Nové auto

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
simima2
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř črc 10, 2013 16:36

Re: Nové auto

Příspěvek od simima2 » stř čer 27, 2018 19:42

destroy píše:
úte čer 26, 2018 12:04
nakolko mi bolo v renaulte vysvetlene ze kludnou jazdou si vlasne tu 1.2 likvidujem a pod 2tis ot. auto trpi.
Řekli mi v Renaultu úplně to samé, dokonce to mám od nich písemně, prý se jedná o prakticky ,,volnoběžné otáčky motoru´´ a motor se nedá v tomto režimu používat, protože dochází k jeho podtáčení (vážně? podtočený motor při 2000 otáčkách ?) a tím pádem se poškozuje. Na dotaz, proč teda ten rádce řazení na displeji radí řadit už daleko dřív než při 2000 otáčkách mi řekli, že na to nemůžu úplně hledět a že mám přece svůj rozum a nemusím se tím řídit - TAK PROČ TO TAM PROBOHA VŮBEC DÁVALI ??? To je nějaký záměr, že je to naprogramované tak, by mě to vedlo k tomu používat automobil v režimu, ve kterém poškozuji motor ? No zkrátka je asi třeba se tomuto motoru přizpůsobit a používat ho úplně jinak, než byl člověk zvyklý jezdit s jakýmkoliv jiným autem. Ale přijde mi teda vážně divné jet někde po rovince rychlostí 50 km/h a točit třeba 3000 otáček, nezní to zrovna nejlíp, ale jestli to tomu motoru prospívá, tak potom je to asi potřeba.
Renault Megane Grandtour 1.2 TCe 130

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Nové auto

Příspěvek od niky79 » stř čer 27, 2018 20:59

To jsou kecy. Bez skrupuli bych sel do soudniho sporu.
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Nové auto

Příspěvek od exBURN » stř čer 27, 2018 21:21

Nešel, veř mi. Něco jsem si ohledně toho zjišťoval a soudní spor je naprosto neřešitelný. Doba soudního sporu může přesáhnout 5 let, cena každého úředního dopisu od advokáta tisíce, posudky desetisíce, bude se odvolávat, auto nemůžeš používat.... automobilky to ví a soudně je to pro normálního člověka smrt a automobilky to dobře ví.
Jsou to podobný kecy co mě říkali o tom benzínu v oleji - naštěstí můj mechanik byl rozumný a necpal mi to, ale z centrály přijde vždy že je chyba v uživateli

Uživatelský avatar
Kissman
Experienced member
Příspěvky: 507
Registrován: stř led 24, 2018 01:22

Re: Nové auto

Příspěvek od Kissman » stř čer 27, 2018 21:43

Sorry, ale to jsou kecy v kleci, moc sis toho teda nezjistil :D na soud by s vysokou pravdepodobnosti ani nedoslo... doporucuju nastudovat NOZ a papiry, ktere byly podepisovane pri predani auta, jako napr. ADR. Pokud jsi tedy auto nekupoval na IC.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...

exBURN
Advanced member
Příspěvky: 329
Registrován: pon led 01, 2018 21:43

Re: Nové auto

Příspěvek od exBURN » stř čer 27, 2018 21:57

Tak jasně že jsem to kupoval na ICO. Ale ani jako spotrebitel nemas moc sance neco uhadat pokud ti prodejce bude tvrdit ze je neco vlastnost minimalne bez znaleckeho posudku. Na tvuj znalecky posudek prijde protiposudek od Renaultu a spirala zacne.

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: Nové auto

Příspěvek od Banana » čtv čer 28, 2018 10:01

Vymahatelnost prava je v CR spatna a jit do soudniho sporu, to je opravdu sebevrazda, pokud to clovek to clovek nema jako sport a dalsi 3 luxusni vozy v garazi :-)
Vice pomaha medializace pripadu, media o podobne kauzy maji zajem, hlavne ted pres leto, kdyz je okurkova sezona. Toho se obecne vsechny tyhle velky firmy boji nejvice, protoze vedi, ze jim to sebere potencialni zakazniky.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Nové auto

Příspěvek od Renaulťák » pát čer 29, 2018 10:27

A vo tom to je.

Auto ma navod na pouziti, asistenta razeni a vyrobce argumentuje proti temto dvema, z hlediska uzivatele, zasadnim podkladum. Pritom automaticka prevodovka jede take v rozporu se zaverem vyrobce, copak vam stale toci dva tisice?
Hromadnou zalobu nikdo nepoda a nepredpokladam, ze Cerne ovce a DTest budou mit zajem. V USA by je jiz zahrabali pod zem.
Presto stale reklamovat, reklamovat, reklamovat. Staci chtit, aby vozidlo plnilo podminky navodu. Na pitome oduvodneni odpovedet pozadavkou na plneni podminek navodu a stale dokola. Pak jsou organizece hajici prava zpotrebitelu od regionalnich az po EU.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů