Zdravím,
má někdo z majitelů Espace V aktivní dálkové startování motoru tzv. RES ?
Dálkový start motoru
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Dálkový start motoru
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: Dálkový start motoru
K čemu? Startovat na dálku bez kontroly bych se asi bál. Tím spíš když auto je ohřáté prakticky ihned a topí taky ihned. Raději jsem si zvolil ionizátor pro zkvalitňění vzduchu.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: Dálkový start motoru
Zdravím,
Jak ionizátor vzduchu zapínáte? V mém autě je ukazatel kvality vzduchu (obrazovka v R-link 2).
Jak to myslíte? Já jsem auto koupil jako rok v provozu (7000 km)takže nemám zkušenost. Je tím tedy myšleno, že v rámci prodeje šlo auto dovybavit ionizátorem vzduchu, nebo systémem RES?
Jak ionizátor vzduchu zapínáte? V mém autě je ukazatel kvality vzduchu (obrazovka v R-link 2).
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: Dálkový start motoru
Na tohle myslím potřebujete Ph2. Nevím zda to šlo v Česku vybrat při koupi nového.
Já chtěl za každou cenu benzín TCe 225 a Phase 2 s hromadou vymožeností a vylepšení oproti Phase 1, mmj. i s EasyLinkem. Rlink je z technického pohledu za mne velmi špatný a nedotažený, ale to jen můj osobní názor při porovnání. Ph1 pro mne každopádně nebyla možnost. A uznávám že nejvíc spokojen bych byl, kdyby Phase 2 už měla středový tablet od Googlu jak má Renault v plánu pro budoucí modely - i když kdo ví jak to tam časem bude s použitelností a aktualizacemi atd...
Musel jsem tedy objednat v zahraničí a nejspíš bylo možností mnohem víc. Netuším co bylo v nabídce v ČR dokud šlo objednat. Tuším že tam ale rozdíly budou, asi jako rozdílnosti například v klima kdy do severských zemí Renault dodával Esp IV se zabudovaným bufíkem, kdežto pro naše mírné pásmo bylo bez a člověk musel případně dokoupit např. Webasto pokud chtěl.
Každopádně za mne naprostá spokojenost. Startování na dálku mi přijde jako nesmysl. Startovat chci až když se usadím a připravím k jízdě. Zahřívání motoru před jízdou je také u těchto nových aut naprostý nesmysl. U toho mého benzínu mám plně zahřáto než se vymotám z města, jde to velmi rychle.
Já chtěl za každou cenu benzín TCe 225 a Phase 2 s hromadou vymožeností a vylepšení oproti Phase 1, mmj. i s EasyLinkem. Rlink je z technického pohledu za mne velmi špatný a nedotažený, ale to jen můj osobní názor při porovnání. Ph1 pro mne každopádně nebyla možnost. A uznávám že nejvíc spokojen bych byl, kdyby Phase 2 už měla středový tablet od Googlu jak má Renault v plánu pro budoucí modely - i když kdo ví jak to tam časem bude s použitelností a aktualizacemi atd...
Musel jsem tedy objednat v zahraničí a nejspíš bylo možností mnohem víc. Netuším co bylo v nabídce v ČR dokud šlo objednat. Tuším že tam ale rozdíly budou, asi jako rozdílnosti například v klima kdy do severských zemí Renault dodával Esp IV se zabudovaným bufíkem, kdežto pro naše mírné pásmo bylo bez a člověk musel případně dokoupit např. Webasto pokud chtěl.
Každopádně za mne naprostá spokojenost. Startování na dálku mi přijde jako nesmysl. Startovat chci až když se usadím a připravím k jízdě. Zahřívání motoru před jízdou je také u těchto nových aut naprostý nesmysl. U toho mého benzínu mám plně zahřáto než se vymotám z města, jde to velmi rychle.
Re: Dálkový start motoru
Pres koho jste nechal dovezt a za kolik? Nebo jste pro nej vyrazil sam? Taky se divam po ph2 tce 225, ale jeste jsem nenasel s timto motorem initiale s panoramou a 7 misty. Jen si rikam, kdyz nekdo prodava auto po 1-2 letech, zda to nema duvod.
Grand Scenic IV 1.2 TCe 130, Premiere Edition
Re: Dálkový start motoru
Sháněl jsem sám půl roku po celé Evropě jelikož jsem chtěl jen a pouze Esp V Ph2 TCe225 IniTiaLe v dané barvě a s opravdu všemi doplňky co se dají do IniTiaLe ještě dokoupit. Nic nesmělo chybět. Obří peklo sehnat a nakonec jsem se o něj ještě musel "porvat" s tunou dalších zájemců. Nyní pokud vůbec něco takového bude k mání tak leda za pár let ojeté tipuji. Je to obrovská rarita. Pokud nejste tak náročný jako já a stačí pouze panorama a 7 míst, tak se asi něco najde. Jak ale píšete, po 1-2 letech to asi hned tak někdo nepustí. Jednak proč a jednak není žádný nástupce. Austral s long podvozkem bude nejspíš opět o něco menší plus to bude taky ještě pár let trvat a stejně to bude nakonec elektrika.
Spíš se tedy mrkněte po Ph1, tam bude tipuju šance sehnat vyšší. I když já bych Ph1 rozhodně nechtěl. Ale uznávám, že jsem náročný. Pokud chcete Ph2, tak bude mnohem snazší sehnat v dieselu.
Spíš se tedy mrkněte po Ph1, tam bude tipuju šance sehnat vyšší. I když já bych Ph1 rozhodně nechtěl. Ale uznávám, že jsem náročný. Pokud chcete Ph2, tak bude mnohem snazší sehnat v dieselu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů