný,navyše sedí stredová diera aj ET, nemusíš riešiť podložky a podobné blbosti...Jednoducho,už by som o tom rozmýšľal ak by som mal teraz kupovať elektróny.
Ja som kupil 17" za 360 eur komplet/disky,bezpecnostne skrutky/aj so stredovou dierou 66,1,Radiu 16" stali okolo 72-75 eur a to je si myslim dosť na 4 diskoch

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 20:52
od minno77
ake prosim ta ? daj link alebo foto .. koli tomu som zalozil tuto temu aby sme zdielali info o elektronoch :) dik

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 20:59
od tigi2508
ja som nakupoval v https://www.najdisky.sk/ ale dobre ceny su aj www.elektrony.sk
Ja som kupoval tieto 17" https://www.najdisky.sk/brock/brock-rc27

Re: Elektrony

Napsal: ned bře 25, 2018 21:20
od minno77
ano aj ja som bral odtial.. maju fajn cenu.. fakt dobre si vybral..skoda ze ta zlava original diskov prisla az teraz ke ja som uz kupil.. stve ma to.. :)

Re: Elektrony

Napsal: pon bře 26, 2018 09:43
od exBURN
Kluci hažte foto jak kola vypadaj na autě :) až se můuˇeme inspirovat

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte bře 27, 2018 21:09
od kamil208
dnes mi rozmluvil jiz druhy clovek 18" kola...udajne v kombinaci s pneu 225/40/18 a 1.6 84kw motorem to bude bida pri akceleraci a utrapim tim motor.Pry to je znatelny rozdil,porovnani 16" vs 18" mel s Oktavkou 2 1.6 74kw,coz je o 10kw slabsi.
Prezuti se blizi a ja porad nevim jakou velikost kol vzit
Vas nazor?

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte bře 27, 2018 21:21
od tomhl
16"

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte bře 27, 2018 21:23
od rk69
Tiež by som povedal,že 16", v kombinácii so šírkou 205 tak akurát na ten motor

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte bře 27, 2018 21:47
od exBURN
Já bych na megana větší než 17 nedával.

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte bře 27, 2018 22:59
od kamil208
Ted mi ukazoval velky TP kamos ktery ma Focuse rv. 2017 motor 1.6 77kw a cumel jsem jako blazen... Ma tam zapsano asi 8 variant kol,ja mam 3 :(. A prekvapeni byl rozmer 8x18" na pneu 235/40/18...

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 13:48
od Ládys

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 14:06
od niky79
Pokud si někdo daváte lite kolo jako rezervu do kufru, to kolo položte na nějaký hadr. Mě to loni v listopadu vůbec nedocvaklo a ten litak je na třech mistech celkem trochu "naseknutý" :/

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 19:39
od pedroo
Jako o 18 fakt neuvažuj, to nejsou kola pro normální auto a normální styl jízdy, s tou šířkou pneu to fakt bude jen hezké ale těžké kolo a velká šířka pneu bude jen zátěž nic víc,kdyby jsi měl třeba Škodu Superb či Rs tak jooo ale takhle pokud máš čas a možnost jdi se projít po ulici podívej na čem jezdí jiní .. 18 " kol moc nenajdeš

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 19:53
od Tafi
kamil208 píše:
úte bře 27, 2018 21:09
dnes mi rozmluvil jiz druhy clovek 18" kola...udajne v kombinaci s pneu 225/40/18 a 1.6 84kw motorem to bude bida pri akceleraci a utrapim tim motor.Pry to je znatelny rozdil,porovnani 16" vs 18" mel s Oktavkou 2 1.6 74kw,coz je o 10kw slabsi.
Prezuti se blizi a ja porad nevim jakou velikost kol vzit
Vas nazor?
Velikost disků jako taková se podepíše v případě užívání hlavně na komfortu (MŮŽE narůst i neodpružená hmotnost, což může ovlivnit životnost některých podvozkových dílů, lze ovšem ovlivnit výběrem lehčích kol). Je ale důležité zvolit správný rozměr pneu. Při klasickém rozměru 195/65R15 je alternativou 225/45R17 s nulovým nárůstem poloměru, či 225/40R18 s nárůstem 1mm. Co se výkonu týká, rozdíl bude mizivý, eventuálně kladný, neboť větší šíře = větší trakce.

Druhá věc je, co máš v TP

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 19:59
od Tafi
Osobně mám 225/40R18a i s GT tvrdším podvozek naprosto OK.

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 20:02
od EfineSS
Na 1,6 motor bych volil určitě max 17". 18" sice vypadají pěkně, ale to je pro tak slabý motor asi jediný pozitivum.

S 18" sice bude lepší trakce, ale budou mít větší valivý odpor a jsou těžší. Takže jestli se to na výkonu projeví, tak negativně. Nehledě na to, že vetší pneu jsou obecně dražší.

A nemůžete přece srovnávat podvozek "stokoňové" 1,6ky a GTčka.

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 20:05
od pedroo
jak bych to jednoduše vysvětlil - vem horské kolo a jed´ po asfaltě vem silniční a uvidíš neskutečný rozdíl protože horské kolo má gumy široké a tím musí překonávat větší valivý odpor proto se na silnici jezdí na tenoučkých galuskových, takže nárust mimo váhy těch kol je i a to hlavně ve valivém odporu A TO je V TOMTO PŘÍPADĚ na škodu nikoli výhoda ...

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 20:12
od Tafi
EfineSS píše:
úte dub 03, 2018 20:02
Na 1,6 motor bych volil určitě max 17". 18" sice vypadají pěkně, ale to je pro tak slabý motor asi jediný pozitivum.

S 18" sice bude lepší trakce, ale budou mít větší valivý odpor a jsou těžší. Takže jestli se to na výkonu projeví, tak negativně. Nehledě na to, že vetší pneu jsou obecně dražší.

A nemůžete přece srovnávat podvozek "stokoňové" 1,6ky a GTčka.
Jestli si koupím 225/45R17 Vraník, nebo 225/40R18 Conti EcoContact, která bude mít větší valivý odpor? ;) Že větší pneu jsou dražší ano.
A těžší? Jak jsem psal. 16" hlíník za litr z Kelly s Vraníkem bude vážit možná i víc, jak 18" Prodrive od OZ s Yokohamou... Tohle prostě fakt nejde paušalizovat.

Proč bych nemohl? Řídil jsem obě a GT je přirozeně tvrdší. A pokud mi přijde, že i GT na 225/40R18 je celkem pohodlné auto v porovnání se sérií na 16" tak to je snad můj subjektivní názor porovnání dvou různých aut :)

Re: Elektrony / Alu disky

Napsal: úte dub 03, 2018 20:13
od Tafi
pedroo píše:
úte dub 03, 2018 20:05
jak bych to jednoduše vysvětlil - vem horské kolo a jed´ po asfaltě vem silniční a uvidíš neskutečný rozdíl protože horské kolo má gumy široké a tím musí překonávat větší valivý odpor proto se na silnici jezdí na tenoučkých galuskových, takže nárust mimo váhy těch kol je i a to hlavně ve valivém odporu A TO je V TOMTO PŘÍPADĚ na škodu nikoli výhoda ...
Srovnáváš nárůst o 300%+ u kola proti nárustu v jednotkách % u auta...