Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Zdar lidi, prosím vás co značí to písmeno za lomítkem , nemyslím rychlostní index, uvedu příklad
6.00 J 15 - 40 /B ; 185/65 R15 88T
Co znamená to písmeno B ?
V dalších záznamech v TP jsou u 15 jeste
6.00 J 15 - 40 /C ; 185/65 R15 88T
6.00 J 15 - 40 /E ; 185/65 R15 88H
Auto jsem.dostal na letních samozřejmě takže na Plecháče obuju na zimu zimní a na jaře bych chtěl ALU, ale kvůli středové dířě asi budu muset vzít origo v Renaultu ??! To chcou vážně litr jen za šrouby k jednomu kolu?
Měl by někdo zájem o letní gumy (bude na nich kolem 5000km) kdybych kupoval na jaře 16"?
Dáte někdo tip kde jinde koupit ALU nejlépe teda ty 15"?
6.00 J 15 - 40 /B ; 185/65 R15 88T
Co znamená to písmeno B ?
V dalších záznamech v TP jsou u 15 jeste
6.00 J 15 - 40 /C ; 185/65 R15 88T
6.00 J 15 - 40 /E ; 185/65 R15 88H
Auto jsem.dostal na letních samozřejmě takže na Plecháče obuju na zimu zimní a na jaře bych chtěl ALU, ale kvůli středové dířě asi budu muset vzít origo v Renaultu ??! To chcou vážně litr jen za šrouby k jednomu kolu?
Měl by někdo zájem o letní gumy (bude na nich kolem 5000km) kdybych kupoval na jaře 16"?
Dáte někdo tip kde jinde koupit ALU nejlépe teda ty 15"?
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Fakt záhada ty písmena. Já našel jen toto ...
http://www.pneuklima.cz/rady-a-tipy/zna ... ych-disku/
http://www.pneuklima.cz/rady-a-tipy/zna ... ych-disku/
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
No,pokud nemas v TP vic nez to,co mas napsano,tak 16" si jedine nejak osefovat a dopsat. Nebo proste jen 15"cky. To pismeno bych neresil,zrejme jsou to jen interni pismena poctu zapisu-mozna na misto cisel..
Domluv se s nejakym dobrym pneuservisem. Verim,ze kvuli stredovy dire nebudes muset kupovat primo v Renaultu.Tam je to fakt drahy. I s timy srouby-za litr a necelej jsem daval na vsechny kola. Ja dokupoval loni plechy 15" s pneu(Sava) a servis u nas chtel s prehozem a obutim nejakych 8500 a Renault za to samy 12.000. Vyhoda,ze neni treba kupovat ventilky na tlak v pneu,tim se to tak nejak zbytecne neprodrazi..
Domluv se s nejakym dobrym pneuservisem. Verim,ze kvuli stredovy dire nebudes muset kupovat primo v Renaultu.Tam je to fakt drahy. I s timy srouby-za litr a necelej jsem daval na vsechny kola. Ja dokupoval loni plechy 15" s pneu(Sava) a servis u nas chtel s prehozem a obutim nejakych 8500 a Renault za to samy 12.000. Vyhoda,ze neni treba kupovat ventilky na tlak v pneu,tim se to tak nejak zbytecne neprodrazi..
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Kola, šrouby, není dnes problém, trh je tím přeplněný. Zkus chvilku pohledat. Nevím jak jsi náročný, ale já koupil na zimu sadu obyč. použitých alukol za 5000,- ( 1250,-Kč/ks ) v pneuservisu ( hledal jsem na sbazar.cz, bazoš.cz ). Kola byla jak netknutá. S těmi samými koly přišel před zimou s nabídkou dealer i Renault a nabízel je za +/- 2000,-Kč, což také nebyla žádná hrůza, ale úspora 3000,- už stála za to si pro ně nějakých 100Km zajet
Jinak jak říká bagr... ta písmena bych neřešil, byť by mě samotného zajímalo co opravdu značí, ale nevím, že by je někdo někdy bral v potaz.
Se šrouby je to obdobné. Vyjma nových z Renaultu si můžeš koupit originální starší, nebo nové neoriginální. U šroubu je důležité znát, průměr závitu, stoupání závitu, délku závitu, tvar dosedací plochy a velikost šestihranu ( klíče ) .
mrkni třeba sem ... https://www.renaultdily.cz/sroub-kola-m ... gKGnfD_BwE
nebo sem ... https://www.vawobchod.cz/310020-sroub-m ... gKFHvD_BwE
Jinak jak říká bagr... ta písmena bych neřešil, byť by mě samotného zajímalo co opravdu značí, ale nevím, že by je někdo někdy bral v potaz.
Se šrouby je to obdobné. Vyjma nových z Renaultu si můžeš koupit originální starší, nebo nové neoriginální. U šroubu je důležité znát, průměr závitu, stoupání závitu, délku závitu, tvar dosedací plochy a velikost šestihranu ( klíče ) .
mrkni třeba sem ... https://www.renaultdily.cz/sroub-kola-m ... gKGnfD_BwE
nebo sem ... https://www.vawobchod.cz/310020-sroub-m ... gKFHvD_BwE
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Mozna bych jeste dodal,ze do hliniku by se meli daval srouby s otocnym kuzelem. U plechu je to jedno..
Pokud moc nejezdis,volil bych celosezonni. Ja si to neuvedomil a koupil sadu,ale za 4roky uz dam celosezonni a zbytek rozprodam.
Hledal jsem,ale nejak se nemuzu dopatrat,jaky je moment utazeni. Nevite nekdo?
Pokud moc nejezdis,volil bych celosezonni. Ja si to neuvedomil a koupil sadu,ale za 4roky uz dam celosezonni a zbytek rozprodam.
Hledal jsem,ale nejak se nemuzu dopatrat,jaky je moment utazeni. Nevite nekdo?
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Kola bych rekl.. tak kolem 110Nm..ale presne to nevim.
A s tema podlozkama u hlinikacu jsi me zaskocil.. uff.. mam litaky primo z renaultu a podlozky tam nejsou. Dokonce jsem se na to v renaultu vysloveně ptal a bylo mi receno, ze se tam nedavaji.. Tak nevim.. jezdim 5ty rok, prehazuji zimni plechace s letnimi, ale srouby davam ty same..
A s tema podlozkama u hlinikacu jsi me zaskocil.. uff.. mam litaky primo z renaultu a podlozky tam nejsou. Dokonce jsem se na to v renaultu vysloveně ptal a bylo mi receno, ze se tam nedavaji.. Tak nevim.. jezdim 5ty rok, prehazuji zimni plechace s letnimi, ale srouby davam ty same..
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Nasel jsem,ze u Clia III se dotahovalo u 4der na 105Nm a u 5der 140Nm. Coz mi prijde docela dost,kdyz u vetsina znacek je to cca 120Mn.Jsem ani necvedel,ze delali na jednou aute vic der
Co se tyce tech podlozek. Je to kvuli oderum na hliniku! Takze v podstate,muzes dat jakykoliv srouby na hlinik,ale nejlepsi je s otocnim kuzelem a to kvuli tomu,aby se disk neposkodil,neposkrabal..Zadna veda v tom neni,na parametry ci jizdni vlystnosti to nema zadny vlyv. A taky by se melo po cca 500km zkontrolovat dotazeni,korz u hliniku. To ale taky zalezi na kazdem,jestli to udela,nebo se na to ****
EDIT:
Mozna se nekomu hodi:
https://motofocus.cz/wp-content/uploads ... stg-a1.pdf
Co se tyce tech podlozek. Je to kvuli oderum na hliniku! Takze v podstate,muzes dat jakykoliv srouby na hlinik,ale nejlepsi je s otocnim kuzelem a to kvuli tomu,aby se disk neposkodil,neposkrabal..Zadna veda v tom neni,na parametry ci jizdni vlystnosti to nema zadny vlyv. A taky by se melo po cca 500km zkontrolovat dotazeni,korz u hliniku. To ale taky zalezi na kazdem,jestli to udela,nebo se na to ****
EDIT:
Mozna se nekomu hodi:
https://motofocus.cz/wp-content/uploads ... stg-a1.pdf
Renault Clio IV 1,2 16V 75 Limited Červená Flamme NNP
Re: Clio IV, fl2, rozměry disků co znamená písmeno za lomitkem
Stačí mít čisté dosedací plochy a hliníkovému kolu se nemůže od klasického šroubu s kuželem nic stát. To by tam ty šrouby s otočnými podložkami dávali výrobci rovnou.
Apropó, pamatuji jak jsem měl na Oltcitu otočné podložky, jedna se při dotahování neznatelně šprajcla a za jízdy se mi cca po 10ti Km povolilo kolo.
Apropó, pamatuji jak jsem měl na Oltcitu otočné podložky, jedna se při dotahování neznatelně šprajcla a za jízdy se mi cca po 10ti Km povolilo kolo.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů