Dobrý den
Nedá mi to musím se podělit o zkušenost z STK.
Včera jsem absolvoval po 4 letech Clio 2018 najeto 55 tis.Nikdy jsem neměl žádný problém auto ok.Někdo možná nebude věřit,ale opravdu slouží jako hodinky.Motor 1.2 54kw mám to do města krátký trasy na chalupu do práce 15 km.
Světe div se já neprošel technickou,docela zklamání trochu.Technik si mě pozval do díry a špatné čepy ramen prý,no nechápu,nic jsem tam neviděl hýbalo se to tam sem tam na těch deskach.Budu muset řešit říkám si,dobře může se stát,ale opravdu při jízdních vlastnostech nic necítím.
Ptám se tedy je možný že jsou zaujatí kvůli značce nebo ty auta na to tak strašné trpí. Řešil jste to někdo u tak nízkého nájezdu? Nebo že by ty 16 kola? Taky jsem si všimnul že brzdy jdou taky do kopru kotouče desky to mi taky přijde docela brzo.
STK
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: STK
Ahoj
moje má 7let a necelých70 000km.
Desky jsem musel vyměnit asi před 2roky,nebyly sjeté, ale udělaly se mi dvě drážky na pravém kotouči.Hranu kotouče jsem lehce líznul bruskou a dal nové desky.
Jinak loni na podzim jsem slyšel občas klepnutí při přejíždění díry ,při jízdě klid a když už mi to nedalo,tak jsem zvedl auto a vule na kole jen hybáním vlevo vpravo.Nahoru a dolu nic.No byl to nakonec právě ten spodní čep,přelisoval jsem ho letos a je klid.Taky mne napadlo,jestli to není tema 16 kolama,ale je pravda,že někdy na kruháči jsem přejížděl i vnitří betonový pás,on navazuje na asfaltový.
moje má 7let a necelých70 000km.
Desky jsem musel vyměnit asi před 2roky,nebyly sjeté, ale udělaly se mi dvě drážky na pravém kotouči.Hranu kotouče jsem lehce líznul bruskou a dal nové desky.
Jinak loni na podzim jsem slyšel občas klepnutí při přejíždění díry ,při jízdě klid a když už mi to nedalo,tak jsem zvedl auto a vule na kole jen hybáním vlevo vpravo.Nahoru a dolu nic.No byl to nakonec právě ten spodní čep,přelisoval jsem ho letos a je klid.Taky mne napadlo,jestli to není tema 16 kolama,ale je pravda,že někdy na kruháči jsem přejížděl i vnitří betonový pás,on navazuje na asfaltový.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: STK
Já měnil kulový čep na nápravě po 3 letech při nájezdu 78 000 km. Přišel jsem na to sám, že je něco v nepořádku, při rychlosti nad 120 km/hod mi lehce vibroval volant. Myslel jsem si, že jsem si rozhodil geometrii na nějakém výmolu, ale byl špatný jeden čep na přední nápravě. Po výměně OK.
Aktuálně mám najeto 146 000 km a podvozkově stále naprosto v pořádku.
Co se týče brzd, přední kotouče mám stále původní, pouze jsem měnil brzdové destičky po 120 000 km. Kotouče se rovnoměrně sjíždí, dle servisu stále v dobré kondici.
Mám verzi 0,9 Tce ve výbavě Limited na 16-ti palcových kolech a nemyslím si, že by tedy Clio IV trpělo na tebou zmiňované nedostatky. Jsou to spotřební věci, které je potřeba pravidelně měnit dle míry opotřebení, na které má vliv řidičský styl šoféra a po jak kvalitních cestách se auto pohybuje. Já nepatřím mezi řidiče „plyn-brzda“ a převážně jezdím po dálnici Vyškov-Brno, kde je dobrý povrch dálnice, takže tak netrpí podvozek auta a mám stále původní kotouče a teprve druhou sadu destiček při nájezdu 146 000 km/5,5 let.
Aktuálně mám najeto 146 000 km a podvozkově stále naprosto v pořádku.
Co se týče brzd, přední kotouče mám stále původní, pouze jsem měnil brzdové destičky po 120 000 km. Kotouče se rovnoměrně sjíždí, dle servisu stále v dobré kondici.
Mám verzi 0,9 Tce ve výbavě Limited na 16-ti palcových kolech a nemyslím si, že by tedy Clio IV trpělo na tebou zmiňované nedostatky. Jsou to spotřební věci, které je potřeba pravidelně měnit dle míry opotřebení, na které má vliv řidičský styl šoféra a po jak kvalitních cestách se auto pohybuje. Já nepatřím mezi řidiče „plyn-brzda“ a převážně jezdím po dálnici Vyškov-Brno, kde je dobrý povrch dálnice, takže tak netrpí podvozek auta a mám stále původní kotouče a teprve druhou sadu destiček při nájezdu 146 000 km/5,5 let.
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Re: STK
Tak je pravda, že při 130kmh jsem vibrace taky pocítil ale dával jsem to za vinu špatnému vyvážení kol.To co píšeš je paráda u tolika najetých kilometrech.To vypadá že bude nejspíš vina mnou a stylem jízdy.Silnice kde jezdím taky pěkný zrovna nejsou. Každopádně si nemyslím, že to bylo na opakovanou STK. Když vidím co tady pustí kolikrát na silnici.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů