Stránka 1 z 2

Detailní foto Espace V

Napsal: čtv zář 25, 2014 14:06
od amat
Renault News vám přináší exkluzivní fotky nového Espace 5 včetně fotek z interiéru:

https://www.facebook.com/RnewsCZ

RENAULT ESPACE V

Napsal: čtv zář 25, 2014 18:09
od TTGO

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: pát zář 26, 2014 11:10
od jatro
amat píše:Renault News vám přináší exkluzivní fotky nového Espace 5 včetně fotek z interiéru:

https://www.facebook.com/RnewsCZ
tak podle snímků přední části Espace 5 bych řekl, že nová Laguna bude tohle http://www.icarreview.com/new-renault-l ... ober-2015/
tak to tedy musím začít šetřit. To bude kladivo na konkurenci... :D

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: pát zář 26, 2014 11:52
od Šamša
Za mne má Laguna 1*, opět návrat k osvědčeným tvarům, tj. mřížka v čele a podélné světlomety a záď opět sportovního tvaru, s klasickými svítilnami a proporcemi s odtrhovou hranou. Žádné lomeniny a jiné vylomeniny.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: pát zář 26, 2014 12:13
od jatro
Šamša píše:Za mne má Laguna 1*, opět návrat k osvědčeným tvarům, tj. mřížka v čele a podélné světlomety a záď opět sportovního tvaru, s klasickými svítilnami a proporcemi s odtrhovou hranou. Žádné lomeniny a jiné vylomeniny.
nemůžu se zbavit dojmu podobnosti s maserati quattroporte. A to nemyslim vůbec špatně!

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: čtv říj 02, 2014 15:55
od amat
Espace 5 znamená největší revoluci v Renaultu za posledních 15 let! Veškeré informace zde: http://www.facebook.com/RnewsCZ

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: úte říj 07, 2014 21:32
od Davidak79
škoda těch motorizací :?

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 02:23
od amat
Ja bych to nevidel tak tragicky. 1.6dCi je uz sam o sobe spickovy agregat a ve verzi biturbo tomu jiste nebude jinak. Navic se chysta 2.0 dCi biturbo o vykonu cca 180kW. Tento motor nahradi v nabidce renaultu V6 dCi.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 09:19
od Šamša
Tohle ekologické zvěrstvo, motory do sekaček osazené dvěma, né třemi turby. Pánové něco je na tomto světě špatně a vydali jsme se do špatné vesmírné dimenze. Šestiváleček si budu chránit zuby nehty.
Žádnej 4 válec s jakýmikoli fičurami nenahradí kultivovanost chodu 6 válce. Jenže bude hůř, 3 válce jsou v nástupu, tak to potěš, válka šicích strojů!

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 09:24
od wali.el
nahodou ja se na 3 valce tesim.. u skodovek to jejich HTP tehdy vyvolalo moc dlouhou diskuzi a clovek se dozvedel i co to htp vsecho muze znamenat :-D

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 16:32
od Davidak79
špičkovej může být sebevíc ale 1.6 do takhle velkýho auta ?? místo toho aby udělali pořádnej obsah bez všelijakých hovadin na zvýšení výkonu. Jo biturbo, zní to hezky, mám strach že se mi podělá jedno natož potom dvě :lol: :lol:
A v dnešní době 180 kw na biturbo myslím že žádnej zázrak i když ono to bude jedno turbo do města a druhé mimo město :lol:
edit : na tříhrnek v malém autě nemám námitky.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 17:36
od amat
S tím bohužel nic nenaděláme, taková je doba. V6 bude vždy V6 to naprosto souhlasím. Ale buď budu lamentovat nad tím, že tam nejsou objemy, jaké se montovaly dříve, nebo si užiju toho co tam je nyní. Navíc vůbec nevíme, jak to bude jezdit. Jízdní testy nikde nejsou a ještě nějakou dobu nebudou.

Jinak biturbo tam je v kaskádové aplikaci. Menší turbo do nižších otáček a větší turbo do vyšších. Čili, opravdu se dá říct, že jedno do města druhé mimo :-) . Proto se nejedná o biturbo jak ho chápeme, ale spíše twin turbo. V jeden moment totiž zpravidla tlačí vždy jedno turbo. Většinou u těchto systémů nebývají měnitelné samostatně, ale mění se celá kaskáda se dvěma turby.

Co se týče 180kW na 2.0dCi, rozhodně nesdílím opovrhující názor. Vydolovat z 2.0dCi čtyřválce výkon o něco vyšší než má 3.0V6 dCi, to ať se na mě nikdo nezlobí, ale považuji to za opravdu neskutečnou hodnotu. Dokonce i VW s takovým výkonem u 2.0TDI vyrukoval až nyní s novým passatem. Jsou to tedy naprosto špičkové parametry.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 20:05
od Davidak79
2.0 dci 180 kw bude vrchol a maximum motoru což u V6 dci by v dnešní době bylo polechtání a standard.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř říj 08, 2014 20:30
od Šamša
Já bych zkousnul i dvouválec, ale muselo by to být něco na této způsob: http://www.bbc.com/autos/story/20141003 ... powered-vw česky zde: http://auto.idnes.cz/volkswagen-xl-spor ... aktual_ada
Jinak 3 válec HTP je asi nejstrašnější věc co byla kdy vyrobená. Počkáme s čím teď vyrukuje BMW na scéně 3 válců. Jinak co se výkonů ropáků týče, tak zase např. legendární motor M57 z BMW má v současnosti z objemu 3l výkon 280kW tedy se třemi turby.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: pon říj 20, 2014 19:47
od Novotka
Neresim motor takova je proste doba,ale ta palubka a koncept auta je dle
meho mimo.
Nesnasim auta co se tvari jako Suv a nelze 4x4. Proc tan tunel. Me to auto prijde divne.
Uvazoval sem o nastupci Espika,ale petka to urcite nebude
Nov

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: pon říj 20, 2014 20:00
od amat
Viděl jsem to v Paříži naživo (mimojiné zde https://www.facebook.com/RnewsCZ?ref=ay ... page_panel je rozsáhlá galerie, kterou jsem pořídil na místě, postupně přidávám komentář k fotkám) a vypadá úplně jinak než na fotkách. Auto není moc fotogenické, naživo musím říct, že jsem byl nadšen. On si vůbec nehraje na SUV jak se v médiích snažili psát. Je to spíše něco ve stylu Mercedesu třídy R či S-Maxu. Takový větší kombík spíše než MPV. Uvnitř je ale místa opravdu královsky (s výjimkou třetí řady, která je opravdu nouzová max. pro děcka). Renault bude sledovat ohlasy zákazníků a prozatím nevyloučil možnost verze 4x4. Auto je postavené na modulární platformě CMF, takže je zástavba pohonu 4x4 technicky bez problému možná.

Co se týče veřejného mínění, to ukážou až prodejní čísla, ale co jsem se ptal lidí od renaultu, tak off record přiznali, že registrují takřka výhradně nadšené reakce. Takže Espace V se prostě musí zažít na vlastní kůži. Za mě dobrý!

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř lis 05, 2014 21:43
od gate7
ja osobne som z toho auta sklamany. Ani neviem opisat ako velmi. Renault ktory koncept MPV vymyslel od neho vo ver V odchadza a urobi z neho crossover. Sorry, ale nie... nepaci sa mi to. Motorizacia je podla mna tiez kalamita, neznasam mackat z minimalnych obsahov obrovske vykony... da sa to ale so 110% istotou budem tvrdit ze iba na ukor zivotnosti motoru a klucovych komponentov ako su turba, cerpadla, trysky /vstreky/. Btw prave som menil vstreky na 3,0 dci jedna tryska na tento isuzu motor stoji cez 320eur, preco ? pretoze to je nabite elektronikou aby to dosahovalo neskotocne vykony ako celok ! Toto podla mna nie je jedine minus, kazdy kamarat s mpv mi zavidel ako sa daju neuveritelne efektivne prestavovat sedadla, oni z toho urobia sklapacku ala chrysler, to ze to ma nejaku debilnu elektromagneticku zapadku ktora iba uvolni pruziny to je jednoducho uzasne, ale pri renaulte mi to za posledne generacie pripada iba ako dalsi element na posratie...
K tej motorizacii sa vratim, chodievam pravidelne do us a uz sa nam tam stalo zvykom ze si poziciavame rozne mpv, za posledne tri roky som popri inych amerikancoch skusal na zopar desattisic km dodge grand caravan http://www.dodge.com/en/grand_caravan/performance/(lutujem, ze tu tipli zastupenie dodgu ako ich kupil fiat). Auto s benzinovou 3,6l motoriazciou a 6q prevodovkou mi pocas 3,5 tisic mil (nieco cez 6k km) robilo priemerku 7,6l !!! a verte, ze som mu nakladal a nesetril ho. Neskor mi to potvrdil a prepocet z mil na km a sucet natankovanych galonov na litre, takze komp na neoklamal. Pripustam ze us benzin aj ked 87 oktanova patoka s 10% etylu ma asi iny ucinok ako nase benzino liehy co capujeme. Takze dakujem ale ja si naozaj neprosim ziadne biturba ani podobne kraviny do ktorych nepriamo tlaci eu vyrobcov novymi normami. PS: moj espasik na automate nedostanem v priemere po 10,2 mesto, ak idem po dialnici pod 110 som nieco cez 8l/100, ak tomu "udriem" a idem 140 tak cuca cez 11l. V meste som ho na sekvencke dostal pod 9l/100 ale koho to bavi hrat sa so saltpakou ked sa mozem sparat v nose ? :P

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: pát pro 12, 2014 20:39
od Jonáš Černohous
omluvte vydlaka ale co je na tom aute hezkeho,koukatelneho? :roll:

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř pro 17, 2014 17:11
od MichalSeal
Do V se už deska SDK nevejde :lol:

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: stř led 07, 2015 03:08
od amat
Nova varka opravdu detailnich informaci.

- Dostane Esp V 2.0dCi?
- Proc se nepatrne zpozdi uvedeni na trh?
- Jak vypada palubni deska s manualni prevodovkou?
- Budou LED svetlomety za priplatek?

Odpovedi na tyto otazky a spoustu dalsich informaci (vc. mnohdy prekvapivych prvku vybavy) naleznete na blogu Renault News:

https://www.facebook.com/RnewsCZ

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: ned říj 18, 2015 17:13
od Davidak79
dneska jsem četl test espace V a dostal tam celkem na frak :?

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: ned říj 18, 2015 18:20
od amat
Z té recenze na novinkách kterou asi zmiňuješ je cítit snad z každé věty, že ji psal někdo kdo je vůči značce silně zaujatý. Když chceš psa bít, hůl si najdeš a tady to cítím z každého písmene. Vytýkat volné místo v motorovém prostoru a tlusté páté dveře může jen idiot, kterému deformační zóny asi vůbec nic neříkají. Navíc popisovat u jednoturbové 1.6TCe to jak se redaktorovi líbí jak dvě turba perfektně fungují... To už je tedy vážně síla. To, že testuje auto se zaujatostí se ještě dá pochopit.... že si však k němu nedovede zjistit ani pár elementárních informací už zavání takovým šlendriánem, že by pak "redaktor" měl raději dělat jinou práci.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: ned říj 18, 2015 19:06
od Zefek
Amat v tom má pravdu. Autor tam zmiňuje biturbo, ale to má jen 1.6dCi a to ještě v tom nejvýkonějším provedení. TCe má turbo vždy jen jedno. To je asi dost fatální přešlap redaktora. To, že automatika drží motor kolem 1500 otáček bych bral jako výhodu při ustálené městské jízdě. A po pravdě, kdo bude ve městě akcelerovat jako prase. Nejel jsem sice s TCe motorem a automatem, ale jel jsem s 1.6dci s automatem a ten drží otáčky podobně. Ale jakmile se tomu dá kickdown, podřadí to o dva stupně dolů a točí až do omezovače. To třeba autor nezmínil. To, že je motor letargický je jasné, pokud se tomu opravdu nedá kickdown. No a aby mohli ten motor posunout víc dopředu, tak by museli změnit umístnění držáků na karoserii. Motor dozadu vede už od dob MII.

Co bych ale ohodnotil zvlášť negativně, je pasování se do role otce od rodiny a projev za celou skupinu (všech otců od rodin). Takhle se recenze prostě nepíše, protože je z toho silně cítit negativní zaujetí. Naopak, dobrá recenze se pozná podle toho, že ve čtenáři probudí otázky. Dobrá recenze neodpovídá na všechno, ale jen poodhaluje určité tajemství, aby se čtenář začal pídit po dalších informacích a nakonec si sám udělal obrázek.

Když bych to měl nějak shrnout, co nám vlastně recenze říká? Dostali jsme k testování nový Espace V. Vypadá to hezky, ale nepochopili jsme, proč Renault udělal z MPV Crossover. Moje reakce jako čtenáře je taková, že redakce asi zapomněla, že MPV skomírá a moderní je Crossover. Hm a má to LED světla, dokonce všechny. A jaká je to pro mě jako pro čtenáře informace? Má to hodnotu nula, protože se to týká jednoho konkrétního kusu. Budou mít všechny varianty Espace V LED světla? Otevřeli jsme kapotu, ale bylo nějak nezvykle moc místa mezi motorem a karoserií. Tahle informace je mi k čemu? Pak ta logika - Znak je moc vystrčený dopředu, protože motor vystupuje zezadu. Eh? Očekávali bychom větší rozmach? Jakou jaký rozmach? Aby auto dlouhé 4,8metrů mělo 10 metrů délky prostoru v kabině? Nebo jak to autor myslel? To srovnání s větším tabletem Tesly, další informace o ničem. Dobrá zmínka je až tady o té vysuvné přihrádce. O R-Linku nevím nic, takže pro mě jako zájemce by se hodil daleko větší popis. Nevím, co je R-Link, co mi to přinese/nepřinese, ... Akorát to, že je obtížný na pochopení. Hm, autor si nepřečetl manuál? A co to znamená obtížné na pochopení? Pro někoho je problém pochopit ovládání manuální klimatizace na MII.
Co se týká barevného podsvícení ... To se dá vypnout a pak to svítí prostě klasicky. Netřeba se toho bát. O tom ani zmínka, jen to, že by to barevné všichni zahodili. To, že se tam všichni pánové vešli a měli ještě hodně místa kolem sebe, bych jaksi od auta této velikosti očekával. Bylo by s podivem, kdyby se tam nevešli. Velikost zavazadelníku komentovat nebudu. Jednak je tam fotka toho, jak vypadá krabice tuneru bose. Hm, ani zmínka o audiu, které je v tomhle autě fakt mizerně provedeno právě zvlášť v provedení bose. Síťky ... nebudou ani za příplatek? Zas informace k ničemu.
Jak už jsem zmínil, manuální mód není třeba, stačí prošlápnout na kickdown. Autor asi nezná, jinak by o tom mohl aspoň řádku napsat. Dlouho jsem rozmýšlel nad touto větou: Prostě potřebuje větší dávku spáleného paliva, což mu turba zatím nedopřejí". Nevěděl jsem, že turba dodávají dávku spáleného paliva. Nějaký přehled o funkčnosti spalovacího motoru autorovi zjevně chybí. Jakou informaci to má pro případného zájemce?

A závěr recenze: Raději si to nikdo nekupujte a už vůbec to není pro rodiny s dětmi. Recenze by právě neměla soudit. Měla by vyvolat otázku, zda je auto opravdu tak dobré/špatné, aby se případný zájemce přesvědčil. Už jsem vytýkal i amatovi, že na rnews nemají odkazy na konfigurátor, případně tam nejsou uvedeny ceny jednotlivých variant. Takže když se pak testuje nejvyšší verze v hodnotě něco přes milion, tak na konci recenze bude tabulka a tam bude cena přes milion. Jakou to má informaci, když existují i jiné konfigurace, jejichž cena třeba startuje někde kolem 700 tisíc?

Za mě osobně, tohle není recenze. Je to spíš výlev osobních emocí člověka, kterému se něco nepovedlo v práci a tak ho poslali napsat recenzi. Je dost zřejmé, že už do auta nasedal s negativními pocity ve smyslu: "ku*va, já se na tu práci vyseru". V té recenzi toho chybí dost hodně, aby to byla recenze.

Mimo to, kde to auto má rezervu, nebo co má místo rezervy, jsem se zatím nedočetl v žádné recenzi.

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: ned říj 18, 2015 19:15
od amat
Navíc vytýkat rodinnému/luxusnímu dálničnímu křižníku, že v řízení není cítit sportovní odezva??? Wtf??? To je pro mě jako pro zájemce o takové auto spíše dobře, protože nechci dojet do 1000km vzdáleného cíle a mít ruku vyklepanou jako řízek. Informace od kol chci znát u RSkových modelů, možná ještě od GTčkových, s těmi vozy se blbne na okreskách a je to tam nepochybně žádoucí. Ale dávat toto jako mínus u Espace??? Redaktor je prosto idiot co jiného říct??

Re: Detailní foto Espace V

Napsal: ned říj 18, 2015 19:20
od Davidak79
přečetl jsem to a tím to pro mě končí , pokud bych to auto chtěl minimálně bych v tom několik dní jezdil. Jako jsem třeba učinil s LIII GrandTour dci GT. Prostě mi nepřirostla k srdci a to auto jsem vrátil :? Recenze aut jsou pro mě důležitě stejně tak jako výsledky testů pneumatik :lol: