Kouř z výfuku

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8197
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Rado77 » pát led 12, 2018 21:19

fešák píše:
pát led 12, 2018 20:51
Já bych to s tou kvalitou Rencka tak tragicky neviděl. Jedničkovou Lagunu jsem měl 8 let a prakticky bez problémů, jen sem nechal 2x vařit vejfuk a odešla cívka startéru, opravy za pár korun. I ve statistikách poruchovosti si Rencek nevede nějak tragicky. Nedávno sem viděl žebříček nějaký britský pojišťovny a Megan(asi III) byl dokonce 2. nejlepší.
To je to, jednickovu Lagunu. Vtedy sa este vyrabalo poctivejsie. Rendlik sa chvalil kvalitou, a ako si prizval Daimler na dohlad nad kvalitou, ale podla mna ta kvalita ide dole
Rendlik do baraku nepatri ! Teraz uz to viem

softouch
Advanced member
Příspěvky: 413
Registrován: čtv črc 23, 2009 20:54

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od softouch » pát led 12, 2018 21:58

Chlapi. Riesime tu taky problem, hentaky problem, dookola sa tu opakuju problemy zo zaciatku vyroby, ktore su davno odladené. Akoze, mam z toho cudny pocit. Ved uz aj toto vlakno sa vola "Kour z vyfuku" a riesi sa tu kvalita celej znacky. Nabuduce budeme riesit, ze sa tocia kolesa. A nie, nemam pocit, ze to s rozhorcenostou prehanam. Z vyfuku ide dym kazdemu neelektrickemu autu. Viac alebo menej podla mnohych okolnosti. Keby vam z vyfuku sli konvalinky, to ma zmysel riesit. Ale riešiť na novom aute, ze ci nespaluje chladiacu kvapalinu, mi pride uz nonsens. Btw. Vtedy ide namodraly, nie biely dym.
Ak riesime kvalitu renaultu, treba si uvedomit, ze take Clio je v europe najpredavanejsie auto v segmente (niekde som cital). Keby boli diskusie tu na fore odrazom kvality renaultu, tak nezozeniete termin v renault servise, lebo by tam stali zastupy aut. Spravidla sa cudujem, ze mi nanutia este skorsi termin, ako by mi vyhovoval. Do par pracovnych dni maju okno. A to riesia aj auta po nehode, pravidelny servis a podobne.
Proste mam pocit, ze sme sklzli prilis daleko v diskusiach o niektorych problemoch, ktore su uz bud vyriesene (licovanie dielov a ine) alebo su ojedinele akurát sa tu o nich hovori mesiace a dojem je, ze kazde druhe auto ma problem.
Moja Thalia II 2009 jazdila 195tisic km a kazdila potom u niekoho dalej. Na zaruku vymenili riadiacu jednotku airbagov. Auto pytalo len pravidelný servis, benzin a vodu do ostrekovaca. Fluence 2015 faceliftovany mal pri predaji 95000km. Opat len pravidelny servis, nafta a ostrekovače. Teraz mam Megane IV a 16000km. Riesil som len sadnute vodicove dvere na zaruku. Jazdim denne a ano, tiez ked zapocujem iny zvuk, tak sledujem, ci to bolo nieco, co som presiel, alebo nieco v odkladacom priestore dveri alebo ci to naozsj je nieco v aute.
Moj pocit z celeho je, ze sme na auta narocnejsi a o kazdej prkotine sa bavime mesiace. Samozrejme, su aj veci, ktore su objektivne problem. Kazda automobilka ma urcitu chybovost, cize sa v predaji najdu problematicke kusy. Napriklad ked rado77 napisal, ze kupil Fluence so 7000km a ma kopec problemov s autom, prve co mi napadlo je, ze predávajúci mal chybovy kus, tak sa ho cim skor zbavil a rado je tym nešťastníkom, ktory ho teraz ma. Ved preco by niekto predaval auto so 7000km? Moze to byt len pocit,neviem.
Renault vychadza z prieskumov poruchovosti ako jedna z najmenej poruchovych znaciek.
Tak som vylial svoj nazor. Neberte to nikto osobne, ak som niekoho spomenul, je to v dobrom. Nikoho som sa nechcel dotknut, len mam pocit, ze diskusia sa tu dost zvrhla.
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
ObrázekDetail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Obrázek Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.

kamil208
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: sob srp 13, 2011 12:22

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od kamil208 » sob led 13, 2018 01:17

ano, v jednom z toho co jsi napsal s tebou souhlasim - toto mnou zalozene tema se zvrhlo, ale musim reagovat na to co jsi napsal ohledne tech konvalinek z vyfuku a dalsich veci. Vis, vzdycky jsem si myslel, ze kdyz si koupim nove auto nebudu muset resit stejne problemy jako kdy bych si koupil 10 let starou bouranou ojetinu z bazaru s nalitanyma 300tis.km. Nebo ti prijde normalni ze se u novych aut resi problemy licovani, huceni prevodovky,problikavani osvetleni ve dverich a displeje radia,problemy se zadni napravou ...? Vecsina zavad je tady jasne podlozena, natoceny videa, poslany fotky, neni to zadne paranoidni chovani posahanych jedincu ktery nemaji co delat, tak hledají závady na svém autě a spini znacku Renault zde na foru. A ver mi, nikdo z nas co nejaky problem mame, nebo jsme meli, nema z toho radost ze to musel nebo musi resit. Napr. konkretne u mne, neumis si predstavit kolik casu a nervu me stalo abych vyresil sprasene licovani. A pises ze je to uz vyresene??? Ve ctvrtek jsem mel moznost si na salonu prohlidnout par aut. Po tom co jsem videl, ani nahodou s tebou nemuzu souhlasit. Stejne chyby jako jsem mel ja jsem videl na nekolika meganech GC! Koukam ze mas taky GC, opravdu ti zavidim pokud si nemusel resit zadny z problemu ktere se tady resi.
Tak a ted ty konvalinky z vyfuku....pises ze kazdemu neelektrickemu autu jde z vyfuku dym. Ja mam asi to stesti, ze kdykoliv,kdyz stojim na semaforu,u vecsiny novejsich aut nevidim zadny dym z vyfuku. Proto mi pokazde prijde divne, ze z toho meho to jaksi kouri.A je jedno jestli je zahrate nebo ne.Pokud jsi mrknul na ten odkaz na nemecke forum ktery jsem tady daval, nejsem sam komu se to nezda a kdo to resil.Tady taky uz nekdo psal ze si toho vsimnul, takze je celkem logicke ze chceme vedet cim to je a jestli to je normalni. U me navic jeste doslo k ubytku chladici kapaliny, a ja mam byt klidny a mam to nechat byt? A ze ti prijde nonsens resit u noveho auta spalovani chladici kapaliny? Myslis ze u noveho/ zanovniho auta nemuze dojit k poskozeni tesneni pod hlavou, treba chybou v konstrukci, v materialu a naslednemu pruniku chladici kapaliny do oleje? Po tom co nam Renault se svoji kvalitou predvedl v minulosti bych si nebyl tak 100% jisty. A mam obavy aby se historie neopakovala....
Takze az polezou z vyfuku ty konvalinky, bude uz pozde, tak proc to neresit ted a usetrime si nervy a cas s pripadnou reklamaci motoru, ktera by zcela jiste nebyla jednoducha zalezitost na par minut.
Megane IV Grandcoupe 1.6 ZEN 2017
Megane II Grandtour 1.6. 2006

softouch
Advanced member
Příspěvky: 413
Registrován: čtv črc 23, 2009 20:54

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od softouch » sob led 13, 2018 12:49

Nechal som sa uniest a mohlo to vyzniet tak, ze spochybnujem chyby, ktore tu ludia popisuju. To som nemal za ciel. Ale musi kazdy uznat, ze ked vyrobis 100 tisic aut, tak aj 1% chybovost (akakolvek chyba z vyroby) znamena 1000 aut s nejakou chybou a ak sa tito ludia stretnu na jednom fore, tak zrazu zabudneme na 99000 bez problémových kusov.
Ja som nemal problem s licovanim dielov a ani nahradne auto , co som nal zapozicane (tiez GC, vybava zen, 1.5dci edc) a ani megany, ktore som viackrát pozeral v predajni Autoideal v Bratislave. V druhej polovici roka 2017. Nevies, mozno tie vystavené kusy boli vyrobene v 2016 a nepredali sa, mozno aj pre tie nezlicovane diely. Zlicovanie dielov je podla mna vec, ktoru je mozne odladit vo vyrobe. Preto mam za to, ze je to uz vyriesene pri novych autach. Len ludia uz nepisu, ze maju noveho megana a diely licuju, lebo licovanie pri novom aute neriesis.
Dokonca uznavam, ze je mozne, ze zle poskladaju motor vo vyrobe. Tych motorov sa vyrobia miliony do roznych modelov a znaciek, takze sa moze stat, ze na nejakom bude chyba. To ale neznamena, ze ten motor ako taky je zly. Ale pozor, nehovorim o chybe v dizajne, ako bol posuvnik/presuvnik v 1.6sce alebo ojnicne loziska ci co v 1.5dci. To bol problem, avsak nove motory tym uz netrpia, lebo opravili dizajn.
Ono nemyslim si, ze to, ako sa to tu zvrhlo, je OK. Najma mi islo o to, dat iny nazor, aby si clovek rozmyslajuci o renaulte urobil objektivnejsi nazor. Kazda automobilka ma svoje muchy a kebyze si precita clovek fora a skusenosti majitelov z for, tak si nekupi ziadne auto, lebo na kazdom fore budu ludia pisat vacsinou len o problémoch. Preto je omnoho rozumnejsie pozriet si nezavisle statistiky, kde renault exceluje. Ale ako ani jedna znacka, nie je 100%tny. Takze chapem, ze ak ma niekto nejaky problem s autom, s takouto statistikou ma posle kade lahsie. Na druhej strane racio hovori, ze niekto musi byt v tej malej skupine ludi s problemovym kusom a ze je to prave on. Ja som rad, ze som mnohe veci z fora nemusel riesit a som za to vdacny. No statisticky som v tej drvivej vacsine majitelov...
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
ObrázekDetail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Obrázek Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 2898
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od EfineSS » sob led 13, 2018 13:07

softouch píše:
sob led 13, 2018 12:49
...
Hezky řečeno, naprostý souhlas.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
renault841
Advanced member
Příspěvky: 252
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od renault841 » ned led 14, 2018 22:26

Bohužel je tomu tak. Ono uhlídat takové množství, to je nemyslitelné. Samozřejmě, dalším problém ještě může být, jak se daný servis k zákazníkovi postaví. Stačí si tu občas pročíst, že někde vadu neuznají a jinde bez mrknutí oka opraví. Nám taky od novoty škube motor, byly problémy s udržením otáček na volnoběh. Na škubání za studena jsme si zvykli a hlavně, že auto jezdí, občas zalupalo v zámku, když vypnu rádio, taky se občas za studena ozve převodovka, jakoby hučela, při jízdě nevnímám. Ono problém je, že jak je toho v těch autech tolik, to jsou tisíce součástek, tak to uhlídat je neskutečný masakr. Třeba takový Ford a jejich 2.3 ECOboost, to je taky asi pěkný průser. Jedno období se VW kvalitě motorů také nedařilo, ale opět, najdete s těmi "poruchovými" motory i lidi, kteří odjezdili statisíce kilometrů a lidi, kteří najeli sotva pár tisíc, než celý motor klekl. Samozřejmě je vždy fajn, když se k tomu značka postaví čelem a napraví chybu.
<> Renault Grand Modus 1.2TCe LPG | Obrázek

kamil208
Junior member
Příspěvky: 117
Registrován: sob srp 13, 2011 12:22

Re: Kouř z vyfuku

Příspěvek od kamil208 » čtv led 18, 2018 20:40

stepan_1981 píše:
čtv led 11, 2018 16:56
Zrovna před pár dny mě napadlo to samé, když jsem stál v noci na světlech - taky mi přišlo, že je toho bílého kouře oproti jiným autům docela dost. Dával jsem to do souvislosti se studeným motorem a zimou obecně, popř. dosud nezajetým motorem (500km). Motor jinak běží OK, otáčky na volnoběh stabilní, tak jsem si říkal, že to nějaký průšvih není. V sobotu pojedu Praha-Domažlice-Praha, tak se na to zkusím soustředit, jestli to bude po delší cestě jiné a mrknu jak je na tom chladící kapalina. U té je to podle mě naopak než píšeš, po zahřátí zvětší svůj objem, a proto bude oproti rysce výš než u studeného motoru.



Dej pak prosím vědět, co na to servis, díky
včera jsem auto vyzvedl,podle očekávání je vše v pořádku,auto si vesele hulí dál.Kapalina dolitá,uvidíme jak dlouho vydrží v tomto množství.
Co ty,zjistil jsi něco v sobotu?
Megane IV Grandcoupe 1.6 ZEN 2017
Megane II Grandtour 1.6. 2006

Uživatelský avatar
stepan_1981
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od stepan_1981 » čtv led 18, 2018 21:02

Nezjistil, kouří to stejně za studena i po 3h jízdě po dálnici. Najel jsem teď přes 1000km během pár dnů a motor funguje v pohodě, kapaliny je furt stejně mi přijde, tak snad to není nic. Uvidíme, jak to bude za vyšších teplot na jaře...
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa

MartinEm
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv lis 09, 2017 17:07

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od MartinEm » sob led 27, 2018 17:00

Len tak pre zaujímavosť ohľadom toho dymenia. Kde kto tankuje? Benzín.
Myslím aká čerpacia stanica a ešte či CZ/SK

Uživatelský avatar
stepan_1981
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od stepan_1981 » sob led 27, 2018 17:41

Ruzne, OMV, Benzina, Mol a CR. Nikdy zadna pochybna cerpacka
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 297
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od Paulix96 » sob led 27, 2018 21:20

Ještě pánové nutno podotknout, že jestli máte 1.2 TCe, tak to je přímovstřikový motor a tyto motory jsou o něco víc náchylnější ke kouřivosti.
Renault Laguna III 2.0 dci - 127 kW / ~330t km / 2008 - Initialka
Renault Laguna II 1.9 dCi - 88kW / ~377t km / 2001 - Chantal
Renault Modus 1.2 16V - 55kW / ~148t km / 2005
Can Clip na Roudnicku

fešák
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: úte srp 29, 2017 20:44

Re: Kouř z výfuku

Příspěvek od fešák » ned led 28, 2018 13:12

Kluci neblbněte. Jestli vám neubejvá nic kromě paliva, tak to vůbec neřešte. 8)

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host