Dálkový start motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 340
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Dálkový start motoru

Příspěvek od picasso-12345 » pát črc 16, 2021 10:00

Zdravím,
má někdo z majitelů Espace V aktivní dálkové startování motoru tzv. RES ?
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Landiman
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pát úno 25, 2005 22:20

Re: Dálkový start motoru

Příspěvek od Landiman » úte srp 03, 2021 17:51

K čemu? Startovat na dálku bez kontroly bych se asi bál. Tím spíš když auto je ohřáté prakticky ihned a topí taky ihned. Raději jsem si zvolil ionizátor pro zkvalitňění vzduchu.

picasso-12345
Advanced member
Příspěvky: 340
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ

Re: Dálkový start motoru

Příspěvek od picasso-12345 » čtv srp 05, 2021 11:20

Zdravím,
Landiman píše:
úte srp 03, 2021 17:51
Raději jsem si zvolil ionizátor pro zkvalitňění vzduchu
Jak to myslíte? Já jsem auto koupil jako rok v provozu (7000 km)takže nemám zkušenost. Je tím tedy myšleno, že v rámci prodeje šlo auto dovybavit ionizátorem vzduchu, nebo systémem RES?
Jak ionizátor vzduchu zapínáte? V mém autě je ukazatel kvality vzduchu (obrazovka v R-link 2).
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže

Landiman
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pát úno 25, 2005 22:20

Re: Dálkový start motoru

Příspěvek od Landiman » čtv srp 05, 2021 15:15

Na tohle myslím potřebujete Ph2. Nevím zda to šlo v Česku vybrat při koupi nového.
Já chtěl za každou cenu benzín TCe 225 a Phase 2 s hromadou vymožeností a vylepšení oproti Phase 1, mmj. i s EasyLinkem. Rlink je z technického pohledu za mne velmi špatný a nedotažený, ale to jen můj osobní názor při porovnání. Ph1 pro mne každopádně nebyla možnost. A uznávám že nejvíc spokojen bych byl, kdyby Phase 2 už měla středový tablet od Googlu jak má Renault v plánu pro budoucí modely - i když kdo ví jak to tam časem bude s použitelností a aktualizacemi atd...
Musel jsem tedy objednat v zahraničí a nejspíš bylo možností mnohem víc. Netuším co bylo v nabídce v ČR dokud šlo objednat. Tuším že tam ale rozdíly budou, asi jako rozdílnosti například v klima kdy do severských zemí Renault dodával Esp IV se zabudovaným bufíkem, kdežto pro naše mírné pásmo bylo bez a člověk musel případně dokoupit např. Webasto pokud chtěl.
Každopádně za mne naprostá spokojenost. Startování na dálku mi přijde jako nesmysl. Startovat chci až když se usadím a připravím k jízdě. Zahřívání motoru před jízdou je také u těchto nových aut naprostý nesmysl. U toho mého benzínu mám plně zahřáto než se vymotám z města, jde to velmi rychle.

Honza O.
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: sob bře 03, 2018 13:06

Re: Dálkový start motoru

Příspěvek od Honza O. » ned led 09, 2022 21:31

Pres koho jste nechal dovezt a za kolik? Nebo jste pro nej vyrazil sam? Taky se divam po ph2 tce 225, ale jeste jsem nenasel s timto motorem initiale s panoramou a 7 misty. Jen si rikam, kdyz nekdo prodava auto po 1-2 letech, zda to nema duvod.
Grand Scenic IV 1.2 TCe 130, Premiere Edition

Landiman
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: pát úno 25, 2005 22:20

Re: Dálkový start motoru

Příspěvek od Landiman » úte úno 01, 2022 01:13

Sháněl jsem sám půl roku po celé Evropě jelikož jsem chtěl jen a pouze Esp V Ph2 TCe225 IniTiaLe v dané barvě a s opravdu všemi doplňky co se dají do IniTiaLe ještě dokoupit. Nic nesmělo chybět. Obří peklo sehnat a nakonec jsem se o něj ještě musel "porvat" s tunou dalších zájemců. Nyní pokud vůbec něco takového bude k mání tak leda za pár let ojeté tipuji. Je to obrovská rarita. Pokud nejste tak náročný jako já a stačí pouze panorama a 7 míst, tak se asi něco najde. Jak ale píšete, po 1-2 letech to asi hned tak někdo nepustí. Jednak proč a jednak není žádný nástupce. Austral s long podvozkem bude nejspíš opět o něco menší plus to bude taky ještě pár let trvat a stejně to bude nakonec elektrika.
Spíš se tedy mrkněte po Ph1, tam bude tipuju šance sehnat vyšší. I když já bych Ph1 rozhodně nechtěl. Ale uznávám, že jsem náročný. Pokud chcete Ph2, tak bude mnohem snazší sehnat v dieselu.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace V“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů