StopStart
Re: StopStart
Asi nikdo zdejší zatím nezkoušel, ale jsem toho názoru, že vypnout to jde. Dokonce jsem četl takové všeobecné řeči, že nasimulováním signálu o nízké hladině napětí akumulátoru, se dá de-facto vypnout "inteligentní" nabíjení. Úpravami se zabývají firmy provádějící chiptuning, nutno se zeptat přímo u nich.
Re: StopStart
Tak dle mne to pujde. Ja to nemam,jinak bych to zkusil.
Otazne pak zustava,co s tim inteligentnim dobijenim?
Otazne pak zustava,co s tim inteligentnim dobijenim?
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: StopStart
No nic. Chápu to tak, že pokud má logika v ř.jednotce informaci o nízké hladině napětí, tak inteligentní dobíjení nabíjí standardním napětím kolem 14V, aby baterii dobilo.
Re: StopStart
Na baterke na mínus póle je snímač prúdu. Ak ho odpojíš deaktivuješ int nabíjanie aj stopstart. Najjednoduchšie je prepojiť konektor prednej kapoty
Re: StopStart
Najjednoduchsi,nebo nejrozumnejsi?
Chapu to tak,ze kdyz se ta rekuperace vypne,tak nebude dobijet vubec? Protoze to nepozna,ze ma nizky prout..
Chapu to tak,ze kdyz se ta rekuperace vypne,tak nebude dobijet vubec? Protoze to nepozna,ze ma nizky prout..
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: StopStart
Pokud se inteligentni dobijeni vypne, bude altik nabijet porad, tak jako na aute bez teto kraviny. Nechtel jsem to vypinat, ale to neustale kolisani napeti z nejakych 11.5 V na 15 V me vytocilo natolik, ze jsem ten konektor na baterce odpojil a mam klid a stabilnich 14.6 V. Uz zadne pohasinani svetel, menici se otacky kabinoveho ventilatoru a menici se intenzita podsviceni palubky...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: StopStart
tak to vážne myslíš že toto ti robilo ? ...pohasinani svetel, menici se otacky kabinoveho ventilatoru a menici se intenzita podsviceni palubky...kotasekh píše: ↑úte říj 29, 2019 07:59Pokud se inteligentni dobijeni vypne, bude altik nabijet porad, tak jako na aute bez teto kraviny. Nechtel jsem to vypinat, ale to neustale kolisani napeti z nejakych 11.5 V na 15 V me vytocilo natolik, ze jsem ten konektor na baterce odpojil a mam klid a stabilnich 14.6 V. Uz zadne pohasinani svetel, menici se otacky kabinoveho ventilatoru a menici se intenzita podsviceni palubky...
nič také som nepostrehol... zatiaľ
asi preháňaš
Re: StopStart
Neprehanim, jsem vnimavy a citlivy . A clio to ma mozna lepe vyresene, ja mluvil obecne a hlavne o me dacii. Jinak s menici se intenzitou kabinoveho osvetleni tu maji nekteri myslim taky zkusenosti primo u clia. Kdyz skace napeti od 11 do 15 V v zavislosti na tom, jestli drzis plyn nebo ho pustis, tak se to proste musi projevit minimalne na tech vecech, co jsem popisoval.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: StopStart
Myslim, ze S/S ide deaktivovat aj cez PyClip.
Renault GS 1.6 DCi R9M 414 Bose Edition
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
A este nejaky jednickovy Scenic 1.6 benal
Re: StopStart
Ano, ale inteligentni dobijeni bohuzel ne, pokud vim.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: StopStart
Obávám se, aby se při těch 14,6V nezačala vypařovat destilovaná voda z akumulátoru a nebyl za chvíli mrtvej. Strop kdy akumulátor začíná vařit je 14,4V.
Osobně už jsem ten konektor na zkoušku taky odpojil, ale dokud se mi nepodaří otevřít všechny zátky na akumulátoru, abych jej mohl sledovat a případně dolít, tak s tím trvale jezdit nebudu
Jinak pohasínání světel a palubky se na mém autě nekoná. Říkám si, že tyhle věci by měli být řešené stabilizátorem. Jediné čeho jsem si všiml je, že po nastartování pár vteřin není v činnosti dobíjení. Kontrolka dobíjení sice nic nehlásí - má zpoždění, ale napětí na několik sekund klesne klidně na 11,5V . To je moment, kdy se toto zakolísání napětí mírně projevuje na změně podsvícení, otáčkách ventilátoru a podobně. Tuhle vymoženost jsem v praxi dávno viděl už i u Mercedesu. A to je taky jeden z důvodů, proč nemám všechny spotřebiče ( světla, stěrače, klimatizaci, ... ) naházené do automatu, protože jinak baterie a následně i alternátor musí dostávat po startu značně za uši. Hlavně teď v zimě, kdy baterie není zrovna na svém a po startu se na ní všechno navalí.
Osobně už jsem ten konektor na zkoušku taky odpojil, ale dokud se mi nepodaří otevřít všechny zátky na akumulátoru, abych jej mohl sledovat a případně dolít, tak s tím trvale jezdit nebudu
Jinak pohasínání světel a palubky se na mém autě nekoná. Říkám si, že tyhle věci by měli být řešené stabilizátorem. Jediné čeho jsem si všiml je, že po nastartování pár vteřin není v činnosti dobíjení. Kontrolka dobíjení sice nic nehlásí - má zpoždění, ale napětí na několik sekund klesne klidně na 11,5V . To je moment, kdy se toto zakolísání napětí mírně projevuje na změně podsvícení, otáčkách ventilátoru a podobně. Tuhle vymoženost jsem v praxi dávno viděl už i u Mercedesu. A to je taky jeden z důvodů, proč nemám všechny spotřebiče ( světla, stěrače, klimatizaci, ... ) naházené do automatu, protože jinak baterie a následně i alternátor musí dostávat po startu značně za uši. Hlavně teď v zimě, kdy baterie není zrovna na svém a po startu se na ní všechno navalí.
Re: StopStart
moje reseni trvaleho vypnuti Start-stop systemu: ve spodni casti zamku kapoty je plisek, kterej pri otevreni kapoty stlaci maly spinac. pri zavrene kapote je naopak spinac nestlaceny. Staci tedy elektrikarskou umelohmotnou stahovaci paskou pritahnout zminovany plisek tak, aby byl trvale sepnuty spinac a start stop je vyrazen. Pri zastaveni se pouze na palubni desce objevi preskrtnuty A. Reseni je vhodne i vzhledem k tomu, ze staci pasku preriznout a vse je v puvodnim stavu. Aby to nebylo tak jednoduche, je treba odpojit lanka a vysroubovat oba srouby, jenz drzi zamek. Je treba ho povytahnout ven, aby se tam dala paska vlozit a byla jistota ze je spinac sepnuty. Renaul Clio Grandtour 66kw 2018
Re: StopStart
vie niekto kam ide ten káblik od snímača kapoty ? ...nedá sa prepojiť niekde elegantne na svorkovnici ? a tak vyradiť ten start stop ?
Re: StopStart
Tak jsem to testnul a tu bezúdržbovou baterii otevřel Stejně už jí nejspíš skončila po dvou letech záruka.
Ale co jsem zjistil... Pokud tam už výrobce akumulátoru nenalil málo elektrolytu, asi se elektrolyt vypařuje a to dost. Zda je příčinou "inteligentní" dobíjení si netroufám tvrdit, ale u napětí nad 14,4V, které při brzdění motorem nastává, to možné je. Jen dodávám, že jsem s baterií nedělal žádné pokusy, dobíjení v autě funguje standardně a cca 1 - 2x do měsíce jsem baterii dobyl kvalitní nabíječkou CTEK. V každém článku akumulátoru, je po sejmutí krytky viditelný jazýček, kam až má sahat hladina elektrolytu, viz foto. Do jednoho z článků bylo potřeba dolít 50ml, do ostatních 10 až 40ml. destil. vody.
Víčka akumulátoru jsem otevřel celkem jednoduše. Některé šly jen rukou a těm dalším jsem domluvil malým šroubováčkem. Bylo to ale po delší jízdě a akumulátor byl teplý. Za studena mi to minule moc nešlo.
https://drive.google.com/file/d/18egVyg ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Jb-Aom ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1_r1-sI ... sp=sharing
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů