Stejne jako @Tafi mam maly displej. Jsem totiz pro
maximalni prakticnost. Hezky/nehezky jsou otazky subjektivniho vnimani. Prakticnost se zaklada ciste na faktech. Cim vic toho lze ovladat mimo dotykovy displej time lepe.
Mechanicke tlacitko znamena:
- zrak zaostreny na provoz
- periferni videni/pamet resi nalezeni mechanickeho tlacitka, hmatova odezva resi ovladani (stisk)
Tlacitko na dotykovem displeji znamena:
- zrak zaostreny na dotykovy displej (nemas hmatovou odezvu, ze jsi na spravnem miste, nemas hmatovou odezvu, ze jsi neco stiskl)
- periferni videni (pokud vubec) resi provoz
To jsou fakta
. Pokud nekdo usoudi, ze ovladaci prvky, ktere jsou pouze na dotykovem displeji nebude za jizdy ovladat (rychlost ventilatoru, nasmerovani ventilatoru, atd...) lze to jen kvitovat, ale me by to chybelo
.
Head Up displej, mam ze stejneho duvodu - prakticnost. Nemusim (nebo aspon ne tak casto) sklapet zrak. Rychlost, navigace, posledni omezeni rychlosti dopravni znackou, vse mam v zornem poli, ani bych musel prestat sledovat provoz pred sebou.
Bose bych bral, ale velky displej je moc velky ustupek ...