Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
kocumich
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob zář 21, 2019 19:16

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od kocumich » pon bře 16, 2020 23:45

Ahoj, věděl by někdo kde je umístěno čidlo teploměru? Díval jsem se , ale v té změti jsem se nevyznal. Rád bych si nainstaloval normální teploměr.

Uživatelský avatar
DYK77
Experienced member
Příspěvky: 559
Registrován: pát kvě 05, 2017 21:50
Bydliště: MOST

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od DYK77 » čtv bře 19, 2020 00:06

matus_m píše:
úte led 07, 2020 17:28
Od vtedy som najazdil cca 9500km a po case som zacal pozorovat zvysenu hladinu oleja.
Ahoj. Čistě ze zvědavosti. Nejezdíš často krátké trasy ?
Renault Clio IV GrandTour GTline 1.2TCe 120
Obrázek

matus_m
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: úte zář 10, 2013 12:29

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od matus_m » ned bře 29, 2020 15:33

Ahoj, urcite jazdim aj kratke trasy. U tychto motorov uz ale tento problem nemal nastavat ani pri kratkych vzdialenostiach. Po vymene vstrekovacieho cerpadla sa zda, ze problem je vyrieseny, pretoze zatial olej nepribuda. Uvidime dalej, pretoze korona virus ovplyvnuje aj ubehnute kilometre :wink:

Clio50valec
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od Clio50valec » pát dub 24, 2020 10:47

Pre JAGERL. Keď vsetky renaulty sú sračka. Prečo preboha si mal scenik, talisman a teraz megan ? U mňa keď je niečo sračka , dam od toho ruky preč. Tak ako som dal preč ruky od fabie. Dnes mám renault a max spokojnosť

Clio50valec
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od Clio50valec » pát dub 24, 2020 10:56

Tento motor bol vyrobený v spolupráci s mercedesom. Čize aj mercedes je sračka potom. Už som to tu písal. Napísem to znovu pre menej chápavých. NIKDY SI NEKUPUJTE NOVINKU HNED AKO SA ZACNE PREDÁVAŤ. automobilky este rok, dva vychitávajú muchy

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od jaggerl » pát dub 24, 2020 11:06

Clio50valec píše:
pát dub 24, 2020 10:47
Pre JAGERL. Keď vsetky renaulty sú sračka. Prečo preboha si mal scenik, talisman a teraz megan ? U mňa keď je niečo sračka , dam od toho ruky preč. Tak ako som dal preč ruky od fabie. Dnes mám renault a max spokojnosť
Talisman bylo první z problémových aut, auto se vyřešilo mnou nezaviněnou nehodou. Bral jsem to jako náhodu a problém kusu. Scenic byl koupen současně s Meganem, který sloužil mé ženě. Renaulty jsem měl dlouhá léta a nikdy jsem takové problémy neměl. Snad jen Laguna generace, ale tam vše postupně vyřešilo a pak sloužila. No Renault je minulostí, ke spokojenosti mám od září jiné auta a manželka již také Megana nevlastní. Velkou část problémů mají na triku pražské servisy, které prostě nejsou schopni kvalitní práce a polovinu věcí poserou. Snad bude pět tlak na kvalitní lidi a toto se změní.

crinos
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: pon črc 16, 2018 17:11

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od crinos » stř říj 07, 2020 16:15

Rok mám tento motor v meganu v 85kw verzi a najeto přes 27tkm.

Na jaře jsem řešil problémy s akcelerací. Auto při plném sešlápnutí plynu z ničeho nic přestalo táhnout, jak kdybych pustil nohu z plynu. Po povolení pedálu a opětovném sešlápnutí auto jelo normálně. Žádná chyba na přístrojovce se neukázala. Na diagnostice, ale byla chyba plynového pedálu. V servisu jsem si připadal jako pokusný králík. Nejprve nahráli novou konfiguraci a poslali mě domu. Pak měnili plynový pedál. Opět žádná změna. Dále proběhla výměna nějakých čidel na motoru. Nakonec pomohlo podle jejich tvrzení kompletní přehrání SW.

Když teď přišly první teploty pod 10 stupňů, tak jsem si všiml, že auto začalo při stále rychlosti za studena cukat. Jednou se mi na přístrojovce objevil servis s hláškou "zkontrolujte vstřikování." V servisu na diagnostice byla chyba vynechávání zapalování a chyba na obvodu přesuvníku vačkové hřídele výfuk. ventilů. Borci mě poslali domu s tím, že mám přijet příští týden. Tak jsem zvědav, jak jim to teď bude dlouho trvat.

Je to můj první rencek. Nebýt těch problému, tak bych byl spokojený :(.

auto-radce
Junior member
Příspěvky: 168
Registrován: pon úno 03, 2020 14:26

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od auto-radce » čtv říj 08, 2020 08:26

Přesuvníky vačkové hřídele jsou dva, tak ať hlavně vymění oba dva.
Je to záhadou, proč někdo najede 30 tkm a jiný 100 km a přesuvníky jsou špatné.
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012

crinos
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: pon črc 16, 2018 17:11

Re: Motor 1.3TCe 96kW - porucha

Příspěvek od crinos » pát říj 09, 2020 08:10

Po problemech s tim plynovym pedalem bych se nedivil, kdyby se opet jednalo o SW chybu. Presuvniky by mely byt ovladany elektronicky.

Odpovědět

Zpět na „Renault Captur“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti