Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

alexkv
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: ned led 28, 2018 16:38

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od alexkv » ned črc 08, 2018 17:04

R-Link je super...Intense nebyl skladem, ale co čtu, tak ty světýlka a multisense občas zazlobí...
Renault Mégane Grandtour 1.6SCe LIMITED 2018 Flamme red

alexkv
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: ned led 28, 2018 16:38

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od alexkv » ned črc 08, 2018 17:12

Jinak zítra jedu poprvé dlouhou trasu nebo delší, jedeme s rodinou Chorvatsko, tak jsem zvědavý. Kufr není žádný velikán, tak tam snad nasoukáme zavazadla a kočárek :D.... Poprvé to pojede na tempomat přes 130km/h někdy teda :D
U SCe škoda, že tam není šestka, tak uvidíme...Zítra jedu ještě ráno do Renaultu, protože mi nějaký kokos ukradl jednu čepičku z ventilku :D a pravý ostřikovač - stříká slabě jedna tryska. Dám vědět mé postřehy z jízdy ;)
Renault Mégane Grandtour 1.6SCe LIMITED 2018 Flamme red

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od Radis » ned črc 08, 2018 17:44

Před 14 dny jsem také absolvoval, trasu Brno - Split a zpět . Celkem 2100 km motor měl jen nějakých 1500 km tak jsem ho musel ještě šetřit, slovinsko jsem objel po okrscích a od chorv. hranic to chvíli jelo a díky několika nehodám motor měl různé režimy otáček. Spotřeba byla 6,3 l.Jinak na pohodu .
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

rk69
Advanced member
Příspěvky: 434
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od rk69 » ned črc 08, 2018 18:34

alexkv píše:
čtv úno 01, 2018 18:58
Po prodeji Outlandera 2.2 v naftě jsme s rodinou začali uvažovat z důvodu stěhování do města o nějakém benzíňáku v kombíku. Ze začátku jsme koukali na ojetiny, vždycky jsem byl skeptický ke koupi úplně nového vozu z důvodu, že po vyjetí z autosalonu ihned klesne hodnota vozu a z důvodu vyšší pořizovací ceny. Takže podmínkou byla karoserie kombi, benzínový motor a mě přijatelná výbava tj. elektrické ovládání všech oken, zrcátek, isofix, vyhřívané alespoň přední sedačky, multifunkční volant, tempomat, navigace a přední mlhovky. Začal jsem tedy pokukovat nejdříve po dvojkovém superbu 1.8 TSi 118kW ve skoro plný palbě najeto přes 100tis. km s novým motorem. Po absolvování jízdy a dohodnutí prodeje nakonec kupující ustoupil s tím, že mu je to líto prodat a že nemá náhradní vůz :D asi to tak nemělo být. Tak jsme diskutovali o tom, zda je potřeba opravdu ta velké auto a dospěli jsme k názoru, že by byla ideální nižší střední třída a začali jsme se koukat po Ford Focus 1.0 Ecoboost v kombajnu, našel jsem na netu v plné palbě a rok 2012. Než jsme se jeli podívat, tak jsme se byli podívat v Německu na jednoho za hezký peníze, ale s padlým motorem, což jsme zjistili až na místě. Nový motor cca 150K Kč. Takže jsme se začali dívat po Opel Astra 1.4 TURBO v kombíku asi rok 2013. Z toho také nakonec sešlo. Teď už se dostáváme k francouzskému tématu. Já byl skoro vždycky toho názoru, že Renaulta do rodiny nikdy, ale nikdy neříkej nikdy. O tom, co se říká a co vím z vlastní zkušenosti, že zlobí elektroinstalace a jiné závady u zejména naftových motorů, vždy se mi líbíla Alpina, případně Renault 5, takové raritní vozy. Přítelkyně přišla s tím, že se podíváme na Renault Grandtour 2015
1.6 benzín , najeto asi 40 000km za 270 000,- Kč tuším, hnědá hezká barva a zvenčí vypadal docela dobře, ikdyž se mi tento model úplně nelíbí, každopádně byl v totální holotě krom tempomatu snad. Nešťastnej jsem byl z toho, ale po zkušební jízdě s tímto vozem jsem zjistil, že se mi totálně nelíbí vnitřek :D protože to byla holota, tvrdý plasty atd., ale mile mě překvapil tichý chod motoru a pohodlné, měkké řízení. Ale řekli jsme ne. Objeli jsme opravdu mnoho bazarů po západočeském kraji a žádná nabídka nám nevyhovovala. Hlavně všude samý nafty.

Den na to, jsme oba projížděli internetové stránky Sauto, bazoš a podobně a oba jsme narazili na Renault Mégane Grandtour 2018 s motorem 1.6 Sce 84kW v krásné červené metalíze a v pětistupňovém manuálku. V hlavě se mi rozsvítilo nějak a dospěl jsem k názoru, že nový vůz by nemusel být úplně špatný, hlavně proto, že prodejce nabízel 5 let záruky, ihned jsem reagoval na inzerát a dovolal jsem se do autosalonu v Průhonicích. Příjemný pán mi sdělil mnoho mých otázek a já si vůz ihned rezervoval. Následující den jsme se jeli ještě nezávisle podívat. Pořád jsem byl mírně skeptický k Renautlu, ale opravdu se mi líbil.

Když jsme přijeli do autosalonu a viděl jsem naživo tu červenou metalízu, nahlédl do interiéru vozu a sedl jsem si za volant, tak už mi bylo jasné, že ho prostě chci :D Požadavky splňoval s k mému štěstí to byl skladový vůz k dispozici vlastně ihned. Výbava LIMITED plus nějaké příplatky - vyhřívané sedačky(super věc), do auta bez výhřevu bych asi nesedl :D, el. sklápěná zrcátka, rádio s navigací s tím menším displejem, tmavá zadní okna a 16´´ litá kola. Dále mi prodejce seznámil se systémem R-Link 2 a ukázal mi hlasové ovládání, ze kterého jsem byl paf, jak super funguje vytáčení hovorů nebo třeba navigace. Možnost měnit si grafiku budíků a podobně. K vozu jsem ho přemluvil, aby dal druhou sadu pneu, gumové koberečky a gumovou vanu do kufru. Pak jsme si plácli.

Když jsme si byli Mégana převít, první cesta směřovala na blízkou čerpací stanici, kdy mě hned mile překvapilo bezvíčkové tankování, rychle si na to člověk zvykne a neumaže se. Cestou domu tj. asi 120km jsem vyzkoušel tempomat, to fakt vychytávka. Pod rukama mi prošlo již mnoho aut a ten tempomat je pro mě docela nutností. Držel rychlost a i si pamatoval poslední. Sice po přeřazení se musí znovu spustit, ale neva (u Octy 3 se nemusí, po přeřazení drží stále). Omezovač rychlosti nevím jak bych využil, pro mě novinka, možná pro nižší spotřebu, když se prošlápne plyn u automatu tzv. kickdown, tak se omazovač vyruší. Ovládání rádia pod volantem na pravé straně pro mě novinkou, jde o zvyk. Volant se drží fakt hezky a má dobrej tvar, pohodlné bicepsy a potažen kůži i příjemný na dotek. Řazení se musí trochu ochodit, ze začátku kostrbaté, teď o poznání lepší. Co mě překvapilo, je svítivost obyčejných světel. Mám tam LEDKY pro denní svícení a patent, že svítí i zadní LEDKY, což je super, třeba na dálnici nebo i tak, prostě mi vadí, když není zadní část osvětlena u jiných aut. A pak mam obyč žárovky a ve tmě svítí fakt skvěle. Zadní mlhovky jsou vypalovačky očí mi bylo řečeno. A jsou dvě, což je taky výhoda. Uvnitř vozu i při jízdě po dálnici je auto velmi tiché. Nevím, co všechno ještě dokáže, zatím zajíždím motor. Ale do města bych řekl ideál. Musím říct, že navigace je opravdu povedená, protože je přehledná, rychlá a chytrá, co se týče hlasového ovládání až po zobrazení jízdních pruhů při sjezdech z dálnice a podobně. Zrcátka jsou dostatečně velké, což je plus. Třeba u Octy 2 jsou dost malé a je dobré mít přehled, co se děje vzadu. Překvapilo mě dostatek místa na zadních sedadlech a samotná sedadla vpředu jsou super, mají výrazné boční vedení a jsou pohodlné v souběhu s výhřevem bomba. Po cestě mě nebolela záda. Odkládací prostory jsou také chvalitebné, do dveří se vejde flaška s pitím, kastlík před spolujezdcem mi přijde dost velký, přihrádka v loketní opěrce taky dobrý. Přihrádka s roletkou u řadící páky, na tu můžu položit mobil a nikam mi neklouže, jen se mi povedlo zaklínit tam tictac pomerančový a nešlo mi to ven, takže nedoporučuji dávat tam tictac :D Ale šikovná přítelkyně si s tím poradila, takže pohoda.
Super jsou dva výstupy před řadící pákou na USB a jeden aux, líbí se mi, že to není osvětlené, někdo si na to stěžuje, ale já jsem rád. Parkovací senzory vzadu i vpředu dobrý s možností si nastavit tóny ze tří možných a také hlasitostí. Samé takové vychytávky a kravinky se mi líbí. Je tam možnost nastavit si profily uživatele, takže já mám třeba červeně podsvícené budíky a slečna růžově nebo fialově. Kufr není žádný velikán, ale kočárek by se měl vejít. Jsou tam dostatečně silné vzpěry, takže jde otevřít zlehka. Gumová vana je z fajn materiálu. To samé i gumové koberečky a vzadu jsou spojeny se středovým tunelem, takže se koberec nemá šanci normálně zašpinit. Dětská pojistka na dveře lze změnit jen rukou, není potřeba klíč. NEMÁM to seřazené, jak bych měl mít, ale píšu, jak mi to jde z hlavy hned :D

Za sebou mám něco přes 400 km a nepřestává mě to auto bavit. Jezdí se s tím lehce a pohodlně a ta barva je super !! Ještě chci dodat bezklíčkové ovládání. Karta je designově zpracovaná skvěle. Líbí se mi, že když odcházím od auta, tak nemusím sahat na kliku, aby se zamklo, ale jen prostě popojdu asi metr od přídě vozu a vozidlo se zamkne, pípne, rozsvítí a zhasne světla a sklopí zrcátka. Super věc. Akorát když jsem přišel asi 4x k autu, tak se odklopila zrcáka, rozsvítila světla, ale vzal jsem za kliku a nic. Sáhl jsem na kliku a nic. Tak jsem musel zmáčknout tlačítko na kartě. Ale asi se musí počkat, až se zrcátka odklopí úplně a pak se auto odemkne, asi jde taky jen o zvyk.

Jinak nemám autu co vyčíst a rozhodně bych doporučil. Setkal jsem se s přímo odpůrci Renaultu a byli překvapeni, že je to fakt hezký auto.




Budu rád, za komentáře nebo vaše poznatky a rady, tipy. Díky
Inak ja by som určite nastavil ,aby sa zrkadla nevyklápali pri každom priblížení ku autu,mňa to vyslovene otravovalo,tak som to urobil ako prvé:) Tá farba je super,len ju treba častejšie brať do umyvárky,lebo keď je zaprášená,tak je dosť nevýrazná...Mám v okolí bezkontaktnú umyvárku s aktívnou penou,tak chodím tam.Za 10 mesiacov som tam bol častejšie ako so starým Meganom za 5 rokov :)
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme

Uživatelský avatar
Ládys
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: stř led 17, 2018 14:44

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od Ládys » ned črc 08, 2018 21:58

alexkv píše:
ned črc 08, 2018 17:12
U SCe škoda, že tam není šestka, tak uvidíme...
To jsem si taky před koupí říkal, ale ta pětka je dost dlouhá a v podstatě šestku nahrazuje. Motor ve 100 km/h točí asi 2600 ot. a ve 130 km/h asi 3500 ot. Tady na foru to je už někde někým zmiňováno a tuším, že někde tu dokonce někdo píše, že ta pětka je ještě v nižších otáčkách než šestka v minulé generaci Méganu.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus

destroy
Advanced member
Příspěvky: 267
Registrován: úte kvě 10, 2016 20:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od destroy » pon črc 09, 2018 09:10

Zdenek. píše:
sob črc 07, 2018 22:56
Čím více to tu čtu, začíná mě trošku štvát to, že jsem měl omezený rozpočet mojí ženou a šel do Limited (Bez R-linku - asi parádní hračka) , sice s 1,2 TCe ten mi bude snad útěchou a za další Intense už se moc v tomto motoru jako skladovka snad asi sehnat ani nedá. Vůz mám už zaplacený, bude asi do týdne a doufám, že třeba se ještě něco stane a budu mít Intense :lol: . Je tu někdo s Limited a bez R-linku, nebo budu sám :)?
To sa takto neda povedat. Hlavne nech ti dobre a spolahlivo sluzi. Je to auto, ma to dobre jazdit. Rlink je podla mna zbytocna...citujem ta "hracka" a ta vybava navyse...no zalezi co z toho potrebujes alebo chces. Kazdy tuzi po niecom inom. Vyssia vybava sa vzdy oplati z pohladu kolko veci navyse dostanes, preto je to tak nastavene. Horsie je, ked chces menej, ako napr. standardnu rucnu brzdu, alebo analogove budiky. To su ako tie akcie v obchode...niekto kupuje vec, lebo to obsahuje X, Y a niekto prave kupuje lebo to neobsahuje X, Y.

Pamatam pred 10+ rokmi ked ludia dobrovolne doplacali za kazove DPF alebo startstop sialene peniaze v top vybavach.

Zdenek.
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: stř črc 04, 2018 07:50

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od Zdenek. » pon črc 09, 2018 09:35

exBURN píše:
ned črc 08, 2018 10:53
Nemáš možnost to změnit na Intense? Je tam rozdíl 13 000,- v ceně a ten interiér a palubka je úplně jiná liga.
Rlink2 (hodne dobry infotainment)
Digi tachometr
Apple carplay a android auto
Lepsi audio (mam porovnani s Life a rozdíl zásadní)
Multisence (vlastni konfigurace auta je super)
Ambientni osvetleni
Celkove o dost hodnotnejsi interiér

Osobne bych pockal na 1,3 Tce - i v zakladni verzi tce 115 pojede lip nez 130 tce a došetřil bych na intense.
Bohužel, bylo mi řečeno že už nelze změnit. Budu se alespoň více soutředit na řízení místo blbnutí s infotainmentem a pozorování ambientního osvětlení 8) . Hlavně ať je motor v pořádku a dlouho vydrží.
Renault Mégane Grandtour IV, 1.2 TCe 130k, Limited 2018, bílá Glacier

STANDA-MT
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: čtv črc 19, 2018 14:57

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od STANDA-MT » čtv črc 19, 2018 16:07

Ahoj, já včera složil zálohu v Příbrami na stejný auto, Limited, kombi, 1,6 SCE... stříbrná metla a navíc vyhřívaná sedadla.
Tyhle motory už nebudou, doprodaj skladovku a konec, místo 1,2 Tce bude 1,3 Tce... do září ještě bez DPF a pak už DPF budou na benzín montovat seriově.

Dlouho jsem se rozhodoval zda tuto motorizaci (atmosféru) ještě vzít, ale auto bude jezdit z 99% do práce a z práce což je 7 km tam a 7 zpět.
Což dlouhodobě žádný turbo motor nemusí...

Megane 4 se mi líbí hodně ... tak ať nám to jezdí.

P.S. jak dlouho jste zajížděli tento motor a jak? díky
MEGANE IV Grandtour 1,6 SCE LIMITED :P
MEGANE II Grandtour 1,6 16V

Uživatelský avatar
Kissman
Experienced member
Příspěvky: 507
Registrován: stř led 24, 2018 01:22

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od Kissman » čtv črc 19, 2018 16:20

1,3 Tce uz je jedine s DPF (uz nejaky ten patek), mozna nekdo jeste mel skladovku Scenica bez DPF, ale po obnoveni dodavek 1,3Tce uz je vsechno s DPF ;) a jelikoz Megane dostal 1,3 az po obnoveni prodeje 1,3 ve Scenicu, tak budou mit vsechny Megany s 1,3 DPF.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od jaggerl » čtv črc 19, 2018 16:57

Scenic IV má DPF od počátku, tedy i skladové vozy. Aktuálně se řeší pouze homologace na nové EURO. Ta 1.6 SCe mi přijde hodně přidušená, dřívější 1.6 byla prostě něco naprosto jiného a krásně jela. Když se kupoval nový Megane pro ženu, tak jsem ho zvažoval, ale charakter motoru se nám prostě nelíbil, tak padla volba na TCe, žena má jednoho z prvních Megane IV a zatím naprosto bez problémů.

Uživatelský avatar
Kissman
Experienced member
Příspěvky: 507
Registrován: stř led 24, 2018 01:22

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od Kissman » čtv črc 19, 2018 18:52

Ja filtr na svem Scenicu nemam :) teda nedival jsem se, prodejce tvrdi, ze tam neni... mam pocit ze i Rnews hlasalo ze prvni modely 1,3 Tce jej mit nebudou.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...

mate59
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: pon bře 19, 2018 21:30

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od mate59 » čtv črc 19, 2018 21:28

P.S. jak dlouho jste zajížděli tento motor a jak? díky
[/quote]

Zábeh som robil 1000 km,nevytáčal som viac ako 2500 otáčok.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus

alexkv
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: ned led 28, 2018 16:38

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od alexkv » pát črc 20, 2018 14:05

Já zajížděl SCe cca 1000-2000km. Teď už jedu i omezovač, aby nezakrněl :D
Renault Mégane Grandtour 1.6SCe LIMITED 2018 Flamme red

alexkv
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: ned led 28, 2018 16:38

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od alexkv » pát črc 20, 2018 14:10

Radis píše:
ned črc 08, 2018 17:44
Před 14 dny jsem také absolvoval, trasu Brno - Split a zpět . Celkem 2100 km motor měl jen nějakých 1500 km tak jsem ho musel ještě šetřit, slovinsko jsem objel po okrscích a od chorv. hranic to chvíli jelo a díky několika nehodám motor měl různé režimy otáček. Spotřeba byla 6,3 l.Jinak na pohodu .


Já mám zatím K. Vary-Šibenik plus po okolí 7,3. Když jsem vyjizdel z Varů, tak jsem měl 7,5. Naložený jsme byli a jeli jsme ve dvou a půl lidech (prcek). Tak uvidím, kolik to bude nazpět.
Jinak jedeme dvěmi auty, takže jsem závislý na rychlosti toho prvního, občas se musí jet rychleji no a podradit a vystřelit. Dálnice 130 nebo 120 no.
Renault Mégane Grandtour 1.6SCe LIMITED 2018 Flamme red

lumpi
Starting member
Příspěvky: 45
Registrován: ned pro 29, 2013 22:17

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od lumpi » pát črc 20, 2018 22:36

Zajížděl jsem motor asi tak 200km,potom jsem to vzdal a šel i po omezovač,jinak co je správné zajetí??? 1500km po městě nebo dálnice ve 130?? Motor má být snad plně funkční z výroby,ne??? Jinak znám spoustu firemních stejných aut,kdy každý zajížděl jinak a ti co tomu "naloží" hned od startu maj auta o poznání živější
Megane grandtour 1.6 Sce intens 2018
Megane grandtour 1.6 83kw 2004 ex.
Megane htb 1.6 16v 79kw 2001
Clio 1.2 1999 ex

fešák
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte srp 29, 2017 20:44

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od fešák » sob črc 21, 2018 10:59

lumpi píše:
pát črc 20, 2018 22:36
Zajížděl jsem motor asi tak 200km,potom jsem to vzdal a šel i po omezovač,jinak co je správné zajetí ti co tomu "naloží" hned od startu maj auta o poznání živější
Tak otázka je, jestli ti co maj auta živější, nebudou mít dřív vážnější problémy s motorem. Víš co se řiká o autech z "koncernu" ,proč maj rychlý motory - aby byly rychleji v servisu.

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Koupě nového Mégane Grandtour 2018 1.6 SCe LIMITED

Příspěvek od niky79 » sob črc 21, 2018 15:22

Tak zajíždění = dle manualu neprekracovat cca 3500 ot, coz je 125-130 km hod.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů