Indikátor řazení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
Jirka48
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř kvě 31, 2017 06:47

Indikátor řazení

Příspěvek od Jirka48 » čtv zář 28, 2017 09:55

Zdravím,
Občas se mi stává, že mi indikátor řazení zcela nesmyslně ukazuje, abych zařadil nižší rychlost. Četl jsem na anglických fórech,že v tomhle nejsem sám. Doporučují to ignorovat. Ale mě se to nějak nelíbí. Dá se s tím něco dělat ?

lan
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: sob čer 17, 2017 18:42

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od lan » čtv lis 02, 2017 22:16

Taky mi to dělá,přisuzoval jsem to studenému motoru, ale ani po zahřátí se to nezměnilo.Az jsem vypnul motor a znovu nastartoval tak to přestalo. Neřeším a ignorují.

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od renault841 » pát lis 03, 2017 17:29

Tak on indikátor řažení nelze poslouchat vůbec... Občas by nejraději, aby se motor zadusil.
Naposledy upravil(a) renault841 dne stř lis 21, 2018 20:28, celkem upraveno 1 x.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

JaHo90
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv bře 23, 2017 23:01

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od JaHo90 » stř lis 21, 2018 19:12

Dělá mi to to samé, občas tam nesmyslně chce podřadit když jedu stálou rychlostí po rychlostce, a i když podřadím, che ještě níž. Ukazatel řazení už ignoruju, protože aby mi to při 1800 otáčkách do kopce ukazovalo ať dám vyšší převod, podle mě není normální a zdravé pro motor.

Uživatelský avatar
DYK77
Experienced member
Příspěvky: 559
Registrován: pát kvě 05, 2017 21:50
Bydliště: MOST

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od DYK77 » pát lis 23, 2018 23:06

On je v Capturu ( Cliu ) indikátor řazení? :)
Jen další "vymoženost" pro ukojení ekoteroristů.
PS: je vůbec bezpečný sledovat kde jakou koko...u na palubce ?
Renault Clio IV GrandTour GTline 1.2TCe 120
Obrázek

petr 73
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned zář 03, 2017 21:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od petr 73 » sob lis 24, 2018 23:17

Není to za prvé bezpečný a za druhé je blbost to poslouchat, protože jak píšeš je to jenom kvůli emisím a když podle toho řadíš tak akorát k.... š motor.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od Šamša » sob pro 08, 2018 13:45

Hoši nekoukejte na tu vymoženost a řaďte srdcem. Motor pod 2tis. ot. se akorát mrší, nemaže a benzínový turbomotor trpí na LSPI.
"Zejména u malých turbomotorů pak dochází k tzv. LSPI, low speed pre-ignition, předčasnému zapálení směsi při nízké motorové rychlosti, a to může vést k vážným škodám. K tomuto jsou náchylné zejména moderní downsizované benzínové turbomotory právě při velké zátěži a nízkých otáčkách."
citace z článku:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5- ... em-a-proc/
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
DYK77
Experienced member
Příspěvky: 559
Registrován: pát kvě 05, 2017 21:50
Bydliště: MOST

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od DYK77 » pon pro 10, 2018 08:22

Tak jsem si přečetl o LSPI, přiznám se, že je to pro mě novinka, dík :t18:
Ale jak říkáš, hlavně jezdit srdcem. Stačí si přesednout do atmosférické 1.2i a dát jí pod dvěma tisíci plný plyn, hlavně za studena :mrgreen: a to ještě nemůže být nic proti tomu, když do ní turbo nasype 2bary navíc. Pořád jsem toho názoru, že je šetrnější roztáčet a udržovat motor v lehce vyšších otáčkách s menším množstvím plynu, než mu dávat kotel hned odspoda. Pravda, častěji na mě svítí hladové oko :D
Renault Clio IV GrandTour GTline 1.2TCe 120
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od Šamša » sob pro 15, 2018 23:38

Ona ta spotřeba se moc neliší, stačí vyzkoušet udržovat stálou rychlost do mírného kopce na podtočený motor a pak tím samým způsobem o kvalt, či dva níže. S vyššími otáčkami bude stačit podstatně méně tlačit na plyn a ve finále bude spotřeba stejná a motor v lepší oblasti účinnosti.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
DYK77
Experienced member
Příspěvky: 559
Registrován: pát kvě 05, 2017 21:50
Bydliště: MOST

Re: Indikátor řazení

Příspěvek od DYK77 » úte pro 18, 2018 20:24

To jo, to souhlas. Hlavně méně plynu, trochu více otáček = šetrnější způsob jak "zaběhnout" nový motor.
Renault Clio IV GrandTour GTline 1.2TCe 120
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Captur“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů