Clio 4 - původní diskuse a pokec

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bobMegane
Junior member
Příspěvky: 193
Registrován: pát bře 09, 2018 13:19
Bydliště: Beskydy

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od bobMegane » pát lis 30, 2018 13:02

LubiCzech píše:
čtv lis 08, 2018 22:15
BigBoy1811 píše:
čtv lis 08, 2018 19:41

Co je podla mna najvacsim negativom je trochu nedbale dielenske spracovanie interieru. Postupne sa snazim odstranovat vsetky neduhy v zmysle drncania a vrgania. Doposial sa mi vsak nepodarilo zistit z coho moze pochadzat drncanie, ktore ide od miesta, kde sa nastavuje jas zdruzenych pristrojov a vyska svetiel. Je to velmi neprijemne a prejavuje sa to vzdy na hrubsom asfalte. Spolujazdcove dvere drncia pri pocuvani hudby cele no a o stredovej konzole z klavirneho laku, kde je media nav ani nehovorim.
Mě drnčí a vrže:
Středový panel s rádiem
Rámečky kolem přístrojovky
Výduchy ventilace na boční okna
Dveře přední, zadní, 5té
Pravý reproduktor

To není jak píšeš "nedbalé" , to je prostě nekvalitní a odfláknuté.
Ahoj, teď jsem to řešil s kamarádem, potřebuje auto na dojíždění do práce 2x40km po dálnici převážně a měl nabídku Clia 0,9Tce hodně pod 300tis.kč. Takové Clio měl i půjčené a tak zajel za mnout a při te přiležitosti si vyzkoušel i manželčin Rapid Spaceback 1.2 TSI. Rapidy jsou jako "roční vůz" sehnatelné pod 300tis.kč v pěkné výbavě.
Co si budem povídat, dizajn Clia je prostě o třídu výš, než Rapidu, má i lepší přední sedačky. Půjčené Clio žádné pazvuky nemělo a motor byl neskutečně kultivovaný, právě to je divné, jak tady píšeš. Bylo to Clio 2018, je možné, že něco "upravili"? A je ten motor opravdu spolehlivý?
Můj synovec např. má v práci dva Rapidy 1.2 TSI s nájezdem přes 200tis.km a porucha žádná...
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » pát lis 30, 2018 16:56

Prosím, máte někdo doma Clio IV s 898 Tce 75 atmosféra? Nemůžu se dočíst jak ten motor funguje. Máme doma rozpadající se Fiat Punto 18let staré 1.2 44kw. A zakoukal jsem se do Clia. Ale určitě nechci pro ženu turbo. Děkuji za odpověd.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od renault841 » pát lis 30, 2018 18:16

0.9 TCe není atmosféra a atmosféra už ani v Cliu nebude. 1.2-> D4F přestali montovat. Pokud tedy toto byla otázka.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » pát lis 30, 2018 20:27

Děkuji, asi se pletu, mám tady předobjednávku( :CLIO Limited Energy TCe 75 motor 898 -56kw/75k.). A Myslel jsem že TCe 90 je Turbo a 75 ne.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od renault841 » pát lis 30, 2018 20:57

Ještě nedávno právě 1.2 D4F byla atmosféra zastávající tento výkon (75k), ale kvůli emisním limitům atd. byla zrušena a nyní zastává funkci nejnižšího výkonu v ceníku právě ta 0.9, akorát místo 90k má 75k. Na webu Renaultu je ještě pár skladovek, právě s 1.2 16V. Nicméně 0,9 TCe bych se nebál, je to nepřímovstřikový benzín a má velmi vysokou spolehlivost, nikdy jsem snad neslyšel jedinou výtku, nebo problém s tímto motorem. :)
Naposledy upravil(a) renault841 dne pát lis 30, 2018 23:11, celkem upraveno 1 x.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » pát lis 30, 2018 21:20

Tak děkuji za potěšujicí odpověd. Když to v pondělí potvrdím prijde cca 22.2.2019.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

ondratdi...
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: čtv zář 13, 2018 13:45

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od ondratdi... » sob pro 01, 2018 12:09

renault841 píše:
pát lis 30, 2018 20:57
Ještě nedávno právě 1.2 D4F byla atmosféra zastávající tento výkon (75k), ale kvůli emisním limitům atd. byla zrušena a nyní zastává funkci nejnižšího výkonu v ceníku právě ta 0.9, akorát místo 90k má 75k. Na webu Renaultu je ještě pár skladovek, právě s 1.2 16V. Nicméně 0,9 TCe bych se nebál, je to nepřímovstřikový benzín a má velmi vysokou spolehlivost, nikdy jsem snad neslyšel jedinou výtku, nebo problém s tímto motorem. :)


neslysel jo?no na netu par peknych informaci je a mechanici taky poví...samozrejme je rozdil novy motor a motor ktery ma kolem sta tisic.ty ojete 0.9 kolem kila katastrofa...
Renault Clio IV 1.2 16V D4F D7 , 2018 ,vybava advantage.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od renault841 » sob pro 01, 2018 14:25

Opravdu neslyšel a nečetl. Budu rád, když by si to tu trochu rozvedl o co se přesně jedná, popřípadě nějaký odkaz. Protože, ať hledám sebevíc nic moc jsem nenašel.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

kompre
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: pon říj 22, 2018 09:48

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od kompre » sob pro 01, 2018 14:26

napr.? netreba sa hanbit a rovno tie problemy sem hod, sam som zvedavy kedze som majitel. po kratkom beznom hladani som na nic nenarazil.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od renault841 » sob pro 01, 2018 14:47

Kdyby jsme se bavili o 1.2TCe(H5Ft), tak to je právě zrovna motor, co se opravdu nepovedl. O té 0.9TCe jsem, nenašel ani zmínku o nějakém fatálním selhávání a poruchách.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5788
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od kotasekh » sob pro 01, 2018 16:49

0.9 TCe je nejspolehlivejsi motor v nabidce renaultu. Takze bych rad taky slysel konkretneji tu katastrofu ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » sob pro 01, 2018 19:06

Sto tísíc katastrofa? To půjde ,je mi 62let a na Puntu jako na druhém autě jme s manželkou najeli po obchodech 1200km za rok. Nedožiji se ani 25000km. Nebo ano??
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Uživatelský avatar
DYK77
Experienced member
Příspěvky: 559
Registrován: pát kvě 05, 2017 21:50
Bydliště: MOST

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od DYK77 » ned pro 02, 2018 16:22

Dobrý den. Jen mě tak napadly počty, zda-li se nevyplatí ve vašem případě jezdit do obchodu Taxíkem. Mám auto, které používám jen v létě a to výhradně svátečně a najedu s ním cca 3500Km/rok. I tak si říkám, že je to zoufale málo a myšlenky na jeho prodej byly už několikrát.
Berte to jen jako statistiku, rozhodně nehodlám posuzovat potřeby lidí. Ohledně aut chápu, že když je miluješ, není co řešit :)

4leté auto - roční nutné výdaje:
1300 .. STK
2500 .. Pojištění
3000 .. Servisní prohlídka

To je při nájezdu 10.000Km/rok, 0,7Kč za Km navíc, nad výdaje za palivo.
Při nájezdu 1.200Km/rok , je to 5,7Kč navíc, za každý kilometr.
:scratch:
Samozřejmě jsou další výdaje spojené s provozem, ale nemyslím, že by tam byl markantní rozdíl v rozsahu od 1000 do 10.000Km za rok, krom výdajů za palivo samozřejmě.
Renault Clio IV GrandTour GTline 1.2TCe 120
Obrázek

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » ned pro 02, 2018 17:53

Pánové 1200km je tak trochu nadsázka.Já jen že se psalo po sto tisících se motor rozpadá. Mám ještě Superba 2.5 DTI a podle koncernu je to nejhorší motor který kdy do auta byl dáván, je na něm 351000. Bez vedlejších nákladů. Tak trochu si myslim že záležíi jak se k vozu chováte. Včas vyměnit olej, ohřát a zase vychladit hlavně když je turbo. Ale je to jen můj skromný názor.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od renault841 » ned pro 02, 2018 19:51

Tak ono jde hlavně právě o to, jak se majitel stará. U té 2.5TDI jsem to taky slyšel, ale ono je se mi zdá důležité i kód motoru, tedy o který se zrovna jedná. Ale i nejspolehlivejší motor se rozsype, když se majitel nestará.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Uživatelský avatar
bobMegane
Junior member
Příspěvky: 193
Registrován: pát bře 09, 2018 13:19
Bydliště: Beskydy

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od bobMegane » pon pro 03, 2018 13:25

Ta slabší varianta 0,9Tce jede kupodivu dobře, maximálka je sice ořezaná na nějakých 170km/h, ale nevím k čemu chtít vyšší rychlost :-)
Navíc, po záruce půjde jistě "čipnout" na tu silnější :-)
Stejně by mě zajímalo, jestli už někdo najel alespoň 200tis.km s motorem 0,9 Tce..
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od zdeno255 » pon pro 03, 2018 15:38

Mal som jeden taxík čo mal cez 320 000km. Tyčka na obtokovy ventil turba mala už väčšiu vôľu a sem tam vyhodilo chybu. Oprava za pár € a ide sa ďalej.

Uživatelský avatar
bobMegane
Junior member
Příspěvky: 193
Registrován: pát bře 09, 2018 13:19
Bydliště: Beskydy

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od bobMegane » úte pro 04, 2018 10:38

zdeno255 píše:
pon pro 03, 2018 15:38
Mal som jeden taxík čo mal cez 320 000km. Tyčka na obtokovy ventil turba mala už väčšiu vôľu a sem tam vyhodilo chybu. Oprava za pár € a ide sa ďalej.
To zní nadějně!!
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od zdeno255 » úte pro 04, 2018 18:39

Bol som prekvapený po kontrole turba, že bolo v pohode a menilo sa iba puzdro tyčky obtokového ventilu. A to má to auto kutila majiteľa čo po...be všetko čoho sa chytí. :-)

JARDA2
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: ned črc 23, 2017 13:33

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od JARDA2 » úte pro 04, 2018 20:43

kotasekh píše:
sob pro 01, 2018 16:49
0.9 TCe je nejspolehlivejsi motor v nabidce renaultu. Takze bych rad taky slysel konkretneji tu katastrofu ;).
na stránkách autoforum je test clio 0,9tce

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » úte pro 04, 2018 23:07

Jarda2 to nemyslíš vážně? Nejsem zrovna fanda renaulta ale objednal jsem ho proto že v daném segmentu je prostě nejhezčí. A samozřejmě mám ten článek také přečtený. Tolik špíny a sra..k co ten pán odborník napsal ??? Až budu chtít auto co bude při přezaření ve 160ti přidávat jak raketa tak budu toužit po R8mičce skterou mám pár tisíc take najeto. Věřím tomu že to bude malé a pomalé auto, a takové já pro ježdění po Mostě právě chci.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5788
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od kotasekh » stř pro 05, 2018 08:56

JARDA2 píše:
úte pro 04, 2018 20:43
kotasekh píše:
sob pro 01, 2018 16:49
0.9 TCe je nejspolehlivejsi motor v nabidce renaultu. Takze bych rad taky slysel konkretneji tu katastrofu ;).
na stránkách autoforum je test clio 0,9tce
Pokud jsme cetli stejny clanek (kdyz uz teda nedas odkaz), tak tam nebylo nic o spolehlivosti. Autor si jen stezoval na pomer vykon/vaha a mel nesmyslne pozadavky jako treba jizda pri 160kmh nebo sviznou jizdu jako s dvoulitrovym autem. Ale o spolehlivosti podlozene dlouhodobymi zkusenostmi nepadlo nic. A stale plati, ze 0.9TCe je nejmene problemovy motor renaultu, dle poctu servisnich zasahu v pomeru k prodeji.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

kompre
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: pon říj 22, 2018 09:48

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od kompre » pát pro 07, 2018 10:02

Ten test je trosku tendencny, autor (tusim ze Vaculik? co je na pomery autozurnalistiky slusny odbornik) ocakaval od auta asi nieco ine, na co to auto ma a bolo stvorene. Navyse to bol dajme tomu zaciatok ery eko, kedy sa zacali objavovat oturbene trojvalce (cim mensi objem tym lepsie), ktore nahradzali 1,4 1,6 1,8 atmosfery a povedzme si otvorene, trojvalec charakteristikou netromfne stvorvalec, hoc by bol akokolvek ulozeny a dobry.
Ako bolo spomenute vyssie spolahlivost v teste noveho auta tazko zhodnotis. Clovek si musi zvyknut na charakter motoru, co sa niekomu nemusi pacit, ale nasledne az mozno na par ozaj drobnosti s dielenskym spracovanim je to podla mna celkom konkurent k hocicomu vo svojej triede s autami s podobnym vykonom do 100koni.

Uživatelský avatar
bobMegane
Junior member
Příspěvky: 193
Registrován: pát bře 09, 2018 13:19
Bydliště: Beskydy

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od bobMegane » sob pro 08, 2018 23:38

Recenze vůbec nebrat vážně a sám si pořádně vůz projet, to je moje jediná rada. Teď mám například čerstvou zkušenost:
kamarád a soused se rozhodoval mezi novým Cliem 0,9 Tce a Rapidem 1.0 TSI, nakonec vyhrála výbava a místo vzadu Rapidu. Jenže: včera za mnou byl kamarád a je docela nešťastný - ten 1.0 TSI je hlučný při záteži a v pásmu 2200-2400 otáček vibruje tak moc, že to jde do volantu jak u starého dieslu. Nic takového se nedělo v Cliu, Renault je prostě pohodlnější, měl na to dát :-)
Megane III Grandtour 1.6 74kw
Rapid Spaceback 1.2 TSI
SX4 4x4 1.6 VVT

MF56
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Clio 4 - původní diskuse a pokec

Příspěvek od MF56 » sob led 19, 2019 14:42

Ahoj Všem, v pondělí se vratil jeden známí z dovolené. Má clio 0,9 TCe 90 najeto 20 000 KM. Dovolená ve Francii, jedna cesta 1100KM. Dva plus dítě a rakev. Jízda naprosto bez problému. Na dálnících do 130. Auto stálo celí tyden na parkovišti, plus dva až minus deset.problém se startováním žádný. Souhrn 2200km v pohodovém tempu 6,3l. Není to určitě na časté dáikové jízdy, ale jak je vidět není to také jen kolem komína.
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti