Clio 4 - původní diskuse a pokec
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Tip nemám. Je pravda, že s vloženou kartou do čtečky jdou i okna ovládat, bez nutnosti nastartování. Jak dlouho vydrží zásuvka s vloženou kartou v činnosti nevím, ale vím, že se tím oživí zapalování a to pak má dost velkou spotřebu. Takže bys možná mobil nabil, ale už neodjel
Já si zcela jistě brzy dodělám další skrytou zásuvku, abych měl vypínatelnou i nevypínatelnou. Obojí má svoje pro a proti.
https://www.aliexpress.com/item/Dual-US ... 0000000000
https://www.aliexpress.com/item/-/32839 ... 2e0eHeV755
Já si zcela jistě brzy dodělám další skrytou zásuvku, abych měl vypínatelnou i nevypínatelnou. Obojí má svoje pro a proti.
https://www.aliexpress.com/item/Dual-US ... 0000000000
https://www.aliexpress.com/item/-/32839 ... 2e0eHeV755
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
DYK77 -> kam ji plánuješ umístit?
Clio III Grandtour facelift 2009; 1.2 58kW; quickshift; Dynamique výbava
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Někam k nohám spolujezdce, ale není to finální verze, záleží na přístupu, nehodlám rozebrat půl palubky
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Kluci,poradíte nějaký příčniky za slušnou cenu na kratky Clio? Nebo vzít rovnou od Renaultu?
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Zkus kouknout nekam na bazos a tak, dost casto se tam prodavaji originaly za smesnou cenu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Dik za typ..
Nevis,jestli jsou pricniky stejny na vsechny clia?
Nevis,jestli jsou pricniky stejny na vsechny clia?
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Pokud se chytaji primo na strechu, tak urcite ne...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Hm,dekuji za radu..
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Prosim Vas,mate nekdo typ,jak sikovne a rychle bez poskozeni vytahnout stropni svetla u zrcetka a v kastliku?
Dekuji...
Dekuji...
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Jestli je to kvuli vymene zarovek, mel bys to mit v prirucce.
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Kdyby to bylo kvuli vymene sirek,das jinou odpoved?
Nezlob se,s veskerou uctou k Tobe...Umis nejakou jinou odpoved nez se odvolavat na prirucku? Tu jsem diky Tobe precetl..Ale dle navodu to jde,resp.: nejde..Proto jsem psal sem..Bojim se,ze kdyz zaberu,neco ulomim..proto muj dotaz...
I tak dekuji za Tvoji ochotu a hlavne radu..
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
tak ja by som chcel vedieť ako sa otvára ten priestor kde sú poistky (pri vodičovi dole vľavo) otváral to už niekto ?
...a v úložnom priestore pri zásuvke na zapaľovač sú tiež nejaké "dvierka" čo tam je ?
...a v úložnom priestore pri zásuvke na zapaľovač sú tiež nejaké "dvierka" čo tam je ?
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
OBD konektor
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Bagr3210 - S veskerou uctou k Tobe, na blbou otazku, blba odpoved.Kdyby to bylo kvuli vymene sirek,das jinou odpoved?
Nezlob se,s veskerou uctou k Tobe...
Osvetleni jsou i LED, takze je to jiny typ lampicky. Demontaz lampicky muze nekdo zvazovat treba kvuli protazeni ci pripojeni kabelu, nebo necemu jinemu.
V prirucce je vymena zarovek popsana a dokonce je tam i nastroj, kterym to mas provest. Odkazuji se na prirucku, protoze je zbytecne psat neco, co jiz jinde je napsano a doplneno obrazky, akorat ze asi 99% lidi ani nevi kde prirucku ma, natoz co v ni je. Pokud ma samozrejme nekdo ruce gramlavy, nepomuze mu ani deset navodu s obrazky a stejne tu praci dokurvi. Tot vse.
- radek_banana
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte čer 02, 2015 16:55
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
ja uz oteviral, uz je to dele, tak presne nevim, ale nebyl to problem, asi jen trhnutim, byl sem u otevirani a zavirani pojistkovky u fabie 1, to je spravnej vopruz
Clio IV 1.2 16V D4F
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Jako vždy máš abolutní pravdu.. Dokonce je tam i podrobný videonávod jak to dělat pro gramlavy ruky..Ž e ja tu příručku nečetl hned,ale až po Tvoji doporučení..Tebe je tady škoda,měl bys byt minimálně prezidentem.. Toť vsio,Ámen!DYK77 píše: ↑pát zář 07, 2018 10:48Bagr3210 - S veskerou uctou k Tobe, na blbou otazku, blba odpoved.Kdyby to bylo kvuli vymene sirek,das jinou odpoved?
Nezlob se,s veskerou uctou k Tobe...
Osvetleni jsou i LED, takze je to jiny typ lampicky. Demontaz lampicky muze nekdo zvazovat treba kvuli protazeni ci pripojeni kabelu, nebo necemu jinemu. JE ÚPLNĚ JEDNO K ČEMU CO KDO ZVAŽUJE,MYSLÍM,ŽE JSEM SE PTAL DOST JASNĚ A VYSVĚTLIL,PROČ SE PTÁM!!!!
V prirucce je vymena zarovek popsana a dokonce je tam i nastroj, kterym to mas provest. Odkazuji se na prirucku, protoze je zbytecne psat neco, co jiz jinde je napsano a doplneno obrazky, akorat ze asi 99% lidi ani nevi kde prirucku ma, natoz co v ni je. Pokud ma samozrejme nekdo ruce gramlavy, nepomuze mu ani deset navodu s obrazky a stejne tu praci dokurvi. Tot vse.
Škoda,že jsi tu příručku nedoporučil i prodejci,co prodával Clio JeanVic-ovi,alepsoň by se něco naučil..Třeba i to,že v interier se rozvíti,když zmákčne na karte "lampičku"..To je totiž napsáno hned v úvodu na cca 5.straně!
Nic-méně,mnohokrát Ti děkuji za velkorysou odpověď.Škoda,že jsi se obtěžoval mi odpovídat a promarnil tak svůj drahocený volný čas. Mohl jsi ho trávit líp..
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Dobrý den, zeptám se tady, nebudu zakládat nové téma. Snad se nebude nikdo zlobit. Uvažuju nad koupí Clia IV Grandtour. Mohl by mi nějaký ochotný majitel změřit výšku horní hrany vnějšího zpětného zrcátka od země, prosím? Děkuji za ochotu.
Clio Grandtour IV 1.2 16V D4F
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Clio r.v. 2017 u obouch zrcátek v nejvyšším místě 108 cm.
-
- Starting member
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv zář 13, 2018 13:45
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
zdravim,da se u clia 2018 advantage zesilit zvuk parkovacich senzoru?dekuji za odpoved.
Renault Clio IV 1.2 16V D4F D7 , 2018 ,vybava advantage.
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv lis 08, 2018 19:00
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Ahojte,
doteraz som sem chodieval inkognito, ale rozhodol som sa prihlasit, nakolko 1.8. som si kupil Clo Grantour 0,9tce a chcel som s vami podelit o moje dojmy z asi trojmesacneho pouzivania. Zatial mam najazdenych 4300km kratsich aj dlhsich tras. Na Clio som prechadzal z Citroenu C4 1,6 benzin, ktory som nechal otcovi. Z auta mam viac menej pozitivny dojem avsak viem si predstavit, ze by to v niektorych oblastiach mohlo byt lepsie
Zacnem pozitivami. Je to uz 100 krat omielany dizajn, ktory sa naozaj podaril. Su uhly, z ktorych vyzera lepsie, z niektorych menej ale dizajn sa podaril. Dalsim pozitivom je variabilita. Sice ma zaskocilo ako malo miesta je na zadnych sedadlach ale tak deti nemam a vacsinou chodim sam alebo vo dvojici a Grandtour verziou som chcel kompenzovat priestor, ktory ponukala C4ka. Kufor ma prijemnu dvojitu podlahu, sedadla sa sklapaju do roviny a super je aj predne sedadlo, ktore sa da tiez uplne sklopit aby sa mohli prevazat dlhe predmety. S tym je vsak spojene aj prve negativum. Tam kde sa nastavuje sklon operadla je teraz este jedna packa, cize obruba sedadla obsahuje viac plastu ako sedadlo bez tejto funkcie - tento plast je priamo oprety o mechanizmus, do ktoreho sa zacvakava spona bezpecnostneho pasu. Pokial je spolujazdcove sedadlo neobsadene tak tieto dva plastove kusy o seba drncia - lahka pomoc, penova lepiaca paska a je po probleme ale viete, som hnidopich
Dalsim pozitivom je pre mna spotreba motora a to som naozaj necakal. Na rovnakych trasach som s C4 jazdil v priemere za 6,5 aj 7,5 litra - v zime do 8,2. S Cliom jazdim od 5,6 az po 6,5 - cakal som vyssiu spotrebu. Kazdopadne mestsky extrem, kedy neustale zastavujem a rozbieham sa len s kratkymi trasami viem spravit za priblizne 8,5 co je tiez pomerne slusne.
Pozitivne ale ciastocne aj negativne dojmy mam z motora. Viac menej som vedel do coho idem, pretoze som si Clio s rovnakym motorom pozical od predajcu na 2 dni. Podla mna je to vsak kratka doba na nasimulovanie vsetkych situacii, s ktorymi sa clovek bezne po dlhsom case stretne. Mam skusenosti aj s 1.2 Tce, ten vsak zial uz nebol k dispozicii bez automatu a s automatom bol mimo rozpocet. Kadzdopadne predajca aj servisny technik mi odporucili vziat radsej 0,9 tce pokial jazdim castejsie po meste. Mestska prevadzka je vsak to co tomu motoru najmenej svedci. Jeho prejav pri rozbiehani ci uz zvukovy alebo tie vibracie su mierne otravujuce co podporuju aj dlhe prevody. Jazda v meste je pre mna prepletanie uzkymi ulickami, kedy sa malokedy dostanem nad 50km/h a v podstate v meste vyssi prevodovy stupen ako 3 nezaradim. Za mestom je to o poznanie lepsie, motor sa ukludni a aj zvuk uz nepripomina stary sijaci stroj Mimo mesto zas trochu zamrzi trochu nekonzistentna reakcia na stlacenie plynu, to je vsak typicke pre vsetky Renaulty - Megane je na tom z mojho pohladu s motorom 1.6 horsie. Je potrebne sa naucit s plynom pracovat a venovat vyssiu pozornot tomu ked chce clovek predbiehat aby zareagoval tak ako clovek pozaduje. Dolezite je vsak povedat, ze motor sa po prvych asi 1000 kilometrov zkulturnil a prestal bezat tak hrubo. Dynamika je podla mna vzhladom na motor a kategoriu auta akceptovatelna. Na dialnici udrzi 130 bez problemov na tempomat a obehnut pomalsie auto sa s tym motorom da tiez.
Co je podla mna najvacsim negativom je trochu nedbale dielenske spracovanie interieru. Postupne sa snazim odstranovat vsetky neduhy v zmysle drncania a vrgania. Doposial sa mi vsak nepodarilo zistit z coho moze pochadzat drncanie, ktore ide od miesta, kde sa nastavuje jas zdruzenych pristrojov a vyska svetiel. Je to velmi neprijemne a prejavuje sa to vzdy na hrubsom asfalte. Spolujazdcove dvere drncia pri pocuvani hudby cele no a o stredovej konzole z klavirneho laku, kde je media nav ani nehovorim.
Kazdopadne v pondelok som objednany na vymenu oleja, filtra, zimne gumy a pod. a tieto problemy som spomenul tiez a budu sa snazit ich odstranit.
Uz som sa moc rozpisal, takze dalsie veci doplnim casom howgh
doteraz som sem chodieval inkognito, ale rozhodol som sa prihlasit, nakolko 1.8. som si kupil Clo Grantour 0,9tce a chcel som s vami podelit o moje dojmy z asi trojmesacneho pouzivania. Zatial mam najazdenych 4300km kratsich aj dlhsich tras. Na Clio som prechadzal z Citroenu C4 1,6 benzin, ktory som nechal otcovi. Z auta mam viac menej pozitivny dojem avsak viem si predstavit, ze by to v niektorych oblastiach mohlo byt lepsie
Zacnem pozitivami. Je to uz 100 krat omielany dizajn, ktory sa naozaj podaril. Su uhly, z ktorych vyzera lepsie, z niektorych menej ale dizajn sa podaril. Dalsim pozitivom je variabilita. Sice ma zaskocilo ako malo miesta je na zadnych sedadlach ale tak deti nemam a vacsinou chodim sam alebo vo dvojici a Grandtour verziou som chcel kompenzovat priestor, ktory ponukala C4ka. Kufor ma prijemnu dvojitu podlahu, sedadla sa sklapaju do roviny a super je aj predne sedadlo, ktore sa da tiez uplne sklopit aby sa mohli prevazat dlhe predmety. S tym je vsak spojene aj prve negativum. Tam kde sa nastavuje sklon operadla je teraz este jedna packa, cize obruba sedadla obsahuje viac plastu ako sedadlo bez tejto funkcie - tento plast je priamo oprety o mechanizmus, do ktoreho sa zacvakava spona bezpecnostneho pasu. Pokial je spolujazdcove sedadlo neobsadene tak tieto dva plastove kusy o seba drncia - lahka pomoc, penova lepiaca paska a je po probleme ale viete, som hnidopich
Dalsim pozitivom je pre mna spotreba motora a to som naozaj necakal. Na rovnakych trasach som s C4 jazdil v priemere za 6,5 aj 7,5 litra - v zime do 8,2. S Cliom jazdim od 5,6 az po 6,5 - cakal som vyssiu spotrebu. Kazdopadne mestsky extrem, kedy neustale zastavujem a rozbieham sa len s kratkymi trasami viem spravit za priblizne 8,5 co je tiez pomerne slusne.
Pozitivne ale ciastocne aj negativne dojmy mam z motora. Viac menej som vedel do coho idem, pretoze som si Clio s rovnakym motorom pozical od predajcu na 2 dni. Podla mna je to vsak kratka doba na nasimulovanie vsetkych situacii, s ktorymi sa clovek bezne po dlhsom case stretne. Mam skusenosti aj s 1.2 Tce, ten vsak zial uz nebol k dispozicii bez automatu a s automatom bol mimo rozpocet. Kadzdopadne predajca aj servisny technik mi odporucili vziat radsej 0,9 tce pokial jazdim castejsie po meste. Mestska prevadzka je vsak to co tomu motoru najmenej svedci. Jeho prejav pri rozbiehani ci uz zvukovy alebo tie vibracie su mierne otravujuce co podporuju aj dlhe prevody. Jazda v meste je pre mna prepletanie uzkymi ulickami, kedy sa malokedy dostanem nad 50km/h a v podstate v meste vyssi prevodovy stupen ako 3 nezaradim. Za mestom je to o poznanie lepsie, motor sa ukludni a aj zvuk uz nepripomina stary sijaci stroj Mimo mesto zas trochu zamrzi trochu nekonzistentna reakcia na stlacenie plynu, to je vsak typicke pre vsetky Renaulty - Megane je na tom z mojho pohladu s motorom 1.6 horsie. Je potrebne sa naucit s plynom pracovat a venovat vyssiu pozornot tomu ked chce clovek predbiehat aby zareagoval tak ako clovek pozaduje. Dolezite je vsak povedat, ze motor sa po prvych asi 1000 kilometrov zkulturnil a prestal bezat tak hrubo. Dynamika je podla mna vzhladom na motor a kategoriu auta akceptovatelna. Na dialnici udrzi 130 bez problemov na tempomat a obehnut pomalsie auto sa s tym motorom da tiez.
Co je podla mna najvacsim negativom je trochu nedbale dielenske spracovanie interieru. Postupne sa snazim odstranovat vsetky neduhy v zmysle drncania a vrgania. Doposial sa mi vsak nepodarilo zistit z coho moze pochadzat drncanie, ktore ide od miesta, kde sa nastavuje jas zdruzenych pristrojov a vyska svetiel. Je to velmi neprijemne a prejavuje sa to vzdy na hrubsom asfalte. Spolujazdcove dvere drncia pri pocuvani hudby cele no a o stredovej konzole z klavirneho laku, kde je media nav ani nehovorim.
Kazdopadne v pondelok som objednany na vymenu oleja, filtra, zimne gumy a pod. a tieto problemy som spomenul tiez a budu sa snazit ich odstranit.
Uz som sa moc rozpisal, takze dalsie veci doplnim casom howgh
- LubiCzech
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: sob lis 11, 2017 13:47
- Bydliště: Město Škodovek ....
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Mě drnčí a vrže:BigBoy1811 píše: ↑čtv lis 08, 2018 19:41
Co je podla mna najvacsim negativom je trochu nedbale dielenske spracovanie interieru. Postupne sa snazim odstranovat vsetky neduhy v zmysle drncania a vrgania. Doposial sa mi vsak nepodarilo zistit z coho moze pochadzat drncanie, ktore ide od miesta, kde sa nastavuje jas zdruzenych pristrojov a vyska svetiel. Je to velmi neprijemne a prejavuje sa to vzdy na hrubsom asfalte. Spolujazdcove dvere drncia pri pocuvani hudby cele no a o stredovej konzole z klavirneho laku, kde je media nav ani nehovorim.
Středový panel s rádiem
Rámečky kolem přístrojovky
Výduchy ventilace na boční okna
Dveře přední, zadní, 5té
Pravý reproduktor
To není jak píšeš "nedbalé" , to je prostě nekvalitní a odfláknuté.
Clio IV Advantage 1,2 16V 54kW 2017
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
Octavia III Style 1.5 TSI 110 kW 2019
Forza 300ccm 2019
Outlander L Max 570 2019
Jawa 50 23A Mustang 50ccm 1972
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv lis 08, 2018 19:00
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Tak vymena oleja a olejoveho filtra mimo plan udrzby dopadla v poriadku. Je to mozno len placebo efekt ale zda sa mi ze motor je tichsi a ale ako hovorim, mozno si to len nahovaram. Na zimnych gumach je auto o poznanie komfortnejsie - prechadzal som zo 16´letnych na 15´zimne. Vramci vymeny oleja a prezuvania som servis poprosil ci sa nepozru na to vrzganie. Vrzganie na spolujazdcovej strane odstranene, na vodicovej strane sa neprejavilo - to im verim, pretoze cestou domov zo servisu to ani mne nedrncalo/nevrgalo ale dnes rano sa to ozvalo opat. Zistil som ze to robi tienidlo nad otackomerom/rychlomerom. Nastriekal som do medzery medzi pristrojovku a to tienidlo trochu toho spraya na pristrojove dosky a zatial je pokoj - uvidime rano.
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Vyšly Vánoční free aktualizace map
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
na TOMTOMa?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec
Přišlo to emailem od Renault Media Nav Update ...
Zkusil jsem střední Evropu a proběhlo to úspěšně.
Zkusil jsem střední Evropu a proběhlo to úspěšně.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů