Vibrace motoru 1.2 TCe
Vibrace motoru 1.2 TCe
Tímto bych chtěl vyzvat všechny, kteří mají motor 1.2 TCe, aby zkusili následující zkoušku:
Jeďte ustálenou rychlostí nebo zrychlujte tak, aby otáčky motoru dosáhly 3100 ot/min. ( ideálně na 6. nebo 5. rychl. stupeň, ale může být i 4. , je to jedno, jen čím vyšší stupeň, tím lépe se níže popsaná záležitost projevuje ).
Pak rychle a zcela uvolněte plynový pedál.
Otáčky motoru budou klesat, vůz brzdí motorem.
Pokud otáčky klesnou až k 2500 ot/min a nic jste neucítily, zkuste to celé zopakovat alespoň ještě 3x až 5x.
Pokud jste nic neucítili, pak se vás tento problém netýká.
Pokud jste v rozsahu otáček, někde mezi 2900 - 2700 ucítily větší či menší vibrace, pak máte stejný problém jako já.
K tomu doplním, že pokud po ubrání plynu zůstane plyn jen trochu sešlápnutý, nic se neděje. Pokud otáčky klesají z větší hodnoty, např 4000 a více, je pravděpodobnost vibrací menší. Nemůže to být převodovkou, protože vibrace se ozývají na jakýkoliv rychlostní stupeň a leckdy jsou krátce cítit i při poklesu otáček při řazení se sešlápnutou spojkou. Vždy v pásmu otáček kolem 2800 ot/min. Nemůže to být koly, protože to dělá v jakékoliv rychlosti, kola jsou perfektně vyvážena a s druhou sadou kol je to úplně stejné.
Zkoušel jsem jízdu s dalšími motory ( Clio s automatem a Captur manuál ). Známého Clio - absolutně bez vybrací, Druhého známého Captur - vibrace jen jemně. Oba známí potvrdily, že vibrace na mém autě jsou dost, že by to řešili.
Renault to testoval, vibrace potvrdil také, nicméně svedli to na dohořívání paliva ve výfuku. Podle mě blbost.
Myslím si, že by to mohlo mít něco společného s rozvody , ne-li s natáčením vaček.
Motor na volnoběh trochu jakoby střílí do výfuku.
Vůbec se mi to nelíbí, budu pokračovat v řešení závady s Renaultem.
Problém trvá od nového auta, z počátku jsem myslel, že by to mohla být kola, nebo jsem místy najel na nějaký drsný povrch na silnici. Sledováním jsem zjistil, že problém není v podvozku, zřejmě ani v převodovce, že to bude motorem a nějakým kurvítkem v útrobách.
Co si o tom myslíte? Máte podobnou zkušenost u sebe ?
Díky za reakce.
Jeďte ustálenou rychlostí nebo zrychlujte tak, aby otáčky motoru dosáhly 3100 ot/min. ( ideálně na 6. nebo 5. rychl. stupeň, ale může být i 4. , je to jedno, jen čím vyšší stupeň, tím lépe se níže popsaná záležitost projevuje ).
Pak rychle a zcela uvolněte plynový pedál.
Otáčky motoru budou klesat, vůz brzdí motorem.
Pokud otáčky klesnou až k 2500 ot/min a nic jste neucítily, zkuste to celé zopakovat alespoň ještě 3x až 5x.
Pokud jste nic neucítili, pak se vás tento problém netýká.
Pokud jste v rozsahu otáček, někde mezi 2900 - 2700 ucítily větší či menší vibrace, pak máte stejný problém jako já.
K tomu doplním, že pokud po ubrání plynu zůstane plyn jen trochu sešlápnutý, nic se neděje. Pokud otáčky klesají z větší hodnoty, např 4000 a více, je pravděpodobnost vibrací menší. Nemůže to být převodovkou, protože vibrace se ozývají na jakýkoliv rychlostní stupeň a leckdy jsou krátce cítit i při poklesu otáček při řazení se sešlápnutou spojkou. Vždy v pásmu otáček kolem 2800 ot/min. Nemůže to být koly, protože to dělá v jakékoliv rychlosti, kola jsou perfektně vyvážena a s druhou sadou kol je to úplně stejné.
Zkoušel jsem jízdu s dalšími motory ( Clio s automatem a Captur manuál ). Známého Clio - absolutně bez vybrací, Druhého známého Captur - vibrace jen jemně. Oba známí potvrdily, že vibrace na mém autě jsou dost, že by to řešili.
Renault to testoval, vibrace potvrdil také, nicméně svedli to na dohořívání paliva ve výfuku. Podle mě blbost.
Myslím si, že by to mohlo mít něco společného s rozvody , ne-li s natáčením vaček.
Motor na volnoběh trochu jakoby střílí do výfuku.
Vůbec se mi to nelíbí, budu pokračovat v řešení závady s Renaultem.
Problém trvá od nového auta, z počátku jsem myslel, že by to mohla být kola, nebo jsem místy najel na nějaký drsný povrch na silnici. Sledováním jsem zjistil, že problém není v podvozku, zřejmě ani v převodovce, že to bude motorem a nějakým kurvítkem v útrobách.
Co si o tom myslíte? Máte podobnou zkušenost u sebe ?
Díky za reakce.
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
První, co bych vyzkoušel, je vybrat si věrohodný, jiný servis Renault. Ty jejich výmluvy jsou fakt divné a nepravděpodobné! Jakoby to byli vyučení kuchaři.
Renault Kadjar TCe 1.3 117 KW Intens 11/2019, Modrá Iron
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Zajtra to vyskúšam a budem to testovat celý deň. Pozajtra idem na poslednú garančnú prehliadku. Tak uvidím.
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
A ako sa ti tie vibrácie prejavujú, ze sa ti dostávajú na volant ?
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Lebo mne napr keď stojím na neutrale alebo aj idem a dotknem sa zavretých dverý , tak na dverách necítim žiadne vybracie. Potom sa dotknem prístrojovej dosky a tá už jemnučko vybruje. Potom sa dotknem volantu a ten vybruje este o polovicu viac ale tiez velmy jemne.
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
U me jdou ty vybrace citit nejvice pres volant. Je to jako najet na kostky - kocici hlavy, jak se rikavalo. Ale v zasade se rozechveje cely auto. Zjistil jsem, ze i kamera v aute je akusticky zaznamena.
Pri klidne jizde, kdyz clovek řadi nahoru v tech 2800 ot. , a naopak podřazuje ve 2000 ot. tak to nikdy neudela. Auto je bez vibraci, at stoji nebo jede, neni to 3 valec. Kriticke je az to, kdyz jsou otacky vyssi nez 3000 a zacne se brzdit motorem. Kdyz otacky klesnou cca k 2800, ozvou se v ten moment vybrace. Ty trvaji nekdy vterinu, nekdy 5 vterin. Zalezi jak rychle otacky klesaji, coz ovlivnune, jestli jedete z kopce, nebo do kopce. Z kopce totiz otacky klesaji pomaleji, a tak je mozne si jich lepe vsimnout.
Vibrace muze vyvolat brzdeni motorem z jakych koliv otacek nad 3000, ale cim vzdalenejsi jsou od tech 3000, tim je pravdepodobnost, ze se ozvou mensi.
Vypada to tak, ze kdyz otacky necham klesat reba z 5000, jako by se to "něco" melo cas urovnat a pri poklesu otacek az na 2800 se nic moc nedeje. Kdyz necham otacky po ubrani plynu klesat z 3100, tak je sance, ze se vybrace ozvou cca 90ti procentni.
Pri klidne jizde, kdyz clovek řadi nahoru v tech 2800 ot. , a naopak podřazuje ve 2000 ot. tak to nikdy neudela. Auto je bez vibraci, at stoji nebo jede, neni to 3 valec. Kriticke je az to, kdyz jsou otacky vyssi nez 3000 a zacne se brzdit motorem. Kdyz otacky klesnou cca k 2800, ozvou se v ten moment vybrace. Ty trvaji nekdy vterinu, nekdy 5 vterin. Zalezi jak rychle otacky klesaji, coz ovlivnune, jestli jedete z kopce, nebo do kopce. Z kopce totiz otacky klesaji pomaleji, a tak je mozne si jich lepe vsimnout.
Vibrace muze vyvolat brzdeni motorem z jakych koliv otacek nad 3000, ale cim vzdalenejsi jsou od tech 3000, tim je pravdepodobnost, ze se ozvou mensi.
Vypada to tak, ze kdyz otacky necham klesat reba z 5000, jako by se to "něco" melo cas urovnat a pri poklesu otacek az na 2800 se nic moc nedeje. Kdyz necham otacky po ubrani plynu klesat z 3100, tak je sance, ze se vybrace ozvou cca 90ti procentni.
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Skúšal som to dneska niekľko krát. Aj u mňa sa prejavovali iné vybrácie. Pripísal by som ich brzdeniu motorom. Od tých 2800 po 2500 motor ako keby efektívnejšie brzdil a tým to vivolávalo trochu ine vibracie. Alebo sa v okruhu tých otáčok motor dostáva do určitej fazy a tá vivoláva taký druch vybrácii.
Ja už to viac ani sledovať nebudem. Lebo neustále sledujem každe zavibrovanie, každé vrzgnutie a už ma to nebaví. Clio nie je mercedes G. Vibrovanie celého auta, volant atď zodpovedá vibráciam motoru a podvozku. Dneska som skúšal či už na neutrály alebo počas jazdy dotíkal som sa vsetkých možných plôch na aute. A vsetky sa chvejú, lebo vibrovanie je sílné slovo úplne rovnako. A vlastne to ze sa auto chveje je úplne logické a pre vodiča aj potrebné, aby mal kontakt z vozovkou kontakt z motorom a vedel čo sa s autom deje.
Ja už to viac ani sledovať nebudem. Lebo neustále sledujem každe zavibrovanie, každé vrzgnutie a už ma to nebaví. Clio nie je mercedes G. Vibrovanie celého auta, volant atď zodpovedá vibráciam motoru a podvozku. Dneska som skúšal či už na neutrály alebo počas jazdy dotíkal som sa vsetkých možných plôch na aute. A vsetky sa chvejú, lebo vibrovanie je sílné slovo úplne rovnako. A vlastne to ze sa auto chveje je úplne logické a pre vodiča aj potrebné, aby mal kontakt z vozovkou kontakt z motorom a vedel čo sa s autom deje.
-
- Junior member
- Příspěvky: 168
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Máte recht, vždyť to není Mercedes ale skvělé malé městské auto. Až poznáte, jak vibrují po letech čtyřkolky xDrive, teprve potom můžete o nějakých vibracích mluvit.Clio50valec píše: ↑úte dub 28, 2020 13:42Ja už to viac ani sledovať nebudem. Lebo neustále sledujem každe zavibrovanie, každé vrzgnutie a už ma to nebaví. Clio nie je mercedes G. Vibrovanie celého auta, volant atď zodpovedá vibráciam motoru a podvozku. Dneska som skúšal či už na neutrály alebo počas jazdy dotíkal som sa vsetkých možných plôch na aute. A vsetky sa chvejú, lebo vibrovanie je sílné slovo úplne rovnako. A vlastne to ze sa auto chveje je úplne logické a pre vodiča aj potrebné, aby mal kontakt z vozovkou kontakt z motorom a vedel čo sa s autom deje.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Vy pisete o jinych vybracich, nez jake resim ja. Samozrejme, ze auto neni loďka na hladině klidneho jezera. Nejsem novaček a ridil jsem v zivote dost aut starych i novych, abych mohl srovnavat. Ale ani ta nejvetsi popelnice, kterou jsem ridil mi na hladkem asfaltu nezacala skokem vibrovat, jako bych z niceho nic vletěl na kostky v Praze na Letný. Tohle tam proste nesmi byt, trpi tim tutově klikova hridel a vse s ni spojene. Takhle se motor rozsype do 100tis. Km Nehlede na to, ze i pro ridice je to neprijemne a v zavěru je auto s takovou anomalií neprodejné.
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Tak abo ja som riesil svoje vybracie. Netvrdím ze su totozne. Keď si si istý, ze to tak byť nema a naozaj to vibruje ako na dlažobných kockách riešil by som to zo servisom. Teda obehal by som asi viac. Tažko takto povedat
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Inak čo na ten motor hovoríš ? Koľko máš najazdebe ? Na youtube som videl par videi. Či už Vaculík o tom rozprával ale aj Rendl Megič zevraj je to prúser ten motor.
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Nebyt toho co tu resim a podle meho pruzkumu, mam nejaky spise ojedinely problem, tak mi motor prijde v pohode. ( samozrejme problem budu resit s dealerem, ale i forum nekdy muze pomoci, pokud se neresi jen otazky, jenz jsou zodpovezeny priruckach ).
Vyhody motoru : dostatecny vykon a tocivy moment, u Clia to vypada, ze ani precipovani na 130k mu neuskodi ( zaklad u Meganu, Kadjaru ). Pohodlny, tichy, jako stvoreny na delsi trasy a na delsich trasach i usporny. Topeni v pohodě, studene starty v pohodě. S manualni prevodovkou lze řadit lehce a přesně, sprevodovani dobré - odstupňovaní odpovidá starsim prevodovkam v dannem segmentu, jen je pridana dlouha 6 pro úsporu paliva, nicméně motor nanni umi s prehledem tahat i velke kopce a neni treba podrazovat.
Nevyhody : neusporny na mestsky provoz. Zatim co na dovolenou umim jet nalozeny s celou rodinou do 7l/100, ve meste se ani sam nesvezu pod 8 litru, spise za 9. Nutnost pridavat do benzinu aditiva kvuli korekci karbonovaní motoru. Nutnost casteji hlidat hladinu oleje, jestli se neredi benzinem ( vseobecně plati pro primy vstrik ) a zkraceni intervalu vymeny. Vetsi rozmery 4 valcoveho motoru proti 3 valci = vymena ci oprava ventilovych rozvodů znamená motor ven.
Pokud zde mluvim o nevyhodach, je to tak, ze jsem je doposud nejak zvlast neresil, protoze mestsky provoz absolvuji minimalne, aditiva pridavam, ale nevadi mi to ( mel by pridavat, kazdy, kdo ma primy vstrik, nebo alespon tankovat jiz aditivovana paliva ), hladina oleje se mi neměni a olej menim po roce po 8tis. Km. , rozvody by mely vydrzet spoustu Km.
Ted mam najeto 21.000km, a jsem s motorem a autem jako celkem spokojeny. Novinarsky komenty me moc neberou. Podivam se, ale nazor si delam sam. Pro me treba pri vyberu auta nikdy nebyla spotreba hlavmim ukazatelem a pokud se resi velikost kufru, uprednostnuji sirku kufru a celkový tvar, ( ktery udava jeho prakticnost ) pred celkovymi litry, kterych muze byt hodně, ale v zasadě k nicemu.
Verim, ze se mi podari vyresit ty dve bolistky ( vybrace a problem s teplotou ) a vse bude v poradku. Velmi dulezite je, ze o nich vim a umim snadno predchazet tomu, abych motoru zpusoboval šoky. V zásadě bych takto dokazal fungovat "na věky" , ale problemy jsou od toho aby se řešily. Jeste jsem nemel auto, aby bylo od vyroby ve 100% stavu, vzdy byl problem na motoru, vzdy se povedlo vyresit. Chce to ale projevit zajem, neco si zjistit a nenechat ze sebe udelat v servisu hlupaka.
Vyhody motoru : dostatecny vykon a tocivy moment, u Clia to vypada, ze ani precipovani na 130k mu neuskodi ( zaklad u Meganu, Kadjaru ). Pohodlny, tichy, jako stvoreny na delsi trasy a na delsich trasach i usporny. Topeni v pohodě, studene starty v pohodě. S manualni prevodovkou lze řadit lehce a přesně, sprevodovani dobré - odstupňovaní odpovidá starsim prevodovkam v dannem segmentu, jen je pridana dlouha 6 pro úsporu paliva, nicméně motor nanni umi s prehledem tahat i velke kopce a neni treba podrazovat.
Nevyhody : neusporny na mestsky provoz. Zatim co na dovolenou umim jet nalozeny s celou rodinou do 7l/100, ve meste se ani sam nesvezu pod 8 litru, spise za 9. Nutnost pridavat do benzinu aditiva kvuli korekci karbonovaní motoru. Nutnost casteji hlidat hladinu oleje, jestli se neredi benzinem ( vseobecně plati pro primy vstrik ) a zkraceni intervalu vymeny. Vetsi rozmery 4 valcoveho motoru proti 3 valci = vymena ci oprava ventilovych rozvodů znamená motor ven.
Pokud zde mluvim o nevyhodach, je to tak, ze jsem je doposud nejak zvlast neresil, protoze mestsky provoz absolvuji minimalne, aditiva pridavam, ale nevadi mi to ( mel by pridavat, kazdy, kdo ma primy vstrik, nebo alespon tankovat jiz aditivovana paliva ), hladina oleje se mi neměni a olej menim po roce po 8tis. Km. , rozvody by mely vydrzet spoustu Km.
Ted mam najeto 21.000km, a jsem s motorem a autem jako celkem spokojeny. Novinarsky komenty me moc neberou. Podivam se, ale nazor si delam sam. Pro me treba pri vyberu auta nikdy nebyla spotreba hlavmim ukazatelem a pokud se resi velikost kufru, uprednostnuji sirku kufru a celkový tvar, ( ktery udava jeho prakticnost ) pred celkovymi litry, kterych muze byt hodně, ale v zasadě k nicemu.
Verim, ze se mi podari vyresit ty dve bolistky ( vybrace a problem s teplotou ) a vse bude v poradku. Velmi dulezite je, ze o nich vim a umim snadno predchazet tomu, abych motoru zpusoboval šoky. V zásadě bych takto dokazal fungovat "na věky" , ale problemy jsou od toho aby se řešily. Jeste jsem nemel auto, aby bylo od vyroby ve 100% stavu, vzdy byl problem na motoru, vzdy se povedlo vyresit. Chce to ale projevit zajem, neco si zjistit a nenechat ze sebe udelat v servisu hlupaka.
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
To mě mrzí, že se ti to pořád nepodařilo vyřešit, bohužel čím specifičtější problém, který postihuje pouze pár lidí, tím horší možnost to nějak vyřešit. Sám to znám se svým bojem s R-linkem2, kdy se problémy podařilo vyřešit až po roce (u mě to byl boj s importérem, protože rok trvalo než uvolnili aktualizace, v servisu do té doby nemohli dělat nic). Možná bych doporučil začít komunikovat jak se servisem, tak s importérem dohromady a posílat maily do konference rovnou na Renault linku a přijímacímu technikovi v servise.
Jinak stejně jak jsem ti psal už před rokem, já žádné takové vibrace v autě nepociťuju. V Kadjaru celkově vůbec žádné vibrace nejsou, pokud není obutý na 19", pak skáče jak splašená koza.
Jinak pěkný popis a přesný popis 1,2TCe. Jen s tou neúsporností ve městě... ve městě je každý spalovací motor neúsporný
Jinak stejně jak jsem ti psal už před rokem, já žádné takové vibrace v autě nepociťuju. V Kadjaru celkově vůbec žádné vibrace nejsou, pokud není obutý na 19", pak skáče jak splašená koza.
Jinak pěkný popis a přesný popis 1,2TCe. Jen s tou neúsporností ve městě... ve městě je každý spalovací motor neúsporný
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
To ano, ve městě jde ekonomika k šípku pokaždé. Výrok byl myšlen pro srovnání 1.2TCe VS 0.9TCe. Menší objem a méně válců se ekonomicky do města hodí určitě víc
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Dnes pri ceste z prace jsem to zkousel dle tveho navodu, nekolikrat, na rovine, z kopce, i na uplne novy silnici z mirnyho kopecka a je to furt stejny, tzn v projevu auta se nic nezmeni, nic se neklepe ani nevybruje, zkouseno na petku, najeto mam 31 500 km
Renault CLIO V 1.0 TCe 67kW Intens - rv. 08/2021
Renault CLIO Grandtour 1.2 TCe 87kW Intens/BOSE - rv. 02/2018, červená flamme, LED Pure Vision, R-link Evolution
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Intens - rv. 03/2015 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Expresion - rv. 10/2008 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 TCe 87kW Intens/BOSE - rv. 02/2018, červená flamme, LED Pure Vision, R-link Evolution
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Intens - rv. 03/2015 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Expresion - rv. 10/2008 - R.I.P.
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Tak jsem po výměně rozvodů ( lišta, napínák, přesuvníky vaček, řetěz a pár dalších drobností ). Výsledek není 100%, ale je to výrazně lepší :
- Vibrace jsou jen jemné a podaří se mi je vyvolat zhruba tak 1x z deseti pokusů, což bývalo opačně. Nyní je projev cca srovnatelný s Capturem, kterého jsem zmiňoval na začátku tohoto vlákna. Mám za sebou dva výlety a v zásadě byl klid a pohoda, prostě nic co by mě vytáčelo.
- Motor mi nyní přijde za jízdy tišší. Shodl jsem se na tom i s manželkou.
- Také studené starty jsou tišší.
- Když jsem dříve při běhu motoru na volnoběh položil ruku na motor ( zahřátý ), cítil jsem záškuby - určitá nepravidelnost v chodu motoru, nyní ne.
- Při zahřátém motoru, se na volnoběh linuly z výfuku zvuky, jakoby střílení. Viz videa níže. Nyní je klid.
Za těchto podmínek to prozatím pouštím z hlavy. Zřejmě už není po této stránce co vylepšit. Zbývá jen doufat, že to takhle vydrží.
Jinak musím říci že v "mém" servisu - showroomu, ve kterém bývalo lidmi stále nabito, je nyní jak po vymření. Myslím, že se jim teď hodí každý kšeft i ten na záruku. Kdo se záručními opravami neuspěl dříve, mohl by uspět nyní.
- Vibrace jsou jen jemné a podaří se mi je vyvolat zhruba tak 1x z deseti pokusů, což bývalo opačně. Nyní je projev cca srovnatelný s Capturem, kterého jsem zmiňoval na začátku tohoto vlákna. Mám za sebou dva výlety a v zásadě byl klid a pohoda, prostě nic co by mě vytáčelo.
- Motor mi nyní přijde za jízdy tišší. Shodl jsem se na tom i s manželkou.
- Také studené starty jsou tišší.
- Když jsem dříve při běhu motoru na volnoběh položil ruku na motor ( zahřátý ), cítil jsem záškuby - určitá nepravidelnost v chodu motoru, nyní ne.
- Při zahřátém motoru, se na volnoběh linuly z výfuku zvuky, jakoby střílení. Viz videa níže. Nyní je klid.
Za těchto podmínek to prozatím pouštím z hlavy. Zřejmě už není po této stránce co vylepšit. Zbývá jen doufat, že to takhle vydrží.
Jinak musím říci že v "mém" servisu - showroomu, ve kterém bývalo lidmi stále nabito, je nyní jak po vymření. Myslím, že se jim teď hodí každý kšeft i ten na záruku. Kdo se záručními opravami neuspěl dříve, mohl by uspět nyní.
Naposledy upravil(a) DYK77 dne sob srp 01, 2020 01:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Vibrace motoru 1.2 TCe
Odezva z výfuku PŘED výměnou rozvodů ...
https://drive.google.com/file/d/1HfbIS1 ... sp=sharing
Odezva z výfuku PO výměně rozvodů ...
https://drive.google.com/file/d/1HePTuA ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1HfbIS1 ... sp=sharing
Odezva z výfuku PO výměně rozvodů ...
https://drive.google.com/file/d/1HePTuA ... sp=sharing
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti