Kouř z výfuku

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od kadliiik » pát lis 30, 2018 19:12

To právě není pravda. Je to tak, jak píše EfineSS, kapalina se dolévá jen při netěsnosti v okruhu, kdy někam odtekla kapalina. Pokud je ubytek způsobený jen odpařováním, odpaří se jen voda, čistě molekuly H2O. Je tedy potřeba dolét zase jen čistou H2O, tedy destilku. K žádnému ředění nedochází. Naopak při dolití nemzrnoucí kapaliny dochází k její nadměrné koncentraci a kapalina tak může ztratit požadované chladicí vlastnosti.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od pedroo » sob pro 01, 2018 16:14

tak nevím kde jsi toto slyšel .. takže se někam stratí či odpaři jen voda a v nádržce by potom zůstala jen např:růžová kostka a tu zaleju destilkou a jedu dál.. dobrá já si tedy klidně budu dolévat pokud budu mít úbytek zase jen koncentrát určen do chladičů
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od EfineSS » sob pro 01, 2018 18:17

Tak to prostě je. Co je na tom k nepochopení? Něco si o tom zjisti a neplácej tu nesmysly.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Renaulťák » ned pro 02, 2018 10:39

Nic ti nebrani, aby jsi si nechal zmerit fraktometrem, do kolika minus kapalina je a pokud se ti neni po chuti, klidne ji muzes upravit na tvoji predstavu. To je vsak po nejakem uniku. V soustave jsou kapaliny litry, tak nejake deci demineralizovane vody maji pouze maly vliv. Kapalina je na teploty naseho teplotniho pasma. Pokud chces za polarni kruh, tak je to o necem jinem.
Jiste degraduji i ostatni slozky, ne pouze voda. Proto se kapalina meni. Neni to pouze proto, ze by klesla jeji minusova hodnota, ale i slozky, ktere chrani motor (koroze, poskozovani tesneni apod).
Take akumulatory i kdyz jsou jiz bezudrzbove, tak do tech starych si nikdo netroufl dolivat i kyselinu.

Na druhou stranu si kazdy muze delat se svym autem co chce, tak proc to resit.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od pedroo » ned pro 02, 2018 17:54

no tak nikomu nevykládej skoro s urážkou o placání nesmyslů bo ruce mám opravdu takové že plácnutí by Tě bolelo, .. pokud nekomunikuješ normálně tak tu nepiš, a jen dodám že po třeba ročním úbytku chladící kapaliny např.0.5l RADĚJI koupím na benzince 1l kapaliny nařaděné do - --30C podle barvy te co je v mém autě a to doleju, nebudu tam dávat čistou destilku to je vše
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Bravomv
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pát bře 04, 2016 15:18

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Bravomv » ned pro 02, 2018 18:25

Někteří tu řeší pěkné ptákoviny. Samozřejmě, že se vždy dolévá nemrzka, pokud je po ruce. Hlavní je, aby byla stejné specifikace, jako je v autě, jinak se to může "pohádat". Destilka se dolévala jen nouzově, pokud bylo třeba dolít a nemrzka nebyla po ruce. V dnešní době u nových složitých aut navíc nevíš, jestli ti zmizela kapalina z důvodu špatného odvzdušnění (i u nových aut, viz třeba Octavia, kde u nových modelů nejsi schopen v domácích podmínkách, u některých motorů, řádně odvzdušnit po výměně kapaliny) a hladina ti poklesne až časem. Navíc při dnešních vypolstovaných krytech motorů ani zpočátku nemusíš poznat, jestli je to únik z motoru, jelikož to může dlouho nasákávat, ale na zemi to není. Kdo dolévá destilku, tak by měl vždy před zimou kapalinu přeměřit. Kdo dolévá nemrzku, tak jezdí a ví svoje.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od EfineSS » ned pro 02, 2018 19:40

pedroo: Ale notak. Nevyhrožuj.

Do svých aut si samozřejmě lijte co chcete, jen tu aspoň nešiřte nepravdu.

Vzhledem k podráždění některých účastníku této diskuze se již k tomuto tématu dále nebudu vyjadřovat. :)
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Bravomv
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pát bře 04, 2016 15:18

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Bravomv » ned pro 02, 2018 22:09

Já si jen vždy říkám, jestli ti, co tady stále tlačí svou pochybnou pravdu mají alespoň nějaké to vzdělání automobilního směru nebo přímo v oboru dělají. Často mi připadá, že je tu spousta radilů, kteří to někde nastudovali na internetu nebo jim o tom vypráví kamarádi.

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od kadliiik » ned pro 02, 2018 22:55

Na tohle stačí chemie ze 7. třídy a ne automobilové vzdělání. A vyhrožovat po internetu plácáním, no pecka, diskuse na úrovni kluci...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Uživatelský avatar
Sroty
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned říj 15, 2017 20:36
Bydliště: Praha

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Sroty » pon pro 03, 2018 08:31

Do megana by měla být přímo tato kapalina: https://raglu.cz/nemrznouci-kapalina-fe ... tein-26580
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od kadliiik » pon pro 03, 2018 09:35

A teď si teda dáme okénko do té chemie, v noci už jsem neměl sílu to psat. Nemrznoucí složka chadících kapalin je tvořena alkoholem, nejčastěji ethylenglykolem. Zde se omlouvám za tu 7. třídu, tohle je organická chemie, takže až 8. třída. V čisté formě se jedná o viskózní bezbarvou kapalinu bez chuti a zápachu, jejíž bod varu je 197,6°C. Čili když se odpaří destilka, ikdyby se opařila všechna, rozhodně nezbyde v nádržce růžová kostka, ale pořád to bude kapalina, protože kromě dalších příměsí, které chrání motor a jsou zodpovědné za zabarvení, tam pořád bude nejvíc toho alkoholu, který má formu kapalnou. Z toho, že pedroo píše o kostce je jasné, že této problematice absolutně nerozumí a plácá nesmysly. Teď si dejme logickou implikaci (středoškolská matematika): Jestliže pedroo plácá nesmysly, EfineSS mu říká, aby je neplácal. To je logika věci. Podle mě je to naprosto reguérní diskusní tah. Pokud navíc pedroo začne po internetu vyhrožovat, že ho zbije, ukazuje to na naprostou duševní nevyzrálost, či zkrátka nějakou poruchu intelektu. To jen konstatuji, jestli se tu zas někdo bude chtít bít, tak se prosím bijte argumenty!

Pokud někdo pořád nechápe proč se odpařuje jen ta destilka, tak bod varu vody je 100°C. Při teplotě chladící kapaliny se tedy bude odpařovat právě ta voda, ale ten alkohol ne. Samozřejmě pokud si tam lijete vodku, tak se bude odpařovat hlavně ten alkohol, protože bod varu ethanolu je cca 78°C. Princip destilace, vygooglete si to.

Pro bravomv: Samozřejmě pokud poklesne ta hladina špatným předchozím odvzdušnením, pak je na místě dolít nemrznoucí směs. Ale to člověk musí logicky odvodit, pokud chápe tu problematiku chladicí kapaliny. Taky ji doma mám a po výměně, když je jasné, že motor nebude hned úplně odvzdušněný, tak ji dolévám v požadované koncentraci. Pokud se ale přes léto odpaří decka vody, fakt se odpařila jen voda a je na místě doplnit zase jen vodu. Pokud doléváš zase směs, měl bys ji přeměřit a ne "vědět svoje".
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od EfineSS » pon pro 03, 2018 09:54

Hezky vysvětleno :super:
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Bravomv
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pát bře 04, 2016 15:18

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Bravomv » pon pro 03, 2018 15:17

Pěkně řečeno a opět jen musím kontatovat, že se tu někteří zabývají ptákovinami. Kolik asi udělá dolití deci destilky se zvýšenou koncentrací při cca 6-ti litrech v chladícím systému, které auta obvykle mívají. Jak víš, že pokles je zavzdušněným systémem, či nepozorovaným únikem apod. Kolik se poškodilo motorů, které by měly místo kapaliny na cca -25 až -30 st., třeba na -32 st. ? Jak říkám, někteří tu řešíte ptákoviny. Jinak nevím, zda-li ti něco vyčteného ze servisní knížky či internetu nahradí praxi v oboru. Za sebe uvádím, mám automobilní průmyslovku a byl jsem 5 let vedoucím v servisu, ještě dříve ČSAO, než se to v 90. letech rozpadlo. Auta opravuji dodnes, ale zabýván se spíš renovací veteránů. Někdy se tu nad tím "poradenstvím" musím smát. Např. kolega, který se v minulosti specializoval na jednu (jinou) značku aut, se snažil na obdobném fóru někomu poradit, bylo mu ho líto. To, co pak následovalo ho zcela odradilo a už tak nikdy neudělá. Spousta "znalců" mu pak sdělilo, že je mírně řečeno mimo (blbec) a nerozumí tomu. Takže asi tak.

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Radis » pon pro 03, 2018 15:54

Přesně jak píšeš. Taky se u mého nového megana 4 1,6 Sce ve 3000 km ztratila voda na rysku min. Dolil jsem destilku caa 1,5 dc a nic neřeším. Od té doby se nic neztratilo. Pokud ale se mu ztrácí neustále tak má někde netěsnost nebo unik do motoru nebo spalovacího prostoru. Tak dolívat naředěnou chlad. kapalinu.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od pedroo » pon pro 03, 2018 17:03

https://pmastera.rajce.idnes.cz/servis/ ... 153721.jpg zde je doklad po ročním servisu mého auta..položka chladící kapalina i s kodem tak kdo plácá a kdo tam lije destilku at si dělá co chce doleli 3 dl a litr toho stojí 190 Kč to není určitě destilka a jestli ve značkovém nevědí co tam dolét tak nevím
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Radis » pon pro 03, 2018 17:16

Dobře ti to spočítali. Tak ted už vím že do Kromeximu na garančku nee. Měl jsem také garančku na meganu 3 dolívali ,mazali, kontrolovali ,měnili olej + filtr oil bez kabinového filtru a stálo mě to 1900 kč. A položky za materiál olej + filtr a podložka pod šroud. Nic víc.
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od pedroo » pon pro 03, 2018 17:55

tak o cenu nyní přeci nejde ,
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od kadliiik » pon pro 03, 2018 20:18

Bravomv píše:
pon pro 03, 2018 15:17
Pěkně řečeno a opět jen musím kontatovat, že se tu někteří zabývají ptákovinami. Kolik asi udělá dolití deci destilky se zvýšenou koncentrací při cca 6-ti litrech v chladícím systému, které auta obvykle mívají. Jak víš, že pokles je zavzdušněným systémem, či nepozorovaným únikem apod. Kolik se poškodilo motorů, které by měly místo kapaliny na cca -25 až -30 st., třeba na -32 st. ? Jak říkám, někteří tu řešíte ptákoviny. Jinak nevím, zda-li ti něco vyčteného ze servisní knížky či internetu nahradí praxi v oboru. Za sebe uvádím, mám automobilní průmyslovku a byl jsem 5 let vedoucím v servisu, ještě dříve ČSAO, než se to v 90. letech rozpadlo. Auta opravuji dodnes, ale zabýván se spíš renovací veteránů. Někdy se tu nad tím "poradenstvím" musím smát. Např. kolega, který se v minulosti specializoval na jednu (jinou) značku aut, se snažil na obdobném fóru někomu poradit, bylo mu ho líto. To, co pak následovalo ho zcela odradilo a už tak nikdy neudělá. Spousta "znalců" mu pak sdělilo, že je mírně řečeno mimo (blbec) a nerozumí tomu. Takže asi tak.
Jasně, jsou to docela malé objemy, ale fakt si myslím, že ten paradox, že ethylenglykol má nejnižší bod tuhnutí při určitém naředění vodou není moc známý. Zatímco při naředění tuhne směs i až při -69°C, pokud je naředený více, ale naopak i více koncentrovaný, potom jeho bod tuhnutí velmi stoupá. A byť samotný ethylenglykol má bod tuhnutí snad kolem -15°C, tak je jeho tepelná kapacita nižší než tepelná kapacita vody a motor by v létě neuchladil. A trochu pozor by se na to dávat měl. Samozřejmě decka sem, decka tam roli nehraje, ale dokážu si představit, že může být poškozené víčko a utíkat přes něj pára (čistá destilka). Pokud si někdo, kdo tomu nerozumí přečte, že má dolít vždy koncentrát a dolije tam za léto 2 litry, už vlasnosti kapaliny ideální rozhodně nebudou. Jinak za sebe uvádím, že automobilní vzdělání mám nulové, autům rozumím jen čistě jako uživatel. Trošku víc ale rozumím chemii. Semka chodím podiskutovat o autech, dozvědět se rady, tipy a triky, co se můžou hodit.

Jinak veselá příhoda co se mi stala ještě s Formanem. Měl jsem poškozené to víčko u expanzky a utíkala přes něj pára. Potřeboval jsem ujet 100 km, nakonec jsem to dal při tankování myslím 5 litrů vody po cestě, ani to nebyla destilka, ale obyč z kohoutku co jsme kde sehnal :-D

Pro pedroo: Je skvělé, že jsi nám nakopíroval fakturu po ročním servisu. Jestli je to po prvním roce, tak bych i čekal, že to bude ubýtek ne dobře odvzdušněným systémem z fabriky. Sám jsem se díval, že mám teď po 5 měsících podstav kapaliny, právě bych to přisoudil tomu, že se systém ještě odvzdušnil a asi tedy přidám nemrznoucí směs. Každopádně ta tvoje faktura vůbec nic nedokazuje ani nic nevyvrací. Jen nevím, jestli to děláš naschvál nebo jsi opravdu tak nechápavý.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od pedroo » pon pro 03, 2018 20:40

nech tvé znalosti chemie na vyučování a přihlas se k tabuli..závěrem já svou fakturou dokazuji to,že zde vesměs mluvíme o vozech nových, a asi všichni mají po roce či dvou ,úbytek chladící kapaliny a servis tam dolévá nemrznoucí směs,ne destilku... já za sebe proto DOPORUČUJI ostatním pokud jsou tyto úbytky v mezích deci či dvě -- dolejte nemrznoucí, NEBO TO NECHTE NA SERVIS a ten to doleje také nemrznoucí ..nic víc nic mín o ničem jiném toto vlákno nebylo...chápeš to ty ? a přečti si své předchozí příspěvky na toto téma ...jak např,kapalina na -30C dolétá kapalinou -30C zvyší koncentraci.. potom doporuč servisům Renault ale asi i ostatním at se učí od tebe
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od kotasekh » úte pro 04, 2018 15:24

Koukam, ze nekterym to nestaci ani dopodrobna vysvetlene. Pokud je ubytek zpusobeny odparem, doleva se voda, pokud unikem nebo odvzdusnenim, doleva se namichana smes. Zalezi na mechanikovi (nebo uzivateli, dopln si koho chces...) zda usoudi, cim je chybejici mnozstvi zpusobeno a podle toho se ma rozhodnout. Vetsinou se na to kasle a rovnou se dolije smes. A tim se taky VUBEC nic nestane, protoze to je jen jednou. Pokud se ale stav opakuje, stale se doleva smes a stale si mechanik mysli, ze kapalina nekde utika a ona se pritom jen odparuje treba pres to netesne vicko, je zadelano na problem v podobe prilis koncentrovane chladici smesi, ktera driv mrzne a hlavne spatne chladi.
Tak a doufam, ze me tu nekdo nebude chtit placnout :D. A zpatky ke kouri z vyfuku, at to neni takovy offtopic ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od niky79 » čtv dub 16, 2020 12:08

Rad bych se vratil k tematu. Takže pokud po cca 2,5 letech (55 tisic km) mam pocit, ze chladici kapaliny je malo a netusím, zdali unikem nebo odparem, mam nalit spise destilku?
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Radis » čtv dub 16, 2020 14:55

Mě zmizelo caa 1 dc dolil jsem destilku. Pokud je to víc tak asi nemrzku. Kolik se asi tak ztratilo ?
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 495
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Radis » čtv dub 16, 2020 14:56

Mě zmizelo caa 1 deci dolil jsem destilku. Pokud je to víc tak asi nemrzku. Kolik se asi tak ztratilo ?
Megane IV Granthour Intens 1.3 Tce 2022
Megane IV Grandtour Intens 1.6 Sce 2018
Megane III Grandtour 1.6 16v dynamique Bílá Nacre 2013
Megane II Grandtour 1.6 16v červená 2007
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od renault841 » čtv dub 16, 2020 15:01

Spíše odpařením, dolil bych destilku a v případě nejistoty udělat/nechat udělat zkoušku do kolika stupňů chladící kapalina je. Pokud nemizí chladící kapalina v takovém množství každý týden, tak bych to neviděl jako problém.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od niky79 » čtv dub 16, 2020 20:11

No, je to pod minimem :)
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů