Detailní foto Espace V
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
Já bych recenze nepodceňoval, s každým autem se nemůžeš svézt, tak je dobré si o tom aspoň přečíst, ovšem musí to být recenze psaná někým kdo tomu skutečně rozumí. Tady mě doslova šokovalo co za nesmysly se zde objevily. Taková drzost.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Detailní foto Espace V
co je mi platná recenze když dneska nevíš kým je podplacená ?? co vyhovuje někomu nevyhovuje mě , recenzi - test si udělám sám a u auta které mě něčím a to je většinou první pohled zaujalo. Lagunu III jsem bral jako pokračování " tradice" momentálně to nevyšlo nooo, jdu teď testnout Alfu pak BMW a poslední řada je Mercedes vše +- stejnej rok jako byla laguna.
Espace V potkávám tady v Litáku je to dci, pokaždé se ohlídnu, nemůžu si pomoci ale vidím v něm Avantime Pohledově mě zaujme nevím ale jestli vzhledem nebo zvláštností.
Espace V potkávám tady v Litáku je to dci, pokaždé se ohlídnu, nemůžu si pomoci ale vidím v něm Avantime Pohledově mě zaujme nevím ale jestli vzhledem nebo zvláštností.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Detailní foto Espace V
Máš pravdu, ten předek evokuje Avantime. Jinak recenze na rnews určitě zaplacené nejsou, ale zas to píšou fanoušci Prostě si nevybereš, no
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
Ono je to těžké, objektivní recenze asi ani neexistuje. To by ji musel psát robot. Buď píše recenze někdo koho dlouhodobě živí inzerce od VW nebo někdo kdo má k Renaultu vztah a dokáže se na věc podívat se zájmem a jde do hloubky (např. VW redaktor napíše, že je R-Link pomalý, nicméně fanda si ten systém pořádně prokliká, dá si tu práci a nejprve ho zaktualizuje a pak teprve posuzuje finální - odladěnou verzi R-Linku). Kde je pak ta objektivita... a co to vlastně je? Jak já to vnímám tak je to kupodivu dost relativní pojem. Recenze na rnews píšeme jako fanoušci, ale to znamená spíše to, že danou věc proklepneme opravdu do hloubky a posoudíme v souvislostech. A taky samozřejmě to, že nebudeme nikdy vytýkat takové nesmysly (opakující se v každém testu VW redaktorů) jako třeba absenci ovládání rádia na volantu (protože ovládání pod volantem je prostě renaultí tradice a je to o dost lepší řešení), nebo ovládání tempomatu (lepší řešení než má renault neznám).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Detailní foto Espace V
osobně bych byl rád za změnu ovládání rádia na volant už v LII , to ovládání je pohledově tragický.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Detailní foto Espace V
V LII je to ovládání užší než třeba v MII, tak je pravda, že to vypadá hůř.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
Já jsem za to ovládání pod volantem rád. Měl jsem možnost projet se s autem co mělo ovládání na volantu (hyundai) a jen mě to utvrdilo v tom, jak je to u renaultu skvěle vymyšlené.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Detailní foto Espace V
To jo, ovládání pod volantem je super, ale u laguny II to vypadá trošku nevzhledně právě tím tvarem. Třeba je dost nesmyslné, že chybí tlačítko pause. Jo, dá se to udělat stiskem obou tlačítek najednou, ale tři tlačítka jsou prostě tři tlačítka
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Detailní foto Espace V
je to přímo hnus , jak za krále klacka. Nesmyslný rolování kolečkem ,dále přepínání FM na CD do dneška z toho mám fobii a pokaždý si to hodím na AUX
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Detailní foto Espace V
Všechno je o zvyku. Ale můj názor je,ze to ponechání audia pod volantem je super volba.
Občas jezdím v otcove A6 tam je vše na volantu a místo přehození stanic si přehodim nějaké menu a ze jich tam je a než to vrátím zpět tak musím koukat mezi budky. Navíc sem si zvykl na display, který je u Espace i v Laguně v úrovni oci ne koukat do volantu nebo na obrazovku která mi u Audi docela vadí při jízdě.
U nového Espace mi vadí jiné věci. Moc velká podobnost při čelním pohledu s ostatními Renaulty i koncept auta i kdyz na druhou stranu se mi čím dal tím víc líbí. A to sem ho z počátku zatracoval. Trochu nerozumím ceně,která se mi zda vysoká. Kdyz sem v roce 2010 kupoval Espace tak sem koukal i po novém v základu za 690000 v akci.
Nov
Občas jezdím v otcove A6 tam je vše na volantu a místo přehození stanic si přehodim nějaké menu a ze jich tam je a než to vrátím zpět tak musím koukat mezi budky. Navíc sem si zvykl na display, který je u Espace i v Laguně v úrovni oci ne koukat do volantu nebo na obrazovku která mi u Audi docela vadí při jízdě.
U nového Espace mi vadí jiné věci. Moc velká podobnost při čelním pohledu s ostatními Renaulty i koncept auta i kdyz na druhou stranu se mi čím dal tím víc líbí. A to sem ho z počátku zatracoval. Trochu nerozumím ceně,která se mi zda vysoká. Kdyz sem v roce 2010 kupoval Espace tak sem koukal i po novém v základu za 690000 v akci.
Nov
Naposledy upravil(a) Novotka dne pon říj 19, 2015 18:25, celkem upraveno 4 x.
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
Novotka: To je presne to o cem mluvim...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Detailní foto Espace V
tak se tu u nás v ulici objevila bílá V a je zajímavé že zmizla jedna IV
(k mému příspěvku výše, Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDM 154kW zamítnuto , sice to jede ale ... )
(k mému příspěvku výše, Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDM 154kW zamítnuto , sice to jede ale ... )
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
Zase jsem včera viděl v Praze Esp V a znovu jsem zůstal jak opařený. Já jsem se do toho auta asi zamiloval. Dost možná je to další z řady renaultů, které buď miluješ nebo nesnášíš a nic mezi tím.
(proč jsi Alfu vyřadil? Zajímaly by mě důvody. Stejně tak by mě zajímalo proč jsi zavrhl L3 - jestli jsi o tom někde psal, tak jsem to minul)
(proč jsi Alfu vyřadil? Zajímaly by mě důvody. Stejně tak by mě zajímalo proč jsi zavrhl L3 - jestli jsi o tom někde psal, tak jsem to minul)
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Detailní foto Espace V
U nás ve Vítkově u Opavy taky přibyl jeden kousek, zlatohnědý, vzadu nápis Initiale, moc pěkné autíčko .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Detailní foto Espace V
Na ovladaci prvky, ktere jsou od Megane 1 skoro stejne jsem si zvykl a asi proto je povazuji za vhodnejsi, jako u VW, nebo Mercedesu. Packy jako tykadelka me u medveda vubec nedostaly. Na rozdil od Davidka, nebo kdo to psal, nechapu proc na trojku nacpali dalsi tlacitko pro stop. Cim men tlacitek, tim lip. Patnact let mi pauza pomoci dvou vyhovovala.
Obcas nechapu zmeny ergonomie. Presednout z MIII do LIII, ktere jsou skoro stejny rok, meji stejny prumer volantu. Po tydnu jezdeni s jednim a presednuti vzdy prohmatnu. Misto pocitace zapnu sterac, ovladac radia netrefim. Nejlepsi je tlacitko start stol. Sahnu a ono je uplne jinde.
Kdyz jsem sedl do E5, zase stejne a presto jinak. Navic nacpali na volant dalsi piditlacitka.
At si pise, kdo chce, co chce. Ja si testy procitam az po zakoupeni. Podle nicku neni mozne, abych sel do jine znacky. Presto i negativnim recenzim muzu vytknout, ze jsem malo negativni k motoru 2,0 dCi. Mozna vydrzi, mozna ma tah. Co vsak ma, tak vyssi hlucnost a odezvu do volantu na volnobeh . Moje ctrnactileta 1,9 88kW je pri svojich 140 000 stale sepot kvetin. Vse gumove odchazi na stari, presto je volant pri volnobehu v ruce prijemny. S kupatkem se budu muset naucit radit pod plynem a i za pianko jizdy to tam rvat, jako dvouspojkovy automat. Jinak po ochlazeni dostanu do rukou nemoc z vibraci.
Kolegine neslysi u sve 127 kW rachoceni operek, Kdyz do nich drbnu, jsou take jako rumbakoule. Volant take masiruje. Pouze pristrojovka ji nedrnci a to ma auta o tri roky starsi se 150 000.
Obcas nechapu zmeny ergonomie. Presednout z MIII do LIII, ktere jsou skoro stejny rok, meji stejny prumer volantu. Po tydnu jezdeni s jednim a presednuti vzdy prohmatnu. Misto pocitace zapnu sterac, ovladac radia netrefim. Nejlepsi je tlacitko start stol. Sahnu a ono je uplne jinde.
Kdyz jsem sedl do E5, zase stejne a presto jinak. Navic nacpali na volant dalsi piditlacitka.
At si pise, kdo chce, co chce. Ja si testy procitam az po zakoupeni. Podle nicku neni mozne, abych sel do jine znacky. Presto i negativnim recenzim muzu vytknout, ze jsem malo negativni k motoru 2,0 dCi. Mozna vydrzi, mozna ma tah. Co vsak ma, tak vyssi hlucnost a odezvu do volantu na volnobeh . Moje ctrnactileta 1,9 88kW je pri svojich 140 000 stale sepot kvetin. Vse gumove odchazi na stari, presto je volant pri volnobehu v ruce prijemny. S kupatkem se budu muset naucit radit pod plynem a i za pianko jizdy to tam rvat, jako dvouspojkovy automat. Jinak po ochlazeni dostanu do rukou nemoc z vibraci.
Kolegine neslysi u sve 127 kW rachoceni operek, Kdyz do nich drbnu, jsou take jako rumbakoule. Volant take masiruje. Pouze pristrojovka ji nedrnci a to ma auta o tri roky starsi se 150 000.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
K L3: Drnceni operek hlavy jsem taky resil - a vyresil. Stejne tak jsem vyresil i vrzani loketni operky. Co se tyce palubni desky, tak ta by vrzat u L3 moc nemela, je kvalitne udelana. Presto obsahuje par mist, ktere vrzat mohou: Panel stredovych vydechu, oba krajni vydechy ventilace, leve stycne misto mezi oblozenim A sloupku a palubni desky. Stredovy tunel v miste kontaktu s nohou (zhruba v oblasti radici paky pri tlaku z boku). Vse se ale da vyresit.
Co se tyce vibraci tak je to bohuzel vlastnost 2.0dCi 127kW a 131kW. Tyto dve motorizace maji zesileny dvouhmotak, ktery nefiltruje drobne vibrace. Je to citit predevsim za studena do volantu a pedalove skupiny. Nemohu potvrdit, ze by se ty vibrace prenasely do radici paky. Stejne tak nemohu potvrdit, ze by 2.0dCi byl hlucny motor, to v zadnem pripade. Mohu prave porovnat s 1.9dCi, ktera se opravdu vyznacuje mensimi vibracemi na volnobeh (mekci dvouhmota), ale hlucnost ma urcite nepatrne vyssi. Neni to zadny dramaticky rozdil, ale 2.0dCi je urcite tissi.
Co se tyce vibraci tak je to bohuzel vlastnost 2.0dCi 127kW a 131kW. Tyto dve motorizace maji zesileny dvouhmotak, ktery nefiltruje drobne vibrace. Je to citit predevsim za studena do volantu a pedalove skupiny. Nemohu potvrdit, ze by se ty vibrace prenasely do radici paky. Stejne tak nemohu potvrdit, ze by 2.0dCi byl hlucny motor, to v zadnem pripade. Mohu prave porovnat s 1.9dCi, ktera se opravdu vyznacuje mensimi vibracemi na volnobeh (mekci dvouhmota), ale hlucnost ma urcite nepatrne vyssi. Neni to zadny dramaticky rozdil, ale 2.0dCi je urcite tissi.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Detailní foto Espace V
Jiz jsem mel kolikrat chut zastavit, ulomit kus samorostu a sprajcnout jej mezi plast sloupku volantu a kaplicku. Nevidel bych sice na celou pristrojovku, stejne tam nic zajimaveho nedavaji. Vrch pristrojovky je diky PUR vypenenému materialu komplet meky. Asi je i tezsi a zavisly na teplote a hlavne presnem rozsahu otacek. Staci se o kaplicku trochu oprit smerem k oknu, nebo popotahnout od okna a klid. Nemam vsak tri ruce. Stani na plynu zvysuje zpotrebu. Zatim mi nastesti ty ostatni veci nechrasti. Pobouchani nepomaha. Pouze se nim da naladit od basu do stredu.
Operky nechrasti ve vedeni operadla, ale projevuje se tan zazracny mechanismus, co je v nich. Nevim, jak se dostat do vnitr. Maslim, ze by to bylo pouze destruktivne.
Soudruri z FR nekde udelali chyby. Doufam, ze se z nich poucili. Zapomel jsem osahat material u E5. Je to 1,6ka tak snad zvladli i dvouhmotak.
Operky nechrasti ve vedeni operadla, ale projevuje se tan zazracny mechanismus, co je v nich. Nevim, jak se dostat do vnitr. Maslim, ze by to bylo pouze destruktivne.
Soudruri z FR nekde udelali chyby. Doufam, ze se z nich poucili. Zapomel jsem osahat material u E5. Je to 1,6ka tak snad zvladli i dvouhmotak.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detailní foto Espace V
Buď máš nějaký špatný kus nebo vážně nevím. Žádné z mých vrzání co jsem řešil nebylo nikdy nic tak markantního. Na volnoběh mi poslední dobou drnčely jen opěrky hlavy jinak nic. Aby mi zadrnčela palubní deska tak to bych musel jet po "roletě" na volnoběh ne. A to mám najeto 260 000km.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Detailní foto Espace V
General MotorsPCM from Mintt are Pre-programmed to your vehicle’s VIN and flashed to the latest update from the manufacturer to improve the performance of your vehicle and all of the previously reported GM ECM related issues. Our Engine Control Module ( pcm ecu ecm tcm ) also comes with a free lifetime warranty and free shipping. Some Select models
Re: Detailní foto Espace V
Mno jo jseš holt vyznalej a zkušenej.....
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Re: Detailní foto Espace V
Mno joó Jseš holt fajnšmekr..
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů