Já tankoval dokud nebyla hladina vidět (teda pokud za mnou nikdo nestál) od prvního vypnutí pistole to bylo 2-5l navíc. Nevím kolik natankují ostatní, mě se podařilo i lehce přes 50l normálně kolem 48l (většinou jak mi zmizel dojezd jsem ujel 5-30km). Viz spotreba.sk
PP většinou ukázal o 0.1 horší spotřebu. Jen když jsem jel na Slovensko pořád ve štrůdlu tak PP ukázal 5,2 a skutečná byla k 6.
Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
Re: Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
To asi neděláš dobře. Myslím, že tímto můžeš poškodit systém pro odvětrání nádrže, který býva nahoře u hrdla. Pak při změnách teplot je nádrž přetlakovaná nebo je v ní podtlak, což není ideální. Opravte mě jestli se pletu.... Mám osobní zkušenost u mého prvního auta. Při odšroubování víčka nádrže to vždy pořádně zasyčelo... Proto tankuji jen do prvního vypnutí pistole...
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |
Re: Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
To urcite nedela dobre. Dokonce je to explicitne receno v manualu.
"Po prvním automatickém vypnutí na konci tankování lze provést maximálně dvě další spuštění, aby byl zachován expanzní objem."
Zdroj: https://cz.e-guide.renault.com/csy/Megane-4/
Jinak z prispevku ostatnich je evidentni, ze s presnosti je problem jen u 1.3 TCe
"Po prvním automatickém vypnutí na konci tankování lze provést maximálně dvě další spuštění, aby byl zachován expanzní objem."
Zdroj: https://cz.e-guide.renault.com/csy/Megane-4/
Jinak z prispevku ostatnich je evidentni, ze s presnosti je problem jen u 1.3 TCe
Re: Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
Není to záležitost jenom 1.3 TCE. I 1.2 TCE ukazuje zpravidla nižší spotřebu cca o 0,3 - 0,5 l, dle stylu jízdy. Čím více na to šlapete, tím větší odchylka je. Naopak při plynulé jízdě jsem se vždy dostal na tu spodní hranici odchylky.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Re: Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
Souhlas, z principu měření je to tak u všech aut, dynamika jízdy zvyšuje odchylku... Jen u některých aut je ta odchylka v průměru vyšší, viz manželky Hyundai, ten si tu spotřebu přikrášluje o dost více...
| Renault Megane III Grandtour 1.6 16V 74kW (K4M 848) | Advantage 2011 / 16" kola, digi klima, tempomat, auto daylight, bluetooth, sunset atd. |
Re: Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
fluence ukazoval presne voci takovaniu a nezalezalo na style jazdy, detto clio ukazovalo presne tam bol rozdiel max 0.1l na 100km a tiez bolo jedno jaks a jazdi.
A pri dnesnych moznostiach musia byt schopny vyratat presne spotrebu paliva a nie to co ukazuje auto a rozdiel cca 1.5L na 100km je podla mna uz trosku moc a rozdiel v dojazde co udava auto na plnu nadrz a realita je v zavislosti od stylu jazdy 300-400km co je trosku moc, mne tesne pred rozsvietenim kontrolky minimalneho mnozstva tvrdi ze dojazd je 300km a realne tam je palivo na cca 50km.
A pri dnesnych moznostiach musia byt schopny vyratat presne spotrebu paliva a nie to co ukazuje auto a rozdiel cca 1.5L na 100km je podla mna uz trosku moc a rozdiel v dojazde co udava auto na plnu nadrz a realita je v zavislosti od stylu jazdy 300-400km co je trosku moc, mne tesne pred rozsvietenim kontrolky minimalneho mnozstva tvrdi ze dojazd je 300km a realne tam je palivo na cca 50km.
kia proceed 1.5t-gdi
megane grandtour IV 1.3 Tce 140 10/2019 predane
fluence 1.5 DCI 81kW 01/2013 totalka
megane grandtour IV 1.3 Tce 140 10/2019 predane
fluence 1.5 DCI 81kW 01/2013 totalka
Re: Palubní počítač - přesnost měření spotřeby
Po více jak měsíci života s 1.3 TCE 140 a ujetí 1000 km mi PP ukazuje spotřebu 5.4l/100 km. Mezitím jsem 2x dotankoval do plné, v obou případech cca 25 l benzínu. Při prvním tankování byla po výpočtu spotřeba 5.6 l, po druhém 5.8 l. Takže ano, odchylka tam je, ale není to žádné velké drama.
Renault Megane IV GC 1.3 TCE 140 Intens EDC 2019 - větší a rychlejší auto do rodiny
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Renault Megane IV HB 1.2 TCE 130 Intens 2018 - prodáno ve 42 000 km. Jezdilo dobře, bude chybět
Renault Megane II 1.9 DCI 88Kw - zabil ho mechanik
Peugeot 206 1.4 55 Kw - vozí pizzu v Modřanech
Škoda Fabia 1.2 HTP 47 Kw combi - nesmrtelné auto
Opel Corsa B 1.2i Swing 38Kw - první auto, prý ještě někde jezdí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů