Nový Captur - verze automatu CZ
Nový Captur - verze automatu CZ
Zdravím, vážně uvažuji o novém Capturu (2020) ve verzi Intens v automatu, ale uplně nerozumim dvoum verzím vzhledu voliče automatu. Všude ve video testech (CZ i zahraničních) vypadá jako nízký metalický "joystick" pod kterým je ještě odložné místo, podobné obrázky vidím i na ofiko českém webu Renaultu atd. Když se ale kouknu na konkrétní nabídku CZ autosalonů tak na fotkách je řadící páka mnohem vyšší (méně moderní vzhled) a dole pod ní není odkládací prostor (jako u verze s manuálem). Jde mi o to, jestli tedy nejsou nějaké dvě verze Capturu 2020, kdy jedna je lepší a modernější pro západní Evropu a druhá s nějakou starší/jinou revizí automatu pro "divoký východ".
Odkaz na tu všude prezentovanou verzi vzhedu voliče a celkoveho dizajnu jeho okolí:
https://automix.denik.cz/galerie/renaul ... 15&photo=6
A verze co se je nabízená v CZ distribuci:
https://d19-a.sdn.cz/d_19/c_img_G_d/bXp ... .png,10,10
Obojí výbava Intens, 1.333l, Benzín
Díky za objasnení
Odkaz na tu všude prezentovanou verzi vzhedu voliče a celkoveho dizajnu jeho okolí:
https://automix.denik.cz/galerie/renaul ... 15&photo=6
A verze co se je nabízená v CZ distribuci:
https://d19-a.sdn.cz/d_19/c_img_G_d/bXp ... .png,10,10
Obojí výbava Intens, 1.333l, Benzín
Díky za objasnení
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
Nebude to tato položka ceníku?
"Plovoucí středová konzola s voličem převodovky typu "E-Shifter" a odkládacím prostorem (nutno Multi-Sense a poloautomatickou parkovací brzdou s funkcí auto-hold, jen na Blue dCi 115 EDC, TCe 130 EDC GPF a TCe 155 EDC GPF)"
"Plovoucí středová konzola s voličem převodovky typu "E-Shifter" a odkládacím prostorem (nutno Multi-Sense a poloautomatickou parkovací brzdou s funkcí auto-hold, jen na Blue dCi 115 EDC, TCe 130 EDC GPF a TCe 155 EDC GPF)"
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
No asi bude Aby se čert vyznal ve všech těch stovkách konfigurací výbavy. Díky! Teď už vím, na co koukat.
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
V tomhle je Renault specialista, na promo fota nebo novinarska auta daji ty nejvyssi vybavy a pak se to dost lisi.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
To neni vysada renaultu, pro marketing se pouziva nejlepsi konfigurace snad ve vsech odvetvich, ne jen v automobilismu, natoz jen u renaultu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
Ano, je to položka "Plovoucí středová konzola s voličem převodovky typu "E-Shifter" a odkládacím prostorem" a vzhledem k tomu, že je to k automatu EDC, vřele doporučuji připlatit si (nebo alespoň vyzkoušet) příplatek 18 000 Kč za Pack Easy Pilot - asistent pro jízdu po dálnici a v kolonách, adaptivní tempomat, systém sledování mrtvého úhlu, vyhřívaný volant.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
Ano, je to položka "Plovoucí středová konzola s voličem převodovky typu "E-Shifter" a odkládacím prostorem" a vzhledem k tomu, že je to k automatu EDC, vřele doporučuji připlatit si (nebo alespoň vyzkoušet)18 000 Kč za Pack Easy Pilot - asistent pro jízdu po dálnici a v kolonách, adaptivní tempomat, systém sledování mrtvého úhlu, vyhřívaný volant.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
Tak jsem se byl dneska podivat s neutuchajicim vzrusenim v autosalone, kdyz je otevreli, na noveho Catura a abych pravdu rekl, tak nadceny z neho nejsem. Jednak je fakt dost maly za ty penize, v nejake pouzitelne verzi Intens + priplatky cca 600 tisic. Posouvat zadni sedacky dopredu jdou pouze, kdyz tam nikdo nesedi, jinak tam neni misto ani na nohy ditete. A i uvnitr mi prijde takovy ne moc top a stisneny. Co me treba vadi, je mala loketni operka nebo takove divne latkove sedacky. Pak ma nekolik nelogickych veci, treba se nepodarilo vykonfigurovat s adaptivnim tempomatem s vyhrivanym celnim sklem. Nebo oplastovani blatniku pusobi taky celkem lacine a casem se do nej zazere spina. I kdyz to ted maji i jine znacky. Takze celkovy dojem tak 50/50. V mnoha ohledech trochu nedotazene auto.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
Za tu cenu už je lepší si vybrat Kadjar.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Nový Captur - verze automatu CZ
Nový Captur je fakt strašně drahý. Ikdyž u něj narost výrazně kufr a novináři jej v testech prezentují tak, že by mohl plnit funkci prvního auta v rodině, tak je to pořád malé auto. S tím jak z malých aut téměr zcela vymizely kombíky to částečně smysl dává, částečně nedává. Clio grantour, Fabia kombi apod. myslím plní často funkci prvního a jediného auta v rodině. Jsou malá, komfortu moc nenabízejí, ale mají kufr, do které už něco člověk naloží a odveze "pohodlně" 4 lidi. V tomto to smysl dává. V čem to smysl nedává je právě ta cena. Tato auta si kupují lidé kvůli ceně, či spíš poměru cena/užitná hodnota. Jestliže Clio Grantour člověk splaší za 300 000 Kč, tak těžko koupí Captur za 600 000 Kč, byť může nabízet automatické brždění udržování v jízdním pruhu, Easy Link a vzdálenou správu. Ani kdyby uměl lítat na Měsíc, tak si malé auto cenovku 500+ u mě neobhájí.
Já jsem se stihl podívat na nový Captur v autosalonu ještě před koronou a musím říct, že se mi líbí hodně (když neberu v potaz cenu). I těmi vyspělými technologiemi, díky kterým vypadá Kadjar jak auto z pravěku. Nicméně Captur je pořád malé auto se vším co to obnáší, včetně menšího prostoru uvnitř a horších materiálů. Já nikdy nechápu, jak novináři hodnotí interiéry. Ikdyž si sednu do středního auta, které má v testech zhejtovaný interiér na maximum (Kadjar je typický zástupce, protože podle novinářských testů asi neexistuje středně velké SUV s horším interiérem) a do malého auta s nejvíc nejlepším interiérem (Fabia, Rapid...), tak mi to připadne jak srovnávat ubytovnu (malé auto) se 3* hotelem (střední auto). Zajímalo by mě jak nový Captur jezdí, starý se nedá s Kadjarem srovnat, ta auto jsou si v komfortu na míle vzdálená. Na to by ho chtělo mít půjčeného ale alespoň na den. Nedokážu si v něm představit ten 155 koňový motor, starý Captur nezvládá komfortně ani 130 koní. I tak, nový Captur dokáže nabídnout hodně muziky, ale člověk to musí řádně zaplatit.
Já jsem se stihl podívat na nový Captur v autosalonu ještě před koronou a musím říct, že se mi líbí hodně (když neberu v potaz cenu). I těmi vyspělými technologiemi, díky kterým vypadá Kadjar jak auto z pravěku. Nicméně Captur je pořád malé auto se vším co to obnáší, včetně menšího prostoru uvnitř a horších materiálů. Já nikdy nechápu, jak novináři hodnotí interiéry. Ikdyž si sednu do středního auta, které má v testech zhejtovaný interiér na maximum (Kadjar je typický zástupce, protože podle novinářských testů asi neexistuje středně velké SUV s horším interiérem) a do malého auta s nejvíc nejlepším interiérem (Fabia, Rapid...), tak mi to připadne jak srovnávat ubytovnu (malé auto) se 3* hotelem (střední auto). Zajímalo by mě jak nový Captur jezdí, starý se nedá s Kadjarem srovnat, ta auto jsou si v komfortu na míle vzdálená. Na to by ho chtělo mít půjčeného ale alespoň na den. Nedokážu si v něm představit ten 155 koňový motor, starý Captur nezvládá komfortně ani 130 koní. I tak, nový Captur dokáže nabídnout hodně muziky, ale člověk to musí řádně zaplatit.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů