Dá se nějak udělat, aby byla 12V zásuvka trvale pod napětím?
Měl jsem Peugeot 206 a tam stačilo přehodit pojistku od zásuvky do vedlejší pozice.
Zásuvka 12 V
Zásuvka 12 V
Peugeot 206 1,1i 44Kw 2004. 2019 po smrti, protiúčtem za Clio
Renault Clio IV Grandtour, 2019 TCe 75 , Červená Flamme NNP.
Renault Clio IV Grandtour, 2019 TCe 75 , Červená Flamme NNP.
Re: Zásuvka 12 V
Určitě to půjde, baterie je pod napětím stále.
1.Nestyděl bych se natáhnou vodič +pól přímo od baterie ( svorka akumulátoru má místo pro umístění vodiče s očkem ) až k zapalovači ( předřazená pojistka samozřejmostí ), kostra, nebo-li -pól je všudypřítomná, minimálně na konektoru zapalovače bude.
2. Nebo v pojistkové skříni odpojit na pojistce č.17 přívod k zapalovači a ten připojit jinam, kde je trvalé napětí, ovšem ne k nějakému citlivému obvodu, ale ideálně na nějakou volnou pozici. Koukal jsem letmo do příručky a jestli nekecá, tak pojistka č.29 je pro alarm a pokud alarm není ve voze nainstalovaný, měla by být tato pozice volná.
1.Nestyděl bych se natáhnou vodič +pól přímo od baterie ( svorka akumulátoru má místo pro umístění vodiče s očkem ) až k zapalovači ( předřazená pojistka samozřejmostí ), kostra, nebo-li -pól je všudypřítomná, minimálně na konektoru zapalovače bude.
2. Nebo v pojistkové skříni odpojit na pojistce č.17 přívod k zapalovači a ten připojit jinam, kde je trvalé napětí, ovšem ne k nějakému citlivému obvodu, ale ideálně na nějakou volnou pozici. Koukal jsem letmo do příručky a jestli nekecá, tak pojistka č.29 je pro alarm a pokud alarm není ve voze nainstalovaný, měla by být tato pozice volná.
Re: Zásuvka 12 V
Díky za info, na přímo od baterky přes pojistku mě to taky napadlo, no myslel jsem, jestli to není tak jednoduché, jako kdysi.
Peugeot 206 1,1i 44Kw 2004. 2019 po smrti, protiúčtem za Clio
Renault Clio IV Grandtour, 2019 TCe 75 , Červená Flamme NNP.
Renault Clio IV Grandtour, 2019 TCe 75 , Červená Flamme NNP.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti