Dobry den. Mám nové Clio 4.Od začátku mi na místě řidiče při větší rychlosti hučelo a foukalo u dveří. Přítel odhalil, že těsnící guma je "odchlíplá" v přechodu od okna dolů směrem ke dveřím dolů. Volala jsem prodejci co s tím. Bylo mi řečeno, že je to "chyba 4kových Clii...".... Máte někdo podobnou zkušenost...?.... Diky....
.
Těsněni u dveří řidiče
Re: Těsněni u dveří řidiče
Myslím, že to tu někdo zmínil, ale že by to bylo pravidlem to nevím. Nasdílejte fotku ( např. na Google Disk, nebo Rajce.cz ) , ať vidíme o co jde a můžeme porovnat.
Re: Těsněni u dveří řidiče
taky bych se koukl... ale problem clii to rozhodne neni...
mozna to ze je hodne slyset pneumatiky /taky dost zalezi na asfaltu/ ale fuceni kolem oken rozhodne ne...
mozna to ze je hodne slyset pneumatiky /taky dost zalezi na asfaltu/ ale fuceni kolem oken rozhodne ne...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Těsněni u dveří řidiče
Na Youtube je o tom docela dost od Turku.
A problem Clia to prave je a docela castej.
A problem Clia to prave je a docela castej.
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát zář 13, 2019 14:11
Re: Těsněni u dveří řidiče
Hlásím podobný problém a částečně již vyřešený.
Hluk způsoboval nevhodný tvar plastové vložky na vnější straně sloupku mezi pevnou a stahovací částí okna předních dveří.
Doporučuju jednoduchý test - pokud za jízdy rychlostí kdy se projevuje hluk (u mě to byl až hvizdot) zatlačíte na gumu stahovacího okna v místě tohoto sloupku a hluk ustane, je to tento problém.
Příčinou je, že tato pomerně lehce demontovatelná vložka (1. demontáž vnější lišty těsnění okna, 2. demontáž vložky tahem dolů do dveří a ven ze sloupku; díl nedrží na zácvaky - jen třením o gumu okenního rámu + pozor, nahoře je zastrčen pod gumu rámu dveří) je nevhodně prohnutá - málo přitlačuje sametku stahovacího okna - a vzniká tak mezera mezi oknem a sametkou = hluk, hvizdot...
Řešil jsem demontáží, nahřátím horkovzduškou a jemným prohnutím zpět.
Pozor - díl je drahý (autokelly 1229,-): 808713408R - levá; 808704637R - pravá (matné provedení).
Dalším krokem, kt. jsem ale ještě nerealizoval, je podlepení místě přítlaku na sametku okna oboustrankou pro automotive využití např 3M 4229 - pěnová; šířka 12mm, tloušťa 0,76mm. Myslím, že by se přesně vešla.
Hluk způsoboval nevhodný tvar plastové vložky na vnější straně sloupku mezi pevnou a stahovací částí okna předních dveří.
Doporučuju jednoduchý test - pokud za jízdy rychlostí kdy se projevuje hluk (u mě to byl až hvizdot) zatlačíte na gumu stahovacího okna v místě tohoto sloupku a hluk ustane, je to tento problém.
Příčinou je, že tato pomerně lehce demontovatelná vložka (1. demontáž vnější lišty těsnění okna, 2. demontáž vložky tahem dolů do dveří a ven ze sloupku; díl nedrží na zácvaky - jen třením o gumu okenního rámu + pozor, nahoře je zastrčen pod gumu rámu dveří) je nevhodně prohnutá - málo přitlačuje sametku stahovacího okna - a vzniká tak mezera mezi oknem a sametkou = hluk, hvizdot...
Řešil jsem demontáží, nahřátím horkovzduškou a jemným prohnutím zpět.
Pozor - díl je drahý (autokelly 1229,-): 808713408R - levá; 808704637R - pravá (matné provedení).
Dalším krokem, kt. jsem ale ještě nerealizoval, je podlepení místě přítlaku na sametku okna oboustrankou pro automotive využití např 3M 4229 - pěnová; šířka 12mm, tloušťa 0,76mm. Myslím, že by se přesně vešla.
Clio IV 2014 VAN dci75
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů