Indikátor řazení
Indikátor řazení
Zdravím,
Občas se mi stává, že mi indikátor řazení zcela nesmyslně ukazuje, abych zařadil nižší rychlost. Četl jsem na anglických fórech,že v tomhle nejsem sám. Doporučují to ignorovat. Ale mě se to nějak nelíbí. Dá se s tím něco dělat ?
Občas se mi stává, že mi indikátor řazení zcela nesmyslně ukazuje, abych zařadil nižší rychlost. Četl jsem na anglických fórech,že v tomhle nejsem sám. Doporučují to ignorovat. Ale mě se to nějak nelíbí. Dá se s tím něco dělat ?
Re: Indikátor řazení
Taky mi to dělá,přisuzoval jsem to studenému motoru, ale ani po zahřátí se to nezměnilo.Az jsem vypnul motor a znovu nastartoval tak to přestalo. Neřeším a ignorují.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Indikátor řazení
Tak on indikátor řažení nelze poslouchat vůbec... Občas by nejraději, aby se motor zadusil.
Naposledy upravil(a) renault841 dne stř lis 21, 2018 20:28, celkem upraveno 1 x.
Re: Indikátor řazení
Dělá mi to to samé, občas tam nesmyslně chce podřadit když jedu stálou rychlostí po rychlostce, a i když podřadím, che ještě níž. Ukazatel řazení už ignoruju, protože aby mi to při 1800 otáčkách do kopce ukazovalo ať dám vyšší převod, podle mě není normální a zdravé pro motor.
Re: Indikátor řazení
On je v Capturu ( Cliu ) indikátor řazení?
Jen další "vymoženost" pro ukojení ekoteroristů.
PS: je vůbec bezpečný sledovat kde jakou koko...u na palubce ?
Jen další "vymoženost" pro ukojení ekoteroristů.
PS: je vůbec bezpečný sledovat kde jakou koko...u na palubce ?
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned zář 03, 2017 21:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Indikátor řazení
Není to za prvé bezpečný a za druhé je blbost to poslouchat, protože jak píšeš je to jenom kvůli emisím a když podle toho řadíš tak akorát k.... š motor.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Indikátor řazení
Hoši nekoukejte na tu vymoženost a řaďte srdcem. Motor pod 2tis. ot. se akorát mrší, nemaže a benzínový turbomotor trpí na LSPI.
"Zejména u malých turbomotorů pak dochází k tzv. LSPI, low speed pre-ignition, předčasnému zapálení směsi při nízké motorové rychlosti, a to může vést k vážným škodám. K tomuto jsou náchylné zejména moderní downsizované benzínové turbomotory právě při velké zátěži a nízkých otáčkách."
citace z článku:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5- ... em-a-proc/
"Zejména u malých turbomotorů pak dochází k tzv. LSPI, low speed pre-ignition, předčasnému zapálení směsi při nízké motorové rychlosti, a to může vést k vážným škodám. K tomuto jsou náchylné zejména moderní downsizované benzínové turbomotory právě při velké zátěži a nízkých otáčkách."
citace z článku:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5- ... em-a-proc/
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Indikátor řazení
Tak jsem si přečetl o LSPI, přiznám se, že je to pro mě novinka, dík
Ale jak říkáš, hlavně jezdit srdcem. Stačí si přesednout do atmosférické 1.2i a dát jí pod dvěma tisíci plný plyn, hlavně za studena a to ještě nemůže být nic proti tomu, když do ní turbo nasype 2bary navíc. Pořád jsem toho názoru, že je šetrnější roztáčet a udržovat motor v lehce vyšších otáčkách s menším množstvím plynu, než mu dávat kotel hned odspoda. Pravda, častěji na mě svítí hladové oko
Ale jak říkáš, hlavně jezdit srdcem. Stačí si přesednout do atmosférické 1.2i a dát jí pod dvěma tisíci plný plyn, hlavně za studena a to ještě nemůže být nic proti tomu, když do ní turbo nasype 2bary navíc. Pořád jsem toho názoru, že je šetrnější roztáčet a udržovat motor v lehce vyšších otáčkách s menším množstvím plynu, než mu dávat kotel hned odspoda. Pravda, častěji na mě svítí hladové oko
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Indikátor řazení
Ona ta spotřeba se moc neliší, stačí vyzkoušet udržovat stálou rychlost do mírného kopce na podtočený motor a pak tím samým způsobem o kvalt, či dva níže. S vyššími otáčkami bude stačit podstatně méně tlačit na plyn a ve finále bude spotřeba stejná a motor v lepší oblasti účinnosti.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Indikátor řazení
To jo, to souhlas. Hlavně méně plynu, trochu více otáček = šetrnější způsob jak "zaběhnout" nový motor.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů