Zásuvka 12 V

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
imaster
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: pon srp 19, 2019 16:29

Zásuvka 12 V

Příspěvek od imaster » úte lis 19, 2019 18:14

Dá se nějak udělat, aby byla 12V zásuvka trvale pod napětím?
Měl jsem Peugeot 206 a tam stačilo přehodit pojistku od zásuvky do vedlejší pozice.
Peugeot 206 1,1i 44Kw 2004. 2019 po smrti, protiúčtem za Clio
Renault Clio IV Grandtour, 2019 TCe 75 , Červená Flamme NNP.

Uživatelský avatar
DYK77
Experienced member
Příspěvky: 559
Registrován: pát kvě 05, 2017 21:50
Bydliště: MOST

Re: Zásuvka 12 V

Příspěvek od DYK77 » ned pro 08, 2019 23:47

Určitě to půjde, baterie je pod napětím stále.
1.Nestyděl bych se natáhnou vodič +pól přímo od baterie ( svorka akumulátoru má místo pro umístění vodiče s očkem ) až k zapalovači ( předřazená pojistka samozřejmostí ), kostra, nebo-li -pól je všudypřítomná, minimálně na konektoru zapalovače bude.
2. Nebo v pojistkové skříni odpojit na pojistce č.17 přívod k zapalovači a ten připojit jinam, kde je trvalé napětí, ovšem ne k nějakému citlivému obvodu, ale ideálně na nějakou volnou pozici. Koukal jsem letmo do příručky a jestli nekecá, tak pojistka č.29 je pro alarm a pokud alarm není ve voze nainstalovaný, měla by být tato pozice volná.
Renault Clio IV GrandTour GTline 1.2TCe 120
Obrázek

imaster
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: pon srp 19, 2019 16:29

Re: Zásuvka 12 V

Příspěvek od imaster » pon pro 09, 2019 08:52

Díky za info, na přímo od baterky přes pojistku mě to taky napadlo, no myslel jsem, jestli to není tak jednoduché, jako kdysi.
Peugeot 206 1,1i 44Kw 2004. 2019 po smrti, protiúčtem za Clio
Renault Clio IV Grandtour, 2019 TCe 75 , Červená Flamme NNP.

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů