Rozvody

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Rozvody

Příspěvek od renault841 » pon říj 19, 2020 21:06

Jojo, šroub se musí kupovat zvlášť, určitě lepší koupit nový, ten moment a úhel, kterým se dotahuje mu dá pořádně zabrat. Těsnění jsem ani ničím nemazal. Jinak chladicí kapalinu jsem koupil normálně už naředěnou. Ale s tou z Renaultu to vyjde nastejno, já osobně všechno ředím destilkou.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Uživatelský avatar
moucha tse-tse
Experienced member
Příspěvky: 584
Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
Bydliště: morava

Re: Rozvody

Příspěvek od moucha tse-tse » pon dub 12, 2021 08:16

Díky všem za info...posílám odkaz,snad to bude funkční. https://uloz.to/tam/bfd1a412-1a8f-4dd3- ... b4e9591f92
Dělal jsem seřízení ventilů včetně rozvodů..je tady vidět např.drážka na vačce,tj větší ventil vůle..díra pro přípravek nebo vrták pro zaaretování setrvačníku v horní úvrati...kliková hřídel má klínek..pozor si dejte na rozvodový řemen,zvrchu dolů ma doprava myslím 49 zubů a doleva dolů 48zubů.Nejlepší je starý před demontáží si poznačit a spočítat.
Jinak tento typ má dva klínové..drážkové..řemeny.Ale ani jeden nemá napínák.
Díky renault841 jsem si pořídil tento přípravek za pár korun a řemen se krásně pootočením klikovkou nasune na řemenici.
Ještě jedna zajímavost..řemen má označene na sobě ryskama zuby,jak pro vačku tak pro klikovku.A označení na těchto kolech je rovněž na zubu.Z toho plyne,že zub na zub nedáte.Pro ty,kteří to dělají běžně je to asi normální..takže si raději označte na řemenu zubovou mezeru..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...

sardon
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: stř úno 15, 2012 12:04

Re: Rozvody

Příspěvek od sardon » ned dub 18, 2021 10:33

Zdravím,
možná to s tématem nesouvisí. V lednu jsem nechával dělat rozvody, asi před čtrnácti dny jsem zaznamenal takový drnčivý zvuk který se ozývá zdá se mi jako od řemenice vačkový hřídele. Poprvé se to stalo , když jsem dojel na červenou na světla, zastavil a po chvilce se při volnoběhu zapnul větrák chladiče, mírně se zvedly otáčky a pak jsem zaslech to drnčení, jakmile se větrák vypnul, volnoběžný otáčky klesly, zase to přestalo. Stává se to opakovaně vždy jen při kombinaci volnoběh- zapnutí větráku chladiče, při jízdě, nebo jen volnoběhu to nedělá. Může to souviset s tou výměnou? Třeba špatně napnutý řemen? Mám si dělat starosti, nebo na to prdět a prostě si zvyknout? :-)

Uživatelský avatar
moucha tse-tse
Experienced member
Příspěvky: 584
Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
Bydliště: morava

Re: Rozvody

Příspěvek od moucha tse-tse » ned dub 18, 2021 12:27

Co takhle vibrace prave toho ventilatoru?
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...

sardon
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: stř úno 15, 2012 12:04

Re: Rozvody

Příspěvek od sardon » ned dub 18, 2021 14:11

Že by se vibrace přenášely na horní uložení motoru? Já to totiž poslouchal i se zvednutou kapotou, když byl motor zahřátej a sepnul větrák a ten zvuk šel někde od vrchu motoru, jakoby z míst, co je řemenice vačky.

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů