Renault Clio V

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Uživatelský avatar
berka79
Junior member
Příspěvky: 175
Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Renault Clio V

Příspěvek od berka79 » pát úno 12, 2021 22:00

Zkusil jsem prozatím odpojit ten snímač na minus pólu baterie a jakmile nastartuji nabíjí auto jen kolem 12V, takže vlastně vůbec. Po rozjetí a prvním sešlápnutí brzdy skočí nabíjení na hodnotu nad 14V a tam se už drží po celou dobu cesty. Navíc na křižovatce ani při ohřátém motoru sám nevypíná motor. Zatím vyzkoušeno jen při třech jízdách a najetých cca. 60 km. Na meganu mám propojené PINY na snímači kapoty, a už dva roky je vše naprosto v pořádku. Žádný otravný stop-start systém nefunguje a auto nabíjí ihned jako každé jiné. Tady je horší přístup k tomu konektoru spínače kapoty, tak jsem to zatím zkusil takto.
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205
Clio V Intens TCe 100 Valencia
Peugeot 206cc prostě se nám líbilo

pkey
Advanced member
Příspěvky: 342
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od pkey » sob úno 13, 2021 10:33

pro berka79:
Tento systém s&s vlastně nikdy neudržuje baterku v nabitém stavu. Když se jede trasa 100 km, tak to po nastartování ukazuje 11,8 V a po rozjetí naběhne 14,9V. Kolik jde do baterky nemám zdání. Během jízdy klesá napětí na 14,4 - 14,5V a po ujetí zhruba 70 km to klesne na 12,8V. Člověk by si myslel, že je baterka OK. Ale chyba lávky. Ta baterka se vlastně po dosažení nějaké hodnoty nedobíjí. Někde ve fóru to je popsané kam až to nechá systém dobíjení spadnout. Takže se baterka provozem postupně ničí a je to vymyšleno, že při servisu na 2 letech baterku dobijí a počítají že vydrží další rok, aby přežila záruku. Jediná možnost je dobíjet. Ale když není garáž a v panelákovém sídlišti není kde připojit nabíječku, tak jedině škemrat v servisu. Tam ale taky není možnost se objednat ze dne na den. A jelikož jsem již starší, tak nejezdím každý den a baterka to jednoho dne neustojí a bude dohadování o záruce. V předchozím příspěvku, kde jsem zmínil nefunkční ventilátor topení a stavil se v servisu, tak mi technik řekl, že když to nepůjde nastartovat ať zavolám na asistenční službu a pak se to bude řešit.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019

Uživatelský avatar
berka79
Junior member
Příspěvky: 175
Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Renault Clio V

Příspěvek od berka79 » sob úno 13, 2021 20:14

Máte někdo zkušenost s easy link a aplikací MY Renault? Jakým způsobem stáhnu aktualizace map v easy linku? Uvedenou stránku na které by to mělo být nemohu nikde najít, přijde mi, že odkazy jsou nefunkční, resp. ani neexistují. Dále, pokud v aplikaci MY Renault najedete na polohu vozidla, ukáže se vám opravdu skutečná poloha vozidla? Já tam vidím svoji polohu podle polohy mobilního telefonu, ale poloha auta je úplně někde jinde a nepomáhá ani aktualizace dat. Chvíli to píše přijímám data a pak to zobrazí zase tu starou polohu, navíc s datumem více jak měsíc starým. V autě je sdílení dat povoleno, můžu si z mobilu poslat i adresu do navigace, takže komunikace mezi mobilem a autem probíhá. Při kontrole sítě v autě je vidět, že vozidlo je k síti připojeno. Na zákaznické lince Renault mi řekli, že vozidlo normálně komunikuje se serverem a problém nevidí. Prý by možná pomohla vydaná aktualizace easy linku, ale tu je potřeba udělat v servisu a ten na to chce celý den. Asi to bude nějaká nukleární věda...
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205
Clio V Intens TCe 100 Valencia
Peugeot 206cc prostě se nám líbilo

Uživatelský avatar
mike33
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: stř pro 11, 2019 14:53

Re: Renault Clio V

Příspěvek od mike33 » ned úno 14, 2021 16:35

Mám renault clio V 1 rok a 3 mesiace a ešte som nespozoroval, že by ani pri súčasných mrazov -20 už týždeň som mal nejaký problém s naštartovaním (start stop vždy vypínam pri každej ceste).
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k

sac11
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 17, 2020 12:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od sac11 » ned úno 14, 2021 18:40

Čo sa týka radaru , tak na zahr. fórach som čítal, že je s tým problém a mal by byť /alebo už je/ update softwaru.
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW čierna 8/2020

pkey
Advanced member
Příspěvky: 342
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od pkey » pon úno 22, 2021 17:33

pro mike33: Pokuď jezdíš např. do práce a na nákup každý den souhrnně 100 km, tak je baterka schopná nastartovat i v zimě. Já mám stejné auto také 1 rok a 3 měsíce a nastartuje to i při napětí 11.8 V. Ale od podzimu nemusím vypínat S&S, protože baterka je ve stavu, kdy automaticky naskočí při zastavení ikona neaktivní S&S. Na baterku je záruka 3 roky a při mém nájezdu (v současnosti 8300 km) se baterka nikdy pořádně nedobije a dochází k sulfataci. Teď je auto v servisu kvůli nefunkčnímu radaru a zároveň je na nabíječce k oživení (rozpouštění solí na deskách) a dobití co to půjde. Co se týče radaru, tak mi po 5 hodinách telefonoval technik, že je radar v pořádku, ale že jsem měl údajně vypnuté všechny asistenty, ale také že mi nahráli nějakou aktualizaci softu. Vypnuté asistenty nechávám bez komentáře, leda, že by je vypnul telefon při spárování s autem. Mám samsung a spárování proběhlo bez problému včetně Android auto (mám Android 10). Použil jsem navigaci 2x v HK, jinak to nepřipojuji. Zítra mi má technik volat, kdy bych mohl auto vyzvednout, tak jsem zvědav co na mě vybafne.
Hezký den
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019

auto-radce
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pon úno 03, 2020 14:26

Re: Renault Clio V

Příspěvek od auto-radce » úte úno 23, 2021 08:34

pkey píše:
pon úno 22, 2021 17:33
ale že jsem měl údajně vypnuté všechny asistenty, ale také že mi nahráli nějakou aktualizaci softu. Vypnuté asistenty nechávám bez komentáře, leda, že by je vypnul telefon při spárování s autem.
U Clia V jdou vypnout asistenty jednou pro vždy, takže jsou vypnuté dokud je zase nezapnete. Je to uživatelská věc, nikoliv chyba auta.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012

pkey
Advanced member
Příspěvky: 342
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od pkey » úte úno 23, 2021 08:53

auto-radce píše:
úte úno 23, 2021 08:34
pkey píše:
pon úno 22, 2021 17:33
ale že jsem měl údajně vypnuté všechny asistenty, ale také že mi nahráli nějakou aktualizaci softu. Vypnuté asistenty nechávám bez komentáře, leda, že by je vypnul telefon při spárování s autem.
U Clia V jdou vypnout asistenty jednou pro vždy, takže jsou vypnuté dokud je zase nezapnete. Je to uživatelská věc, nikoliv chyba auta.
Od začátku jsem měl vypnuté pouze sledování jízdy podle dělící čáry, tj. lomcování volantem. Ze začátku jsem vypínal sledování tzv. sledování dopravních značek, ale protože při každém nastartování se to automaticky zapnulo, tak už jsem to ignoroval. Stalo se mi taky, že na kruháči to ukazovalo 100 km/h, což je úplně mimo. S navigací z Android auto to nespolupracuje a konec obce to také nepozná. Jak jsem uvedl, radar se se zřejmě vypnul při párování telefonu s autem. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Moje chyba, že mě nenapadlo to zkontrolovat v asistentech. Stejně ale museli nahrát nějakou aktualizaci softu.
Dnes dopoledne jsem byl pro auto a technik pořád opakoval, že asistenti byli vypnutý. Baterka už byla dobytá a nic jsem neplatil. Když mi auto předváděl tak bylo zjevné, že měl spárovaný telefon, protože když jsem připojil svůj, tak to chvilku trvalo než se android auto vzpamatoval. Takže asi na tom něco bude a pro jistotu si to technik ověřoval po aktualizaci softu.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019

Mili78
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv úno 25, 2021 21:23

Re: Renault Clio V

Příspěvek od Mili78 » čtv úno 25, 2021 21:34

pkey píše:
pon úno 22, 2021 17:33
pro mike33: Pokuď jezdíš např. do práce a na nákup každý den souhrnně 100 km, tak je baterka schopná nastartovat i v zimě. Já mám stejné auto také 1 rok a 3 měsíce a nastartuje to i při napětí 11.8 V. Ale od podzimu nemusím vypínat S&S, protože baterka je ve stavu, kdy automaticky naskočí při zastavení ikona neaktivní S&S. Na baterku je záruka 3 roky a při mém nájezdu (v současnosti 8300 km) se baterka nikdy pořádně nedobije a dochází k sulfataci. Teď je auto v servisu kvůli nefunkčnímu radaru a zároveň je na nabíječce k oživení (rozpouštění solí na deskách) a dobití co to půjde. Co se týče radaru, tak mi po 5 hodinách telefonoval technik, že je radar v pořádku, ale že jsem měl údajně vypnuté všechny asistenty, ale také že mi nahráli nějakou aktualizaci softu. Vypnuté asistenty nechávám bez komentáře, leda, že by je vypnul telefon při spárování s autem. Mám samsung a spárování proběhlo bez problému včetně Android auto (mám Android 10). Použil jsem navigaci 2x v HK, jinak to nepřipojuji. Zítra mi má technik volat, kdy bych mohl auto vyzvednout, tak jsem zvědav co na mě vybafne.
Hezký den
ja mam tiez 8000km, a teray v zime Startstop ani neriesim,lebo bateria je tak v zalostnom stave ze Startstop ani neaktivuje. Ale ako sa teraz trochu oteplilo, tak vcera sa mi Start stop zazracne aktivoval, myslim ze prichodom tepla bateria ozije. Ja jazdim teraz v zime denne kratucke par km vzdialenosti v meste.
Mám automat tce 130, jun 2020.

Ale co ma hneva ze bateria nedovoluje napr zostat v aute a nieco nastavovat v infoteimente,napr radio,alebo android auto,alebo mat zapnute vnutorne osvetlenie. batera po vypnuti motora, po chvili ide do pohot.rezimu. Chapem, nejazdim daleko...ale minule mi bola v servise nabita,vyzerala v slusnej kondicii iba v ten den.. Po odstaveni auta,rano uz bola opat slaba. Ale ako zasa vzdy vozidlo nastartuje vzdy to sa stazovat nemozem.


Dalej ma hneva ambientne osvetlenie v strednej casti, ten LED pas... Nastartujem auto,a az za cca 15 min zacne svietit, akoby potreboval nejake teplo,akoby sa tam malo nieco zohriat na aktivaciu. Softverovo mám vsetko zapnute. Ale opat! ako sa oteplilo aj ten pás sa zapne uz skor,po par minutach, nechapem to, nevedia si radi ani v servise. Bocne osvetlenia v kluckach dverí svietia vzdy. Neviem si to vysvetlit.

tu je video ,ako mi ten stredovy led ambient pás nesvieti https://www.youtube.com/watch?v=kZctlVvBckA

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 696
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Renault Clio V

Příspěvek od kadliiik » pát úno 26, 2021 11:04

Aktuální napětí baterie je jeden z několika parametrů, které S-S hodnotí. Tím, že najednou začne S-S fungovat, když se mírně oteplí a začně svítit slunko rozhodně není tím, že by s příchodem tepla baterie ožila. V zimě se S-S nespustí především kvůli tomu, že v autě topíš, tak zkrátka nevypíná motor. Jakmile se oteplí nad nulu a začne prát do auta=skleníku slunko, je uvnitř dostatečné teplo, tak klidně motor zhasne. Opačně zas ve velkém vedru taky S-S nevypne kvůli klimatizaci.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

Uživatelský avatar
mike33
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: stř pro 11, 2019 14:53

Re: Renault Clio V

Příspěvek od mike33 » pát úno 26, 2021 18:00

Pochopte konečne, že hlavnou úlohou batérie je naštartovať motor a svietiť, všetko ostatné je pas=, ak je vonku -20 a ja bez problémov naštartujem seriem na to, že sa nemôžem hrať s palubovkou a ďalšie prkotiny! Je to inteligentná batéria a je super, že v aute je tam aspoň niekto taký nie?
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k

Mili78
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv úno 25, 2021 21:23

Re: Renault Clio V

Příspěvek od Mili78 » pát úno 26, 2021 19:51

No zasa neni to tak,ze nastartujem v zime auto a to stačí. No nie.. Bateria v Cliu5 je mizerna. Netreba -20, staci +5 a bateria nezvlada ani vnutorne osvetlenie,napr v kufri!!
Mal som predtým tiez auto a v zime bateria bola lepšia.

pkey
Advanced member
Příspěvky: 342
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od pkey » sob úno 27, 2021 09:41

V současně vyráběných autech není žádná inteligentní baterie, ale tzv. int. dobíjení. Jenže to neudržuje baterku plně nabitou, ale po dosažení určitého stavu, který stejně nikdo z nás nezná, prostě baterku nedobíjí až do nějakého kritického stavu a samozřejmě při brzdění motorem pracuje rekuperace. Ale při jakých otáčkách motoru? Většinou se otáčky motoru pohybují okolo 2000 a v takovém režimu se alternátor moc nenadře. Jak jsem výše uvedl, měl jsem auto v servisu, s tím, že dobijí baterku. Když mi auto technik předal, tak bylo na tachometru o 10 km více a při jízdě domů mi měřák ukazoval 12,8V. Druhý den ráno už to bylo 12,1V. Nevím co v tom autě by přes noc tak vysálo baterku. Vysvětlení je jediné. Žádné dobíjení na nabíječce, kde by došlo k desulfataci a plnému dobití, ale technik auto prohnal na 3 rychlostní stupeň v otáčkách okolo 4000. Na těch 10 km se baterka zahřála a trošku dobila. Druhý den už zase byla ve stavu S&S neaktivní. V manuálu k autu je uvedeno, že po 4 letech je třeba vyměnit baterii a já dodám, pokud do té doby vydrží.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 696
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: Renault Clio V

Příspěvek od kadliiik » sob úno 27, 2021 11:31

Moc nechápeš jak funguje inteligentní dobíjení. Právěže při vytočeném motoru do 4000 ot/min a zátěži se baterie vůbec nedobíjí, ale naopak vybíjí. V tu chvíli totiž auto nezatěžuje motor alternátorem. V tu chvíli jde téměř veškerá síla motoru na kola a elektřina se dočasně sosá z baterky. Pokud chceš dobít baterii v autě s inteligentním dobíjením, tak musíš jet lážo plážo, plachtit a brzdit motorem, protože v tu chvíli auto zatěžuje motor alternátorem. Pro uživatele je tohle prostě absolutní výhra, protože při prošlápnutí plynu má maximální výkon, žádné vypínání klimatizace před předjížděním jak u starších aut apod. Baterie i tak vydží aspoň 3 roky, nová exide EFB stojí 2500, to je srandovní částka.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

pkey
Advanced member
Příspěvky: 342
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od pkey » sob úno 27, 2021 12:01

Ale chápu to dobře. Na Internetu je o tom spousta článků. Nevím co s tím autem technik vyváděl, ale mimo jiné jsem zjistil, že na těch 10 km, které s tím najel, stoupla průměrná spotřeba z 4,7 na 5,6 L/km. Při jízdě domů a včerejší jízdě vesměs v uzavřené obci, to vypadalo, jako kdyby to nepotřebovalo benzín, jak zase klesla hodnota průměrné spotřeby a dojezd se neměnil. Samozřejmě baterie za 2500 není pohroma, ale při výměně v servisu to bude jistě jiná cena.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host