Neprošlo na emisích

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
mathes
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv kvě 11, 2017 16:28

Neprošlo na emisích

Příspěvek od mathes » čtv čer 22, 2017 15:36

Zdravím, mám dotaz - zrovna jsem přijel z STK. Prvně samozřejmě emise... a bum ho, auto mi neprošlo (auto je samozřejmě v naprostém pořádku). Prý místo 0.5 mám 0.86 a níž to nešlo ani za boha. Hledal jsem na netu něco o emisích a narazil jsem na nedávno vydanej článek, že Renault podváděl u několika svých dieslových aut s emisemi, tedy i u Clia IV. Je to rv 2013, 1.5, 66kW, Grandtour. Nyní najeto nějakých 152t. Auto je ještě v záruce, dá se obrátit s tímhle problémem přímo na Renault? Má někdo podobnou zkušenost? Díky za jakékoliv info.

Uživatelský avatar
Ivan1
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: čtv pro 20, 2007 21:10
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Neprošlo na emisích

Příspěvek od Ivan1 » čtv čer 22, 2017 15:50

Čo to je v naprostém pořádku? Pri 150tkm už vstrekovače nemusia byť v ideálnej kondícii a nerozprašujú ideálne palivo a hned je problém
Renault Scénic 1.9 DCi rv 2001 + Renault Scénic 2.0i 16V LPG rv 2001 + Subaru Legacy AWD 2.5i rv2005
ex: Renault Scénic 1.9 Dti phase II, rv1999

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Neprošlo na emisích

Příspěvek od kotasekh » čtv čer 22, 2017 18:29

Taky zalezi jak se s tim jezdi a zdali bylo auto pred emisemi poradne projeto.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Neprošlo na emisích

Příspěvek od Zefek » čtv čer 29, 2017 07:33

Pokud je koeficient kouřivosti 0,5, pak to má FAP filtr a tomu je jedno, v jakém stavu jsou vstřikovače. Tu kouřivost pohltí právě filtr a jakákoliv zvýšená kouřivost se projeví častější regenerací filtru. Takže jediné, co mě napadá, že filtr něco propouští ven a šel bych tedy první po něm - pokud je v záruce, tak by bylo fajn, aby se na to podíval třeba autorizák (ale nevím jak je to s prodlouženou zárukou a na co se vztahuje). Kouřivost 0,86 je docela hodně i na auto bez FAPu, i když by to bylo asi v normě. Takže to pak může být i nějaký vážnější problém. Co koncovka výfuku, jsou na ni saze?

To podvádění s tím nemá žádnou souvislost. Tam šlo hlavně o emise oxidu dusíku - ty se na ME neměří.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů