Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Ahoj, věděl by někdo kde je umístěno čidlo teploměru? Díval jsem se , ale v té změti jsem se nevyznal. Rád bych si nainstaloval normální teploměr.
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Ahoj. Čistě ze zvědavosti. Nejezdíš často krátké trasy ?
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Ahoj, urcite jazdim aj kratke trasy. U tychto motorov uz ale tento problem nemal nastavat ani pri kratkych vzdialenostiach. Po vymene vstrekovacieho cerpadla sa zda, ze problem je vyrieseny, pretoze zatial olej nepribuda. Uvidime dalej, pretoze korona virus ovplyvnuje aj ubehnute kilometre
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Pre JAGERL. Keď vsetky renaulty sú sračka. Prečo preboha si mal scenik, talisman a teraz megan ? U mňa keď je niečo sračka , dam od toho ruky preč. Tak ako som dal preč ruky od fabie. Dnes mám renault a max spokojnosť
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Tento motor bol vyrobený v spolupráci s mercedesom. Čize aj mercedes je sračka potom. Už som to tu písal. Napísem to znovu pre menej chápavých. NIKDY SI NEKUPUJTE NOVINKU HNED AKO SA ZACNE PREDÁVAŤ. automobilky este rok, dva vychitávajú muchy
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Talisman bylo první z problémových aut, auto se vyřešilo mnou nezaviněnou nehodou. Bral jsem to jako náhodu a problém kusu. Scenic byl koupen současně s Meganem, který sloužil mé ženě. Renaulty jsem měl dlouhá léta a nikdy jsem takové problémy neměl. Snad jen Laguna generace, ale tam vše postupně vyřešilo a pak sloužila. No Renault je minulostí, ke spokojenosti mám od září jiné auta a manželka již také Megana nevlastní. Velkou část problémů mají na triku pražské servisy, které prostě nejsou schopni kvalitní práce a polovinu věcí poserou. Snad bude pět tlak na kvalitní lidi a toto se změní.Clio50valec píše: ↑pát dub 24, 2020 10:47Pre JAGERL. Keď vsetky renaulty sú sračka. Prečo preboha si mal scenik, talisman a teraz megan ? U mňa keď je niečo sračka , dam od toho ruky preč. Tak ako som dal preč ruky od fabie. Dnes mám renault a max spokojnosť
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Rok mám tento motor v meganu v 85kw verzi a najeto přes 27tkm.
Na jaře jsem řešil problémy s akcelerací. Auto při plném sešlápnutí plynu z ničeho nic přestalo táhnout, jak kdybych pustil nohu z plynu. Po povolení pedálu a opětovném sešlápnutí auto jelo normálně. Žádná chyba na přístrojovce se neukázala. Na diagnostice, ale byla chyba plynového pedálu. V servisu jsem si připadal jako pokusný králík. Nejprve nahráli novou konfiguraci a poslali mě domu. Pak měnili plynový pedál. Opět žádná změna. Dále proběhla výměna nějakých čidel na motoru. Nakonec pomohlo podle jejich tvrzení kompletní přehrání SW.
Když teď přišly první teploty pod 10 stupňů, tak jsem si všiml, že auto začalo při stále rychlosti za studena cukat. Jednou se mi na přístrojovce objevil servis s hláškou "zkontrolujte vstřikování." V servisu na diagnostice byla chyba vynechávání zapalování a chyba na obvodu přesuvníku vačkové hřídele výfuk. ventilů. Borci mě poslali domu s tím, že mám přijet příští týden. Tak jsem zvědav, jak jim to teď bude dlouho trvat.
Je to můj první rencek. Nebýt těch problému, tak bych byl spokojený .
Na jaře jsem řešil problémy s akcelerací. Auto při plném sešlápnutí plynu z ničeho nic přestalo táhnout, jak kdybych pustil nohu z plynu. Po povolení pedálu a opětovném sešlápnutí auto jelo normálně. Žádná chyba na přístrojovce se neukázala. Na diagnostice, ale byla chyba plynového pedálu. V servisu jsem si připadal jako pokusný králík. Nejprve nahráli novou konfiguraci a poslali mě domu. Pak měnili plynový pedál. Opět žádná změna. Dále proběhla výměna nějakých čidel na motoru. Nakonec pomohlo podle jejich tvrzení kompletní přehrání SW.
Když teď přišly první teploty pod 10 stupňů, tak jsem si všiml, že auto začalo při stále rychlosti za studena cukat. Jednou se mi na přístrojovce objevil servis s hláškou "zkontrolujte vstřikování." V servisu na diagnostice byla chyba vynechávání zapalování a chyba na obvodu přesuvníku vačkové hřídele výfuk. ventilů. Borci mě poslali domu s tím, že mám přijet příští týden. Tak jsem zvědav, jak jim to teď bude dlouho trvat.
Je to můj první rencek. Nebýt těch problému, tak bych byl spokojený .
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Přesuvníky vačkové hřídele jsou dva, tak ať hlavně vymění oba dva.
Je to záhadou, proč někdo najede 30 tkm a jiný 100 km a přesuvníky jsou špatné.
Je to záhadou, proč někdo najede 30 tkm a jiný 100 km a přesuvníky jsou špatné.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha
Po problemech s tim plynovym pedalem bych se nedivil, kdyby se opet jednalo o SW chybu. Presuvniky by mely byt ovladany elektronicky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů